-18 ℃
teraz
-16 ℃
noc
Zobacz temat
 Drukuj temat
Silnik 110cm3
matikoso
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 24-04-2012 19:14
Początkujący biker


Postów: 12
Data rejestracji: 23.05.11

Co myślicie o tym silniku ?
http://moto.alleg...68266.html
Miałby być do Kinga XT z 2004 roku .
I czy opłaca się taki zestaw kupywać?
Bo mam zamiar .
Edytowane przez matikoso dnia 24-04-2012 19:19
Mój King:
http://polskajazda.pl/Motocykle/Kinroad/XT50Q_KING/115064
 
Bandyta
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 24-04-2012 19:19
Awatar

Doświadczony biker


Postów: 206
Data rejestracji: 05.06.11

Jeżeli chcesz mieć silnik z rozrusznikiem i koniecznie 110ccm, to opłaca się. Ma iskrownik 6 cewkowy, a to akurat bardzo dobre rozwiązanie jest. Sam mam silnik od tego sprzedawcy i jest uczciwy. Zastanów się tylko czy chcesz mieć koniecznie rozrusznik :).
img13.imageshack.us/img13/6387/bannerfyg.jpg
 
matikoso
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 24-04-2012 19:20
Początkujący biker


Postów: 12
Data rejestracji: 23.05.11

a jakby bez rozrusznika to co polecasz ?
Mój King:
http://polskajazda.pl/Motocykle/Kinroad/XT50Q_KING/115064
 
Bandyta
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 24-04-2012 19:23
Awatar

Doświadczony biker


Postów: 206
Data rejestracji: 05.06.11

Bez rozrusznika to najtańszy jaki jest. Bo z iskrownikami 6 cewkowymi to bez rozrusznika chyba nie znajdziesz. Możesz też kupić silnik Lifana lub Zongshena 125ccm, z tym że trochę trzeba będzie dopłacić (nie orientuje się w cenach).
img13.imageshack.us/img13/6387/bannerfyg.jpg
 
matikoso
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 24-04-2012 19:27
Początkujący biker


Postów: 12
Data rejestracji: 23.05.11

a ten co podałem pasowałby do kinga ? :]

Mój King:
http://polskajazda.pl/Motocykle/Kinroad/XT50Q_KING/115064
 
emilox5
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 24-04-2012 19:50
Awatar

Biker


Postów: 75
Data rejestracji: 30.12.11

By pasował, ale ja na twoim miejscu kupiłbym zestaw 110 i założył do swojego silnika. Zaoszczędzisz na tym jakieś 300zl
LTM
6E19

Jeśli pomogłem kliknij POMÓGŁ

http://www.fotosi...3454.html#
 
matikoso
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 24-04-2012 20:01
Początkujący biker


Postów: 12
Data rejestracji: 23.05.11

Tylko właśnie przez głupote uszkodziłem gaźnik... jakimś cudem pekło i odleciała mi srubka od obrotów... więc wole juz cały silnik kupić.
i ogólnie obecny sprzęt jest szczochrany
Edytowane przez matikoso dnia 24-04-2012 20:03
Mój King:
http://polskajazda.pl/Motocykle/Kinroad/XT50Q_KING/115064
 
Krengiel
#8 Drukuj posta
Dodany dnia 24-04-2012 20:20
Początkujący biker


Postów: 43
Data rejestracji: 23.03.12

Możesz również zrobić tak: kup zestaw 72 (cylinder + głowica) i wymień gaźnik od 110 np 19PZ albo 22PZ (jak znajdziesz). Mocy Ci przybędzie i v-max, oczywiście nie będzie to samo co silnik 110 ale zawsze coś i oszczędniej :)
Bo w życiu ważne jest, żeby mieć pasje..
 
emilox5
#9 Drukuj posta
Dodany dnia 25-04-2012 13:31
Awatar

Biker


Postów: 75
Data rejestracji: 30.12.11

Ja bym wolał kupić zestaw 110 i nowy gaźnik ale rób jak chceszwink
LTM
6E19

Jeśli pomogłem kliknij POMÓGŁ

http://www.fotosi...3454.html#
 
matikoso
#10 Drukuj posta
Dodany dnia 28-04-2012 16:07
Początkujący biker


Postów: 12
Data rejestracji: 23.05.11

Kupiłem ten silnik i pojawił się problem... Otóż wszystko ładnie pasuje tylko wgl nie ma ładowania.Sprawdzałem na kablach od silnika czy jest prąd i okazuje się że nie ma. Pomóżcie ... Co to może być
Mój King:
http://polskajazda.pl/Motocykle/Kinroad/XT50Q_KING/115064
 
emilox5
#11 Drukuj posta
Dodany dnia 28-04-2012 18:33
Awatar

Biker


Postów: 75
Data rejestracji: 30.12.11

Nie zapala?
LTM
6E19

Jeśli pomogłem kliknij POMÓGŁ

http://www.fotosi...3454.html#
 
matikoso
#12 Drukuj posta
Dodany dnia 28-04-2012 19:57
Początkujący biker


Postów: 12
Data rejestracji: 23.05.11

Silnik odpala ... pracuje jak należy ... tylko poprostu nie ma wcale ładowania akumulatora ani świateł. i co to może być?
Mój King:
http://polskajazda.pl/Motocykle/Kinroad/XT50Q_KING/115064
 
KML_TDU
#13 Drukuj posta
Dodany dnia 28-04-2012 21:07
Moderator


Postów: 412
Data rejestracji: 13.04.12

A iskrownik masz 6 czy 2 cewki, jeśli 2 to :
ja niedawno montowalem 125 i mialem ten sam problem, nie bylo ładowania, okazało sie że problemem jest to ze w tych silnikach cewka ładowania (ta większa) jest przygotowana do montazu w motocyklu o innym typie instalacji. Miainowicie jest to cewka bezmasowa (np.junak 901 itp.) a w naszych chopperkach wystepuje cewka masowa. Podobno żeby je przerobic wystarczy podłączyc jeden kabel do stojanu cewki, ale że ja niewiedziałem o jaki konkretnie chodzi, po prostu zamontowałem tą cewke ze starego silnika (tylko cewke nie caly stojan). teraz łądowanie jest takie jak powinno. Na konkurencyjnym forum widzialem nawet poradnik jak przerobić tą cewke.
Edytowane przez KML_TDU dnia 28-04-2012 21:09
 
emilox5
#14 Drukuj posta
Dodany dnia 28-04-2012 21:39
Awatar

Biker


Postów: 75
Data rejestracji: 30.12.11

Jest jakieś konkurencyjne forum do tego?
LTM
6E19

Jeśli pomogłem kliknij POMÓGŁ

http://www.fotosi...3454.html#
 
KML_TDU
#15 Drukuj posta
Dodany dnia 28-04-2012 21:55
Moderator


Postów: 412
Data rejestracji: 13.04.12

W sumie nie dotyczy ono tylko chopperków ale wszystkich 4-suwowych motocykli, ale nasz silnik ma tam swój osobny dzial, linku nie zamieszcze bo o ile dobrze rozumim regulamin to nie można.Sorry za OT
 
matikoso
#16 Drukuj posta
Dodany dnia 29-04-2012 11:06
Początkujący biker


Postów: 12
Data rejestracji: 23.05.11

Wracając do tematu.
Na allegro gdzie zamówiłem ten silnik pisało że jest z iskrownikiem 6cewkowym. I co zrobić ? są 2 kable żółte . 1 od światła a 1 od ładowania. i na żadnym nie ma prądu . Co to może być ?
Mój King:
http://polskajazda.pl/Motocykle/Kinroad/XT50Q_KING/115064
 
KML_TDU
#17 Drukuj posta
Dodany dnia 29-04-2012 14:35
Moderator


Postów: 412
Data rejestracji: 13.04.12

W aukcji an ktorej aj kupowalem tez pisalo ze ikrownik 6-cewkowy a silnik przyszedł z 2-cewkowym, takze lepiej sprawdz, roboty nie ma duzo a pomoze w diagnozie, zeby to sprawdzic musisz odkrecic lewa pokrywe i przez dziury w magnecie (jesli nie masz rozrusznika) lub na pokrywie (jesli silnik z rozrusznikiem) zobaczysz cewki, a co do kabli to u mnie tez byly 2 zolte i na obu wystepuje to samo napiecie poniewaz u mnie zasilala je jedna cewka.Wydaje mi sie ze w iskrowniku 6-cewkowym kazdy kabel powinien miec inny kolor (nie wiem na 100%). A zeby sprawdzic napiecie na cewce musisz ustawic miernik na pomiar pradu zmiennego, + bierzesz z kabla z cewki a - z silnika.
 
matikoso
#18 Drukuj posta
Dodany dnia 29-04-2012 18:06
Początkujący biker


Postów: 12
Data rejestracji: 23.05.11

Więc tak iskrownik jest 6 cewkowy ;] rozkręciłem i myśłalem ze tylko przełoże iskrowniki i będzie pasować ... a tu dupa. Trzeba magneto całe przekładać i pokrywę od starego silnika. A nie przełoże bo pokrywa stara zrobiła się żółta i do dupy to będzie wyglądać. a że nie ma ładowania to możę być wina regulatora?
Mój King:
http://polskajazda.pl/Motocykle/Kinroad/XT50Q_KING/115064
 
KML_TDU
#19 Drukuj posta
Dodany dnia 29-04-2012 20:45
Moderator


Postów: 412
Data rejestracji: 13.04.12

Tak, to moze byc wina regulatora (jakby co to jest taki jak w 90% chinskich skuterów) ale pytanie jest czy regulator popsul sie sam od siebie czy moze poszedl za duzy prad z cewek i go spaliło.
 
matikoso
#20 Drukuj posta
Dodany dnia 30-04-2012 13:47
Początkujący biker


Postów: 12
Data rejestracji: 23.05.11

no właśnię... no trudno będe jakoś próbował. Najwyzej kupie jakiś regulator co do 6 cewkowego bd pasował
Mój King:
http://polskajazda.pl/Motocykle/Kinroad/XT50Q_KING/115064
 
Przeskocz do forum: