Zobacz temat
Eaglets Chopper Team :: INNE :: Moja maszyna
Potworek by CoX Rider
|
|
CoX_Rider |
Dodany dnia 01-01-2013 18:29
|
Biker![]() Postów: 117 Data rejestracji: 26.10.10 |
Siemka ![]() Chciałbym zaprezentować mojego Potworka, może jeszcze wszyscy go nie poznali ![]() Moto zakupiłem w 2009 roku w "salonie" Kingway. Model GuoWei rocznik 2009. Na samym początku zdemontowałem chromowaną "osłonę" za reflektorem i zmieniłem lusterka. W miejsce okrągłych czarnych dałem chromowane łezki. Po pewnym czasie przyszło czas na zdemontowanie oparcia. Po prostu nie podobało mi się. W jego miejsce założyłem stelaż "własnej roboty" utrzymujący siedzenie i umożliwiający na przewożenie pasażera. W sierpniu 2010 zdecydowałem się na zakup No Name 125. Jazda nabrała innego znaczenia. Moto w końcu zaczęło przyspieszać. W zimie 2010/2011 moto dostało dużo bajerów. Przyszła zamówiona na ebay złota chłodnica, obrotomierz z allegro, zrobiłem czerwone podświetlenie diodowe, postojówki LED pod akumulator, "stop" i kontrolki LED, żarówka 45/40W Ba20D pasująca do oryginalnego klosza, mocowanie dolne silnika. Podłączyłem światła drogowe ("długie" ![]() ![]() W maju 2011 nadarzyła się okazja i kupiłem na allegro nowy silnik Zongshen. W zimie 2011/2012 na kierownicy w miejscu obrotomierza, na którego nie patrzyłem wystarczająco podczas jazdy, pojawił się wskaźnik temperatury oleju. Zmieniony został łańcuch na DID-a oraz tylna opona. Wentyle zaopatrzyłem w srebrne nakrętki Keiti w kształcie tłoczków. Lato 2012 to zakup nowej przedniej opony. Wybór padł na Michelin Pilot Sporty. Zakręty... Ach, moto samo wchodzi w winkle. A serpentyny, to już wogóle super sprawa ![]() ![]() Lato 2012 to również zrealizowanie koncepcji zębatki zdawczej zawierającej 19 zębów - udane! Obecnie moto ma zębatki 19/35. Moto posiada oryginalny filtr powietrza - ucho z blachy oraz osłonę łańcucha - dorobiłem ucho z grubej blachy. Jak przypomnę sobie coś to kiedyś dopiszę ![]() Oto kilka zdjęć moto. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Jakiś taki filmik z jazdy: http://www.youtub...jZAK5cwPeQ Także... LwG! ![]() ![]() Edytowane przez CoX_Rider dnia 02-01-2013 20:45 |
|
|
janiu49 |
Dodany dnia 01-01-2013 19:57
|
![]() Biker ![]() Postów: 160 Data rejestracji: 11.04.12 |
Ale jaki dźwięk zajebisty! ;D
Mija mnie kolejny brat, więc lewa w górę na znak Że wszyscy jesteśmy równi, prędkość znów wstrzymuje czas Więc pędzę ślepo gdzieś w dal, spowija mnie wiatru szum Rób zawsze brat to co kochasz, a wnet poniesie cię tłum! |
|
|
szymo_97 |
Dodany dnia 01-01-2013 21:37
|
![]() Administrator ![]() Postów: 1828 Data rejestracji: 01.11.10 |
Noo, wreszcie go zaprezentowałeś ![]() Nawet nie wiedziałem, że miałeś "no name". ![]() Możesz podać mi przebieg jaki zrobiłeś na org. silniczku, jaki na "no name" i jaki na "zongu"? Dlaczego wymieniłeś "no name" na Zongshena? Mógłbyś jeszcze powiedzieć czy jest jakaś różnica w jeździe między "no name", a "zongiem", bo kiedy miałem jeszcze łosia to zastanawiałem się czy warto było trochę dopłacić do Zongshena, czy brać "no name". GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 ![]() ![]() gg. 20481530 |
|
|
CoX_Rider |
Dodany dnia 01-01-2013 22:24
|
Biker![]() Postów: 117 Data rejestracji: 26.10.10 |
Dzięki za miłe słowa ![]() Na "pięćdziesiątce" przyjechałem ok. 9000km, przy przebiegu 12345km przyszedł Zongshen (pomiędzy był oczywiście No Name ![]() Co do różnic, które zauważyłEM, z podkreśleniem "EM", to odczuwalnie większy moment obrotowy i bardziej basowy dźwięk w Zongu. No Name do efektywnej pracy potrzebował trochę większych obrotów i troszeczkę "wyżej" się kręcił. Spalanie w obu silnikach bardzo podobne. Nigdy nie rozbierałem żadnego z tych silników i nie chcę obrazić nikogo, kto tego dokonywał, ale z tego co czytałem oznaczenia tych silników zawierają w "nazwie" producenta, liczbę cylindrów i średnicę tłoka. Zong ma oznaczenie ZS154 czyli Zongshen, jeden cylinder o średnicy 54mm (skok ok. 54mm). Mój No Name miał T(coś tam)157, więc wychodzi, że miał cylinder o średnicy 57mm (skok ok. 48.5mm). Kolegi quad ma (coś tam)152, a "pięćdziesiątka" 139 więc wszystko by się zgadzało. Z suchych danych też wynika, że No Name ma bardziej "sportowy" charakter od Zonga. Automatycznie powinien mieć większą moc, ale chyba ta "mała" głowica go tłumi. Jeszcze raz powtarzam: są to MOJE odczucia i spostrzeżenia. Edytowane przez CoX_Rider dnia 01-01-2013 22:44 http://www.polska...-50/113299 http://www.youtub...jZAK5cwPeQ <brum brum brum> |
|
|
kamil_gs |
Dodany dnia 01-01-2013 22:49
|
![]() Ghost Rider ![]() Postów: 1420 Data rejestracji: 09.12.10 |
co do no name, to to jest 110ccm, z wklęsłym tłokiem i tylko tyle ![]() ![]() ![]() a co do moto: seria prawie że jak dla mnie ![]() ![]() |
|
|
CoX_Rider |
Dodany dnia 01-01-2013 23:06
|
Biker![]() Postów: 117 Data rejestracji: 26.10.10 |
On nie wyglądatak tylko na zdjęciach, on taki jest. Detale, moc w detalach i pierdółkach! Gdzie wisi jakiś "zabłąkany" kabel, gdzie widać jakiś nieoizolowany czarną termokurczliwą rurką bądź taśmą izolacyjną przewód elektryczny? Wszystko na swoim miejscu, linki i podnóżki "kierowcy" w "naturalnym" położeniu, węże łączące chłodnicę z silnikiem idealnie wymierzone, nie "latają" po całym świecie. Opony w kolorze opon. Chromowany rant na baku i tylko tam powinien być. Rejestracja w dobrym miejscu. Nie ma rdzy i brudu. Srebrne, w miarę możliwości, imbusowe śruby, zamiast chińskich zielonych lub co.gorsza zardzewiałych. Zdjęcie to tylko wisieńka na torcie. Edytowane przez CoX_Rider dnia 01-01-2013 23:10 http://www.polska...-50/113299 http://www.youtub...jZAK5cwPeQ <brum brum brum> |
|
|
szymo_97 |
Dodany dnia 01-01-2013 23:08
|
![]() Administrator ![]() Postów: 1828 Data rejestracji: 01.11.10 |
Dobra, dzięki za info, już wszystko wiem. A jak sprawuje się Zongshen po takim przebiegu? Zaczyna może brać delikatnie olej, czy tracic moc, czy dalej jest "jak nowy"? Wracając do tematu losia to bardzo mi on przypomina mojego Gw z pewnego okresu, tzn. tuż po zalozeniu 125 i chłodnicy. Różniły one się tylko wówczas kolorem chlodnicy i płomieni (też jeździłem bez oparcia i tego "chromowanego czegoś" za lampa. Najlepiej wspominam tamte czasy, najmniej wydatków i najwięcej bezawaryjnych kilometrów. A tak poza tym to podziwiam Cie za takie utrzymanie "potworka". Ma on gruubo ponad 20 tyś. km, a wygląda jakbyś wczoraj wyjechał nim z salonu. ![]() ps widzę że pozbyłeś się "centrala". W sumie słusznie, bo tylko szpecił ![]() Edytowane przez szymo_97 dnia 01-01-2013 23:14 GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 ![]() ![]() gg. 20481530 |
|
|
CoX_Rider |
Dodany dnia 01-01-2013 23:16
|
Biker![]() Postów: 117 Data rejestracji: 26.10.10 |
Nie odczułem spadku mocy, aczkolwiek praca silnika nie. jest już taka "bezszelestna" jak za "młodu". Oleju nie "bierze", ale trochę sączy się z simeringu wałka zmiany biegów, zapewne przez dźwignię zmiany biegów, która delikatnie ciągnie/pcha wałek, zamiast nim obracać. Regularnie zmieniam olej i reguluję zawory. O, i na wiosnę założyłem śrubę spustową z magnesem. Wczoraj zaś świecę irydową NGK. Gdzie Zongowi będzie lepiej... ![]() Edytowane przez CoX_Rider dnia 01-01-2013 23:29 http://www.polska...-50/113299 http://www.youtub...jZAK5cwPeQ <brum brum brum> |
|
|
klemens244 |
Dodany dnia 02-01-2013 01:05
|
Władca szos![]() Postów: 910 Data rejestracji: 08.11.11 |
CoX_Rider. Bardzo ciekawe i przydatne uwagi z eksploatacji silnika/ów. Pisz swoje spostrzeżenia i uwagi. Są bardzo cenne. Jakby jakiś palant się wychylał to olej go równo. Powodzenia w 2013r. PISZ na forum. Jasne ?
Edytowane przez klemens244 dnia 02-01-2013 01:10 Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG. [Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg) |
|
|
CoX_Rider |
Dodany dnia 02-01-2013 09:59
|
Biker![]() Postów: 117 Data rejestracji: 26.10.10 |
Nie no, centrala ściągnięta. Na zdjęciu z No Name ją widać, ale tak to jej nie wożę. Używam tylko w garażu jak smaruję łańcuch, czyszczę i ściągam koła ![]() Potworek robiony trochę na "sportowo" więc każdy kilogram się liczy ![]() http://www.polska...-50/113299 http://www.youtub...jZAK5cwPeQ <brum brum brum> |
|
|
CoX_Rider |
Dodany dnia 16-02-2013 19:43
|
Biker![]() Postów: 117 Data rejestracji: 26.10.10 |
Dzisiaj zamontowałem wyświetlacz biegów na kierownicy. Skończyłem go tydzień temu, ale dopiero dzisiaj się do tego wziąłem. Wrzucam filmik, jutro wrzucę zdjęcie jak wygląda. YouTube Video http://www.youtub...e=youtu.be Poprawiłem filmik ![]() Edytowane przez dnia 16-02-2013 20:24 http://www.polska...-50/113299 http://www.youtub...jZAK5cwPeQ <brum brum brum> |
|
|
wujek |
Dodany dnia 17-02-2013 13:51
|
![]() Ghost Rider ![]() Postów: 1079 Data rejestracji: 13.11.11 |
Piekne to wszystko , podziwiam twoj wskaznik temp.
Kontakt: Tel. 692997250 Skype: wujek6233 http://wujek6233.....com/all#1 https://www.faceb...m/wuj.ek.5 |
|
|
paziu77 |
Dodany dnia 17-02-2013 14:18
|
Początkujący biker![]() Postów: 41 Data rejestracji: 16.07.12 |
miałeś jakieś problemy z założeniem wyswietlaczem biegów |
|
|
memek |
Dodany dnia 17-02-2013 14:23
|
Doświadczony biker ![]() Postów: 234 Data rejestracji: 07.04.10 |
paziu77 trzeba tylko kabelki dobrze do kostki powkładać i ot cała filozofia podłączenia wyświetlacza
My motocykliści jeździmy motocyklami, a motorami jeżdżą pedały. A ty? Czym jeździsz ? MÓJ KINGWAY GW72http://www.eaglet...rowstart=0 ![]() |
|
|
wujek |
Dodany dnia 17-02-2013 14:31
|
![]() Ghost Rider ![]() Postów: 1079 Data rejestracji: 13.11.11 |
Chodzi o kostke wystajaca z silnika ? Bo ja mam tylko kabelki ![]() Kontakt: Tel. 692997250 Skype: wujek6233 http://wujek6233.....com/all#1 https://www.faceb...m/wuj.ek.5 |
|
|
janiu49 |
Dodany dnia 17-02-2013 15:24
|
![]() Biker ![]() Postów: 160 Data rejestracji: 11.04.12 |
Tak ten kabel wychodzi spod pokrywki magneta. Te kabelki pojedyncze to od zapłonu itp są. A te połączone w kostke od czujnika luzu czyli biegów ![]() Mija mnie kolejny brat, więc lewa w górę na znak Że wszyscy jesteśmy równi, prędkość znów wstrzymuje czas Więc pędzę ślepo gdzieś w dal, spowija mnie wiatru szum Rób zawsze brat to co kochasz, a wnet poniesie cię tłum! |
|
|
wujek |
Dodany dnia 17-02-2013 16:02
|
![]() Ghost Rider ![]() Postów: 1079 Data rejestracji: 13.11.11 |
(Przepraszam ze tak pisze w czyims temacie.) Co do tej kostki to lipa bo w moim No-Name 125 jej nie ma ![]() Kontakt: Tel. 692997250 Skype: wujek6233 http://wujek6233.....com/all#1 https://www.faceb...m/wuj.ek.5 |
|
|
CoX_Rider |
Dodany dnia 17-02-2013 18:08
|
Biker![]() Postów: 117 Data rejestracji: 26.10.10 |
W No-Namie i Zongshenie nie było żadnego czujnika biegów, więc używałem tego z "pięćdziesiątki" do kontrolki luzu. Wszystko pasowało i święcił "luz", więc gitara, do póki nie zachciało mi się wyświetlacza biegów. Oczywiście okazało się, że Zongshen potrzebuje czujnika z inaczej rozstawionymi stykami, więc zrobiłem czujnik samemu. Ten z pięćdziesiątki podawał dobrze tylko "luz" i jedynkę. Zdjęcie wyświetlacza: ![]() Bitwa ![]() ![]() Edytowane przez CoX_Rider dnia 17-02-2013 18:27 http://www.polska...-50/113299 http://www.youtub...jZAK5cwPeQ <brum brum brum> |
|
|
kew |
Dodany dnia 17-02-2013 18:29
|
Moderator![]() Postów: 697 Data rejestracji: 24.05.10 |
hahaha oryginalne xd
Chopper Rules...! Być po stronie większości to domena bydła. GG:19776862 [center] |
|
|
CoX_Rider |
Dodany dnia 17-02-2013 18:49
|
Biker![]() Postów: 117 Data rejestracji: 26.10.10 |
Co do kierownicy: hmmm, coś tam delikatnie przesuwałem, ale chyba jeszcze na jesień. Co do szachów: to jeszcze niedokończony pomysł z szachami. Muszę jeszcze pokminić żeby było lepiej widać figurki ze śrub, bo tu lipa nic nie widać ![]() Edytowane przez CoX_Rider dnia 17-02-2013 18:50 http://www.polska...-50/113299 http://www.youtub...jZAK5cwPeQ <brum brum brum> |
|
Przeskocz do forum: |