-18 ℃
teraz
-16 ℃
noc
Zobacz temat
 Drukuj temat
Barton Fighter 110/50 podróżnik
LukMoto
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 15-05-2013 22:01
Awatar

Doświadczony biker


Postów: 364
Data rejestracji: 01.04.10

Barton Fighter ECO 110/50 2013r.

Moto kupiłem 4.05 za 2700zł.
Motocykl kupiłem z powodu tęsknoty za dwoma kółkami. Motorek jest dość duży, wygodny, nawet dla osoby takiej jak ja ( 185cm ). W porównaniu z poprzednim Benzerem Texasem ten jest o wiele wygodniejszy dla osób wyższych niż 175cm...
Powoli mam zamiar zrobić moto pod podróże. W planach Częstochowa, Kraków, Wisła, Cieszyn, Oświęcim i wyprawa dookoła śląska. :)
Planuję kupić:
- Zestaw 110 V
- Gniazdo zapalniczki V
- Tekstylne Sakwy Boczne X
- Torbę na bak X
- Kufer Centralny X
- Neon pod bak V
Na razie 50cc, ale niedługo powinno być 72cc. Na początek 2014r. planuję zamontować już 110cc.
Dzisiaj zaliczony pierwszy zlot MOTOSERCE :)
A pod spodem fotki.
s6.ifotos.pl/img/5jpg_nwehphw.jpg s4.ifotos.pl/img/9jpg_nwehpha.jpg
s4.ifotos.pl/img/11jpg_nwehprp.jpg
Edytowane przez LukMoto dnia 02-02-2014 15:43
 
Kryniax
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 15-05-2013 22:05
Awatar

Doświadczony biker


Postów: 318
Data rejestracji: 17.07.11

Wyglądem on niestety nie grzeszy :D
 
LukMoto
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 15-05-2013 22:07
Awatar

Doświadczony biker


Postów: 364
Data rejestracji: 01.04.10

Wyglądem to nie grzeszy np. Barton Ranger Classic :P Ten ma być poprostu niezawodny i wygodny o nic więcej mi nie chodzi :D nie musi wyglądać jak R1 zadowolony
Edytowane przez LukMoto dnia 15-05-2013 22:08
 
LukMoto
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 15-05-2013 22:20
Awatar

Doświadczony biker


Postów: 364
Data rejestracji: 01.04.10

KucaQ weeeejdzie :D
 
szymo_97
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 15-05-2013 22:20
Awatar

Administrator


Postów: 1828
Data rejestracji: 01.11.10

Jak to? Na innym forum ktoś 140cc nawet wstawił.
Ja do kolegi wstawiałem 110cc i jeszcze był spory luz...
GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 :D

s10.postimg.org/fvz6df5vp/wqdz690429546a.jpg Piszę poprawnie po polsku

gg. 20481530
 
LukMoto
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 30-05-2013 09:59
Awatar

Doświadczony biker


Postów: 364
Data rejestracji: 01.04.10

Także nabiłem 200km xd :D nie miałem czasu jeździć... zestaw 72cc w drodze. narazie zestaw i dysza, a potem może zębatka zdawcza. Zobacze jak się będzie sprawował na stockowych przełożeniach :) Prawdopodobnie dojdzie też jeden gadżet własnej roboty ale to jeszcze może minąć troszkę czasu :)

EDIT:
Dzisiaj doszedł do mnie Zestaw 72cc :) Prawdopodobnie jeszcze dzisiaj zakładam.
Kosztował 138zł uzbrojony. Może jeszcze dzisiaj pierwsza jazda :D

EDIT:
Wczoraj o 21 skończyłem montować były jakieś tam kłopoty ale wszystko pozytywnie. Moc wzrosła bardzo. Dysze wsadzilem 0.85mm... Zębatke chcialem z chopperka 14z z odzysku ale tutaj lancuch 428. Zostalo jeszcze kupić zebatke i wyregulować zawory szczelinomierzem ( bo nie mialem więc brałem na słuch. ) a potem to już tylko od strony wizualnej zmiany.
 
LukMoto
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 06-06-2013 22:27
Awatar

Doświadczony biker


Postów: 364
Data rejestracji: 01.04.10

Zapomniałem dodać, że zaopatrzyłem się w zajebiaszczy kask LS2 :)

EDIT:
Przejechane 300km... 200km na 50cc i 100km na 72cc... Zamówiona zębatka zdawcza 15z. Myślę, że do środy przyjdzie i zamontuję, bo jazda 35km/h jest uciążliwa :/

EDIT:
Przejechane 350km czyli 150km na 72cc. Dzisiaj założyłem zębatkę 15z czyli przełożenie 15/45 i jak wcześniej jechał 40km/h przy 6.000obr to teraz jedzie 55km/h przy tych samych obrotach. Wiadomo stracił na przyspieszeniu, ale z rozpędu wieżdżam pod górki szybciej niż jak miał 12/45 :D Także pozytywna zmiana. Teraz tylko docieranie, zmiana oleju, a potem może kosmetyczka :D Z wyglądu nadal to samo...
 
LukMoto
#8 Drukuj posta
Dodany dnia 07-06-2013 18:38
Awatar

Doświadczony biker


Postów: 364
Data rejestracji: 01.04.10

Chodzi o ten na zdjęciach czy o LS2 o którym wspominałem ? :D
 
LukMoto
#9 Drukuj posta
Dodany dnia 17-06-2013 21:13
Awatar

Doświadczony biker


Postów: 364
Data rejestracji: 01.04.10

za LS2 dałem jakoś 250zł. Za tą cene to tylko LS2, HJC albo NAXA... ten LS2 jest naprawde świetny, dobry, obcisły. Odrazu sprawia wrażenie bezpiecznego i wygląda jak milion złotych :D Polecam go poprostu :)

EDIT:
Motorek ma już przejechane prawie 500km, czyli większość na 72cc. Chodzi bardzo dobrze, zaczyna przybywać mu powoli mocy.
Muszę jeszcze dorwać szczelinomierz 0.06 i 0.08 bo miałem tylko 0.05 i tylko nim robiłem, ale lekko luzowałem, chociaż to nie jest dobrze, bo lekko stuka.
Motorek w trasie spisał się ładnie, 50km/h na dotarciu na delikatnych obrotach to dobry wynik raczej.
Hamulce się pierwszy raz przydały na dwupasmowej drodze na skrzyżowaniu w Mikołowie :)
Oponki mogłyby być szersze ( co może właśnie się zmieni. )
A narazie byle nabijać następne kilometry ! :D
Edytowane przez LukMoto dnia 17-06-2013 21:40
 
krysiak115
#10 Drukuj posta
Dodany dnia 17-06-2013 22:02
Biker


Postów: 96
Data rejestracji: 29.04.12

nie powinno się tak zmulać silnika na dotarciu, docieranie dotyczy się tylko tego ,aby nie przegrzać silnika, można jeździć normalnie ale bez palenia gumy czy przygazówek na czerwonym świetle lub też zwolnić z obrotów w upalne dni, tylko tyle sprawdzone na własnej skórze 2 razy.
łoś user
 
LukMoto
#11 Drukuj posta
Dodany dnia 19-08-2013 15:04
Awatar

Doświadczony biker


Postów: 364
Data rejestracji: 01.04.10

Przed rozebraniem Bartkiem osiągnąłem 80km/h ( Kolega Junakiem 901Sport miał 74 a ja mu uciekałem )
To chyba dobry wynik :D W trasie zębatki na prędkość się dobrze sprawdzają nie brak mu prędkości, moc przybyła po przejechaniu 775km ogółem a 575km na 72cc :)
I tutaj kilka fotek z wypadu z dnia 12-sierpnia :D :
Pojechaliśmy nad jeziorko najbliższe Zabrza ---

e-fotek.pl/images/47611792683012068303.jpg
e-fotek.pl/images/30376008019157544714.jpg
e-fotek.pl/images/08839865020611987799.jpg
Jako, że to jeziorko nie było "do kąpania" poczuliśmy niedosyt i ruszyliśmy na jezioro, w którym można się kąpać ---

e-fotek.pl/images/83056465659989669100.jpg
W drodze powrotnej zahaczyliśmy o stację i jedna fotka z trasy

e-fotek.pl/images/13552615794700161926.jpg
e-fotek.pl/images/59612692078145917490.jpg
Wypad zajął nam większą część dnia, było naprawdę przyjemnie :D Nabiliśmy tamtego dnia około 150km ( mało bo mało, ale jak huczy łożysko w silniku, to strach jeździć dalej i więcej :)

A teraz... :
images61.fotosik.pl/84/bcea8aeca49a984f.jpg
images62.fotosik.pl/84/f1ee8bcfa0bb39b0.jpg
images65.fotosik.pl/84/4ac31b0344c612bd.jpg
Tak to na dzień dzisiejszy wygląda :D Wczoraj jednak musieliśmy odłożyć pracę na czas nieokreślony, ponieważ bez ściągacza magneta ani rusz :P Zamówiony, w drodze :D Następne aktualizacje z czasem :)
Edytowane przez LukMoto dnia 19-08-2013 16:24
 
Kryniax
#12 Drukuj posta
Dodany dnia 19-08-2013 15:04
Awatar

Doświadczony biker


Postów: 318
Data rejestracji: 17.07.11

popraw linki, bo nie działają.
 
LukMoto
#13 Drukuj posta
Dodany dnia 21-08-2013 21:32
Awatar

Doświadczony biker


Postów: 364
Data rejestracji: 01.04.10

Także Panowie silnik został rozebrany do zera...
Później po odnalezieniu winowajcy został złożony spowrotem :)
Winowajcą było to oto łożysko !
s6.ifotos.pl/img/xx2jpg_nwperqs.jpg
Najmniejsze łożysko z tych wszystkich w środkowych karterach...
I jeszcze c*BRZYDKO*owo bo ślepe... czyli z drugiej strony go nie widać... pręt w łożysko, spawanie i PYK poszło :P Dalej to tylko z górki :) Złożone 70% silnika, w nocy ojciec w pracy jeszcze będzie składał, także myślę, że jutro popołudniu silnik już będzie hulał w maszynie :D
A takie jeszcze dwa zdjęcia:
s4.ifotos.pl/img/x2jpg_nwpexhx.jpg
s6.ifotos.pl/img/xxx2jpg_nwpexrn.jpg
Teraz byle dobrze wszystko złożone bo jak bedzie trzeba znowu rozebrać do zera to ja *BRZYDKO*e :D
 
LukMoto
#14 Drukuj posta
Dodany dnia 11-01-2014 17:13
Awatar

Doświadczony biker


Postów: 364
Data rejestracji: 01.04.10

Złożone wszystko, z bananem na ryju odpalam...
To samo dalej huczy i nie mam pojęcia co to może być.
Teraz troche polatam a zimą znowu do rozbiórki i jak drugi raz nie poskutkuje to wlatuje nowy silnik 110cc
Macie propozycje co może huczeć w silniku że słychać z odległości około 3-4 metrów ?
I to nie łożyska w karterach ani na wale... :/

EDIT:
Siemka, Także w czwartek silnik został znów wyjęty i rozebrany na części, wałki skrzyni biegów poszły do
tokarza ( do wycentrowania ) tylko one mogły być winne huczeniu. Ewidentnie kołowały trochę nawet po wsadzeniu
w centralną wiertarkę ( dla sprawdzenia ). Po weekendzie wałki będą już u mnie, jak i we wtorek przyjdzie paczka z
niezbędnymi częściami do przeróbki na 110cc MrGreen
Na 2014 zostanie jeszcze:
- TankBag X
- Kufer X
- Tekstylne sakwy boczne X
- Gniazdo zapalniczki V
- Neon V
Edytowane przez LukMoto dnia 02-02-2014 15:45
 
wujek
#15 Drukuj posta
Dodany dnia 11-01-2014 23:47
Awatar

Ghost Rider


Postów: 1079
Data rejestracji: 13.11.11

NIE polecam kupywac PZ26 jak najtanszego np. gaznika No-Name , kupilem za 80zl i tylko za psami rzucac.
Kontakt:
Tel. 692997250
Skype: wujek6233
http://wujek6233.....com/all#1
https://www.faceb...m/wuj.ek.5
 
LukMoto
#16 Drukuj posta
Dodany dnia 12-01-2014 00:11
Awatar

Doświadczony biker


Postów: 364
Data rejestracji: 01.04.10

Ja chyba rezygnuję z gaźnika, bo wiele osób mówi, że PZ19 z dobrą dyszą bez problemu ogarnia :)
 
klemens244
#17 Drukuj posta
Dodany dnia 12-01-2014 01:13
Władca szos


Postów: 910
Data rejestracji: 08.11.11

Mam w zasadzie przetestowane Pz19 i Pz26, pojemność 72 ccm oraz obecny 110 ccm może nawet i do gruntu. Do 72 ccm WYSTARCZY Pz19 z dyszą 0,78 mm /dobór indywidualny/. Pz 26 jest dobry ale powyżej 110/125 ccm. Bo zastosowanie go do 72 ccm to jest *BRZYDKO*izm bez względu na średnicę dyszy. Efekt jest ŻADEN - ten w oczekiwaniach zamierzony. Piszę tak, bo w zasadzie mam dużą frajdę z testowania różnych wariantów w możliwie logicznej skali technicznej. Rozwiercania gardzieli gaźnika Pz19 też mija się z celem., bo ten silnik nie potrzebuje większej ilości mieszanki. Jasne, że ją strawi, ale to jest bezsensowny przepał. Kasa w atmosferę tylko leci.
Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG.
[Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg)
 
LukMoto
#18 Drukuj posta
Dodany dnia 12-01-2014 12:00
Awatar

Doświadczony biker


Postów: 364
Data rejestracji: 01.04.10

Czyli do 110 nie warto brać pz26 ?Bo dość słabo zrozumiałem Twoją wypowiedź.. :)
Edytowane przez LukMoto dnia 13-01-2014 17:02
 
klemens244
#19 Drukuj posta
Dodany dnia 12-01-2014 18:51
Władca szos


Postów: 910
Data rejestracji: 08.11.11

Piszę tak jak wszyscy w Polsce. Nie napisałem OD 125 ccm, lecz pow 110/125 ccm. Czyli 110 ccm też zakwalifikowane jest do gaźnika Pz26 mm. Mam właśnie taki układ. Przy wadze 80 kg odczujesz POWER na pewno. Ja powinienem jeździć już min 650 ccm, hm.... właśnie waga kierowcy jest istotna. Trzeba pamiętać, że jesteśmy w najniższych pojemnościach jednostek. Reasumując 110 ccm oraz Pz 26 dadzą Ci frajdę. Warunek prawidłowy dobór dyszy gł. i regulacja gaźnika. Obydwa tematy dość szczegółowo już opisałem wcześniej wg. swoich spostrzeżeń i opóźnienia dupy na siodle w stosunku do wyprzedzającego mnie silnika. Tematy te również były poruszane poprzez innych użytkowników. Aha, dysza 0,9 mm u mnie dawała raczej tylko niesamowity przepał=jazda miejska między światłami dała mi 4 dm3/100 km. Fakt, że kopa ma, ale jakim kosztem ? /Nie mam na myśli kasy, bo ona właściciela nie ma. Lecz podawane parametry przez producentów/. Zawsze trzeba mieć ze trzy sąsiadujące w przedziale dysze główne, ażeby dopasować do danej jednostki, która kaprysi jak każda dziewczyna. Wiesz, że mam na myśli własny upór do opanowania właściwości trakcyjnych silnika. Lewa
Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG.
[Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg)
 
LukMoto
#20 Drukuj posta
Dodany dnia 13-01-2014 17:03
Awatar

Doświadczony biker


Postów: 364
Data rejestracji: 01.04.10

Dzięki za odpowiedź. Napewno przemyślę sprawę gaźnika jeszcze kilka razy.
 
Przeskocz do forum: