Zobacz temat
Eaglets Chopper Team :: KING :: King - Tuning
Strona 1 z 2: 12
|
Tunning silnika/silniki 140,150
|
|
Kompozytor |
Dodany dnia 12-10-2013 18:31
|
Doświadczony biker![]() Postów: 317 Data rejestracji: 15.01.13 |
Zakładam nowy temat ponieważ, ktoś kiedyś może będzie miał wylew kasy i postanowi podkręcić swój silnik. A więc, w jaki sposób można usprawnić swój silnik, co można zamienić na inne ;D Temat może się komuś przydać. Jeśli macie chwilkę czasu zawsze możecie coś tu wyskrobać. ![]() Edytowane przez Kompozytor dnia 12-10-2013 18:35 |
|
|
szymo_97 |
Dodany dnia 12-10-2013 18:46
|
![]() Administrator ![]() Postów: 1828 Data rejestracji: 01.11.10 |
Jeżeli mowa o silnikach minimum 125 (prawdziwe) to tak: - wałek rozrządu z40m + twardsze sprężyny zaworowe - zapłon Outer Rotor - lekkie magneto + nienaganne ładowanie aku. - uszczelka MLS cienka, 0.25mm. Po tych modach do przybędzie nam 3-4 KM, co w tych pojemnościach jest naprawdę wielkim sukcesem. GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 ![]() ![]() gg. 20481530 |
|
|
Kompozytor |
Dodany dnia 12-10-2013 19:04
|
Doświadczony biker![]() Postów: 317 Data rejestracji: 15.01.13 |
Jak sprawdzić czy mam prawdziwe 125 (chodź pewnie nie ) |
|
|
szymo_97 |
Dodany dnia 12-10-2013 19:10
|
![]() Administrator ![]() Postów: 1828 Data rejestracji: 01.11.10 |
To widac od razu, że ty masz 110, w którym nie ma za bardzo możliwości tuningu. 125cc ma większy cylinder, sporo większą głowicę, inny rozstaw szpilek. GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 ![]() ![]() gg. 20481530 |
|
|
Kompozytor |
Dodany dnia 12-10-2013 19:16
|
Doświadczony biker![]() Postów: 317 Data rejestracji: 15.01.13 |
To się nie pobawie ;D A głowica od 125 nie wejdzie ? ;D Bo wszystko fajnie w automacie zajebiscie na trasie jest i za to duży + ale brakuje trochę przy ruszani i nie pogardził bym 2,3 koniami ;D jak się da jak nie obejdę się smakiem. Edytowane przez Kompozytor dnia 12-10-2013 19:49 |
|
|
szymo_97 |
Dodany dnia 12-10-2013 20:22
|
![]() Administrator ![]() Postów: 1828 Data rejestracji: 01.11.10 |
Głowica 125 podejdzie (ktoś tak robił kiedyś na innym forum). Przydałoby się jej splanowanie wówczas i danie sportowego wałka żeby poczuć jakąkolwiek róznicę. Do tego silnika można oczywiście również założyć sportowy zapłon, ale wtedy rezygnujesz z odpalania rozrusznikiem ele. ![]() GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 ![]() ![]() gg. 20481530 |
|
|
wujek |
Dodany dnia 12-10-2013 20:31
|
![]() Ghost Rider ![]() Postów: 1079 Data rejestracji: 13.11.11 |
To teraz moze ja sie dolacze. Jakie czesci warto wlozyc do tych silnikow zeby to prawie lub dorownalo do zywotnosci Japonskich silnikow? Kontakt: Tel. 692997250 Skype: wujek6233 http://wujek6233.....com/all#1 https://www.faceb...m/wuj.ek.5 |
|
|
szymo_97 |
Dodany dnia 12-10-2013 21:51
|
![]() Administrator ![]() Postów: 1828 Data rejestracji: 01.11.10 |
musiałbyś gdzies na ebayu poszukać oryginalnych części japońskich (a zwłaszcza cyl, tłok, wał, skrzynia biegów). Inne rzeczy w tych silnikach są raczej bardzo żywotne. Wg mnie to się nie opłaca. ![]() GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 ![]() ![]() gg. 20481530 |
|
|
Kompozytor |
Dodany dnia 12-10-2013 22:15
|
Doświadczony biker![]() Postów: 317 Data rejestracji: 15.01.13 |
Właśnie wujek ten temat ma być do takich pytań ![]() |
|
|
Kubix |
Dodany dnia 12-10-2013 22:23
|
![]() Moderator ![]() Postów: 514 Data rejestracji: 13.06.10 |
Najlepiej w sumie dorwać jakiś silnik z hondy dax, na ebay`u widziałem sporo 50/70/125 w stanie nieznanym. Można zaryzykować i użyć jakieś części, chociażby dół. Wtedy przeliczając na Polskie złotówki wychodziło chyba 300zł za taki silniczek. Jeżeli masz kasę, czas i chęci na zabawy, to w 1000zł się zmieścisz, jednak dół używany, a góra oczywiście zregenerowana albo nowa. |
|
|
Kompozytor |
Dodany dnia 12-10-2013 23:26
|
Doświadczony biker![]() Postów: 317 Data rejestracji: 15.01.13 |
Kubix aż tak mi się nie chce bawić D szymo czy to taka głowica ? http://allegro.pl...99644.html |
|
|
szymo_97 |
Dodany dnia 13-10-2013 00:02
|
![]() Administrator ![]() Postów: 1828 Data rejestracji: 01.11.10 |
Nie, ta co podesłałes to pseudo 125. Ostatnio otworzyly się 2 fajne sklepy z częściami silnikowymi do tego typu zabawek. Jeden to Pitbike MRF, z którym przpeorwadziłem jedną transakcję i polecam. Link do niego:http://www.pitbik...virtuemart Drugi to 24MX, ale on ma mniej części, a do tego drogo ;/ http://www.24mx.p...ke/silniki GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 ![]() ![]() gg. 20481530 |
|
|
wujek |
Dodany dnia 13-10-2013 10:17
|
![]() Ghost Rider ![]() Postów: 1079 Data rejestracji: 13.11.11 |
Na str. ktora podal szymo znalazlem cos czego brakuje wiekszosci w No-Name 110 bez rozrusznika. Pasowalo by? www.pitbikemrf.pl...120-detail Kontakt: Tel. 692997250 Skype: wujek6233 http://wujek6233.....com/all#1 https://www.faceb...m/wuj.ek.5 |
|
|
klemens244 |
Dodany dnia 13-10-2013 10:58
|
Władca szos![]() Postów: 910 Data rejestracji: 08.11.11 |
Za 35 zeta masz dla swojego, ale pamiętaj o zmianie pokrywie prądnicy pod 6 cewkowy i magnecie z 6 CEWEKAMI, bo o tym ostatnim to jakoś ucieka z "pamięci" wymiana. A efekt jest do dupy, czyli żaden. Ja po pomocnej informacji o tym od KucaQ mam ładowanie aku na "120 %", czyli stałe 13,8 - 14,4 V w zależności od obciążenia prądnicy, czy same ledy na światłach pozycyjnych wraz z lightbar'ami, czy też 55/60 W /żarówka -białe światło/.
Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG. [Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg) |
|
|
szymo_97 |
Dodany dnia 13-10-2013 11:20
|
![]() Administrator ![]() Postów: 1828 Data rejestracji: 01.11.10 |
Wujek, tak, pasuje, aczkolwiek jak wspomniał Klemens trzeba dokupić magneto 6 cewkowe, a takie ciężko dostać ;/
GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 ![]() ![]() gg. 20481530 |
|
|
kamil_gs |
Dodany dnia 13-10-2013 11:30
|
![]() Ghost Rider ![]() Postów: 1420 Data rejestracji: 09.12.10 |
magneto nie 6cio cewkowe a 6cio magnesowe...
|
|
|
szymo_97 |
Dodany dnia 13-10-2013 11:35
|
![]() Administrator ![]() Postów: 1828 Data rejestracji: 01.11.10 |
Dokładnie tak, sorry za drobną pomyłkę, ale każdy wie o co chodzi ![]() GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 ![]() ![]() gg. 20481530 |
|
|
wujek |
Dodany dnia 13-10-2013 11:44
|
![]() Ghost Rider ![]() Postów: 1079 Data rejestracji: 13.11.11 |
Czyli i tak dupa ![]() ![]() Kontakt: Tel. 692997250 Skype: wujek6233 http://wujek6233.....com/all#1 https://www.faceb...m/wuj.ek.5 |
|
|
szymo_97 |
Dodany dnia 13-10-2013 12:08
|
![]() Administrator ![]() Postów: 1828 Data rejestracji: 01.11.10 |
Wujek, jak chcesz miec eleganckie ładowanie bez zmiany magneta to kupujesz podstawke pod 6 cewek, do tego 4 cewkowy stator od Rometa Zetki, minimalnie go staczasz, do tego moduł 5-pinowiec i masz eleganckie ładowanie. Wtedy jednak musisz zrobić elektrykę całą z akumulatora, bo bezpośrednio z prądnicy popali żarówki od razu. ![]() GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 ![]() ![]() gg. 20481530 |
|
|
klemens244 |
Dodany dnia 13-10-2013 20:07
|
Władca szos![]() Postów: 910 Data rejestracji: 08.11.11 |
Chłopaki, ażeby nie cudować z wymyślaniem problemów, a my to lubimy jako naród to prądnicę 6-cewkową 35 zeta, koło magnesowe 6-magnesowe 40 zeta mam od ręki. Obudów do prądnicy jest też sporo. Jak potrzeba to kontakty dam, bo są jak wiecie. Zawsze pomóc sobie trzeba. Chodzi przecież o nieprzelewającą się kasę. A ukryte pomysły pomijam, bo nie każdy ma chęci do grzebania się w zawiłościach ludzkiego umysłu: jak sobie utrudnić. P.S. W elektryce pomogę bo nie widzę tu większych problemów. Patrz moja oświetleniowa choinka, hahahaha. Edytowane przez klemens244 dnia 13-10-2013 20:09 Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG. [Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg) |
|
Strona 1 z 2: 12
Przeskocz do forum: |