Zobacz temat
Eaglets Chopper Team :: INNE :: Moja maszyna
Baśka miała fajny bak :D
|
|
infermus |
Dodany dnia 22-07-2013 19:35
|
Doświadczony biker![]() Postów: 461 Data rejestracji: 03.05.12 |
Dobra dzięki. Udało mi się wreszcie zdobyć zębatkę tylną ![]() 47 zamiast 48, ale przeżyje ![]() Łańcuch did już idzie kurierem. Barton Fighter 2010 10000 km przebiegu w dniu 29.08.2012 15000 km przebiegu w dniu 27.07.2013 Cegłów niedaleko MMz ![]() |
|
|
CoX_Rider |
Dodany dnia 22-07-2013 21:19
|
Biker![]() Postów: 117 Data rejestracji: 26.10.10 |
Tu masz zdjęcie znalezione "na szybko":https://lh6.googl...640/17.jpg (Gdy zapinka na górze - "zamknięta strona" zapinki w kierunku silnika). http://www.polska...-50/113299 http://www.youtub...jZAK5cwPeQ <brum brum brum> |
|
|
infermus |
Dodany dnia 26-07-2013 09:57
|
Doświadczony biker![]() Postów: 461 Data rejestracji: 03.05.12 |
Panowie pojawił się problem, bo śruba wyżej pokazana odkręca się od drgań silnika, a jak ją dokręcam to się obraca i nie chce zakręcić, wyjąc tą śrubę i dać kontrę i czy jak ją wyjmę to mi silnik się nie rozleci?
Barton Fighter 2010 10000 km przebiegu w dniu 29.08.2012 15000 km przebiegu w dniu 27.07.2013 Cegłów niedaleko MMz ![]() |
|
|
jobal_96 |
Dodany dnia 26-07-2013 10:25
|
![]() Biker ![]() Postów: 95 Data rejestracji: 13.04.13 |
Jeżeli odkręca się to daj kontrę, przecież do założenia kontry nie trzeba wyjmować śruby. Obraca się? To ją przytrzymaj z drugiej strony kluczem (to chyba logiczne![]() PS:gdy będziesz wyjmował śrubę aby ją wymienić czy coś tam innego ![]() ![]() Edytowane przez jobal_96 dnia 26-07-2013 10:27 |
|
|
infermus |
Dodany dnia 26-07-2013 10:58
|
Doświadczony biker![]() Postów: 461 Data rejestracji: 03.05.12 |
Dobra dzięki za info, jutro ruszam na 500km i nie chce żeby mi padł EDIT: Czyli ta śruba przechodzi na wylot cały silnik? Edytowane przez infermus dnia 26-07-2013 11:05 Barton Fighter 2010 10000 km przebiegu w dniu 29.08.2012 15000 km przebiegu w dniu 27.07.2013 Cegłów niedaleko MMz ![]() |
|
|
szymo_97 |
Dodany dnia 26-07-2013 11:53
|
![]() Administrator ![]() Postów: 1828 Data rejestracji: 01.11.10 |
Tak
GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 ![]() ![]() gg. 20481530 |
|
|
infermus |
Dodany dnia 26-07-2013 11:57
|
Doświadczony biker![]() Postów: 461 Data rejestracji: 03.05.12 |
A mógłbym ktoś zrobić zdjęcie która to z drugiej strony? EDIT: Już wiem gdzie wychodzi ta śruba... I jestem teraz w *BRZYDKO*. Z drugiej strony cała śruba ułamała się przy ramie, nie idzie nawet nakręcić nakrętki ![]() Ma ktoś pomysł jak to naprawić, na jutro muszę mieć moto sprawne bo jadę w trasę POMOCY ![]() EDIT 2: Jak nazywa się dokładnie ta śruba łącząca kartery, muszę ją zdobyć do jutra! Edytowane przez infermus dnia 26-07-2013 12:16 Barton Fighter 2010 10000 km przebiegu w dniu 29.08.2012 15000 km przebiegu w dniu 27.07.2013 Cegłów niedaleko MMz ![]() |
|
|
CoX_Rider |
Dodany dnia 26-07-2013 12:59
|
Biker![]() Postów: 117 Data rejestracji: 26.10.10 |
Zmierz tą śrubę urwaną, dodaj z 20-30mm - w zależności ile widać śruby z drugiej strony (gwint zapewne M8) i idź kup do jakiegoś sklepu ze śrubami, najlepiej 8.8 i pamiętaj o nakrętce samokontrującej bo zwykłe mogą się odkręcać.
Edytowane przez CoX_Rider dnia 26-07-2013 13:01 http://www.polska...-50/113299 http://www.youtub...jZAK5cwPeQ <brum brum brum> |
|
|
infermus |
Dodany dnia 26-07-2013 14:24
|
Doświadczony biker![]() Postów: 461 Data rejestracji: 03.05.12 |
Dobra kupiłem śrubę, niestety nie 8.8 tylko 5.8, ale z braku laku... 5.8 będzie dobra? Barton Fighter 2010 10000 km przebiegu w dniu 29.08.2012 15000 km przebiegu w dniu 27.07.2013 Cegłów niedaleko MMz ![]() |
|
|
kurzac |
Dodany dnia 26-07-2013 14:57
|
![]() Władca szos ![]() Postów: 529 Data rejestracji: 22.03.12 |
przykręć i zobacz czy nie lata .
Kliknij Pomógł GG:7377300 |
|
|
infermus |
Dodany dnia 28-07-2013 17:09
|
Doświadczony biker![]() Postów: 461 Data rejestracji: 03.05.12 |
W ten weekend przejechałem moją najdłuższą wycieczkę 660 km do Zamościa na 2 dni z noclegiem u taty znajomych. 660 kilometrów non stop 70km/h i żadnej awarii ![]() Tutaj zaznaczyliśmy z tatą trasę: ![]() Tutaj, najładniejszy pałac podczas trasy, w Radzyniu Podlaskim: ![]() Na tych zdjęciach cel podróży, Zamość: ![]() ![]() A tutaj trochę widoków: ![]() ![]() Nie zabrakło także off-road-u jednak był on krótki, kilka kilometrów na najwyższe wzniesienie w okolicy, jechałem za tatą i mnie przykurzyło ![]() (To już po ok. 350 km w garażu, więc trochę piachu rozdmuchało ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Barton Fighter 2010 10000 km przebiegu w dniu 29.08.2012 15000 km przebiegu w dniu 27.07.2013 Cegłów niedaleko MMz ![]() |
|
|
infermus |
Dodany dnia 05-08-2013 14:56
|
Doświadczony biker![]() Postów: 461 Data rejestracji: 03.05.12 |
Panowie, silnik zaczyna się buntować tzn. czarny dym z wydechu, poza tym złamała się szpilka mocująca wydech, więc czas na 70-tkę ![]() Pytanie która lepsza? http://allegro.pl...11868.html http://allegro.pl...23256.html http://allegro.pl...23675.html Pytanie, czy lepiej kupić głowicę kompletną, czy może lepiej przełożyć bebechy głowicy. Czy te części w głowicy które by trzeba było przenieść są bardzo wadliwe tzn. czy po 15k km, mogły się uszkodzić? Jak z trwałością, takich 70-tek, dam radę kolejne 15 tysiaków zrobić? Dziękuje za przeczytanie i liczę na odpowiedź ![]() Barton Fighter 2010 10000 km przebiegu w dniu 29.08.2012 15000 km przebiegu w dniu 27.07.2013 Cegłów niedaleko MMz ![]() |
|
|
Kropa |
Dodany dnia 05-08-2013 15:57
|
Doświadczony biker![]() Postów: 254 Data rejestracji: 27.10.11 |
Tego za 129zł, bo już wszystko złożone. Chyba, że sobie poradzisz, to kupuj ten najtańszy i składaj.
Części chopper oraz quad 200. |
|
|
klemens244 |
Dodany dnia 05-08-2013 16:12
|
Władca szos![]() Postów: 910 Data rejestracji: 08.11.11 |
Cześć klubowy Bracie. Ważne jest to, ażeby uszczelka pod głowicę miała aluminiowy pierścionek uszczelniający. Chyba wiesz dlaczego. W kompletach tych BRAK jest gumowych oringów nad i pod cylinder, bez których chłopakom wycieka olej. Czytasz chyba ich żale. Jak kupisz głowicę z koniecznością "DO PRZEKŁADKI klawiaturę" to PAMIĘTAJ o dotarciu gniazd zaworowych na 45 st. Są do tego DOCIERAKI w warsztatach sam/motocyklowych. Zrób TYLKO cieniutki ślad dotarcia, a nie całą powierzchnię docierania w gnieździe zaworowym w głowicy. Nawet w CHIŃSKICH głowicach KOMPLETNYCH jest to B.WAŻNE. Przynajmniej masz gwarancję, że NIC nie będzie Ci dmuchało spod nich. Co do przebiegu, sam wiesz, że zadałeś trudne pytanie. To nie są materiały z aluminium ze znanych markowych firm i nie za 120 zeta tylko za ~300-600 zł. Ktoś mądrze napisał, że starsze modele miały żelazo w stopie a nie sam węgiel, czyli bardzo nietrwały duraluminium. NOTA: Co do zakładania zamków to metodą na "papier toaletowy" Klucz sztorcowy z duzą ilością papieru i wciskasz zamki. Same WSKAKUJĄ. Poważnie. Edytowane przez klemens244 dnia 05-08-2013 16:19 Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG. [Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg) |
|
|
infermus |
Dodany dnia 05-08-2013 16:40
|
Doświadczony biker![]() Postów: 461 Data rejestracji: 03.05.12 |
Klemens, prawdę mówiąc bardzo się cieszę że odpisałeś na moje pytanie. Twoje wypowiedzi są bardzo rzetelne, co jest bardzo ważne. Jeśli chodzi o zakładanie zestawu, zajmie się tym, znajomy mechanik, ja wolę się za to nie brać. Jeszcze jedno pytanie, gdzie kupić te gumowe oringi pod i nad cylinder? P.S. Czy widzisz w którymś z linków które podałem tą uszczelkę z pierścionkiem aluminiowym uszczelniającym? Barton Fighter 2010 10000 km przebiegu w dniu 29.08.2012 15000 km przebiegu w dniu 27.07.2013 Cegłów niedaleko MMz ![]() |
|
|
infermus |
Dodany dnia 05-08-2013 19:37
|
Doświadczony biker![]() Postów: 461 Data rejestracji: 03.05.12 |
Dobra, wielkie dzięki KucaQ, klemens i Kropa, kupuje ten zestaw za 129 zł.
Barton Fighter 2010 10000 km przebiegu w dniu 29.08.2012 15000 km przebiegu w dniu 27.07.2013 Cegłów niedaleko MMz ![]() |
|
Przeskocz do forum: |