Zobacz temat
Eaglets Chopper Team :: INNE :: Moja maszyna
Aprilia RS 125 by Ocenzurowany
|
|
GuRuMyMaster |
Dodany dnia 08-07-2011 18:15
|
![]() Doświadczony biker ![]() Postów: 208 Data rejestracji: 30.06.11 |
mi ten przód nie podchodzi...ale tak to spoko ![]() http://www.fotosi...ter/albumy<<<<------Mój King... m .in ![]() |
|
|
Boro |
Dodany dnia 08-07-2011 21:33
|
Początkujący biker![]() Postów: 41 Data rejestracji: 27.05.11 |
Ahh mi by sie widziala taka aprilia... Kumpel ma i to jest cos pieknego.. 42 konie przy 125ccm i predkosc maksymalna 200km'h.. Tylko kasy brak na taki sprzet (a wartosc czesci jest taka zeby mnie zezarla zywcem.. :/) |
|
|
OCENZUROWANY |
Dodany dnia 09-07-2011 21:37
|
![]() Biker ![]() Postów: 54 Data rejestracji: 16.03.10 |
Boro napisał/a: Ahh mi by sie widziala taka aprilia... Kumpel ma i to jest cos pieknego.. 42 konie przy 125ccm i predkosc maksymalna 200km'h.. Tylko kasy brak na taki sprzet (a wartosc czesci jest taka zeby mnie zezarla zywcem.. :/) hmm, to jaką Twój kumpel ma aprilie? Bo ona nie ma aż 42KM, a i 200km/h nie uciągnie... ale moze mieć cylinder 160ccm ![]() |
|
|
mati429 |
Dodany dnia 09-07-2011 21:39
|
![]() Doświadczony biker ![]() Postów: 312 Data rejestracji: 16.03.10 |
Wersja GS o poj. 125cm3 ma 42konie ![]() NSR power ![]() |
|
|
OCENZUROWANY |
Dodany dnia 10-07-2011 23:47
|
![]() Biker ![]() Postów: 54 Data rejestracji: 16.03.10 |
mati429 napisał/a: Wersja GS o poj. 125cm3 ma 42konie ![]() To są ploty ![]() ![]() Reasumując silniki Rotax 123 i Rotax 122 są to silniki o takiej samej mocy (zbudowane na tych samych podzespołach) które różnią się jedynie spalaniem i żywotnością. Ale co do tego, że wersja GS jest wersją mocnieszą np. od MP to prawda... w wersji GS montowano gaźnik 34mm, zaś w wersji MP i kolejnym nowszym modelu montowano gaźnik 28mm. A to, że GS ma 40-42KM to jest mit/ludzka głupota w którą wszyscy wierzą. ![]() ![]() Trochi się rozpisałem, ale co tam, z nudów różne głupoty się człowieka czepiają ![]() |
|
|
Boro |
Dodany dnia 11-07-2011 00:52
|
Początkujący biker![]() Postów: 41 Data rejestracji: 27.05.11 |
Ja tylko napisalem to co slyszalem, znawca nie jestem takze przepraszam jesli podalem jakas nie prawidlowa informacje, ale predkosc maksymalna motoru kumpla to 180km/h bez zadnych przerobek (200 na zmienionych zebatkach) i jest to predkosc realna ![]() |
|
|
OCENZUROWANY |
Dodany dnia 11-07-2011 08:23
|
![]() Biker ![]() Postów: 54 Data rejestracji: 16.03.10 |
Jeżeli motocykl jest zadbany, to nie widzę przeszkód żeby jechał 180 ![]() Edytowane przez OCENZUROWANY dnia 11-07-2011 08:24 |
|
|
Boro |
Dodany dnia 11-07-2011 10:57
|
Początkujący biker![]() Postów: 41 Data rejestracji: 27.05.11 |
Zadbany.. Szczegolnie ze dostal nowy cylinder i tlok ![]() ![]() |
|
|
OCENZUROWANY |
Dodany dnia 01-02-2012 18:56
|
![]() Biker ![]() Postów: 54 Data rejestracji: 16.03.10 |
Powitać. Dłuższy czas nie było mnie tutaj na forum, ale no niestety jakoś tak wyszło. Widzę, że od tamtej pory przybyło sporo nowych ludzi z czego bardzo się cieszę. Ale przejdźmy do rzeczy przecież to jest temat o moim motocyklu i jeśli tu weszliście to pewnie z ciekawości co się z nim dzieje. Po przejechaniu ok 1500km motocykl zaczął tracić kompresje, po wyjęciu i rozkręceniu silnika okazało się, że nie jest tak pięknie jak z zewnątrz, a mianowicie do wymiany tłok, łożyska, cylinder (była możliwość wbicia tulei ale zdecydowałem się na nowy) oraz korbowód, który był już na wyczerpaniu co prawda można by było na nim jeszcze trochę pojeździć, ale wymiana byłaby i tak nieunikniona więc zdecydowałem się na kupno nowego. Pewnie pojawi się pytanie o koszta jakie poniosłem przy wymianie tego wszystkiego: -tłok+cylinder 1600zł -korbowód 350zł -łożyska ok. 200zł -dodatkowo uszczelki, uszczelniacze, i inne duperele ok. 250zł Jak widać wyszło grubo ponad 2000zł ![]() |
|
|
LukMoto |
Dodany dnia 01-02-2012 20:45
|
![]() Doświadczony biker ![]() Postów: 364 Data rejestracji: 01.04.10 |
No nieźle ![]() ![]() Wiesz co może jakbym poszukał to bym znalazł, ale powiedz Ty... Jakie jest spalanie RS`ki ? Czy miałeś problemy większe z nią ( w końcu to RotaX ) i czy do niego dużo części ? |
|
|
OCENZUROWANY |
Dodany dnia 01-02-2012 21:50
|
![]() Biker ![]() Postów: 54 Data rejestracji: 16.03.10 |
Szczerze mówiąc to spalanie zależy od stylu jazdy ale tak średnio 5-6 litrów spali. A co do problemów z silnikiem to oprócz tego generalnego remontu nic z nim nie było i mam nadzieję, że nic się z nim nie stanie. Ale jak pewnie zauważyłeś zrobiłem na niej jedynie 1500km więc za dużo powiedzieć nie mogę ![]() hmm... jeżeli chodzi o części to z tymi, które wyżej wypisałem nie było problemu z dostępnością. Rs'ek jest dość sporo i cały czas są produkowane na tym samym rotaxie od bodajże 2000 roku więc części pasują. Edytowane przez OCENZUROWANY dnia 01-02-2012 21:51 |
|
|
marcin113 |
Dodany dnia 01-02-2012 21:51
|
Doświadczony biker![]() Postów: 438 Data rejestracji: 26.03.10 |
I właśnie dlatego nie lubię 2t. Cena remontu większa jak kupno nowego silnika do 4t. Ale to tylko moje odczucie. Mam nadzieję że apka długo ci posłuży. LWG 15.05.2012 Teoria + Praktyka + DragStar 125 |
|
|
OCENZUROWANY |
Dodany dnia 01-02-2012 21:53
|
![]() Biker ![]() Postów: 54 Data rejestracji: 16.03.10 |
marcin113 racja, koszt eksploatacji 2T jest naprawdę przerażający ![]() ![]() |
|
|
patryczekk344 |
Dodany dnia 01-02-2012 23:03
|
![]() Doświadczony biker ![]() Postów: 429 Data rejestracji: 16.03.10 |
5l przy 125 w 2t to nie jest źle. Młody z roboty ma skutera w 2t i pali ponad 5l na 100 a moc porównywalna z łosiem w 72 ![]() ![]() http://www.polska...r-50/50701 PF 126p Forever ![]() ![]() W sprawie kontaktu ze mną to przez FB w wyszukiwarce Pan Magiczny |
|
|
marcin113 |
Dodany dnia 01-02-2012 23:03
|
Doświadczony biker![]() Postów: 438 Data rejestracji: 26.03.10 |
No fakt moc a zarazem frajda z jazdy taką apką zapewne rekompensują te koszta choć w minimalnym stopniu ![]() 15.05.2012 Teoria + Praktyka + DragStar 125 |
|
|
OCENZUROWANY |
Dodany dnia 03-05-2012 14:30
|
![]() Biker ![]() Postów: 54 Data rejestracji: 16.03.10 |
Od remontu przejechałem 750km, czyli już wszystko dotarte ![]() Jak na razie bez awaryjnie, v-max nie sprawdzany ![]() ![]() ![]() |
|
|
kuba |
Dodany dnia 03-05-2012 15:21
|
Władca szos![]() Postów: 830 Data rejestracji: 13.08.10 |
a mój do setki jakieś 20 xD, ładna fota
zapraszam na pj http://polskajazd...ING/131820 na bloga http://bobberking...gspot.com/ gg 5511291 |
|
|
kamil_gs |
Dodany dnia 03-05-2012 15:21
|
![]() Ghost Rider ![]() Postów: 1420 Data rejestracji: 09.12.10 |
widze że profesjonalnie ![]() |
|
|
marcin113 |
Dodany dnia 03-05-2012 22:33
|
Doświadczony biker![]() Postów: 438 Data rejestracji: 26.03.10 |
Jesteś jedną z niewielu osób w takim wieku które dbają o odpowiedni ubiór na taki motocykl. Jak spotykałem nieraz ludzi na erłanach nawet w krótkich spodenkach to miałem ochotę pomodlić się za nich odrazu. Przyczepności i LwG 15.05.2012 Teoria + Praktyka + DragStar 125 |
|
|
Carlos |
Dodany dnia 04-05-2012 08:36
|
Biker![]() Postów: 120 Data rejestracji: 07.04.12 |
Ile masz w nim koni ![]() Moje motocykle to Benzer Texas http://images42.f...1d2med.jpg RG 80 GAMMA http://img209.ima...012751.jpg |
|
Przeskocz do forum: |