-18 ℃
teraz
-16 ℃
noc
Zobacz temat
 Drukuj temat
Xt125q by Rafal (Bandyta)
Bandyta
#21 Drukuj posta
Dodany dnia 06-03-2012 20:02
Awatar

Doświadczony biker


Postów: 206
Data rejestracji: 05.06.11

@memek2314 - ja wiem że to cross. Jakbym to ja kupował tą felgę to rzecz jasna wiedział bym od czego ona jest, ale dostałem ją na urodziny od kolegi więc nie wiem. Pewno z jakiegoś chinola. Co do tych pytań o felgi itd. to bardzo Was proszę o niezadawanie głupich pytań bo to jest już wkurzające. Nie po to robiłem taki opis żeby każdemu z osobna tłumaczyć jakie części od czego i gdzie je znalazłem. To tyle jak na razie.
img13.imageshack.us/img13/6387/bannerfyg.jpg
 
bamboo
#22 Drukuj posta
Dodany dnia 07-03-2012 18:17
Doświadczony biker


Postów: 325
Data rejestracji: 02.06.11

Yamasaki to nie jest na pewno... Tu masz zdjęcie z porównaniem koła mojego i koła z yamasakiego kolegi:

img839.imageshack.us/img839/6350/crosschopper.jpg

Uploaded with ImageShack.us
Edytowane przez bamboo dnia 07-03-2012 18:21
Live to ride, ride to live ;]
 
Kondzislaw
#23 Drukuj posta
Dodany dnia 30-03-2012 13:41
SuperVIP


Postów: 8
Data rejestracji: 13.06.11

Mam pytanie, czy tylne koło pasowało Ci bez żadnych przeróbek? Tzn. zębatka od kinga pasuje? Gumy mocujące ją? ośka ? Wszystko pasowało czy coś przerabiałeś? Jeśli tak to co i jak? Bo mam koło na tył szprychowe ale mi nie pasuje bo łożyska są za szerokie jak na ośkę kinga, a i zębatka nie pasuje za bardzo.
Edytowane przez PeeTER dnia 30-03-2012 14:52
 
kuba
#24 Drukuj posta
Dodany dnia 30-03-2012 15:55
Władca szos


Postów: 830
Data rejestracji: 13.08.10

wstaw oryginalną ośkę, tulejki seryjne i ściśnij jak najmocniej umiesz i jeździj, a z biegiem czasu dorób se ośkę pasującą i tulejki i powinno być dobrze
zapraszam na pj http://polskajazd...ING/131820
na bloga http://bobberking...gspot.com/
gg 5511291
 
Bandyta
#25 Drukuj posta
Dodany dnia 30-03-2012 21:18
Awatar

Doświadczony biker


Postów: 206
Data rejestracji: 05.06.11

Do koła ogólnie dużo przerobiłem. Nowe tulejki, ośka, nową zębatka przerobiona u tokarza, przesuwałem mocowania amortyzatorów, musiałem także rozwiercić wahacz z naciągaczami pod większą ośkę. Zabierak jest całkiem inny więc zębatka z kinga Ci nie wejdzie. Trzeba ją zawieść do tokarza, albo samemu zrobić.

Jutro zaczynam malować ramę i lagi. Może coś zdołał złożyć jutro. W niedziele idzie bak i błotnik do malowania. Wszystko robię sam w garażu. Jak dobrze pójdzie to we wtorek, środę wyjadę na silniku 125ccm :)
Edytowane przez Bandyta dnia 29-08-2012 02:09
img13.imageshack.us/img13/6387/bannerfyg.jpg
 
Bandyta
#26 Drukuj posta
Dodany dnia 10-04-2012 22:15
Awatar

Doświadczony biker


Postów: 206
Data rejestracji: 05.06.11

Temat trochę zamilkł. W kingu został zamontowany nowy silnik. Stwierdziłem, że niepotrzebny mi jest Lifan lub Zongshen więc kupiłem zwykłą 125ccm. Dzisiaj go wstępnie przepaliłem i jazda po ogródku diabeł. Ogólnie dzisiaj go złożyłem na nowo z nowo pomalowanymi częściami. Brakuje mi jeszcze przedniego błotnika i przedniej zębatki, bo aktualna mi troszkę inny rozstaw zębów niż oryginalna i się łańcuch ślizga. Miało być też dolne mocowanie silnika, ale okazało się, że dałem za gruby płaskownik i silnik nie mógł wejść na swoje miejsce :(. Zamieszczam trochę fotek z prac:

img19.imageshack.us/img19/9490/1334054573631.th.jpg
img832.imageshack.us/img832/3401/1334054552586.th.jpg
img4.imageshack.us/img4/8873/1334054545249.th.jpg
img19.imageshack.us/img19/6561/1334054534746.th.jpg
img201.imageshack.us/img201/6409/1334054526250.th.jpg
img821.imageshack.us/img821/9890/1334054516526.th.jpg
img812.imageshack.us/img812/5719/1334054493721.th.jpg
Kliknąć aby zobaczyć większy obrazek

Edytowane przez Bandyta dnia 10-04-2012 22:21
img13.imageshack.us/img13/6387/bannerfyg.jpg
 
Carlos
#27 Drukuj posta
Dodany dnia 11-04-2012 07:54
Biker


Postów: 120
Data rejestracji: 07.04.12

Fajne kierunki !!!
Moje motocykle to

Benzer Texas

http://images42.f...1d2med.jpg

RG 80 GAMMA

http://img209.ima...012751.jpg
 
kuba
#28 Drukuj posta
Dodany dnia 11-04-2012 14:58
Władca szos


Postów: 830
Data rejestracji: 13.08.10

mi też płaskownik nie wchodził, więc go lekko wygiąłem ( tata-80 kg zaklinował jeden koniec w miejscu gdzie miało być zgięcie i oparł się na nim całym ciężarem), a tak wogle to piknie to wygląda
P.S. Jesteś z sekty i będziesz robił turystyka bardziej????
zapraszam na pj http://polskajazd...ING/131820
na bloga http://bobberking...gspot.com/
gg 5511291
 
chopper bober
#29 Drukuj posta
Dodany dnia 11-04-2012 18:00
Biker


Postów: 133
Data rejestracji: 16.01.11

jakoś mi nie podchodzi , może jak dojdzie błotnik przedni bd ok :P
 
szaraf
#30 Drukuj posta
Dodany dnia 11-04-2012 18:23
Awatar

Administrator


Postów: 441
Data rejestracji: 30.05.11

fajny :), z czego masz błotnik tył?
 
Bandyta
#31 Drukuj posta
Dodany dnia 11-04-2012 21:15
Awatar

Doświadczony biker


Postów: 206
Data rejestracji: 05.06.11

Mojego płaskownika nie było szans wygiąć :D. Błotnik tylni od Yamahy Virago 125/250 jest założony. Przedni błotnik niebawem wróci.
img13.imageshack.us/img13/6387/bannerfyg.jpg
 
Bandyta
#32 Drukuj posta
Dodany dnia 22-04-2012 19:03
Awatar

Doświadczony biker


Postów: 206
Data rejestracji: 05.06.11

Siema. Dzisiaj wybrałem się z kolegą na pierwszą dłuższą wyprawę w tym sezonie. Była to trasa ok. 100km. Dodam że Każdy z nas nie miał karty motorowerowej, każdy docierał silnik, a ja dodatkowo miałem rozregulowane sprzęgło. Najpierw 30min szukaliśmy sklepu, bo jak wiadomo w niedziele nie każdy na drogach bocznych jest otwarty. Wtedy już nabiło około 40km. Potem jeździliśmy bez celu, aż w końcu zatrzymaliśmy się na 2 godzinny postój, aby zjeść obiad. Motorki ostygnęły a my pojechaliśmy dalej. Pojechaliśmy na obwodnicę miasta, gdyż jest tam świeży asfalt i zrobiliśmy kolejne 20km. W między czasie rozładował mi się akumulator, więc z powrotem musieliśmy jechać lasem. Droga jednak była dobra, jak oczywiście na leśną bo wysypana była drobnym żwirkiem. Jakieś 2 km od domu zabrakło mi benzyny, więc kolega znalazł butelkę w lesie i spuścił trochę paliwa. Zajechałem do domu praktycznie na oparach. Zamieszczam kilka zdjęć z niedzielnej przejażdżki:
img526.imageshack.us/img526/6326/dsc00051cw.jpg

img62.imageshack.us/img62/4097/dsc00050ga.jpg

img254.imageshack.us/img254/3395/dsc00035nf.jpg

Więcej fot może prześlę później, bo pozostałą część ma kolega.
img13.imageshack.us/img13/6387/bannerfyg.jpg
 
Krengiel
#33 Drukuj posta
Dodany dnia 22-04-2012 20:13
Początkujący biker


Postów: 43
Data rejestracji: 23.03.12

Jak na docieranie silników to długą trasę sobie wybraliście :) Ja osobiście tak długiej trasy nie polecam, wysiłek dla niedotartego silnika.
Edytowane przez Krengiel dnia 22-04-2012 20:14
Bo w życiu ważne jest, żeby mieć pasje..
 
Bandyta
#34 Drukuj posta
Dodany dnia 09-05-2012 19:08
Awatar

Doświadczony biker


Postów: 206
Data rejestracji: 05.06.11

Witajcie. Ostatnio w kingu wymieniłem olej po dotarciu silnika. Silnik chodzi precyzyjnie, nic nie stuka i nie puka. Nie wiem jakim cudem, ale przy pełnym gazie na około 5km prostej wibracje są minimalne. Może przez to, że włożyłem mniejsze śruby do silnika i jest jakby taki minimalny luz między ramą a silnikiem. Oprócz tego poprawiłem mocowanie tablicy rejestracyjnej, dałem blachę między poduszkę a oparcie. Złamałem także lusterko, bo wpadłem w krzaki (długo by opowiadać). Dodaję kilka zdjęć z dzisiejszej trasy (specjalnie zjechałem z drogi, gdyż był duży ruch).

img571.imageshack.us/img571/596/dsc00146nv.jpg

img259.imageshack.us/img259/2962/dsc00142xe.th.jpg
Edytowane przez Bandyta dnia 09-05-2012 19:15
img13.imageshack.us/img13/6387/bannerfyg.jpg
 
Zipp3k
#35 Drukuj posta
Dodany dnia 09-05-2012 19:18
Awatar

Doświadczony biker


Postów: 396
Data rejestracji: 24.09.11

Nie myślałeś, żeby przenieś lampę oraz rejestrację trochę wyżej?
Ogólnie to skompletuj przedni błotnik i będzie super. ;p
 
Bandyta
#36 Drukuj posta
Dodany dnia 09-05-2012 19:23
Awatar

Doświadczony biker


Postów: 206
Data rejestracji: 05.06.11

Nie, lampa i rejestracja jest dla mnie idealnie. Do tego już są seryjne otwory na kierunkowskazy. Co to błotnika to już do mnie idzie, ale jeszcze go pomalować muszę i w ogóle, więc go tak prędko nie założę.
img13.imageshack.us/img13/6387/bannerfyg.jpg
 
Carlos
#37 Drukuj posta
Dodany dnia 09-05-2012 20:05
Biker


Postów: 120
Data rejestracji: 07.04.12

Fajny mam nadzieje że fajny motorek ci wyjdzie :P
Moje motocykle to

Benzer Texas

http://images42.f...1d2med.jpg

RG 80 GAMMA

http://img209.ima...012751.jpg
 
chopper bober
#38 Drukuj posta
Dodany dnia 09-05-2012 22:20
Biker


Postów: 133
Data rejestracji: 16.01.11

Co z tego że poprawiłeś mocowanie tablicy rejestracyjnej jak i tak jest w c*CENZURA* krzywo... błotnik też jest ustawiony krzywo masz w nim wogóle tą stalową wkładkę która go stabilizuje ? kierunkowskazy tylne lepiej by wyglądały wyżej na oryginalnych mocowaniach virago , lampa tylna skromna mi się wydaję w proporcji do tyłu i przydała by się pokrywka schowka.
 
Bandyta
#39 Drukuj posta
Dodany dnia 09-05-2012 23:06
Awatar

Doświadczony biker


Postów: 206
Data rejestracji: 05.06.11

chopper bober, jak mam mieć wkładkę, skoro błotnik jest spawany pod innym kątem? Gówno mnie to obchodzi że jest krzywo, nie będę tego poprawiał bo dla mnie jest dobrze. Kierunkowskazy według mnie o wiele lepiej prezentują się zaraz obok lampy. A co do lampy to dla mnie jest idealna. Po prostu gdybym wziął inną to dla mnie już by nie przypominał łosia.

Co do dalszego projektu: mam bardzo wiele pomysłów, których teraz nie będę ujawniał. Powiem tylko że na pewno nie będę inwestował w jakieś piórniki i inne tego typu pierdoły. Jest to po prostu dla mnie zbytecznie, a łoś wygląda przy tym co najmniej komicznie dla mnie. Ujawnię tylko że być może będzie robione coś z tłumkiem, ale jak na razie projekt znają tylko nieliczni. Jakby ktoś miał jakieś pytania to zapraszam na PW lub Gadu-Gadu 1824718818247188
img13.imageshack.us/img13/6387/bannerfyg.jpg
 
Bandyta
#40 Drukuj posta
Dodany dnia 10-06-2012 20:37
Awatar

Doświadczony biker


Postów: 206
Data rejestracji: 05.06.11

Sorry że tak post pod postem, ale po miesiącu trzeba by coś napisać. King dostał nowe tylne mocowanie rejestracji, gdyż stare się złamało. Otrzymał także pokrywkę schowka. Dotychczas zrobiłem nim prawie 750km i chodzi bez zarzutów. Jedyną jego wadą był nagar na tłoku, lecz tylko i wyłącznie z mojej winy. Niedawno przyszła do mnie nowa kierownica (ta wysoka od Kryniaxa) i w niedługim czasie ma dojść przedni błotnik od Lewanda (o ile go wysłał :P). Jak już wcześniej wspominałem łoś będzie gruntownie przebudowany, ale wszystko w swoim czasie. Zamieszczam kilka zdjęć.

img526.imageshack.us/img526/7301/dsc00155ak.jpg

img39.imageshack.us/img39/5109/dsc00156uc.jpg



Fotki z piątkowej wycieczki na jagody :D

img62.imageshack.us/img62/4409/dsc00151yf.jpg

img857.imageshack.us/img857/6683/dsc00149ut.jpg
Edytowane przez Bandyta dnia 30-07-2012 00:49
img13.imageshack.us/img13/6387/bannerfyg.jpg
 
Przeskocz do forum: