Zobacz temat
Eaglets Chopper Team :: INNE :: Moja maszyna
Kawasaki KZ 250 w - Jarecki
|
|
PeeTER |
Dodany dnia 05-08-2011 21:15
|
![]() Moderator ![]() Postów: 223 Data rejestracji: 16.03.10 |
Jeżeli chodzi o opłaty to Ja za pierwsze badanie techniczne w kraju płaciłem ok 60zł a za rejestracje ok 190zł.
Edytowane przez PeeTER dnia 05-08-2011 21:15 "Nie jeździj szybciej, niż Twój Anioł stróż potrafi Latać" |
|
|
Jarecki_kombinator |
Dodany dnia 07-08-2011 22:54
|
![]() Administrator ![]() Postów: 145 Data rejestracji: 16.03.10 |
Gadałem dziś z tłumaczem, za 70zł przetłumaczy mi karte pojazdu i papierek o wymeldowaniu moto. Tylko ciekaw jestem jak to będzie z rejestracją bez dowodu rej. ... gdzieś tam się spotkałem ze wzmianką, że nie chcą u nas rejestrować wymeldowanych maszyn... A co do samej maszyny, na razie żadnych znaczących postępów, zamówiłem części w Motonet, z allegro, i troche zwlekają z wysyłką...;/ |
|
|
Ryland |
Dodany dnia 08-08-2011 00:00
|
![]() Administrator ![]() Postów: 210 Data rejestracji: 16.03.10 |
Ja tez mam wymeldowany motocykl na siebie, tzn. RDW jest na mnie. Pani w urzędzie nic mi nie wspomniała, że będą problemy z rejestracją.
![]() |
|
|
Jarecki_kombinator |
Dodany dnia 08-08-2011 11:23
|
![]() Administrator ![]() Postów: 145 Data rejestracji: 16.03.10 |
Ale masz Dowód Rejestracyjny? |
|
|
Ryland |
Dodany dnia 08-08-2011 15:05
|
![]() Administrator ![]() Postów: 210 Data rejestracji: 16.03.10 |
Nie no skąd![]() ![]() |
|
|
Jarecki_kombinator |
Dodany dnia 08-08-2011 17:57
|
![]() Administrator ![]() Postów: 145 Data rejestracji: 16.03.10 |
A to bombowo, to w przypływie gotówki rejestruje i robie prawko... ![]() W dalszym ciągu oczekuje części by się pochwalic jakimś efektem.... |
|
|
kuba |
Dodany dnia 28-08-2011 16:47
|
Władca szos![]() Postów: 830 Data rejestracji: 13.08.10 |
no i jak postępy w pracach??
zapraszam na pj http://polskajazd...ING/131820 na bloga http://bobberking...gspot.com/ gg 5511291 |
|
|
Jarecki_kombinator |
Dodany dnia 13-03-2012 20:29
|
![]() Administrator ![]() Postów: 145 Data rejestracji: 16.03.10 |
Nie mam ostatnio czasu dłubać za wiele przy motórze, ale ogólnie, prace chylą się ku końcowi, złożyłem ostatnio tłumik... jednak powiem szczerze, oczekiwałem czegoś co będzie chodzić ciszej. Kończę szpachlować/szlifować bak, a to praca której nienawidze najbardziej ze wszystkich. Montuje tylny hamulec i do rejestracji! może w przypłuywie emocji pierdzielne jakieś zdjęcia... Tyle jak na ten wpis do pamiętnika |
|
|
kuba |
Dodany dnia 13-03-2012 21:27
|
Władca szos![]() Postów: 830 Data rejestracji: 13.08.10 |
dawaj zdjęcia, a szpachlowanie i szlifowanie to wkurzające jest, trochę przesadzisz i od nowa trzeba
zapraszam na pj http://polskajazd...ING/131820 na bloga http://bobberking...gspot.com/ gg 5511291 |
|
|
Jarecki_kombinator |
Dodany dnia 05-08-2012 17:44
|
![]() Administrator ![]() Postów: 145 Data rejestracji: 16.03.10 |
siemano, po kolejnych tygodniach ;D... Wziąłem się poraz kolejny po paru tygodniach za próbe regulacji tego szatana. Otóż po raz kolejny odchodzę od zmysłów, podryucam filmik z działania tegoż potwora. Wolne obroty trzyma ładnie, po dodaniu gazu widać co sie dzieje, schodzę z obrotów wyłączając zapłon przez chwile, potem znowu chodzi ok. Podczas gdy wziąłem się przejechałem, jechał normalnie, ale pod odpuszczeniu gazu gasł... w którą stronę go teraz podregulować? Dodam że ta konfiguracja jest i tak najbliższa działaniu ;P... filmik : http://speedy.sh/...V01605.3GP 1 prośba, nie piszcie jak nie macie pojęcia o sprawie ![]() |
|
|
hansrpg |
Dodany dnia 06-08-2012 12:19
|
![]() Moderator ![]() Postów: 739 Data rejestracji: 20.05.10 |
Objaw jakby albo go zalewało albo zbyt niski poziom paliwa w komorze pływakowej (dysza wolnych obrotów pije z innej części komory niż dysza główna). Warto jeszcze mając otwarty gaźnik rzucić okiem czy żaden paproch nie przytyka dyszy.
"Pisząc w internecie używajmy polskich liter, bo jest różnica między zrobieniem komuś łaski, a zrobieniem komuś laski" prof. J. Bralczyk |
|
|
Jarecki_kombinator |
Dodany dnia 06-08-2012 19:37
|
![]() Administrator ![]() Postów: 145 Data rejestracji: 16.03.10 |
jakby zalewało mówisz... Właśnie myślałem że w drugą stronę... O właśnie, poziomu w środku nie sprawdzałem.... ok, jutro zajrzę w takim razie |
|
|
Ryland |
Dodany dnia 07-08-2012 00:18
|
![]() Administrator ![]() Postów: 210 Data rejestracji: 16.03.10 |
Masz gaźnik podciśnieniowy? Jeśli tak to mi to wygląda na problemy z przepustnicą, a dokładniej z jej synchronizacją. Do tego za bardzo wkręcona pilotka. Wykręć ją więcej niż podaje serwisówka. Może to być nawet 2 razy tyle. Oczywiście wykręcaj po pół obrotu aż dojdziesz do odpowiedniego momentu. Jak możesz to zrób też zdjęcie swiecy.
![]() |
|
|
Jarecki_kombinator |
Dodany dnia 11-08-2012 18:00
|
![]() Administrator ![]() Postów: 145 Data rejestracji: 16.03.10 |
Nie mam serwisówki, a wydaje mi się że ten gaźnik chyba nie jest od tego modelu w ogóle, wygląda na to że podciśnieniowy.. nie mam pojęcia o czym mówisz z tą synchronizacją i 'pilotką' ? I tego, od ostatniego postu nic nie zdążyłem zrobić przy motórku ;P Edytowane przez Jarecki_kombinator dnia 11-08-2012 18:01 |
|
|
hansrpg |
Dodany dnia 11-08-2012 20:23
|
![]() Moderator ![]() Postów: 739 Data rejestracji: 20.05.10 |
Ok to zacznę od podciśnienia. Czy po zdjęciu górnej pokrywy wyskakuje sprężyna i ukazuje się oczom gumowa membrana? Jak tak to masz gaźnik podciśnieniowy. Sprawdź to i jak tak to napiszę wtedy coś odnośnie jego sprawdzenia i obsługi. "Pisząc w internecie używajmy polskich liter, bo jest różnica między zrobieniem komuś łaski, a zrobieniem komuś laski" prof. J. Bralczyk |
|
|
Jarecki_kombinator |
Dodany dnia 12-08-2012 16:16
|
![]() Administrator ![]() Postów: 145 Data rejestracji: 16.03.10 |
Pod górną pokrywą jest przepustnica, ale są 2 membrany jeszcze w innych miejscach. Teraz jade malować bak, postaram sie wieczorem pozdjęciować gaźnik i wrzucić zdjęcia. |
|
|
Jarecki_kombinator |
Dodany dnia 12-08-2012 20:41
|
![]() Administrator ![]() Postów: 145 Data rejestracji: 16.03.10 |
Ok, bak prysnięty, czarny mettalic z Audi A6 z 97r ![]() Gaźnika jeszcze nie ruszałem, oto fotosy, jedna membrana działa zdaje się tylko podczas ssania, ta od dołu, a ta obok linki to nie wiem, z resztą, czekam na wasze mądrości. Foto: |
|
|
patryczekk344 |
Dodany dnia 12-08-2012 23:28
|
![]() Doświadczony biker ![]() Postów: 429 Data rejestracji: 16.03.10 |
ta od dołu to tylko wstrzykuje większą mieszankę przy gwałtownym dodaniu gazu. I jest to zwykły gaźnik podobnej budowy jak w łosiu czy chińskim skuterze
http://www.polska...r-50/50701 PF 126p Forever ![]() ![]() W sprawie kontaktu ze mną to przez FB w wyszukiwarce Pan Magiczny |
|
|
Ryland |
Dodany dnia 13-08-2012 08:27
|
![]() Administrator ![]() Postów: 210 Data rejestracji: 16.03.10 |
Pilotka czyli pilot screw, śruba od regulacji mieszanki. Jeśli nie masz serwisówki i nie uda Ci się jej pobrać, to spróbuj pilotkę wykręcić o 1,5 obrotu (oczywiście na początku musi byc maksymalnie wkręcona i dopiero wtedy zaczynamy ją wykręcać). Jeśli to nic nie pomoże to wykręcaj ją po 0,5 obrotu aż do momentu w którym uzyskasz jakąś poprawę w pracy silnika.
![]() |
|
|
Jarecki_kombinator |
Dodany dnia 13-08-2012 16:04
|
![]() Administrator ![]() Postów: 145 Data rejestracji: 16.03.10 |
Nooo to już się tym bawiłem, bez jakichś rewolucji. |
|
Przeskocz do forum: |