-18 ℃
teraz
-16 ℃
noc
Zobacz temat
 Drukuj temat
Kawasaki KZ 250 w - Jarecki
PeeTER
#21 Drukuj posta
Dodany dnia 05-08-2011 21:15
Awatar

Moderator


Postów: 223
Data rejestracji: 16.03.10

Jeżeli chodzi o opłaty to Ja za pierwsze badanie techniczne w kraju płaciłem ok 60zł a za rejestracje ok 190zł.
Edytowane przez PeeTER dnia 05-08-2011 21:15
"Nie jeździj szybciej, niż Twój Anioł stróż potrafi Latać"
 
Jarecki_kombinator
#22 Drukuj posta
Dodany dnia 07-08-2011 22:54
Awatar

Administrator


Postów: 145
Data rejestracji: 16.03.10

Gadałem dziś z tłumaczem, za 70zł przetłumaczy mi karte pojazdu i papierek o wymeldowaniu moto. Tylko ciekaw jestem jak to będzie z rejestracją bez dowodu rej. ... gdzieś tam się spotkałem ze wzmianką, że nie chcą u nas rejestrować wymeldowanych maszyn...

A co do samej maszyny, na razie żadnych znaczących postępów, zamówiłem części w Motonet, z allegro, i troche zwlekają z wysyłką...;/
 
Ryland
#23 Drukuj posta
Dodany dnia 08-08-2011 00:00
Awatar

Administrator


Postów: 210
Data rejestracji: 16.03.10

Ja tez mam wymeldowany motocykl na siebie, tzn. RDW jest na mnie. Pani w urzędzie nic mi nie wspomniała, że będą problemy z rejestracją.
images62.fotosik.pl/231/e1f7d5da167d225emed.jpg
 
Jarecki_kombinator
#24 Drukuj posta
Dodany dnia 08-08-2011 11:23
Awatar

Administrator


Postów: 145
Data rejestracji: 16.03.10

Ale masz Dowód Rejestracyjny?
 
Ryland
#25 Drukuj posta
Dodany dnia 08-08-2011 15:05
Awatar

Administrator


Postów: 210
Data rejestracji: 16.03.10

Nie no skąd;) Mam tylko kilka papierków. Nie mam ani tablicy ani dowodu rej.
images62.fotosik.pl/231/e1f7d5da167d225emed.jpg
 
Jarecki_kombinator
#26 Drukuj posta
Dodany dnia 08-08-2011 17:57
Awatar

Administrator


Postów: 145
Data rejestracji: 16.03.10

A to bombowo, to w przypływie gotówki rejestruje i robie prawko... :P

W dalszym ciągu oczekuje części by się pochwalic jakimś efektem....
 
kuba
#27 Drukuj posta
Dodany dnia 28-08-2011 16:47
Władca szos


Postów: 830
Data rejestracji: 13.08.10

no i jak postępy w pracach??
zapraszam na pj http://polskajazd...ING/131820
na bloga http://bobberking...gspot.com/
gg 5511291
 
Jarecki_kombinator
#28 Drukuj posta
Dodany dnia 13-03-2012 20:29
Awatar

Administrator


Postów: 145
Data rejestracji: 16.03.10

Nie mam ostatnio czasu dłubać za wiele przy motórze, ale ogólnie, prace chylą się ku końcowi, złożyłem ostatnio tłumik... jednak powiem szczerze, oczekiwałem czegoś co będzie chodzić ciszej. Kończę szpachlować/szlifować bak, a to praca której nienawidze najbardziej ze wszystkich. Montuje tylny hamulec i do rejestracji! może w przypłuywie emocji pierdzielne jakieś zdjęcia...

Tyle jak na ten wpis do pamiętnika
 
kuba
#29 Drukuj posta
Dodany dnia 13-03-2012 21:27
Władca szos


Postów: 830
Data rejestracji: 13.08.10

dawaj zdjęcia, a szpachlowanie i szlifowanie to wkurzające jest, trochę przesadzisz i od nowa trzeba
zapraszam na pj http://polskajazd...ING/131820
na bloga http://bobberking...gspot.com/
gg 5511291
 
Jarecki_kombinator
#30 Drukuj posta
Dodany dnia 05-08-2012 17:44
Awatar

Administrator


Postów: 145
Data rejestracji: 16.03.10

siemano, po kolejnych tygodniach ;D... Wziąłem się poraz kolejny po paru tygodniach za próbe regulacji tego szatana. Otóż po raz kolejny odchodzę od zmysłów, podryucam filmik z działania tegoż potwora. Wolne obroty trzyma ładnie, po dodaniu gazu widać co sie dzieje, schodzę z obrotów wyłączając zapłon przez chwile, potem znowu chodzi ok. Podczas gdy wziąłem się przejechałem, jechał normalnie, ale pod odpuszczeniu gazu gasł... w którą stronę go teraz podregulować? Dodam że ta konfiguracja jest i tak najbliższa działaniu ;P...

filmik : http://speedy.sh/...V01605.3GP

1 prośba, nie piszcie jak nie macie pojęcia o sprawie :D
 
hansrpg
#31 Drukuj posta
Dodany dnia 06-08-2012 12:19
Awatar

Moderator


Postów: 739
Data rejestracji: 20.05.10

Objaw jakby albo go zalewało albo zbyt niski poziom paliwa w komorze pływakowej (dysza wolnych obrotów pije z innej części komory niż dysza główna). Warto jeszcze mając otwarty gaźnik rzucić okiem czy żaden paproch nie przytyka dyszy.
lh3.googleusercontent.com/-tgN65AbnLEM/TwsZJtANqWI/AAAAAAAAALA/qys0BQkSBDI/s468/baner_pajacyka.gif
"Pisząc w internecie używajmy polskich liter, bo jest różnica między zrobieniem komuś łaski, a zrobieniem komuś laski"
prof. J. Bralczyk
 
Jarecki_kombinator
#32 Drukuj posta
Dodany dnia 06-08-2012 19:37
Awatar

Administrator


Postów: 145
Data rejestracji: 16.03.10

jakby zalewało mówisz... Właśnie myślałem że w drugą stronę...

O właśnie, poziomu w środku nie sprawdzałem.... ok, jutro zajrzę w takim razie
 
Ryland
#33 Drukuj posta
Dodany dnia 07-08-2012 00:18
Awatar

Administrator


Postów: 210
Data rejestracji: 16.03.10

Masz gaźnik podciśnieniowy? Jeśli tak to mi to wygląda na problemy z przepustnicą, a dokładniej z jej synchronizacją. Do tego za bardzo wkręcona pilotka. Wykręć ją więcej niż podaje serwisówka. Może to być nawet 2 razy tyle. Oczywiście wykręcaj po pół obrotu aż dojdziesz do odpowiedniego momentu. Jak możesz to zrób też zdjęcie swiecy.
images62.fotosik.pl/231/e1f7d5da167d225emed.jpg
 
Jarecki_kombinator
#34 Drukuj posta
Dodany dnia 11-08-2012 18:00
Awatar

Administrator


Postów: 145
Data rejestracji: 16.03.10

Nie mam serwisówki, a wydaje mi się że ten gaźnik chyba nie jest od tego modelu w ogóle, wygląda na to że podciśnieniowy.. nie mam pojęcia o czym mówisz z tą synchronizacją i 'pilotką' ?


I tego, od ostatniego postu nic nie zdążyłem zrobić przy motórku ;P
Edytowane przez Jarecki_kombinator dnia 11-08-2012 18:01
 
hansrpg
#35 Drukuj posta
Dodany dnia 11-08-2012 20:23
Awatar

Moderator


Postów: 739
Data rejestracji: 20.05.10

Ok to zacznę od podciśnienia.
Czy po zdjęciu górnej pokrywy wyskakuje sprężyna i ukazuje się oczom gumowa membrana? Jak tak to masz gaźnik podciśnieniowy. Sprawdź to i jak tak to napiszę wtedy coś odnośnie jego sprawdzenia i obsługi.
lh3.googleusercontent.com/-tgN65AbnLEM/TwsZJtANqWI/AAAAAAAAALA/qys0BQkSBDI/s468/baner_pajacyka.gif
"Pisząc w internecie używajmy polskich liter, bo jest różnica między zrobieniem komuś łaski, a zrobieniem komuś laski"
prof. J. Bralczyk
 
Jarecki_kombinator
#36 Drukuj posta
Dodany dnia 12-08-2012 16:16
Awatar

Administrator


Postów: 145
Data rejestracji: 16.03.10

Pod górną pokrywą jest przepustnica, ale są 2 membrany jeszcze w innych miejscach. Teraz jade malować bak, postaram sie wieczorem pozdjęciować gaźnik i wrzucić zdjęcia.
 
Jarecki_kombinator
#37 Drukuj posta
Dodany dnia 12-08-2012 20:41
Awatar

Administrator


Postów: 145
Data rejestracji: 16.03.10

Ok, bak prysnięty, czarny mettalic z Audi A6 z 97r :D

Gaźnika jeszcze nie ruszałem, oto fotosy, jedna membrana działa zdaje się tylko podczas ssania, ta od dołu, a ta obok linki to nie wiem, z resztą, czekam na wasze mądrości.

Foto:

fhudigital.masternet.pl/graty/1.JPG

fhudigital.masternet.pl/graty/2.JPG
 
patryczekk344
#38 Drukuj posta
Dodany dnia 12-08-2012 23:28
Awatar

Doświadczony biker


Postów: 429
Data rejestracji: 16.03.10

ta od dołu to tylko wstrzykuje większą mieszankę przy gwałtownym dodaniu gazu. I jest to zwykły gaźnik podobnej budowy jak w łosiu czy chińskim skuterze
http://www.polska...r-50/50701
PF 126p Forever ;) Resorem po ziemi :D
W sprawie kontaktu ze mną to przez FB w wyszukiwarce Pan Magiczny
 
Ryland
#39 Drukuj posta
Dodany dnia 13-08-2012 08:27
Awatar

Administrator


Postów: 210
Data rejestracji: 16.03.10

Pilotka czyli pilot screw, śruba od regulacji mieszanki. Jeśli nie masz serwisówki i nie uda Ci się jej pobrać, to spróbuj pilotkę wykręcić o 1,5 obrotu (oczywiście na początku musi byc maksymalnie wkręcona i dopiero wtedy zaczynamy ją wykręcać). Jeśli to nic nie pomoże to wykręcaj ją po 0,5 obrotu aż do momentu w którym uzyskasz jakąś poprawę w pracy silnika.
images62.fotosik.pl/231/e1f7d5da167d225emed.jpg
 
Jarecki_kombinator
#40 Drukuj posta
Dodany dnia 13-08-2012 16:04
Awatar

Administrator


Postów: 145
Data rejestracji: 16.03.10

Nooo to już się tym bawiłem, bez jakichś rewolucji.
 
Przeskocz do forum: