-18 ℃
teraz
-16 ℃
noc
Zobacz temat
 Drukuj temat
lk 125ccm pumaon244
Carlos
#21 Drukuj posta
Dodany dnia 09-04-2012 18:30
Biker


Postów: 120
Data rejestracji: 07.04.12

kuba napisał/a
ale w tej drugiej turze zdjęć seryjnie to trochę ciemnym zielonym zalatuje


Zgadzam się z Kubą , na tych drugich zdjęciach tak to wygląda.
Edytowane przez Carlos dnia 09-04-2012 18:49
Moje motocykle to

Benzer Texas

http://images42.f...1d2med.jpg

RG 80 GAMMA

http://img209.ima...012751.jpg
 
pumaon244
#22 Drukuj posta
Dodany dnia 20-04-2012 19:01
Początkujący biker


Postów: 10
Data rejestracji: 23.04.11

Witam wszystkich :)
Łosiek dostał nowy kolor na ramie - czarny połysk ;)
Jak tylko uzbieram pieniądze biorę się za malowanie zbiornika i błotników, a kolor to niespodzianka ;D Dużo myślałem nad ciemnym zielonym, ale nie będę wam zdradzał, zobaczycie :) Dziś wziąłem się za składanie. Już stoi na kołach, przednie lagi zostały przedłużone o 9cm, na prawdę dużo lepiej wygląda :) Dodam jeszcze, że łosiek będzie miał przełożenie nie 420, a 520, testowałem już prędkość na jakich zębatkach musi być, czyli tył ok. 55z, a przód 17z. Tylna 520 45 zębów jest taka sama jak 420 55 zębów. Przednia będzie coś ok 13, 14 zębów, obecnie mam 17.
Dzięki temu myślę, że łańcuch dłużej będzie służył, bo teraz co sezon albo ze 2 razy na sezon muszę wymienić.
Fotki wstawię potem ;)
 
pumaon244
#23 Drukuj posta
Dodany dnia 25-04-2012 16:57
Początkujący biker


Postów: 10
Data rejestracji: 23.04.11

Witam, oto dzisiejsze fotki ;)
images40.fotosik.pl/1520/f583e3a9d959b308med.jpg
images41.fotosik.pl/1473/29602e025913b59dmed.jpg
images39.fotosik.pl/1474/949525a820960594med.jpg
images35.fotosik.pl/1340/e80a00c979455378med.jpg
Założyć łańcuch i zębatkę przednią i można śmigać :D
Dotychczasowe zmiany w łośku to:
-Koło i błotnik tylni od Virago
-Przedłużone lagi
-Nowy lakier na ramie - czarny połysk ;)
-Przedni klosz od poloneza
-Amortyzatory od Jawy 350
-Przełożenie 520 :)
W planach:
-Malowanie zbiornika i błotników
-Tylne siodełko i może oparcie
-GMOL
-Tłumik
-Przednie koło - szprycha 18" (Jeszcze się zastanawiam nad tym)
To na tyle, więcej nie pamiętam :D:D
Pozdro! LwG! ;)
Edytowane przez pumaon244 dnia 25-04-2012 17:01
 
Zipp3k
#24 Drukuj posta
Dodany dnia 25-04-2012 17:03
Awatar

Doświadczony biker


Postów: 396
Data rejestracji: 24.09.11

Bardzo ładnie mu z błotnikiem od Virago. Mógł byś coś więcej napisać o przedłużaniu lagów, bo prawdopodobnie też będę przedłużać tym sposobem. (Tomana94). O ilę przedłużyłeś lagi i czy wszystkich linek starczyło. Czy to nie pierdyknie? Też mam LK, pozdro i szerokości.
Edit: Doczytałem, że 9 cm. :)
Edytowane przez Zipp3k dnia 25-04-2012 17:05
 
pumaon244
#25 Drukuj posta
Dodany dnia 25-04-2012 17:39
Początkujący biker


Postów: 10
Data rejestracji: 23.04.11

Co do przedłużania to tak, 9cm jest dłuższa teraz laga, tulejka ma więcej. Tulejki na nie nachodzą, laga jest wpuszczona w tulejkę jakieś 1.5cm. Przewód od hamulca będziesz musiał przedłużyć, albo założyć od czegoś innego np. Etz ;) Ja znalazłem kawałek starego przewodu to skręciłem, założyłem i wszystko gra ;)
Jak coś pisz na GG: 24225171 postaram się bardziej pomóc, jak będziesz potrzebował ;)
Edytowane przez pumaon244 dnia 25-04-2012 18:23
 
szymo_97
#26 Drukuj posta
Dodany dnia 01-05-2012 09:05
Awatar

Administrator


Postów: 1828
Data rejestracji: 01.11.10

Ja bym na twoim miejscu nie zakładał tylnego siodełka, bo wygląda "mega" na solo przerobiony z tym błotnikiem.

Sorry, że odkopałem trochę temat, ale chcę się dowiedzieć czy malowałeś już bak i błotnik i czy zakładasz tą szprychę na przód.
GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 :D

s10.postimg.org/fvz6df5vp/wqdz690429546a.jpg Piszę poprawnie po polsku

gg. 20481530
 
pumaon244
#27 Drukuj posta
Dodany dnia 03-05-2012 00:50
Początkujący biker


Postów: 10
Data rejestracji: 23.04.11

szymo_97 napisał/a:
Ja bym na twoim miejscu nie zakładał tylnego siodełka, bo wygląda "mega" na solo przerobiony z tym błotnikiem.

Sorry, że odkopałem trochę temat, ale chcę się dowiedzieć czy malowałeś już bak i błotnik i czy zakładasz tą szprychę na przód.


Może i tak zostawię jak jest teraz ;p
Jeszcze nie malowałem, za tydzień prawdopodobnie będzie kasa to kupuje GMOL od Rometa 250 i kto wie może pomaluje ten bak i błotniki, a co do tej szprychy to mógłbyś mi doradzić od czego wsadzić, bo Ty szymo_97 zdaje się, że miałeś taką w swoim łośku ;) Jeszcze mam pytanko do Ciebie. Trzeba zmienić błotnik jak się zmieni koło na szprychę 18" i jak wygląda sprawa z prędkościomierzem, pasuje ślimak? Trzeba zmieniać zegary?
Pozdro ;)
 
kuba
#28 Drukuj posta
Dodany dnia 03-05-2012 08:27
Władca szos


Postów: 830
Data rejestracji: 13.08.10

u mnie napędzacz ślimaka był urwany, więc licznik nie działał, błotnik przy kole 18 trzeba podnieść trochę. Mi podeszło koło od rexa smc 125, od gn podobno dobre, ale chyba trzeba wywiercić nowe dziury na tarcze, najlepiej szukaj jakiegoś, które ma 5 otworów na tarcze, bo żadko kiedy jest taka sama tarcza
zapraszam na pj http://polskajazd...ING/131820
na bloga http://bobberking...gspot.com/
gg 5511291
 
szymo_97
#29 Drukuj posta
Dodany dnia 03-05-2012 08:33
Awatar

Administrator


Postów: 1828
Data rejestracji: 01.11.10

to wszystko zależy jaką szpryche kupisz. Ja miałem od Suzuki GN 250, lecz osobiście Ci jej nie polecam, ponieważ musiałem kupować tuleje do założenia na ośkę, ponieważ była ona przystosowana do oski 15mm, a nie tak jak w kingu 12mm.

Najlepiej zrobisz jeżeli kupisz felgę posujaca na ośke 12mm, wraz z slimakiem, np. Suzuki GN 125, czy Rex SMC 125.

Co do wskazywanej prędkości to może ona nie być poprawna.

Ja nie miałem nawet ślimaka, tylko dorobilem zamiast jego tulejke, gdyż uzywalem licznika rowerowego.

prawdopodobnie, lecz niekoniecznie będziesz musiał przerabiać tarcze z łosia na dane kolo, albo przerabiać uchwyt, na którym trzyma się hamulec, aby pasował do danej tarczy...

Trzeba jeszcze podnieść blotnik, ale to drobiazg.

wydaje się, że dużo przerobek, ale w praktyce wszystko jest proste. ;).

Pozdrawiam

ps takich felg jest mnóstwo i można dorwac je za grosze.

edit: kuba mnie wyprzedził jak pisalem mój post.
Edytowane przez szymo_97 dnia 03-05-2012 08:36
GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 :D

s10.postimg.org/fvz6df5vp/wqdz690429546a.jpg Piszę poprawnie po polsku

gg. 20481530
 
kuba
#30 Drukuj posta
Dodany dnia 03-05-2012 08:44
Władca szos


Postów: 830
Data rejestracji: 13.08.10

u mnie jedyną przeróbką to było podwyższenie błotnika i założenie liczniku rowerowego (odległość idealnie pokazuje, a prędkość zaniża, przy 72 na liczniku jest realne 95, ostatnio jechałem licznikowe 75 po osiedlowej uliczce, bo ostrą wkurwicę miałem na motor)
zapraszam na pj http://polskajazd...ING/131820
na bloga http://bobberking...gspot.com/
gg 5511291
 
Przeskocz do forum: