-18 ℃
teraz
-16 ℃
noc
Zobacz temat
 Drukuj temat
Custom 125cm3 by Sikor
sikorbs
#21 Drukuj posta
Dodany dnia 15-02-2014 14:07
Awatar

Biker


Postów: 76
Data rejestracji: 15.09.13

Oj, Zipp3k, żebym ja sam to wiedział co to wyjdzie... :P

Wziąłem się za siodło, przygotowałem blachę, sprężynki z starego kacapskiego siodełka rowerowego, blacha z jakiejś skrzynki "na gazety". devil

i.imgur.com/tV2PFJf.jpg
 
sikorbs
#22 Drukuj posta
Dodany dnia 20-06-2014 11:20
Awatar

Biker


Postów: 76
Data rejestracji: 15.09.13

No to tak. Siodło zamontowane, kable pochowane i od razu lepiej. Teraz tylko odkładać kasę na hard tail. ;)


i.imgur.com/LyMWKVG.jpg
 
kuba
#23 Drukuj posta
Dodany dnia 20-06-2014 18:18
Władca szos


Postów: 830
Data rejestracji: 13.08.10

To jednak robisz tego? :D I będziesz robił real hardtail czy tak jak gadaliśmy? :D Odezwij się na gg :P
Edytowane przez kuba dnia 20-06-2014 18:37
zapraszam na pj http://polskajazd...ING/131820
na bloga http://bobberking...gspot.com/
gg 5511291
 
sikorbs
#24 Drukuj posta
Dodany dnia 20-06-2014 23:02
Awatar

Biker


Postów: 76
Data rejestracji: 15.09.13

Spoko, odezwę się. :D
 
sikorbs
#25 Drukuj posta
Dodany dnia 03-07-2014 22:15
Awatar

Biker


Postów: 76
Data rejestracji: 15.09.13

i.imgur.com/ZUuAO2t.jpg

Owoc dzisiejszej pracy, puszka na elektrykę. :)
 
Kryniax
#26 Drukuj posta
Dodany dnia 03-07-2014 22:35
Awatar

Doświadczony biker


Postów: 318
Data rejestracji: 17.07.11

puszka po ananasach
 
klemens244
#27 Drukuj posta
Dodany dnia 04-07-2014 00:32
Władca szos


Postów: 910
Data rejestracji: 08.11.11

Co by to nie było w tej wersji wykonania jest to najlepsze miejsce na schowanie regulatora napięcia, modułu, przerywacza migaczy. Natomiast dwa połączenia CWN /cewki wys. napięcia/ powinny być nieźle zaizolowane rurką termokurczliwą. W takim wydaniu możemy lecieć przez największy deszcz. Skutki ulewy przeżyłem na własnych "plecach" w zeszłym roku. Jak padł mi nowy moduł na trasie. Ale ulewa nie dała mi szans na jego wymianę. Hulajnoga została pod jakimś hotelem. Dobrze, że był obok. Po paru dniach jak się "wyleczyłem" naprawa i ustalenie przyczyny awarii zabrała mi 10 min. Od tego czasu wymienione części elektryki wożę ze soba na wypadek awarii chińskiej jakości.
Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG.
[Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg)
 
szymo_97
#28 Drukuj posta
Dodany dnia 04-07-2014 13:04
Awatar

Administrator


Postów: 1828
Data rejestracji: 01.11.10

Pomysł sciagniety bezposrednio ode mnie :P
GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 :D

s10.postimg.org/fvz6df5vp/wqdz690429546a.jpg Piszę poprawnie po polsku

gg. 20481530
 
sikorbs
#29 Drukuj posta
Dodany dnia 04-07-2014 15:09
Awatar

Biker


Postów: 76
Data rejestracji: 15.09.13

Nawet mi wysłałeś link do tej puszki. :D Ale ja zrobiłem ładne mocowania, a nie trytrytki. :P


Klemens - moja maszyna stała na dworze przy mocnych ulewach i nic jej na szczęście nie było. (odpukać)
 
klemens244
#30 Drukuj posta
Dodany dnia 04-07-2014 16:28
Władca szos


Postów: 910
Data rejestracji: 08.11.11

A ode mnie ściągnąleś technikę jazdy jak amazonka, co Ty na to ? Zawsze twierdziłem, że masz jedyną maszynę na forum, skromnie dodam, że w swoim rodzaju. Każdy robi co chce z wyglądem. Ja kierę instaluję pod nogami, bo lepiej mi się będzie na prostych odcinkach sterowało. Ale nie wiem gdzie łapy trzymać . W kieszeniach nie wypada, bo tu nie USA.
Masz tu link dla siebie i chłopaków. Można go przenieść do grupy porad technicznych:
http://www.junak....gole-.html
Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG.
[Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg)
 
Przeskocz do forum: