-18 ℃
teraz
-16 ℃
noc
Zobacz temat
 Drukuj temat
Honda CBR 125R Naked by szymo_97 :D
szymo_97
Dodany dnia 09-01-2013 22:08
Awatar

Administrator


Postów: 1828
Data rejestracji: 01.11.10

Kurzec, nie skorzystam z twoich rad, nie obraź się, ale mam na tyle wyobraźni, że nie muszę wklejać zdjęć w paintcie.
Tak samo malować zwykłym sprayem tłumik... Jak mi żaroodporny motip za 30zł za 400ml (rzekomo do 850*C) od razu zaczął odpadać i śmierdzieć paloną farbą (żeby nie było najpierw wszystko zdarte do gołej blachy i zmatowione papierem 600, żeby się dobrze trzymało, a na koniec odtłuszczone).

Te lusterka co poleciłeś te chromowane są strasznie małe (miałem takie, tylko, że carbonowe w CBR, a potem trafiły do łosia, bo tam nie chciałem w nic inwestować i były tamte, żeby było cokolwiek), a te drugie to wyglądają mega chińsko...

Kupiłem takie łosiowe, miałem takie przez chwilę za czasów owiewek i czachy, a nawet wtedy wyglądały ok. Tych prostokątnych nie kupiłem, bo zadzwoniłem do kolesia i okazało się, że są to dwa prawe, a szkoda, bo bardzo mi się podobały :(.

Jeszcze nie wiem co z tym kolankiem. To kwestia do przemyślenia, narazie składam przód :)

Ps sorry, że tak chaotycznie napisane, ale spieszyło mi się. :)
Edytowane przez szymo_97 dnia 09-01-2013 22:10
GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 :D

s10.postimg.org/fvz6df5vp/wqdz690429546a.jpg Piszę poprawnie po polsku

gg. 20481530
 
kurzac
Dodany dnia 10-01-2013 08:39
Awatar

Władca szos


Postów: 529
Data rejestracji: 22.03.12

spoko xd to była i tak pierwsza lepsza myśl na odwal ...

//I to się właśnie nazywa nabijanie postów (jak kto woli: spam) Jak masz pisać byle co to nie pisz w ogóle, kew
Edytowane przez kew dnia 10-01-2013 11:44
 
Zipp3k
Dodany dnia 10-01-2013 16:35
Awatar

Doświadczony biker


Postów: 396
Data rejestracji: 24.09.11

Kolanko i tak zardzewieje jeśli je wypolerujesz, nawet jeśli będziesz próbował to jakoś zabezpieczyć to efekt będzie słaby. Rdzewieć MUSI po polerce kolanko. Na początku ładny fioletowy no a potem rdza. Są jakieś sposoby typu smarowanie kolanka olejem jak jest wypolerowany itd. ale nie na dłuższy efekt. :P
 
szymo_97
Dodany dnia 10-01-2013 17:40
Awatar

Administrator


Postów: 1828
Data rejestracji: 01.11.10

Nie, nie, nie ma mowy na polerkę. Już w łosiu to przechodziłem. Efekt o taki (O_O), bardzo pozytywnie, ale nie minęły 3 tygodnie jak już był cały fioletowy, a potem już tylko rdza i rdza. :P
Poza tym tutaj są takie głębokie wżery, że nie da się tego polerować. Mam pewien pomysł, ale na razie go nie zdradzę :)
GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 :D

s10.postimg.org/fvz6df5vp/wqdz690429546a.jpg Piszę poprawnie po polsku

gg. 20481530
 
szymo_97
Dodany dnia 10-01-2013 18:26
Awatar

Administrator


Postów: 1828
Data rejestracji: 01.11.10

Niee, rost był przedtem :P
Zobaczycie :)
GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 :D

s10.postimg.org/fvz6df5vp/wqdz690429546a.jpg Piszę poprawnie po polsku

gg. 20481530
 
Zipp3k
Dodany dnia 18-01-2013 15:22
Awatar

Doświadczony biker


Postów: 396
Data rejestracji: 24.09.11

Jakieś postępy? :P
 
szymo_97
Dodany dnia 18-01-2013 16:43
Awatar

Administrator


Postów: 1828
Data rejestracji: 01.11.10

Owszem :)
Poskładałem "pierdoły" na kierownicy :)
Wszystkie linki sięgają, przewód hamulcowy na szczęście też.

img5.imageshack.us/img5/3414/dsc0560pi.jpg

Jutro może założę gaźnik, filtr powietrza, bak i przepalę ją. Od ósmego grudnia nie była odpalana, bo zresztą sama odmówiła posłuszeństwa. Jeżeli uda mi się kupić jutro świecę to może jakiś mały filmik z jazdy po śniegu trafi na forum. :)


Zapowiem może też co w najbliższym czasie:
-wyregulować gaźnik i ustawić zawory
-ogarnąć wszystkie kable, żeby nie sterczały
-zrobić coś z przednimi kierunkami (jakieś sugestie piszcie w temacie, BYLE TANIO!). :)
-podkleić przedni błotnik i założyć go
-kupić i założyć filtr K&N.
-wywalić bebechy z oryginalnej puszki i samemu zrobić wytłumienie od podstaw (mam już nawet pomysł).
-zrobić coś z tym nieszczęsnym kolankiem.
-przyspawać nowy stelaż do lampy, żeby była troszkę wyżej i troszkę dalej do przodu (nie martwcie się, nie będzie sterczeć).
GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 :D

s10.postimg.org/fvz6df5vp/wqdz690429546a.jpg Piszę poprawnie po polsku

gg. 20481530
 
Zipp3k
Dodany dnia 18-01-2013 17:04
Awatar

Doświadczony biker


Postów: 396
Data rejestracji: 24.09.11

Powiem Ci, że nawet ładnie z tą kierownicą. :P Czekam na filmik. :P
 
szymo_97
Dodany dnia 18-01-2013 17:07
Awatar

Administrator


Postów: 1828
Data rejestracji: 01.11.10

Tylko, że możesz się nie doczekać w najbliższym czasie, nic nie obiecuję. Nie mam ogrzewanego garażu, a do tego jest tak ciasny, że wszystko robię na dworze. Akurat na temperaturę (tak do -5) jestem wytrzymały i mogę długo robić jak się dobrze ubiorę, ale na opady nic nie poradzę :).
Jeszcze zależy wszystko od ojca czy będzie pamiętał, aby kupić jutro świecę i paliwo oraz od tego czy się obrobię z tym wszystkim, bo miałem iść na łyżwy, a dzień niestety jeszcze krótki (chociaż i tak jest lepiej niż było).
GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 :D

s10.postimg.org/fvz6df5vp/wqdz690429546a.jpg Piszę poprawnie po polsku

gg. 20481530
 
szymo_97
Dodany dnia 18-01-2013 21:40
Awatar

Administrator


Postów: 1828
Data rejestracji: 01.11.10

Aa... No właśnie ani jedno, ani drugie się nie sprawdzi, myślałem o tym wcześniej. :)
A to za sprawą tego, że za lampą nie ma nic, a śruby trzymające półkę są ustawione "łepkami" do kierunku jazdy. :) Mogę do tego blachę wyciąć i zagiąć i tak właśnie zrobię.
Ale pytanie moje było skierowane do tego "jakie kierunki założyć", a nia "jak założyć kierunki". :D
Myślałem nad tymi małymi ledowymi, ale one trochę brzydkie są jak dla mnie.
Powtórzę. Byle tanio. :)

Tzn. nie chodzi mi o konkretny model, tylko czy kupić "owal", "prostokąt", "strzałki", czy może coś jeszcze innego.
Edytowane przez szymo_97 dnia 18-01-2013 21:54
GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 :D

s10.postimg.org/fvz6df5vp/wqdz690429546a.jpg Piszę poprawnie po polsku

gg. 20481530
 
szymo_97
Dodany dnia 18-01-2013 22:12
Awatar

Administrator


Postów: 1828
Data rejestracji: 01.11.10

Przecież to zależy od żarówki a nie od kierunka jak mocno świeci. :)
Podasz mi linka do tych twoich tanich?

Mi się kanciaste podobają.
Przykłady:

http://images04.o...799823.jpg
http://www.motorc...20%203.jpg
http://www.zero-p...1305313932
Edytowane przez szymo_97 dnia 18-01-2013 22:14
GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 :D

s10.postimg.org/fvz6df5vp/wqdz690429546a.jpg Piszę poprawnie po polsku

gg. 20481530
 
szymo_97
Dodany dnia 18-01-2013 22:19
Awatar

Administrator


Postów: 1828
Data rejestracji: 01.11.10

A przypadkiem jeżeli zakładam ledówki to nie muszę wymienić całego kompletu i dać przerywacz ledowy?
Tył jest ok i zostaje oryginalny.
GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 :D

s10.postimg.org/fvz6df5vp/wqdz690429546a.jpg Piszę poprawnie po polsku

gg. 20481530
 
szymo_97
Dodany dnia 03-03-2013 16:41
Awatar

Administrator


Postów: 1828
Data rejestracji: 01.11.10

No, wreszcie w weekend ruszyła dalsza praca.
Wczoraj wziąłem się za rzeczy techniczne. Ustawiłem luzy zaworowe (uwierzcie, to nie jest takie łatwe jak w łosiu, może same ustawianie takie samo, ale żeby się tam dobrać to trzeba zbałamucić 30 minut), wymieniłem filtr powietrza, poskręcałem wszystko ze sobą (filtr, gaźnik i krócieć), potem założyłem chłodnicę, wymieniłem w niej płyn i odpowietrzyłem przedni hamulec.

Dzisiaj kombinowałem, aż wykombinowałem mocowanie do kierunków.
Jest ono dość nietypowe, ale mi się podoba. Kierunki nie sterczą, a zarazem są widoczne. Przykręciłem je do mocowań owiewek :)

img849.imageshack.us/img849/8524/dsc0604f.jpg

Po zrobieniu zdjęcia jeszcze kable i lampę ogarnąłem. Teraz już nic brzydko nie sterczy. :)

Aa... Zapomniałem dodać. Skleiłem i zamontowałem błotnik. :)
Edytowane przez szymo_97 dnia 03-03-2013 17:57
GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 :D

s10.postimg.org/fvz6df5vp/wqdz690429546a.jpg Piszę poprawnie po polsku

gg. 20481530
 
szymo_97
Dodany dnia 20-04-2013 19:16
Awatar

Administrator


Postów: 1828
Data rejestracji: 01.11.10

Siema.
Dawno nie pisałem.
Cbr poskładana, kilka setek nawinięte odkąd odpuścił śnieg.
Przy najbliższej okazji (będę wymieniał uszczelniacze zawieszenia i przednią oponę) wracam do seryjnej kiery na przód i nie będzie ŻADNEJ innej. :)

Jeździło się bardzo wygodnie, ale ja jednak wolę kłaść się na zakrętach i nie stawiać sobie oporu powietrza, który obniżył mi v-max o 15 km/h :)

Ponadto zmienię jeszcze zębatkę na 14z (teraz jest 15z).

Zegarów nie będzie, założę sobie tylko jeden, mały, rowerowy :)

EDIT:

Zmieniłem kierownicę i zamontowałem wyżej lampę :)
Oceńcie sami. Mi się bardzo podoba. :)

img818.imageshack.us/img818/2333/dsc0651s.jpg
GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 :D

s10.postimg.org/fvz6df5vp/wqdz690429546a.jpg Piszę poprawnie po polsku

gg. 20481530
 
szaraf
Dodany dnia 20-04-2013 19:37
Awatar

Administrator


Postów: 441
Data rejestracji: 30.05.11

wszystko miodzio. tylko nie wiem czemu,ale te lusterka mi nie pasuja :P
 
szymo_97
Dodany dnia 20-04-2013 20:12
Awatar

Administrator


Postów: 1828
Data rejestracji: 01.11.10

Lusterka oszpecają, fakt. Jeżeli je zdejme to wygląda super bojowo.
No ale jakieś lusterka trzeba mieć :)
GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 :D

s10.postimg.org/fvz6df5vp/wqdz690429546a.jpg Piszę poprawnie po polsku

gg. 20481530
 
pawcio298
Dodany dnia 20-04-2013 20:36
Awatar

Początkujący biker


Postów: 24
Data rejestracji: 06.03.12

Od zawsze podobała mi się CBR-ka 125 bo jest w 4T i nie pierdzi jak 2T (nie obrażąjąc ich posiadaczy). Jest strasznie "chuda" i jak zrobiłeś z niej nakeda to jeszcze bardziej sie podoba !!! Co do lusterek to są fajne tylko kup folie carbonową i je oklej.. Zarąbiste moto i oby ci służyło :D LwG
Kobiety są jak motocykle, chwila nieuwagi i lądujesz w rowie :D
 
szaraf
Dodany dnia 20-04-2013 20:43
Awatar

Administrator


Postów: 441
Data rejestracji: 30.05.11

wedlug mnie nie ten ksztalt...


szymo,lapaj tez troszke przerobiona cebre :P
http://otomoto.pl...56135.html
 
szymo_97
Dodany dnia 20-04-2013 21:33
Awatar

Administrator


Postów: 1828
Data rejestracji: 01.11.10

Pawcio, mam bardzo dużo folii carbonowej i nie wiem co z nią zrobić, dobry pomysł, może spróbuję :)

Szaraf, nie podoba mi się ta cebra.
W ogóle odrzuca mnie nieoryginalna kiera, bo jak powiedziałem. Jest się mniej opływowym, gorzej zakręty, gorzej v max.

Z lusterkami jeszcze pomyślę :D

Fajnie wyglądałyby takie obrócone jakby o 180*. W sensie że pod kierownicą by były. Tylko nie wiem czy bym cokolwiek w nich widział :)
Edytowane przez szymo_97 dnia 20-04-2013 21:34
GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 :D

s10.postimg.org/fvz6df5vp/wqdz690429546a.jpg Piszę poprawnie po polsku

gg. 20481530
 
Zero
Dodany dnia 01-05-2013 23:52
Awatar

Biker


Postów: 82
Data rejestracji: 04.04.12

Pierwszy podobający mi się rower z silnikiem : P
Może jako naked to będzie jakoś wyglądać. Nie przepadam za tym modelem. Wąska, mała. Jedyna zaleta to niezawodny 4T ;] Mam nadzieje, że będzie to jakoś wyglądać i zrobisz z tego roweru motocykl. I tak nie posłuchasz kogoś kto skrytykował twoje moto ale ja bym podniósł tył z 5cm i zmienił opony. Z tyłu 140 (+Wahacz od R125) a przód 110. Wtedy wyglądało by to jak motór.
Edytowane przez Zero dnia 01-05-2013 23:53
 
Przeskocz do forum: