-18 ℃
teraz
-16 ℃
noc
Zobacz temat
 Drukuj temat
silnik 125 - pomoc z dobraniem silnika
kamil_gs
#41 Drukuj posta
Dodany dnia 31-12-2011 12:01
Awatar

Ghost Rider


Postów: 1420
Data rejestracji: 09.12.10

takie małe pytanie, mając ten silnik http://allegro.pl...34331.html ten króciec http://allegro.pl...21445.html nie wciśnie się tego gaźnika http://allegro.pl...36838.html ???
mój łoś==>img856.imageshack.us/img856/7440/dddua.jpgimg824.imageshack.us/img824/2972/30239141.jpg<== kanał YT
 
pawelka23
#42 Drukuj posta
Dodany dnia 31-12-2011 12:06
Awatar

Doświadczony biker


Postów: 223
Data rejestracji: 31.08.10

Nie, za mało odchodzi w bok i będzie haczyć.
 
kamil_gs
#43 Drukuj posta
Dodany dnia 31-12-2011 12:10
Awatar

Ghost Rider


Postów: 1420
Data rejestracji: 09.12.10

może takie małe i bez sensu ale muszę :P

a jakby założyć króciec w ten sposób http://img04.alle...2002118652 to i tak by nic nie dało i nawet nie za bardzo by tak mogło być co ???
mój łoś==>img856.imageshack.us/img856/7440/dddua.jpgimg824.imageshack.us/img824/2972/30239141.jpg<== kanał YT
 
pawelka23
#44 Drukuj posta
Dodany dnia 31-12-2011 12:13
Awatar

Doświadczony biker


Postów: 223
Data rejestracji: 31.08.10

Jeszcze gorzej.
 
kamil_gs
#45 Drukuj posta
Dodany dnia 31-12-2011 12:18
Awatar

Ghost Rider


Postów: 1420
Data rejestracji: 09.12.10

tak też myślałem :P szczerze to ja też nie używam rozrusznika, bo mi sie kilka mcy temu instalacja palił i nie naprawiałem tej częsci do rozrusznika, :D przyzwyczajony już jestem do kopki :D ale może zbiore się żeby to naprawić :P Rozrusznik to tylko taki bajer - spójrzcie na to tak: wszystkie kultowe motocykle z czasu PRLu i wcześniejszych nie miały go to po co nam on teraz superhappy superhappy
mój łoś==>img856.imageshack.us/img856/7440/dddua.jpgimg824.imageshack.us/img824/2972/30239141.jpg<== kanał YT
 
Hiszpan
#46 Drukuj posta
Dodany dnia 31-12-2011 13:30
Awatar

Doświadczony biker


Postów: 271
Data rejestracji: 16.03.10

Może i by wszedł, ale gaźnik by się grzał, a przeciez odparowanie paliwa ma nastąpić w konkretnym momencie.
Bo.. bob... bobber!
images50.fotosik.pl/293/93f786ffa21e7214m.jpg
Jeśli jesteś dzieckiem neo, jeśli nie wiesz co piszesz, to uprzejmie wyp... proszę.
 
Toman94
#47 Drukuj posta
Dodany dnia 31-12-2011 17:09
Awatar

Doświadczony biker


Postów: 239
Data rejestracji: 16.03.10

Jeśli ktoś ma odpowiednie zdolności wystarczą 2 kawałki blachy 4-5mm,rurka z kolankiem wygiętym o 90*,spawarka i kruciec jak ta lala;) przemyślę takie coś gdy kupie silnik.
lh3.googleusercontent.com/-qkj7lS2fnuU/VKfJy_vI_7I/AAAAAAAAIIk/IlPfVCmHjQ8/w702-h527-no/20141229_184533.jpg
 
Deamon
#48 Drukuj posta
Dodany dnia 31-12-2011 17:19
Awatar

Biker


Postów: 92
Data rejestracji: 25.09.11

króciec obróć o 180 i git , tylko wtedy cały piach i błoto prosto w filtr powierza
king moja bryczka ect



static.epicgif.pl/1209188300420809755_middle.gif
 
patryczekk344
#49 Drukuj posta
Dodany dnia 31-12-2011 18:11
Awatar

Doświadczony biker


Postów: 429
Data rejestracji: 16.03.10

Toman to w takim razie lepiej jest zrobić podstawkę pod gaźnik przykładowo z aluminium. Wystarczy jakieś 2 cm wyżej aby wszedł ten gaźnik. Zawsze jest to lepsze rozwiązanie i bardziej "estetyczne" niż dorabianie króćca który zawsze może okazać się nie szczelny na spawie.
http://www.polska...r-50/50701
PF 126p Forever ;) Resorem po ziemi :D
W sprawie kontaktu ze mną to przez FB w wyszukiwarce Pan Magiczny
 
Hiszpan
#50 Drukuj posta
Dodany dnia 01-01-2012 13:05
Awatar

Doświadczony biker


Postów: 271
Data rejestracji: 16.03.10

Toman94 napisał/a:
Jeśli ktoś ma odpowiednie zdolności wystarczą 2 kawałki blachy 4-5mm,rurka z kolankiem wygiętym o 90*,spawarka i kruciec jak ta lala;) przemyślę takie coś gdy kupie silnik.



Do takiego czegoś nawet nie trzeba zdolności;p Tylko przydaloby się, żeby to było z nierdzewki, albo chociaż to ocynkować potem.
Bo.. bob... bobber!
images50.fotosik.pl/293/93f786ffa21e7214m.jpg
Jeśli jesteś dzieckiem neo, jeśli nie wiesz co piszesz, to uprzejmie wyp... proszę.
 
myszaaak
#51 Drukuj posta
Dodany dnia 03-01-2012 15:26
Biker


Postów: 95
Data rejestracji: 27.04.11

Jestem przed wyborem silnika. Wszystko mam już zakupione ( gaźnik, króciec ), bo części jakie dostane są to zamienniki serii.
Po poszukiwaniach wybrałem trzy oferty.
Silnik 110 :
http://moto.alleg...72427.html
Silniki 125 :
http://moto.alleg...34330.html
http://moto.alleg...36825.html
Moje pytania są następujące :
1) Czy to prawda, że te silniki różnią się naprawdę pojemnością ?
2) Którą wersje pojemnością polecanie ze względu na większą wytrzymałość i który będzie bardziej bezobsługowy ?
3) Wybierając 125, który silniczek bardziej polecicie, czy jest to bez różnicy i brać ten, który tańszy ?
4) W wersji 125 nie ma elektrycznego rozrusznika ( nie przeszkadza mi to ), jednak co zrobić z kablem od rozrusznika ? Czy oprócz zabawy z kablem od rozrusznika trzeba przeprowadzić inne modernizacje w elektryce ?
5) Mam gaźnik PZ26 i czarny króciec powodujący, że gaźnik pójdzie na bok ( średnica 25 ). Zmieszczę go w we wszystkich silnikach jakie podałem ?
6) Czym różnią się te silniki, oprócz troszkę innego wyglądu i pokrywy zębatki ?
http://polskajazd...ING/111802

img842.imageshack.us/img842/2126/kotekdq9.jpg
 
Ryland
#52 Drukuj posta
Dodany dnia 03-01-2012 18:11
Awatar

Administrator


Postów: 210
Data rejestracji: 16.03.10

Jeśli masz gaźnik i cały osprzęt to bierz ten który jest najtańszy. Nie słuchaj opinii, że "ten tańszy jest do niczego", "bierz lifana albo zongshena bo one są lepsze" bo to tak nie wygląda. Każdy wyrabia własna opinię, i jeżeli potrafisz zadbać o to co posiadasz to Ci długo powinno posłużyć.

Co do braku rozrusznika to nic nie musisz przerabiać. Wiązka pozostaje bez zmian. Możesz ewentualnie wyjąć przekaźnik rozrusznika bo już nie będzie potrzebny.

A silniki owszem różnią się pojemnością. A czym innym to chyba nikt tak dokładnie Ci nie powie ale większość jest oparta na takim samym schemacie. Ewentualnie mogą być różnice w skrzyni biegów (krótsze bądź dłuższe przełożenia).

Na Twoim miejscu mając gaźnik i osprzęt wziąłbym ten Allegro: http://moto.allegro.pl/silnik-cross-125cc-nowy-promocja-i2019034330.html
images62.fotosik.pl/231/e1f7d5da167d225emed.jpg
 
pawelka23
#53 Drukuj posta
Dodany dnia 03-01-2012 18:27
Awatar

Doświadczony biker


Postów: 223
Data rejestracji: 31.08.10

Dodam, że 110cc ma inny rozstaw szpilek od cylindra.
 
Kubix
#54 Drukuj posta
Dodany dnia 03-01-2012 18:40
Awatar

Moderator


Postów: 514
Data rejestracji: 13.06.10

Dobra. To teraz ja mam pytanie odnośnie silnika.
A więc myślę nad kupnem silnika, ponieważ sezon zbliża się dużymi krokami. Mam 2 opcje:
- Używany zongshen 125cc z osprzętem przebieg ok. 5tyś za 400zł
lub
- Nowy silnik 'No Name' w cenie ok. 600zł. + ok. 150zł osprzęt (króciec,gaźnik)

Jeżeli polecacie 'No Name' to co powiecie o takim ?
http://moto.alleg...57822.html
Czy może lepiej ten tańszy, który pokazał myszaaak w pierwszym linku w 125 ?
Do tego oczywiście gaźnik PZ26 i króciec 25mm.

Proszę o pomoc
Pozdro : )
 
Peny
#55 Drukuj posta
Dodany dnia 03-01-2012 18:50
Awatar

Biker


Postów: 110
Data rejestracji: 26.11.11

Kubix@ taki jak podałeś właśnie wstawiłem do mojego łośka jakieś 2 tyg. temu wszystko pasuje i przyajmniej narazie ma się dobrze. Przyśpieszenie itp. itd. etc. są bdb. Ale na dłuższą metę jak się będzie zachowywał to Ci nie powiem bo przejechałem nim dopiero 15-20 km. (pogoda) :) pozdro
 
pmimarek
#56 Drukuj posta
Dodany dnia 03-01-2012 19:34
Biker


Postów: 149
Data rejestracji: 25.10.11

ja mam 125 coś na z nazwa się zaczyna ale ma kopa ogień z rury i stanie dęba
Rama silnik dwa koła zakładam kask i mina wesoła :)
 
Ryland
#57 Drukuj posta
Dodany dnia 03-01-2012 23:03
Awatar

Administrator


Postów: 210
Data rejestracji: 16.03.10

pawelka23 napisał/a:
Dodam, że 110cc ma inny rozstaw szpilek od cylindra.


Rozstaw jest taki sam jak w 50ccm i 125ccm, jedynie długość jest inna. Ale czy to ma znaczenie, przecież kupuje silnik nie po to aby go rozkręcać.
images62.fotosik.pl/231/e1f7d5da167d225emed.jpg
 
szymo_97
#58 Drukuj posta
Dodany dnia 03-01-2012 23:42
Awatar

Administrator


Postów: 1828
Data rejestracji: 01.11.10

Ryland napisał/a:
pawelka23 napisał/a:
Dodam, że 110cc ma inny rozstaw szpilek od cylindra.


Rozstaw jest taki sam jak w 50ccm i 125ccm, jedynie długość jest inna. Ale czy to ma znaczenie, przecież kupuje silnik nie po to aby go rozkręcać.


To dlaczego do oryginalnego silnika (nawet po wymianie szpiek na dłuższe) założymy cylinder maksymalnie 110cc? To wynika z rozstawu szpilek...
GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 :D

s10.postimg.org/fvz6df5vp/wqdz690429546a.jpg Piszę poprawnie po polsku

gg. 20481530
 
myszaaak
#59 Drukuj posta
Dodany dnia 04-01-2012 08:38
Biker


Postów: 95
Data rejestracji: 27.04.11

Postanowiłem zakupić silnik 125 i wybieram ten, który zaproponował Kubix. Ten która ja pokazałem wychodzi chyba 10 lub 20 zł taniej, ale ma jakoś inaczej niż wszystkie 125 umieszczony korek w od nalewania oleju. Do tego coś mi podpowiada by wybrać tą ofertę. :P
Dziękuje wszystkim za porady i pomoc, nie wiem czemu nie mogę znowu dać pomógł, tym razem nikomu. Nie pojawia się ikonka Neutral
http://polskajazd...ING/111802

img842.imageshack.us/img842/2126/kotekdq9.jpg
 
hansrpg
#60 Drukuj posta
Dodany dnia 04-01-2012 11:01
Awatar

Moderator


Postów: 739
Data rejestracji: 20.05.10

nie wiem czemu nie mogę znowu dać pomógł...


tylko autor tematu ma taką możliwość, ten akurat nie jest twój.
lh3.googleusercontent.com/-tgN65AbnLEM/TwsZJtANqWI/AAAAAAAAALA/qys0BQkSBDI/s468/baner_pajacyka.gif
"Pisząc w internecie używajmy polskich liter, bo jest różnica między zrobieniem komuś łaski, a zrobieniem komuś laski"
prof. J. Bralczyk
 
Przeskocz do forum: