-18 ℃
teraz
-16 ℃
noc
Zobacz temat
 Drukuj temat
Łosiozard Swap 250cc - <krysiak115>
krysiak115
#41 Drukuj posta
Dodany dnia 24-02-2013 21:08
Biker


Postów: 96
Data rejestracji: 29.04.12

Nowa Fotka Łośka (24.02.13)

img16.imageshack.us/img16/4719/dscn0318ya.jpg

Uploaded with ImageShack.us

W środku sezonu :) jazda łosiem ;p

http://youtu.be/n...

YouTube Video

Edytowane przez krysiak115 dnia 24-02-2013 21:42
łoś user
 
kurzac
#42 Drukuj posta
Dodany dnia 24-02-2013 21:45
Awatar

Władca szos


Postów: 529
Data rejestracji: 22.03.12

ładne przyśpieszenie ma :D aż zazdroszczę ;d Chyba muszę sie skusić na 72cc ;p
Kliknij Pomógł
GG:7377300
 
michalool
#43 Drukuj posta
Dodany dnia 24-02-2013 22:22
Biker


Postów: 181
Data rejestracji: 11.07.12

Wow!:D to jest poważnie 72cc ?? bo jak mój po dotarciu nie będzie tak chodził to się załamie ;/ pięknie wygląda i pięknie, gratuluję łośka :)
ectgg: 9328721ect
 
krysiak115
#44 Drukuj posta
Dodany dnia 25-02-2013 09:03
Biker


Postów: 96
Data rejestracji: 29.04.12

tak to jest XT w 72ccm, ładnie jeździ i wyprzedzać jak widać też się da ;D a co do docierania , to docierałem agresywnie ale bez V-max no i robiłem mu częste przerwy, po za tym 3 razy olej zmieniony (1 po założeniu , 2 raz po 300km a potem nie pamiętam ale po 1000km wlałem mu Ravenolu i zapier**la:D
łoś user
 
michalool
#45 Drukuj posta
Dodany dnia 25-02-2013 14:39
Biker


Postów: 181
Data rejestracji: 11.07.12

Noo to nieźle, a dlaczego tak często olej zmieniasz ? no to postaram się jakoś dobrze dotrzeć :)
ectgg: 9328721ect
 
kew
#46 Drukuj posta
Dodany dnia 25-02-2013 14:55
Moderator


Postów: 697
Data rejestracji: 24.05.10

Jak zmieniał olej tak często to na złe mu to wyjść nie mogło;P Ale nie trzeba aż tak często. Ja też docierałem nie zamulając;P Jeździłem tak 50 czasami dałem 60 no i żadnych zrywów itp i mój też się zbiera xd
Chopper Rules...!
Być po stronie większości to domena bydła.
GG:19776862
[center]
 
krysiak115
#47 Drukuj posta
Dodany dnia 27-02-2013 19:01
Biker


Postów: 96
Data rejestracji: 29.04.12

ŁOŚ na myjni :) carbonu nie zmyło wiec się przyjął:)

img19.imageshack.us/img19/1763/imag0390k.jpg

Uploaded with ImageShack.us
łoś user
 
krysiak115
#48 Drukuj posta
Dodany dnia 01-03-2013 18:53
Biker


Postów: 96
Data rejestracji: 29.04.12

Dziś zrobiłem łosiowi H4

img850.imageshack.us/img850/7628/imag0396au.jpg

Uploaded with ImageShack.us
łoś user
 
kurzac
#49 Drukuj posta
Dodany dnia 01-03-2013 20:40
Awatar

Władca szos


Postów: 529
Data rejestracji: 22.03.12

Daj jeszcze żarówkę niebieską i będziesz jeszcze bardziej zadowolony ;)
Kliknij Pomógł
GG:7377300
 
krysiak115
#50 Drukuj posta
Dodany dnia 30-04-2013 15:52
Biker


Postów: 96
Data rejestracji: 29.04.12

Dzisiaj założyłem łosiowi zębatkę 17z , wcześniej miałem 16z.

- king na 16z i 72ccm miał wystarczająco dużo mocy aby odcinać na 4 biegu, więc zaryzykowałem i kupiłem 17z;

-po założeniu i pierwszej jeździe od razu czuje mocniejszy zryw na biegach 1,2,3 ( czuć charakterystyczne przeciążenie w karku);

- na biegu 3 wyciągam teraz ~ 70km/h do odcinki;

- 4 bieg robi teraz za autostradowy przy obrotach około 3,5 tyś. lecę ponad 70 bez wibracji :D ;

- v-max nie wiem ile jeszcze bo dziś jest wietrznie , ale na pewno nie jechałem wolniej niż na 16z;

Zalety:
+ lepszy zryw na 1,2,3 , 4 - bieg bez zmian w przyspieszeniu;
+ mniejsze obciążenie silnika - ta sama prędkość lecz 2/3 mniejsze obroty i wibracje;
+ większy v-max;
+ mniej machania wajchą zmiany biegów podczas jazdy po mieście;
+ ciszej :D

Wady:
- większej zębatki już się nie da założyć ta na założonym łańcuchu ma odstęp 2 lub 3 mm od karteru / pokrywy magneto;


Osobiście zachęcam do kupna 17z. Oczywiście moje przełożenia to 17/38 wersja silnika: XT.

[EDIT]
Mówiąc 70km/h mam na myśli mierzone GPSem bo na liczniku to mi pokazuje co najmniej 90, z resztą nie tylko mi heheh. Pozdrawiam wszystkich tych co myślą że lecą 100 km/h łosiem ;p
Edytowane przez krysiak115 dnia 30-04-2013 16:02
łoś user
 
Kedziorek
#51 Drukuj posta
Dodany dnia 30-04-2013 20:32
Biker


Postów: 193
Data rejestracji: 01.01.13

No właśnie jeżeli założyłeś większą zębatkę to z miejsca powinien być muł a nie mieć zrywa WTF :D
 
Kompozytor
#52 Drukuj posta
Dodany dnia 30-04-2013 21:43
Doświadczony biker


Postów: 317
Data rejestracji: 15.01.13

sory memory ale w to nie wierze że na 3 na 72ccm złapiesz 70km/h ja na 110 ledwie to dociągam na 3 a ty to niby masz na 72ccm nawet jak by cię pchali i ciągneli to tyle nie złapiesz
Edytowane przez Kompozytor dnia 30-04-2013 21:45
 
krysiak115
#53 Drukuj posta
Dodany dnia 01-05-2013 12:16
Biker


Postów: 96
Data rejestracji: 29.04.12

ma lepsze przyspieszenie na niższych biegach bo biegi są teraz dłuższe i przy wyższych prędkościach zmieniam bieg nie tracąc wtedy na czasie w klikaniu wajchą, może źle się wyraziłem że ma lepszego kopa ale nie ma spadku mocy, jest tylko lepiej.

Tak samo zachciało mi się kiedyś przyspieszenia i na kilka dni wróciłem do 14z ale bez porównania gorzej mi przyspieszał niż na 16z do 50km/h, lecz tylko wył jak smok.

@kompozytor nagram ci filmik i zobaczysz :D może nie z 70 idealnie na GPSie ale 65 km/h i jest odcinka na 3 biegu potem tylko już 4 bieg.
łoś user
 
MrJaro2
#54 Drukuj posta
Dodany dnia 01-05-2013 12:30
Awatar

Biker


Postów: 115
Data rejestracji: 10.05.11

To mi LK 72ccm na 4 70 licznikowe ledwo ledwo leci xD i wyje jak czołg już (zębatka przód 16z, z tyłu oryginalna)
Edytowane przez MrJaro2 dnia 01-05-2013 12:30
 
Kompozytor
#55 Drukuj posta
Dodany dnia 01-05-2013 21:39
Doświadczony biker


Postów: 317
Data rejestracji: 15.01.13

Czekam na filmik :D dziś dużo jeździłem i naprawdę żeby złapać 70 licznikowe na kolach 18/15 i przelozeniu 16/38 na 3 biegu przy 110 jest to bardzo ciężkie a ty niby na 72 łapiesz jak nie zobaczę nie uwierzę a jak zobaczę to się zalamie :D
 
krysiak115
#56 Drukuj posta
Dodany dnia 01-05-2013 22:57
Biker


Postów: 96
Data rejestracji: 29.04.12

@kompozytor tylko pamietaj że 72 czy 110 to tylko pojemności one nie wplywaja na predkosc bo skrzynia biegow ma ograniczenia,a akurat w loskach mamy te same skrzynie nawet na 50ccm by polecial tyle co ty tylko ze potrzebowal by sporej gorki do tego :P

a co do filmiku to jak dam rade to nagram w najbliższym czasie gdy przytrafi sie 5min wolnego i garsc checi ;)
łoś user
 
Kompozytor
#57 Drukuj posta
Dodany dnia 01-05-2013 23:01
Doświadczony biker


Postów: 317
Data rejestracji: 15.01.13

nie wydaje mi się to musi mieć jakiś wpływ na 50cc 90km na 4 ia 110 90km na 4 ? ;D
 
krysiak115
#58 Drukuj posta
Dodany dnia 10-05-2013 23:33
Biker


Postów: 96
Data rejestracji: 29.04.12

imageshack.us/a/img211/5532/img3548v.jpg
imageshack.us/a/img844/3015/img3549d.jpg
imageshack.us/a/img837/8122/img3550ig.jpg
imageshack.us/a/img542/5538/img3551h.jpg
imageshack.us/a/img545/4679/img3552zj.jpg
imageshack.us/a/img832/8022/img3553fh.jpg
imageshack.us/a/img822/8628/img3555n.jpg
imageshack.us/a/img824/7863/img3556t.jpg

łoś user
 
Lewand
#59 Drukuj posta
Dodany dnia 10-05-2013 23:49
Doświadczony biker


Postów: 304
Data rejestracji: 25.09.11

O wiele lepiej teraz :D
szybki motor szybki gest szybka chwila szybka smierc...
 
Nartsu0
#60 Drukuj posta
Dodany dnia 11-05-2013 11:45
Początkujący biker


Postów: 11
Data rejestracji: 04.05.12

ładnie wygląda w carbonie . Tłumik jest porysowany czy brudny ;p ?
 
Przeskocz do forum: