-18 ℃
teraz
-16 ℃
noc
Zobacz temat
 Drukuj temat
Night rider by Marcing
Marcing
#41 Drukuj posta
Dodany dnia 09-07-2013 23:55
Biker


Postów: 51
Data rejestracji: 07.02.12

filc muszę kupic nowy, a pasty mam 2 tybki ale chciałem to papierem zrobic żeby niektóry nierówności zniweloawac.
 
klemens244
#42 Drukuj posta
Dodany dnia 14-07-2013 21:06
Władca szos


Postów: 910
Data rejestracji: 08.11.11

Marcing: Jak w końcu jest z tym szlifowaniem 800-ką ? Ekspert w branży KucaQ /wiele ma do powiedzenia też w tym dylemacie/ nie zgadza się z Tobą. Możecie mnie/nas uświadomić jak doprowadzić tłumik do stanu nowości ? Ja polakierowałem go /niestety/ lakierem bezbarwnym wodoodpornym na 850 st. C. Utwardza się pod wpływem temperatury, ale też ŻÓŁKNIE. Wiecie jak wyglada super nowy chrom pod warstwą żółci ? Jak stare trampki dziadka.
Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG.
[Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg)
 
Marcing
#43 Drukuj posta
Dodany dnia 14-07-2013 23:50
Biker


Postów: 51
Data rejestracji: 07.02.12

tłumik na pewno nie jest ze zwykłej stali, przynajmniej u mnie . Miałem glebę przy jakiś 60km/h i widac pozostałości po niej na tłumiku. To było w listopadzie, w lutym moto się przewróciło również na tłumik na "soloną" ulicę i bez mycia stał tak aż do marca. Nie ma na nim grama rdzy a chyba po takim teście by była. Po drugie mam jak widać obcięty tłumik i w miejscu cięcia też nie ma grama rdzy. Po trzecie łączenie kolanka z tłumikiem bylo ponownie spawane po wyjęciu zwężki i tylko zciemniało, chyba odróżniłbym rdzę od przegrania metalu. A po trzecie po wyjęciu przegród magnes tlumika nie łapie z czego wniosek że jest albo z nierdzewki albo z kwasówki. Mam ojca ślusarza więc on się zna na metalach po 20 latach w zakładach zbrojeniowych. Na pewno lepiej wyglądałby gdybym go potraktował później drobniejszymi papierami i pastą ale zwyczajnie nie chcialo mi się w to bawic
Edytowane przez Marcing dnia 14-07-2013 23:53
 
klemens244
#44 Drukuj posta
Dodany dnia 15-07-2013 07:13
Władca szos


Postów: 910
Data rejestracji: 08.11.11

No i super odpowiedź. Argument z magnesem powala na kolana. A skąd taki tłumik wyczaiłeś ? Chinole NIE dają kwasówki/nierdzewki, bo by im fabryki splajtowały P.S. Pozdrów Szeryfa, chyba otarł się o Radom ?
Aha, w swoich danych dodaj gg, O.K. ?
Edytowane przez klemens244 dnia 15-07-2013 07:14
Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG.
[Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg)
 
Marcing
#45 Drukuj posta
Dodany dnia 15-07-2013 18:00
Biker


Postów: 51
Data rejestracji: 07.02.12

klemens244 napisał/a:
Pozdrów Szeryfa, chyba otarł się o Radom ?
Aha, w swoich danych dodaj gg, O.K. ?


Co do szeryfa to nie wiem o co chodzi i z Radomiem również. Tłumik polerowałem bodajże 9 lipca. Z tego co pisał KucaQ po 2 dniach powinien zmieniac kolor. Od tamtego dnia zrobiłem minimum 60km. A ja lubię przeciągnąc moto po obrotach więc na pewno by się coś zaczeło z nim dziac. Nie chce mi się robic zdjęc ale tłumnik w barwie się nie zmienił. Mówcie co chcecie, ale dla mnie tłumik jest co najmniej z nierdzewki. No i go nie wymieniałem jest oryginalny jak go brałem z salonu. Tylko jest wybebeszony. Pozdrawiam.
Edytowane przez Marcing dnia 15-07-2013 18:03
 
klemens244
#46 Drukuj posta
Dodany dnia 15-07-2013 19:46
Władca szos


Postów: 910
Data rejestracji: 08.11.11

Szeryf = ojciec, Radom= Zakłady Łucznik-rozwiązane oraz Zakłady Zbrojeniowe w Polsce. Ciężkie tematy, no nie ? Nierdzewka wszystko tłumaczy. Amen.
Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG.
[Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg)
 
Marcing
#47 Drukuj posta
Dodany dnia 15-07-2013 21:49
Biker


Postów: 51
Data rejestracji: 07.02.12

Szeryf nie otarł się o Radom tylko w Rawarze pracuje -> anteny, radary takie rzeczy :)
 
wujek
#48 Drukuj posta
Dodany dnia 15-07-2013 22:01
Awatar

Ghost Rider


Postów: 1079
Data rejestracji: 13.11.11

KucaQ mial/ma tlumik z wersji XT on sie troche rozni od tego z LK , ogolnie LK jest moim zdaniem najsolidniej robione , ale to jest tylko moje zdanie. Nie znam prawdy.
Kontakt:
Tel. 692997250
Skype: wujek6233
http://wujek6233.....com/all#1
https://www.faceb...m/wuj.ek.5
 
klemens244
#49 Drukuj posta
Dodany dnia 16-07-2013 17:24
Władca szos


Postów: 910
Data rejestracji: 08.11.11

Marcing: Rawar ul. Ostrobramska, potęzna firma po przekształceniach gospodarczych. I nie padła/nikt jej nie kupił, co jest b. modne obecnie Dla Sysego szukałem tam tez Działu Chromowania dla jego boberowskiej ramy. Szef działu, z DUŻĄ wiedzą technologiczna. Mają wannę dł. 2 metry, niespotykana w Polsce, bo na ogół są do 1 metra.
Wujek: tłumik do XT ma 3- przgrody, a LK 4-y przegrody. Mam obydwa i to jest fakt, że do LK ma chrom TRWALEJ położony. Dla mnie cisza pracy wydechu jest ważniejsza niż prędkość tym co waży 95 kg, a nie 295 kg, nawet jak mam 110 ccm.
Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG.
[Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg)
 
Marcing
#50 Drukuj posta
Dodany dnia 20-07-2013 11:41
Biker


Postów: 51
Data rejestracji: 07.02.12

Wniosek z tego że mamy w sprzętach tłuiki unikatowe i niezależnie od serii z różnych materiałów zrobione. Mój już jest jakieś 2 tygodnie po szlifowaniu i rdzy nie znalazłem :)
 
kurzac
#51 Drukuj posta
Dodany dnia 20-07-2013 12:35
Awatar

Władca szos


Postów: 529
Data rejestracji: 22.03.12

Też mam lk i tłumik mi wgl nie rdzewieje a też go tarłem papierem jak musiałem wyrównać spore wgniecenie które musiałem zrobić żeby kopka nie waliła o tłumik i żeby się nie blokowała . ;)
Kliknij Pomógł
GG:7377300
 
wujek
#52 Drukuj posta
Dodany dnia 21-07-2013 08:36
Awatar

Ghost Rider


Postów: 1079
Data rejestracji: 13.11.11

KucaQ , masz slabe zasolenie ;D Ale i tak ten z LK jest solidniejszy. I chudszy.
Kontakt:
Tel. 692997250
Skype: wujek6233
http://wujek6233.....com/all#1
https://www.faceb...m/wuj.ek.5
 
Przeskocz do forum: