Zobacz temat
Eaglets Chopper Team :: INNE :: Moja maszyna
Honda CB-1 400
|
|
hansrpg |
Dodany dnia 10-11-2014 20:19
|
![]() Moderator ![]() Postów: 739 Data rejestracji: 20.05.10 |
Dołączam się do pytań przedmówcy.
"Pisząc w internecie używajmy polskich liter, bo jest różnica między zrobieniem komuś łaski, a zrobieniem komuś laski" prof. J. Bralczyk |
|
|
klemens244 |
Dodany dnia 10-11-2014 20:35
|
Władca szos![]() Postów: 910 Data rejestracji: 08.11.11 |
Hahahhahaha. U Ciebie jest lato ? hahahaha. Będę w sklepie z częściami m.in. do chinoli. Jest tam sporo lusterek jako eksponaty na ścianie,sensownych w cenach. Porobię zdjęcia z cenami, dam Ci telefon do kierownika /stary znajomy z czasów MZ i Simson. Coś wybierzesz. Jestpoza sezonem, więc bedą na pewno do wiosny. Poczekaj z decyzją.
Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG. [Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg) |
|
|
szymo_97 |
Dodany dnia 10-11-2014 20:59
|
![]() Administrator ![]() Postów: 1828 Data rejestracji: 01.11.10 |
wujek, nie mam pojęcia skąd te buty się tam wzięły ![]() ![]() A co do kierownicy. Używałem jej jako przedłużki do kluczów imbusowych, bo ktoś, kto dobierał się kiedyś do tego motocykla wychodził z założenia: "jak z całej siły dokręcę śrubę/nakrętkę, a jeszcze dobiję młotkiem to będzie najlepiej"... Te śruby wcale nie były zapieczone, a naprawdę sporo siły trzeba było włożyć, żeby je odkręcić (i to wszystkie). ;/ Klemens, właśnie przez to, że jest zbyt duży wybór lusterek to nie wiem które wziąć ![]() GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 ![]() ![]() gg. 20481530 |
|
|
wujek |
Dodany dnia 10-11-2014 22:22
|
![]() Ghost Rider ![]() Postów: 1079 Data rejestracji: 13.11.11 |
Prostokąty są ładne ![]() |
|
|
klemens244 |
Dodany dnia 14-11-2014 20:31
|
Władca szos![]() Postów: 910 Data rejestracji: 08.11.11 |
No właśnie. Jak się nie ma czegoś w ręku to ciężko jest to ocenić. Kierownik sklepu obiecał, że na allegro dorzuci tę gamę lusterek niebawem. Zadzwoń do sklepu to będziesz na bieżąco: 22-831-01-01, 500-567-898.
Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG. [Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg) |
|
|
szymo_97 |
Dodany dnia 15-11-2014 17:28
|
![]() Administrator ![]() Postów: 1828 Data rejestracji: 01.11.10 |
![]() Tak z życia wzięte. Przez tą rozwaloną śrubę musiałem wtłaczać od dołu ponad 250 ml oleju strzykawką o pojemności 5 ml. ![]() GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 ![]() ![]() gg. 20481530 |
|
|
wujek |
Dodany dnia 15-11-2014 18:38
|
![]() Ghost Rider ![]() Postów: 1079 Data rejestracji: 13.11.11 |
Kluczem do rur , ale musisz mieć nową już nakrętkę bo tą szkoda drugi raz wkręcać. ![]() Taki byłby dobry. ![]() |
|
|
hansrpg |
Dodany dnia 15-11-2014 21:14
|
![]() Moderator ![]() Postów: 739 Data rejestracji: 20.05.10 |
Jeżeli nakrętka jest stalowa i klucz od Wujka nie zda egzaminu to kawał pręta, spawarka i wiesz co dalej, jak to amelinum to trochę gorzej. Jak od dołu masz śruby do spuszczania oleju to w nowej nakrętce wiercisz otwór 4,5 gwintujesz go 5, śruba z niedzianą podkładką i masz piękny system do wymiany oleju bez wyjmowania/rozbierania lag. Ja u siebie będę tak robił. Przypomniało mi się że jest jeszcze młotek i przecinak, we wprawnych rękach wszystko tak odkręcisz. Edytowane przez hansrpg dnia 15-11-2014 21:16 "Pisząc w internecie używajmy polskich liter, bo jest różnica między zrobieniem komuś łaski, a zrobieniem komuś laski" prof. J. Bralczyk |
|
|
szymo_97 |
Dodany dnia 15-11-2014 23:25
|
![]() Administrator ![]() Postów: 1828 Data rejestracji: 01.11.10 |
W sumie jak już wpompowałem ten olej to przez najbliższy czas nie będę miał potrzeby odkręcania tej nakrętki, więc może będę się martwił tym dopiero przy następnej wymianie oleju/uszczelniaczy ![]() GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 ![]() ![]() gg. 20481530 |
|
|
wujek |
Dodany dnia 16-11-2014 09:21
|
![]() Ghost Rider ![]() Postów: 1079 Data rejestracji: 13.11.11 |
hans , z tym prętem nie wyjdzie. ![]() ![]() ![]() Co do młotek + przecinak to to się zwie "ruski klucz" ![]() Szymo , wracając do Ciebie. ![]() ![]() |
|
|
szymo_97 |
Dodany dnia 16-11-2014 20:36
|
![]() Administrator ![]() Postów: 1828 Data rejestracji: 01.11.10 |
Jak zdam prawko to akurat wakacje się zaczną, a wcześniej przebujam chopperem ![]() GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 ![]() ![]() gg. 20481530 |
|
|
klemens244 |
Dodany dnia 16-11-2014 21:31
|
Władca szos![]() Postów: 910 Data rejestracji: 08.11.11 |
Wujek, uważaj na Szyma, bo gumę "złapiesz"....i Ciebie w plastrach nie poznamy, hahahaha. Zawsze opiłki zostają przy wierceniu, które niestety lecą zgodnie z zasadą grawitacji...do środka kuźwa lagi... Może wkręcić odwróconą lagę w solidne "kowalskie" imadło. No i klucz chiński, albo też zaciskowy wujka. Momentem zerwiesz przyczepność zakręconego na amen gwintu. Edytowane przez klemens244 dnia 16-11-2014 21:33 Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG. [Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg) |
|
|
klemens244 |
Dodany dnia 18-11-2014 22:37
|
Władca szos![]() Postów: 910 Data rejestracji: 08.11.11 |
Dziwne: http://www.scigac...11627.html
Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG. [Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg) |
|
|
szymo_97 |
Dodany dnia 19-11-2014 06:30
|
![]() Administrator ![]() Postów: 1828 Data rejestracji: 01.11.10 |
Klemens, a co ma Suzuki sprzed 5 lat do mojej Hondy sprzed 25? ![]() Ale to fakt, zgodzę się, że sv jest o niebo ładniejsze od Gladiusa. GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 ![]() ![]() gg. 20481530 |
|
|
Toman94 |
Dodany dnia 14-12-2014 11:08
|
![]() Doświadczony biker ![]() Postów: 239 Data rejestracji: 16.03.10 |
Pozmieniało się coś?
![]() |
|
|
szymo_97 |
Dodany dnia 14-12-2014 20:34
|
![]() Administrator ![]() Postów: 1828 Data rejestracji: 01.11.10 |
Nie mam garażu, więc szału nie ma z robotą w zimę. Na wiosnę ruszę i do sierpnia (prawko) mam czas na ukończenie prac, więc spokojnie powinienem dać radę, zwłaszcza, że już trochę "grubszych spraw " (pod względem finanfinansowym) mam już za sobą. Stan obecny to założone nowe opony, naped (łańcuch jeszcze niezakuty), wymienione łożyska główki ramy, uczelnicze i olej w przednim zawieszeniu
GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 ![]() ![]() gg. 20481530 |
|
|
szymo_97 |
Dodany dnia 29-03-2015 11:40
|
![]() Administrator ![]() Postów: 1828 Data rejestracji: 01.11.10 |
Dobra chłopaki, dawno nic nie pisałem. Nie pamiętam o czym wcześniej wspominałem, a nie chce mi się tematu całego czytać ![]() Tak więc od jakiegoś września/października, kiedy zdecydowałem się na zostawienie sobie CB1 i zrobienia z niej perełki zmieniło się tyle: -nowe łożyska główki ramy -nowe uszczelniacze i olej w lagach -nowe klaski hamulcowe tył i przód -nowe opony -nowy napęd -nowe kierunkowskazy W planach: -założenie lusterek (już kupione) -wymiana oleju z filtrem (już kupiony) -wymiana przewodu hamulcowego z przodu (w stalowym oplocie) -pomalowanie kolanek wydechu -pomalowanie/wypolerowanie goleni lagów -pomalowanie i sklejenie przedniego błotnika i tylnego zadupka -zablokowanie (tulejka na linkę gazu) -> pojechanie na hamownię -> wbicie w dowód mocy mniejszej niż 35 kW -> zdjęcie tulejki z linki gazu Dzisiaj do CB1 wróciła przednia lampa oraz wymieniłem komplet kierunkowskazów: ![]() ![]() Tutaj wgląd na nowy napęd i tylną oponę - coś pięknego ![]() ![]() Tutaj nowa opona i wreszcie niecieknące lagi ![]() ![]() Jeszcze rzut okiem na całość ![]() ![]() Muszę też ją umyć, bo po zimie w moim blaszaku wygląda okropnie (tak samo jak i bobber) ![]() GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 ![]() ![]() gg. 20481530 |
|
|
kamil_gs |
Dodany dnia 29-03-2015 14:29
|
![]() Ghost Rider ![]() Postów: 1420 Data rejestracji: 09.12.10 |
nawet ładna ![]() |
|
|
szymo_97 |
Dodany dnia 29-03-2015 15:24
|
![]() Administrator ![]() Postów: 1828 Data rejestracji: 01.11.10 |
W dowodzie mam 37 kW , a biorąc pod uwagę czas, który minął od jej produkcji pewnie nawet ma mniej niż 35 kW. Niemniej jednak na wszelki wypadek zablokuje, żebym nie jechał i nie płacił za hamownie na darmo.
GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 ![]() ![]() gg. 20481530 |
|
|
hansrpg |
Dodany dnia 29-03-2015 16:37
|
![]() Moderator ![]() Postów: 739 Data rejestracji: 20.05.10 |
Silnik powinien kręcić się do końca czerwonego pola, blokada na lince raczej to uniemożliwi pod obciążeniem a to na hamowni wyjdzie, bo zwykle pracują tam kolesie w głową na karku. Jak już to proponowałbym rozregulować gaźnik, chociażby samą iglicą na najwyższym rowku. Do zmiany danych w dowodzie sam wykres Ci nie wystarczy, wydział komunikacji (wk) zwykle chce papier od diagnosty z SKP lub od rzeczoznawcy. Jak chcesz mieć pewność że nie wydasz pieniędzy na darmo to wpierw przejdź się do swojego wk i dopytaj co jest potrzebne do zmiany mocy w dowodzie. Nie wiem ile rzeczoznawca za to bierze, ale za ustalenie rocznika produkcji zwykle koło 100-200 (właśnie to przerabiam) więc podejrzewam że tu może być podobnie. ps niby nie ma w tym nic śmiesznego ale tablice cwl mnie jakoś śmieszą ![]() Edytowane przez hansrpg dnia 29-03-2015 16:38 "Pisząc w internecie używajmy polskich liter, bo jest różnica między zrobieniem komuś łaski, a zrobieniem komuś laski" prof. J. Bralczyk |
|
Przeskocz do forum: |