Zobacz temat
Eaglets Chopper Team :: INNE :: Moja maszyna
Yamaha XJ600
|
|
hansrpg |
Dodany dnia 08-11-2014 22:53
|
![]() Moderator ![]() Postów: 739 Data rejestracji: 20.05.10 |
Jest trochę niby bez czyszczenia też mogę założyć, ale czyste błyszczące bardziej cieszą oko, są też na obu lekkie rysy od asfaltu czyli że faktycznie działają, ale tych nie spoleruje całych a jedynie powierzchownie by nie łapało nalotu. Na jutro są dobre prognozy więc może zrobię rundkę po okolicy, bo prawie 2 tygodnie nie jeździłem, a już wkrótce trzeba będzie zimować moto. "Pisząc w internecie używajmy polskich liter, bo jest różnica między zrobieniem komuś łaski, a zrobieniem komuś laski" prof. J. Bralczyk |
|
|
wujek |
Dodany dnia 08-11-2014 23:27
|
![]() Ghost Rider ![]() Postów: 1079 Data rejestracji: 13.11.11 |
Dawaj do mnie. ![]() ![]() Tu masz mój jak wyglądał jak go przytargałem. ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
hansrpg |
Dodany dnia 09-11-2014 10:17
|
![]() Moderator ![]() Postów: 739 Data rejestracji: 20.05.10 |
Wow spora różnica, może podpytam o przepis na taki efekt.
"Pisząc w internecie używajmy polskich liter, bo jest różnica między zrobieniem komuś łaski, a zrobieniem komuś laski" prof. J. Bralczyk |
|
|
wujek |
Dodany dnia 09-11-2014 17:40
|
![]() Ghost Rider ![]() Postów: 1079 Data rejestracji: 13.11.11 |
Podrzuć zdjęcie twoich z bliska to ocenię. ![]() Ja na sam pierw przy moich wziąłem szmatę namoczoną ropą delikatnie rzuconą w piach i taką wycierałem wstępnie rdzę , szła jak zła. ![]() Potem to papiery ścierne przy drobniejszych to wodne i koniec wiertarka z filcem no i ta śmieszna K2 Aluchrom ![]() |
|
|
szymo_97 |
Dodany dnia 09-11-2014 23:34
|
![]() Administrator ![]() Postów: 1828 Data rejestracji: 01.11.10 |
Ale wtedy zostaje goła blacha, kompletnie nieodporna na rudą :/
GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 ![]() ![]() gg. 20481530 |
|
|
wujek |
Dodany dnia 10-11-2014 19:31
|
![]() Ghost Rider ![]() Postów: 1079 Data rejestracji: 13.11.11 |
Wtedy są trzy wyjścia. ![]() 1. Codziennie wcierać pastę polerską. 2. Nasmarować ropą. ![]() 3. Umiejętnie pomalować clarem. ![]() |
|
|
hansrpg |
Dodany dnia 10-11-2014 19:40
|
![]() Moderator ![]() Postów: 739 Data rejestracji: 20.05.10 |
Jakoś wszystkie 3 nie uśmiechają mi się. Chyba pozostanę jedynie przy paście z polecenia Wujka czyli autosol, po krótkiej lekturze widzę że faktycznie ma niezłe opinie.
"Pisząc w internecie używajmy polskich liter, bo jest różnica między zrobieniem komuś łaski, a zrobieniem komuś laski" prof. J. Bralczyk |
|
|
klemens244 |
Dodany dnia 10-11-2014 20:45
|
Władca szos![]() Postów: 910 Data rejestracji: 08.11.11 |
No i zostaje coca-cola. Spożywa rudą na śniadanie. Mam Aluchrom i K2. K2 do polerowania kupują taryfiarze podobno. Coś w tym musi być. Ale czyszczenie: pierdziu to. Skonać można. Ja odstawiłem lekcje na fortepianie na tydzień, hahahaha.
Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG. [Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg) |
|
|
szymo_97 |
Dodany dnia 10-11-2014 21:05
|
![]() Administrator ![]() Postów: 1828 Data rejestracji: 01.11.10 |
Może jak się położy ten klar i potem go wypoleruje to będzie efekt jakby go nie było. Sam nie wiem.
GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 ![]() ![]() gg. 20481530 |
|
|
wujek |
Dodany dnia 16-11-2014 09:27
|
![]() Ghost Rider ![]() Postów: 1079 Data rejestracji: 13.11.11 |
Pan Piotr tu podrzucił colę , owszem czemu nie. Przeszedłem trochę internety i znalazłem to. ![]() hans , twój gmol jak i większość z resztą pewnie jest w niklu bądź chromie. Myślę że ten sposób byłby tańszy od papierów ściernych. Wstępnie usunąłbyś tym rudą nie niszcząc przy tym niklu/chromu , a po tym zabiegu zastosować pastę polerską żeby ładnie zabezpieczyła Ci to wszystko. ![]() YouTube Video |
|
|
hansrpg |
Dodany dnia 16-11-2014 16:45
|
![]() Moderator ![]() Postów: 739 Data rejestracji: 20.05.10 |
Dzięki Wujek za przypomnienie tej metody, kiedyś kumpel wspominał że w ogarku tak coś czyścił że uzyskał niemal lusterko. Na grubszy kaliber nalotu na pewno zda to egzamin więc w najbliższych dniach pewnie wybiorę się na zakupu do "karalucha" ![]() "Pisząc w internecie używajmy polskich liter, bo jest różnica między zrobieniem komuś łaski, a zrobieniem komuś laski" prof. J. Bralczyk |
|
|
klemens244 |
Dodany dnia 16-11-2014 21:26
|
Władca szos![]() Postów: 910 Data rejestracji: 08.11.11 |
W karaluchu weź dwie: https://www.youtu...jdkuUew4r4 Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG. [Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg) |
|
|
hansrpg |
Dodany dnia 16-11-2014 23:08
|
![]() Moderator ![]() Postów: 739 Data rejestracji: 20.05.10 |
Jedna starczy, to plastik to nie stłucze się, no chyba że na Twoją odpowiedzialność ![]() Edytowane przez hansrpg dnia 16-11-2014 23:08 "Pisząc w internecie używajmy polskich liter, bo jest różnica między zrobieniem komuś łaski, a zrobieniem komuś laski" prof. J. Bralczyk |
|
|
hansrpg |
Dodany dnia 22-11-2014 18:55
|
![]() Moderator ![]() Postów: 739 Data rejestracji: 20.05.10 |
W dniu dzisiejszym postanowiłem przygotować moto do zimy. Maszyna wyczyszczona, stoi pod ścianą garażu z kołami w powietrzu nakryta kocami, akumulator zabrany do domu (właściwie do piwnicy) karmiony będzie jeszcze w tym miesiącu, gmole czekają na polerkę w któryś zimowy wieczór, a założę je wiosną, wlot powietrza do filtra zatkany, rury wydechowe zatkane. Przebieg z tego sezonu to skromne 2 888,1 km.
"Pisząc w internecie używajmy polskich liter, bo jest różnica między zrobieniem komuś łaski, a zrobieniem komuś laski" prof. J. Bralczyk |
|
|
klemens244 |
Dodany dnia 28-11-2014 21:34
|
Władca szos![]() Postów: 910 Data rejestracji: 08.11.11 |
Hans: B.cenne info dot. przechowywania maszyn do wiosny w otoczeniu temperatury zewnętrznej. Mój POST/prosba do Ciebie, załóż/przenieś ten temat do/jako nowy temat. Wiele mądrości tu będzie dla ludzi, którzy właśnie nieświadomie zostawiają w Polsce hulajnogi pod chmurka. Widzę to na co dzień i scyzoryk po kielecku otwiera mi się w kieszeni. LwG
Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG. [Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg) |
|
|
hansrpg |
Dodany dnia 28-11-2014 22:13
|
![]() Moderator ![]() Postów: 739 Data rejestracji: 20.05.10 |
Kiedyś pamiętam robiłem taki temat, ale sporo ich przepadło przy jakichś pracach modernizacyjnych czy czymś takim. Założę i podepnę nowy temat, sklecę w nim kilka zdań w sumie temat może być przydatny.
"Pisząc w internecie używajmy polskich liter, bo jest różnica między zrobieniem komuś łaski, a zrobieniem komuś laski" prof. J. Bralczyk |
|
|
hansrpg |
Dodany dnia 10-04-2015 07:27
|
![]() Moderator ![]() Postów: 739 Data rejestracji: 20.05.10 |
Trochę się w Perełce pozmieniało, a że dawno nic nie pisałem to trzeba się pochwalić. Z rzeczy bez zdjęć to nowe pierścienie, napęd i inne drobiazgi, a nieco grubsze rzeczy poniżej. Jakiś czas temu moto poszło na puzzle. ![]() Mając dobry dostęp do wszystkiego usłyszałem jak przewody hamulcowe proszą o wymianę więc ich posłuchałem. Tylny panel bił po oczach więc dostał kilkoma papierami (drobniejszych niż 3000 nie było) oraz pastą i zaczął udawać lustro. ![]() Z racji braku kontrolki ładowania wpadłem na pomysł zamontowania woltomierza, kupione urządzenie ma te same wymiary co kontrolki, a że obok nich było wolne miejsce to aż prosiło by zamontować. Efekt jest bardzo dobry, miernik włącza się razem z zapłonem a pomiar brany jest z przewodu idącego do przekaźników (o nich za chwile) wynik porównywałem z porządnym miernikiem na klemach i wynik jest zaniżony o jakieś 0,2-0,3V czyli jest ok, dziś sprawdziłem podczas jazdy ładowanie mam sprawne, zdjęcie w garażu wyszło trochę rozmazane. Jako że czasem lubię kogoś wytrąbić to zamontowałem drugi klakson oba zasilane są z przekaźnika na główce ramy więc trąbią z pełną mocą Światła też dostały przekaźniki, są o tym tematy więc tylko wrzucę foto miejsca gdzie idealnie się ukrywają a w razie potrzeby jest do nich dobry dostęp. Jakiś czas temu odebrałem kanapę od zaprzyjaźnionego zakładu tapicerskiego Magna Tapicerstwo wrzucam link do profilu https://pl-pl.fac...apicerstwo . Poprosiłem o przemodelowanie jak w nowszych sprzętach, hafty i materiał antypoślizgowy, efekt jest baaaadro fajny Dalej była akcja termometr. Jako że wskaźniki wkręcane w miejsce korka wlewu oleju do mnie nie przemawiają (pomiar dla mnie musi być bezpośrednia z oleju) to trochę pomyślałem i zabrałem się za działanie. Termometr panelowy do 150 stopni za 20zł + przesyłka (zasilany z jednej baterii która rok powinna wytrzymać), korek spustowy z gwintem M14x1,5 i podkładka w sklepie rolniczym za 6zł, klej cx80 autoweld (wytrzymuje 300 stopni, olej, jakieś ciśnienie) za kilkanaście zł oraz strzykawka i igła do dozowania kleju. Korek przewiercony przez środek, czujnik wklejony do środka, przewód przedłużony na wsuwki więc nie ma problemu z wykręceniem korka przy zmianie oleju, odrobina kombinowania i znalazłem dobre miejsce do wklejenia wyświetlacza. Wnioski - XJ sporo szybciej łapie temperaturę wolno jadąc niż stojąc w miejscu. Chwaliłem się jakiś czas temu ale kilka dni temu zamontowałem gmole. A wisienką na torcie (zrobioną zaraz po wymianie oleju) była wymiana oponki na młodszą o 22 lata (stara była z 1992 ![]() I można już jeździć ![]() Edytowane przez hansrpg dnia 10-04-2015 07:35 "Pisząc w internecie używajmy polskich liter, bo jest różnica między zrobieniem komuś łaski, a zrobieniem komuś laski" prof. J. Bralczyk |
|
|
wujek |
Dodany dnia 11-04-2015 21:21
|
![]() Ghost Rider ![]() Postów: 1079 Data rejestracji: 13.11.11 |
O skubany , co porobił tuningów. ![]() ![]() ![]() Kontakt: Tel. 692997250 Skype: wujek6233 http://wujek6233.....com/all#1 https://www.faceb...m/wuj.ek.5 |
|
|
hansrpg |
Dodany dnia 12-04-2015 09:09
|
![]() Moderator ![]() Postów: 739 Data rejestracji: 20.05.10 |
Przewodów nie mam, jednak mogę polecić poszukiwanie na aledrogo lub tablicy, szukasz przewodów po długości i końcówkach (jak masz proste to proste lub zagięte pod małym kątem) nieważne od jakiego moto. Te moje mam od kumpla (miał je też w XJ) a wcześniej jeździły w jakimś enduro. Siedzenie kosztowało około 300zł jednak to cena za kompletne przemodelowanie i materiał antypoślizgowy który jest dość drogi. Przy zwykłym obiciu na wzór fabryczny cena chyba nie przekroczy setki, jednak jak co do czego to musisz dopytać. Wczoraj kupiłem olej do lag i nowe uszczelniacze, umówiłem się z mechanikiem wstępnie na środę więc najpewniej właśnie wtedy popołudniu będę w Bełżcu, jeszcze się odezwę. "Pisząc w internecie używajmy polskich liter, bo jest różnica między zrobieniem komuś łaski, a zrobieniem komuś laski" prof. J. Bralczyk |
|
|
wujek |
Dodany dnia 12-04-2015 10:49
|
![]() Ghost Rider ![]() Postów: 1079 Data rejestracji: 13.11.11 |
To ja to wiem że mogę od innego moto dorwał przewód. ![]() Jaki kupiłeś ten olej do lag? Ja mam jakiś amortyzol , leje się jak woda normalnie. A wymiana uszczelniaczy w lagach , prosta sprawa. Potrzebujesz do tego mechanika? ![]() Kontakt: Tel. 692997250 Skype: wujek6233 http://wujek6233.....com/all#1 https://www.faceb...m/wuj.ek.5 |
|
Przeskocz do forum: |