Zobacz temat
Eaglets Chopper Team :: INNE :: Moja maszyna
Honda CBR 125R Naked by szymo_97 :D
|
|
GuRuMyMaster |
Dodany dnia 31-07-2011 19:59
|
![]() Doświadczony biker ![]() Postów: 208 Data rejestracji: 30.06.11 |
i to nie tylko ty wiesz ![]() http://www.fotosi...ter/albumy<<<<------Mój King... m .in ![]() |
|
|
mati429 |
Dodany dnia 31-07-2011 20:23
|
![]() Doświadczony biker ![]() Postów: 312 Data rejestracji: 16.03.10 |
Ja popieram Sebeka i uważam że Honda robiąc CBR o pojemności 125 kompletnie zepsuła reputacje tego sportowego motocykla. CBR 125 cieszy osiągami starego dziadka. A co do 2T to uwierzcie mi, że nsr ładnie ciągnie od dołu, pareu kolegów miało nsr, obecnie ma jeden i każdy sobie chwalił, mam nadzieję, że niedługo sam będę doświadczał. A tu macie dowód jak ciągnie nsr z niskich http://www.youtub...re=related Szymo, nie piszę tego żeby Cię ośmieszać, tylko piszę co myślę, dziękuje dobranoc ![]() Edytowane przez mati429 dnia 31-07-2011 20:26 NSR power ![]() |
|
|
szymo_97 |
Dodany dnia 31-07-2011 22:42
|
![]() Administrator ![]() Postów: 1828 Data rejestracji: 01.11.10 |
Najpoważniejszym czynnikiem było spalanie i wytrzymałość ![]() Nie możecie powiedzieć. Tu cbrka powala wszystkich ![]() Sebek raczej nie dasz rady śmignąć cbrki na starcie. Może wyprzedziłeś poblokowaną cbrkę (kumpel ma i dostaje nawet od mojego łośka). Wiem tyle, ze dt z polini 80, leo vince i zebatkami ostro na moc (12/50) dostaje na starcie o maxie nie mówiąc. Mati może ty od motocykla oczekujesz żeby rwał, je nie ![]() GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 ![]() ![]() gg. 20481530 |
|
|
kamil_gs |
Dodany dnia 31-07-2011 22:47
|
![]() Ghost Rider ![]() Postów: 1420 Data rejestracji: 09.12.10 |
moc musi być ale nie od razu 500km, zaczyna sie stopniowo.
|
|
|
szymo_97 |
Dodany dnia 31-07-2011 22:53
|
![]() Administrator ![]() Postów: 1828 Data rejestracji: 01.11.10 |
powtorze sie nie wiem ktory raz. Kupiłem ten motor nie dla mocy tylko oszczedności tzn. mało pali i sie nie psuje... ;] Pozdro GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 ![]() ![]() gg. 20481530 |
|
|
kamil_gs |
Dodany dnia 31-07-2011 22:56
|
![]() Ghost Rider ![]() Postów: 1420 Data rejestracji: 09.12.10 |
też bym wolał cbr niż nsr, ze względów eksploatacyjnych cbr'ke chciałem kupić ale nie pykło i nadal łoś jeździ po moimi nogami ;D |
|
|
damian0939 |
Dodany dnia 31-07-2011 23:28
|
![]() Początkujący biker ![]() Postów: 19 Data rejestracji: 15.05.10 |
jak byś miał płacić za eksploatacje nsr to byś se nie jedną cbr kupił niektórzy nie rozumieją że czasem nie ma pieniędzy żeby przeznaczyć 50zł na 100km przyjemności ![]() |
|
|
Lukasz94 |
Dodany dnia 31-07-2011 23:58
|
Biker![]() Postów: 73 Data rejestracji: 16.03.10 |
Ale za to jest w kur**we dojebanie ! ![]() Pierwsze 10000 tyś km bez ani jednej awarii ;] http://zapodaj.ne...e.jpg.html http://www.polska..._50/116308 |
|
|
hansrpg |
Dodany dnia 01-08-2011 01:06
|
![]() Moderator ![]() Postów: 739 Data rejestracji: 20.05.10 |
Czytam tu herezje że honda dała ciała robiąc małą ceberkę - hmmm a puchar cbr125 to pewnie nie hondowski wymysł czasem? Wymysł propagujący sport motorowy wśród młodzieży? Sport w który łatwo i dość tanio można wejść? Co do niekatowania maszyny o czym piszesz szymo to jak niekatowanie rozumiesz jako kręcenie do powiedzmy 6 tysi i zmiana biegu (co daje niezłą dynamikę i ekonomię) to tylko kwestią czasu jest kiedy zaczniesz kręcić pod czerwone pole, początkowo do wyprzedzania 2 biegi w dól i ogień a później ze świateł bo jakiś dresik w golfie poirytuje cię swoją pewnością siebie i maszyny. I nie pisz że tak nie będzie bo będzie - zobaczysz. "Pisząc w internecie używajmy polskich liter, bo jest różnica między zrobieniem komuś łaski, a zrobieniem komuś laski" prof. J. Bralczyk |
|
|
szymo_97 |
Dodany dnia 01-08-2011 07:53
|
![]() Administrator ![]() Postów: 1828 Data rejestracji: 01.11.10 |
Panowie panowie. Nie zaprzeczam, że ze świateł, czy podczas wyprzedzania, albo jakiegoś małego draga wkręce do tych 11tyś. Z tym, że jak już jadę w trasie powiedzmy 90 na szóstce to żaden kat, a ja praktycznie tylko robię trasy. ;] Wyjaśniło się? Do szaleństwa owszem bym kupił rs, czy tam nsr. Ale gdy w trasie cbrka łyknie 3 litry to nsrce ciężko będzie się w pięciu zmieścić. A do samego podróżowania w trasie to nie wiem czy mocniejsze 2t nie jest przypadkiem bardziej męczące niż słabsze 4t, które jest cichutkie itp. Szczerze wam powiem, że nie jechałem tymi ścigami 2t w 125 więc moja wypowiedź może być błędna. Wiem, że w trasie i tak nie przekraczałbym 100km/h (bo na motorower bym się zwyczajnie bał) na tym i na tym motorze ;] Edytowane przez szymo_97 dnia 01-08-2011 07:54 GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 ![]() ![]() gg. 20481530 |
|
|
dzikilopez |
Dodany dnia 01-08-2011 09:46
|
![]() Biker ![]() Postów: 65 Data rejestracji: 16.03.10 |
Jedyne do czego mogę się odnieść w porównaniu to TZRka 125 2T. Głośne to, żłopie paliwo w tempie 5l na 100km. Wiadomo można zejść poniżej tego poziomu w zamulającej jeździe. Moc tego potworka to 36 kucy ale na dłuższe trasy nadaje się średnio, w szczególności z pasażerem. Kanapa pasażera twarda jak deska, a pozycja kierowcy zmusza do ciągłego pochylenia. Po za tym silnik 2T nie zrobi takiego przelotu jak 4T bez remontu po drodze. W 2T szybciej siadają łożyska na wale z powodu smarowania. Kupiłeś to co Ci się podobało, i jak sam mówisz rozważyłeś wszystkie ZA i PRZECIW. Najważniejsze że tobie się podoba. TZH157FMI+PZ26 na pompie -> przesiadka na Benzera Yankee Pół równika za mną. Ich brauche Geld für Gasolin Explosiv wie Kerosin Mit viel Oktan und frei von Blei Einen Kraftstoff wie Benzin! Benzin! Benzin! Gib mir Benzin! R+ Post się przydał ?? Kliknij POMÓGŁ to nic nie kosztuje ![]() |
|
|
GuRuMyMaster |
Dodany dnia 01-08-2011 15:33
|
![]() Doświadczony biker ![]() Postów: 208 Data rejestracji: 30.06.11 |
hansrpg napisał/a: Czytam tu herezje że honda dała ciała robiąc małą ceberkę - hmmm a puchar cbr125 to pewnie nie hondowski wymysł czasem? Wymysł propagujący sport motorowy wśród młodzieży? Sport w który łatwo i dość tanio można wejść? każdy ma prawo jeździć na jakimś innym komarku i każdemu może podobać się coś innego, np. honda produkując Cbr 125 według mnie chciała stworzyć ściga który będzie poświęcony dla ludzi którzy cenią ekonomię a lubią od czasu do czasu nieznacznie przycisnąć... tyle ode mnie http://www.fotosi...ter/albumy<<<<------Mój King... m .in ![]() |
|
|
mati429 |
Dodany dnia 01-08-2011 16:42
|
![]() Doświadczony biker ![]() Postów: 312 Data rejestracji: 16.03.10 |
Żaden ścigacz nie jest ekonomiczny, bo tak na prawdę prawdziwy ścigacz zaczyna się od pojemności hmm. 400 o paru cylindrach, wiec ściągnie te 5L a według mnie prawdziwy ścig to 600cm a takie minimum ściągają 6L a palą dlatego, ponieważ spełniają swoje zadanie, czyli bardzo szybka reakcja na gaz i dziwie się ludziom którzy mówię na 600cm, że nie opłaca się tym jeździć bo dużo chla, ale przecież ma taką moc że potrzebuje wypić, proste! ![]() NSR power ![]() |
|
|
marcin113 |
Dodany dnia 01-08-2011 20:04
|
Doświadczony biker![]() Postów: 438 Data rejestracji: 26.03.10 |
Przecinaki racja nie są zbyt ekonomiczne ale od tego są GOLASY. Motocykl sportowo turystyczny. Np. Suzuki GSR-600 mi się bardzo podoba z wyglądu i akustycznie. Posiada 100 konny silnik który był w GSX-r a przy normalnej jeździe w mieście zadowoli się 5 litrami (dane użytkownika). Co do szaleństwa na 125 2t to nie wiem czy jest to dobry pomysł. Po 1 paliwo - spalanie jak w motocyklu 600cm3 Po 2 koszty naprawy Po 3 ten pierdzący dźwięk 15.05.2012 Teoria + Praktyka + DragStar 125 |
|
|
hansrpg |
Dodany dnia 27-08-2011 16:07
|
![]() Moderator ![]() Postów: 739 Data rejestracji: 20.05.10 |
sikorbs napisał/a: .... Kiedyś widziałem jakiegoś plastika 50-tke i pierdział gorzej niż nie jeden skuter... ![]() A ja takiego rowerem wyprzedzałem, miny ludzi z jadącego drugim pasem autobusu - bezcenne. "Pisząc w internecie używajmy polskich liter, bo jest różnica między zrobieniem komuś łaski, a zrobieniem komuś laski" prof. J. Bralczyk |
|
|
marcin113 |
Dodany dnia 27-08-2011 20:08
|
Doświadczony biker![]() Postów: 438 Data rejestracji: 26.03.10 |
Ale wtedy jest *CENZURA*owy dźwięk. Normalnie jak traktor. Jedyne co mi się podoba bez wydechu i kolanka to jak sobie fajnie strzela ![]() Co do naszych wydechów to nie słyszałem jeszcze nigdy 50'tki która by na seryjnym wydechu brzmiała tak samo dobrze jak łosiek. 15.05.2012 Teoria + Praktyka + DragStar 125 |
|
|
adik929 |
Dodany dnia 27-08-2011 20:47
|
![]() Biker ![]() Postów: 70 Data rejestracji: 01.05.11 |
marcin113 napisał/a: Ale wtedy jest *CENZURA*owy dźwięk. Normalnie jak traktor. Jedyne co mi się podoba bez wydechu i kolanka to jak sobie fajnie strzela ![]() Co do naszych wydechów to nie słyszałem jeszcze nigdy 50'tki która by na seryjnym wydechu brzmiała tak samo dobrze jak łosiek. Ja słyszałem, ostatnio mój znajomy kupił sobie Junaka (identyczna jak romet zet-ka) 72cm seryjnie silnik, miał głęboki basowy dźwięk, wg. mnie nawet lepszy od naszych. http://www.youtub...dNyDLglHJQ tutaj jest w pomieszczeniu więc trochę się odbija ale i tak dobrze słychać, znajomy ma identyczny. W sumie silnik jest ten sam co w naszym ale różnica tłumika jest znaczna. Edytowane przez adik929 dnia 27-08-2011 22:13 -Kto nie jeździ, ten nie żyje- ![]() |
|
|
Kloso14 |
Dodany dnia 27-08-2011 21:03
|
Początkujący biker![]() Postów: 10 Data rejestracji: 10.05.10 |
Zacznijmy, ze jezeli ktos lubi mocny silnik i stac go na urzymanie 125ccm w 2 suwie, to niech to bierze, a jezeli ktos woli ekonomie, male spalanie i małą awaryjnosc, ze słabszym silnikiem (chodzi o moc), to niech inwestuje w 4suwa. Poza tym jezeli nie chcesz czekać do zdania prawa jazdy, a chcesz cos mocniejszego to jest to dobry wybór patrząc na moc 50ccm. Pewnie zaraz dostane odp. ze nie warto itd, ale ja juz nie wytrzymywałem i wyrosłem z łosia, wiec zmiana na 125 ccm prawie była konieczna, a wybrałem nsr, bo wole wieksza moc, wieksze gabaryty, a do spalania 5/100km przyzwyczaiłem się i jestem ciagle w stanie takie spalanie znieść. A wracajac do głownego tematu, moto bardzo fajne, kumpel ma tą nowa wersje i naprawde chwali sobie to moto. Edytowane przez Kloso14 dnia 27-08-2011 21:05 |
|
|
hansrpg |
Dodany dnia 27-08-2011 22:02
|
![]() Moderator ![]() Postów: 739 Data rejestracji: 20.05.10 |
Kloso14 napisał/a: Zacznijmy, ze jezeli ktos lubi mocny silnik i stac go na urzymanie 125ccm w 2 suwie, to niech to bierze... Mądrego to aż miło posłuchać / poczytać. "Pisząc w internecie używajmy polskich liter, bo jest różnica między zrobieniem komuś łaski, a zrobieniem komuś laski" prof. J. Bralczyk |
|
|
Kloso14 |
Dodany dnia 28-08-2011 13:31
|
Początkujący biker![]() Postów: 10 Data rejestracji: 10.05.10 |
hansrpg napisał/a: Kloso14 napisał/a: Zacznijmy, ze jezeli ktos lubi mocny silnik i stac go na urzymanie 125ccm w 2 suwie, to niech to bierze... Mądrego to aż miło posłuchać / poczytać. Jeżeli nie napisałem tego ironicznie to dzieki ![]() Edytowane przez Kloso14 dnia 28-08-2011 13:32 |
|
Przeskocz do forum: |