-18 ℃
teraz
-16 ℃
noc
Zobacz temat
 Drukuj temat
MZKING ;D Kinroad Xt50Q 150 ccm
majster_337
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 16-11-2010 14:04
Początkujący biker


Postów: 20
Data rejestracji: 11.04.10

Chciałem się pochwalić moim wspaniałym Kingiem który robiłem przez całe wakacje ;D


http://www.polska...ING/114544
Edytowane przez majster_337 dnia 16-11-2010 14:05
 
eDameXxX
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 16-11-2010 17:38
Biker


Postów: 120
Data rejestracji: 08.05.10

Chyba w SB niedawno ktoś już Ci robił reklamę wink. Jak z osiągami takiego silnika?
 
majster_337
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 16-11-2010 18:18
Początkujący biker


Postów: 20
Data rejestracji: 11.04.10

patryczek taki cwaniak ... jak kur... nie wie to niech się nie odzywa ! a osiągi nawet spore z nawigacją 109 km/h i do końca to nie było ;d nie chciałem go męczyć może 115-120 pojedzie ! ale przyśpieszenie to on ma ;)
 
marcin113
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 16-11-2010 21:38
Doświadczony biker


Postów: 438
Data rejestracji: 26.03.10

Z tym silniczkiem trochę dziwnie wygląda bardziej by pasowała V"ka od viragro lub draga ale wiadomo to już koszty większe.
Gratulacje za to że ktoś się w końcu wysilił i wsadził silnik a nie tylki pisze czego to on nie zrobi :)
15.05.2012 Teoria + Praktyka +

DragStar 125
 
damian0939
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 16-11-2010 22:50
Awatar

Początkujący biker


Postów: 19
Data rejestracji: 15.05.10

Nie no z tym silniczkiem od MZ wygląda zajebiście taki pełny. Przydała by się jeszcze farba na niego albo polerka do momentu aż się będzie świecił ale w polerkę raczej nie będziesz się bawił Lol
 
patryczekk344
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 16-11-2010 23:30
Awatar

Doświadczony biker


Postów: 429
Data rejestracji: 16.03.10

Chłopcze na temat tych silników wiem o wiele wiele więcej od ciebie i wiem co mówię.. Fakt jest to 2t więc nie ma co się dziwić że ma to przyspieszenie. Zwykła mz która waży nie 100 kg tylko jakieś 140 idzie 120 i ty niby z łosia który waży tyle co nic i mówisz że idzie 110.. A to że może by poszedł 120? Gdybać to sobie możesz.. I jeszcze jedno każdy ma na tym forum prawo do swojej wypowiedzi więc mi tu nie pyskuj..
http://www.polska...r-50/50701
PF 126p Forever ;) Resorem po ziemi :D
W sprawie kontaktu ze mną to przez FB w wyszukiwarce Pan Magiczny
 
majster_337
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 17-11-2010 17:20
Początkujący biker


Postów: 20
Data rejestracji: 11.04.10

Patryczek ... łoś z tym silnikiem waży 106 kg ;D i silnik jest od TS a nie ETZ! EtZ ma 2 km bo ma chyba 14 a Ts 12 ! i nie przypuszczam tego że on pójdzie 120 km/h tylko to wiem ! ale nie piłowałem go nigdy jeszcze do końca ! Może i wiesz więcej odemnie o tych silnikach ale że wytrzyma 5000 tyyś ... to się z Toba nie zgodze ! Takie MZ 20- 30 tysiaków mają wytrzymać i wytrzymują !
Edytowane przez majster_337 dnia 17-11-2010 17:22
 
Ryland
#8 Drukuj posta
Dodany dnia 17-11-2010 17:31
Awatar

Administrator


Postów: 210
Data rejestracji: 16.03.10

Pomysł ciekawy, ale co do dźwięku i tak mam wątpliwości. Może po wypolerowaniu/pochromowaniu dekli zyska na wyglądzie , bo jak na razie to wygląd silnika nie komponuje się zbytnio z linią motoru, mimo wszystko jest to trochę zbyt stara konstrukcja do takiej maszyny, tym bardziej że jest to 2T co niesie za sobą potrzebę robienie mieszanki.
Na szczęście wykonanie jest bardzo schludne co zasługuje na pochwałę.
Edytowane przez Ryland dnia 17-11-2010 17:33
images62.fotosik.pl/231/e1f7d5da167d225emed.jpg
 
patryczekk344
#9 Drukuj posta
Dodany dnia 17-11-2010 17:37
Awatar

Doświadczony biker


Postów: 429
Data rejestracji: 16.03.10

oryginalnie łoś waży chyba 96 tak mam w papierach wpisane. silnik właśnie od ts-ki akurat 250 waży coś koło 20 kg więc ten twój na pewno mniej. Ślepy nie jestem i chyba widziałem że to jest TS-ka.. I do cholery jasnej nie musisz krzyczeć.. I właśnie gdzieś Ci napisałem że mówiłem coś o tym ile ma ts a ile etz? To też trochę zależy chyba jakie masz przełożenia.. To niby jak jesteś pewien że idzie te 120? jak jeszcze tego nie sprawdziłeś to nie mów że tyle może pójdzie.. Właśnie tu jesteś w błędzie bo mało które wytrzymywały takie przebiegi.. W rodzinie mieli dwie ts-ki i w jednej siadały wały bodajże jest już 3 wał a jeździł nią stary dziadek.. W drugiej jest już druga góra bo nawet nie wytrzymała 15tyś.. I gdzieś Ci pisałem że te silniki wytrzymują 5 tyś? (chyba że jestem ślepy czy Ty napisałeś 5000 TYŚ to nie wiem jakim cudem tyle coś Ci wytrzyma) Moja od remontu wytrzymała Tysiąc kilometrów i tłok pękł..
http://www.polska...r-50/50701
PF 126p Forever ;) Resorem po ziemi :D
W sprawie kontaktu ze mną to przez FB w wyszukiwarce Pan Magiczny
 
majster_337
#10 Drukuj posta
Dodany dnia 17-11-2010 19:39
Początkujący biker


Postów: 20
Data rejestracji: 11.04.10

weź chłopcze skończ ... i nie denerwuj ludzi ... jak się katuje motory to tak się dzieje ;D
 
Piter
#11 Drukuj posta
Dodany dnia 17-11-2010 20:50
SuperVIP


Postów: 4
Data rejestracji: 16.03.10

Patryczek to że jezdził nią stary dziadek mogło być przyczyną padnięcia tego wału.W 2t wał smarowany jest olejem z mieszanki i na niskich obrotach ma on słabe smarowanie i mogą padać łożyska korby.Właśnie dla tego 2t nie lubi niskich obrotów.
Fajny motorek.Pozdro.
Simson forever:P
 
patryczekk344
#12 Drukuj posta
Dodany dnia 17-11-2010 23:40
Awatar

Doświadczony biker


Postów: 429
Data rejestracji: 16.03.10

Wcale nie dostała tak po dupie i pękł ten tłok. Ale właśnie mz nie lubi wysokich obrotów ponieważ tak siada łożysko na wale. Za duże obroty i po prostu nie wytrzymuje. Co do jazdy dziadka to wiadomo zamulacz był ale raczej była to jazda ekonomiczna
http://www.polska...r-50/50701
PF 126p Forever ;) Resorem po ziemi :D
W sprawie kontaktu ze mną to przez FB w wyszukiwarce Pan Magiczny
 
Przeskocz do forum: