-18 ℃
teraz
-16 ℃
noc
Zobacz temat
 Drukuj temat
Leike po modyfikacjach
rechot1992
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 20-08-2011 00:55
Początkujący biker


Postów: 10
Data rejestracji: 22.07.11

Witam wszystkich. Jestem posiadaczem Leike z 2008 roku. Zakupiłem go w ostatnim tygodniu sierpnia. motorek przez trzy lata ma przejechane nie cale 3000 kilometrów. pewnego dnia gdy spojrzałem na niego do szlem do wniosku ze trzeba by było go trochę zmodyfikować bo wygląda jak każdy inny. Chciałem go wyróżnić w jakiś oryginalny sposób i zacząłem go przerabiać. Rozpocząłem je w tamtym roku na początku lipca. Niektórzy pewnie mnie skrytykują ale ja uważam ze wygląda o wiele lepiej niż oryginał. Ale do rzeczy:

SILNIK:

-jest oryginalny bo nie chciałem w niego ingerować gdyż był jeszcze na gwarancji.

MODYFIKACJE WYGLĄDU:

-większą kierownica
-metalowe siodełko na sprężynach
-pozbycie się kierunkowskazów
-przeniesienie tylnej lampy na lewa stronę motoru zaraz przy kole
-obniżenie ramy
-tylne zawieszenie zrobione na sztywno
-pozbycie się wszelkich nie potrzebnych rzeczy typu schowek itd.
-nowy schowek na akumulator z blachy ryflowanej
-schowana wiązka
-wybebeszony tłumnik
-dodatkowa raczka od biegów ze sprzęgłem

LAKIER:

-lakier został oryginalny tylko zostały zdarte płomienie gdyż zaczęły i ta odchodzić i nie ładnie to wyglądało

Motorek w każdej chwili możne powrócić do oryginalnego wyglądu gdyż nic nie jest cięte ani spawane link na stronę http://polskajazd...jal/108372 na PJ
Edytowane przez rechot1992 dnia 24-08-2011 08:51
 
kamil_gs
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 20-08-2011 01:18
Awatar

Ghost Rider


Postów: 1420
Data rejestracji: 09.12.10

ogólne wrażenie OK

brakuje mi jednak tylnego błotnika
mój łoś==>img856.imageshack.us/img856/7440/dddua.jpgimg824.imageshack.us/img824/2972/30239141.jpg<== kanał YT
 
chopper bober
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 20-08-2011 01:26
Biker


Postów: 133
Data rejestracji: 16.01.11

ciekawe jak się siedzi na takiej kierze:P
 
rechot1992
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 20-08-2011 08:37
Początkujący biker


Postów: 10
Data rejestracji: 22.07.11

No tu jest mankament. Nie wiem z czego zrobić błotnik myślałem nad nim chyba z miesiąc a później już zapomniałem i tak zostało. Jeździ się wygodnie z taka kierownica. Kwestia przyzwyczajenia.
 
szymo_97
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 20-08-2011 08:46
Awatar

Administrator


Postów: 1828
Data rejestracji: 01.11.10

Ja bym zrobił cztery rzeczy w twoim lk i byłoby dużo lepiej:
-pomalować na czarno. (jak nie boisz się malować sprayem to wyniesie cię to koło 30zł) :P
-wypolerować tłumik, bo wygląda paskudnie
-wywalić tą wajhe, bo jest chyba niepraktyczna?
-dorwać tylni błotnik :P
GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 :D

s10.postimg.org/fvz6df5vp/wqdz690429546a.jpg Piszę poprawnie po polsku

gg. 20481530
 
kuba
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 20-08-2011 09:10
Władca szos


Postów: 830
Data rejestracji: 13.08.10

Spróbuj zrobić błotnik z takiej blachy jak siedzenie (wygnij i przyspawaj do ramy)
Jak sie siedzi na takim siedzeniu??
zapraszam na pj http://polskajazd...ING/131820
na bloga http://bobberking...gspot.com/
gg 5511291
 
rechot1992
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 20-08-2011 09:21
Początkujący biker


Postów: 10
Data rejestracji: 22.07.11

Siedzi się super mięciutkie siodełko jest. Ta wajcha jest bardzo praktyczna bo jak jeżdżę z jedna ręką na kierownicy to druga wrzucam tam biegi. Błotnika nie przyspawam z blachy ryflowanej bo to aluminium a po za tym nie mam tego jak wygiąć w półkole żeby ładnie wyglądało. wydech niestety już taki zostanie bo wylał mi się na niego kwas z akumulatora i ten chrom nie ładny się zrobił
Edytowane przez rechot1992 dnia 20-08-2011 09:22
 
kuba
#8 Drukuj posta
Dodany dnia 20-08-2011 09:24
Władca szos


Postów: 830
Data rejestracji: 13.08.10

albo stary błotnik przytnij
zapraszam na pj http://polskajazd...ING/131820
na bloga http://bobberking...gspot.com/
gg 5511291
 
szaraf
#9 Drukuj posta
Dodany dnia 20-08-2011 09:42
Awatar

Administrator


Postów: 441
Data rejestracji: 30.05.11

ogolnie maszyna mi sie podoba,tylko bym ta wajche wyrzucil bo niezbyt ladnie z tym ....,
Edytowane przez szaraf dnia 20-08-2011 09:44
 
matrix
#10 Drukuj posta
Dodany dnia 20-08-2011 10:46
Doświadczony biker


Postów: 486
Data rejestracji: 13.04.10

Tego kinga już dawno widziałem i mi się podoba po za wajchą...
A błotnik to przytnij i gitara:P
Jazda jest po to, aby się nią cieszyćCool2Cool2Cool2
 
kuba
#11 Drukuj posta
Dodany dnia 20-08-2011 11:06
Władca szos


Postów: 830
Data rejestracji: 13.08.10

a mi się podoba ta wajcha
ile cię kosztowało zrobienie tego siodła i jak je zrobiłeś??
zapraszam na pj http://polskajazd...ING/131820
na bloga http://bobberking...gspot.com/
gg 5511291
 
szymo_97
#12 Drukuj posta
Dodany dnia 20-08-2011 12:43
Awatar

Administrator


Postów: 1828
Data rejestracji: 01.11.10

wszystko da się zrobić z tłumikiem.
Mój wyglądał podobnie i sam nie wierzyłem, że może się błyszczeć.
To trochę mozolna praca, ale papierek 1000, potem 1500, potem 2000, potem 2500 i na koniec filc na wiertarkę i pasta polerska i efekt oszałamiający :D
GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 :D

s10.postimg.org/fvz6df5vp/wqdz690429546a.jpg Piszę poprawnie po polsku

gg. 20481530
 
rechot1992
#13 Drukuj posta
Dodany dnia 20-08-2011 13:56
Początkujący biker


Postów: 10
Data rejestracji: 22.07.11

Siodełko kosztowało mnie kawałek ryflowanej blachy i trochę prądu. Sam zrobiłem w jakieś 2 godziny. Oryginalnego nie chce ciąć bo jak będę chciał żeby wrócił do oryginału to nie da rady a ryflowana blacha odpada bo nie ładnie to wygląda jak tak dużo tego ryflu kolo siebie. Patrzyłem za jakimś oryginalnym błotnikiem ale nie wiem od czego wziąć. Wajchę mogę odkręcić w ciągu 10 minut
Edytowane przez rechot1992 dnia 20-08-2011 13:59
 
kuba
#14 Drukuj posta
Dodany dnia 20-08-2011 14:00
Władca szos


Postów: 830
Data rejestracji: 13.08.10

a gdzie masz teraz moduł, stacyjkę itd , a jak wygiąłeś siodło i skąd wziąłeś sprężyny??
zapraszam na pj http://polskajazd...ING/131820
na bloga http://bobberking...gspot.com/
gg 5511291
 
rechot1992
#15 Drukuj posta
Dodany dnia 20-08-2011 14:13
Początkujący biker


Postów: 10
Data rejestracji: 22.07.11

siodełko wygiąłem w imadle a sprężyny są od starego siodełka rowerowego. Stacyjka i moduł wcisłem pod bak bo jest tam bardzo dużo miejsca
 
kuba
#16 Drukuj posta
Dodany dnia 20-08-2011 18:27
Władca szos


Postów: 830
Data rejestracji: 13.08.10

Policja się nie czepia, że nie ma kierunkowskazów??
zapraszam na pj http://polskajazd...ING/131820
na bloga http://bobberking...gspot.com/
gg 5511291
 
FreeHouse
#17 Drukuj posta
Dodany dnia 20-08-2011 21:11
Awatar

Doświadczony biker


Postów: 285
Data rejestracji: 04.04.11

motorower nie musi być wyposażony w kierunki...
Mój łosiek --> http://mojemoto.p...

Zagrajmy z FreeHouse'm --> http://www.youtub...ature=mhee


JEŚLI POMOGŁEM, KLIKNIJ "POMÓGŁ".
 
Luksas
#18 Drukuj posta
Dodany dnia 20-08-2011 21:52
Awatar

Doświadczony biker


Postów: 289
Data rejestracji: 10.06.11

Ja np. nie wyobrażam sobie jazdy po mieście bez kierunków... nie ze względu na policję ale dla własnego bezpieczeństwa i wygody:D
 
myszaaak
#19 Drukuj posta
Dodany dnia 20-08-2011 22:11
Biker


Postów: 95
Data rejestracji: 27.04.11

Luksas prawdziwy chopper jest pozbawiony wszystkiego nawet często właśnie kierunków. MI się tam bardzo podoba, jedynie ta wajcha troszkę go szpeci według mnie ale tak to rewela :P

A z skąd wziąłeś taką kierownice ?? Czy sam ją zrobiłeś ?? Jak sam to troszkę opisz jak i z czego :P ( był bym bardzo wdzięczny ).
http://polskajazd...ING/111802

img842.imageshack.us/img842/2126/kotekdq9.jpg
 
rechot1992
#20 Drukuj posta
Dodany dnia 21-08-2011 01:59
Początkujący biker


Postów: 10
Data rejestracji: 22.07.11

Policja mnie nigdy nie zatrzymała bez kierunków. Kierownice spawałem samemu. Wziąłem kawałek rurki bardzo zbliżonej średnicą do oryginalnej kierownicy i pospawałem. Później szlifowałem najpierw szlifierką spawy a później frezem ładnie pozaokrąglałem i pomalowałem na czarno. A sama technika spawania jest bardzo prosta. Jeśli masz dostęp do migomata to pospawasz samemu. zacinasz sobie rurki mniej więcej na odpowiedni skos i spawasz. Pierwsze spawasz te dłuższe kawałki czyli to gdzie montujesz manetki i te co idą pionowo w dół a później odpowiednio ustawiając spawasz do tej dolnej poprzeczki która trzyma cała kierownice. Jeśli chcesz to mogę ci taka pospawać tylko powiedz jaka wysoką i konkretne wymiary. Niestety nie da jej się wygiąć tak ładnie jak jest oryginalna ale ta nie jest złą
 
Przeskocz do forum: