-18 ℃
teraz
-16 ℃
noc
Zobacz temat
 Drukuj temat
Wydłużenie lagów-Cała prawda
Toman94
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 07-10-2011 13:54
Awatar

Doświadczony biker


Postów: 239
Data rejestracji: 16.03.10

Witam, opiszę wam jak przedłużyć lagi w naszych kingach, pierwszą rzeczą jaką potrzebujemy to tuleje o wymiarach:
długość: jaka chcecie ja wybrałem 150mm
grubość:32mm(taka jak laga)
Tuleje praktycznie nam każdy tokarz dorobi, później potrzebujemy śruby o długości tulejki+3cm. Przyda nam się druga osoba, i coś żeby podłożyć pod motor żeby koło było w powietrzu. Gdy damy motor na podnośnik lub coś innego to wyciągamy linkę licznika i ściągamy pompę od hamulca przedniego. Odkręcamy śruby na górnej półce, poluźniamy dolną półkę, i kręcąc lagami obniżamy je tak aby tam weszła tulejka(między lagę a górną półkę). Po włożeniu tulejek przykręcamy śruby aby lagi się do ciągły wraz z tulejkami do górnej półki i wszystko skręcamy. Teraz po co odkręcaliśmy pompę hamulca? okazuje się że przewodu braknie i linki licznika, w przypadku długości tulejek 150mm na pewno wam braknie. Przeróbka jest dosyć droga jeśli chodzi o przewód to zawsze idzie kupić inny, ale linki licznika takiej długiej nie dostaniecie raczej. Po złożeniu tego mój motor stał się dużo wyższy, widziałem to po gmolu i jego wysokości. Po wymianie przydało by się raczej podnieść tył, bo olej spłynął na dół silnika i nie wiadomo czy pompa zawsze zaciągnie olej(nie wiem jak to tam w silniku jest zbudowane). Zauważyłem podczas jazdy że koło jakby ucieka do przodu i wraca, może to przez wybite łożyska w główce ramy. Zobaczę na wiosnę po wymianie czy dalej jest taki odruch koła. Po wydłużeniu lagi dosyć dobrze chodzą. W przypadku XT będzie jeszcze dalej bo ma oryginalnie dłuższe lagi.

JEŚLI KTOŚ PRZERABIA TO NIE ODPOWIADAM ZA SZKODY


Fotki:
img32.imageshack.us/img32/7515/zdjcie070k.jpg
img98.imageshack.us/img98/4941/zdjcie069v.jpg
lh3.googleusercontent.com/-qkj7lS2fnuU/VKfJy_vI_7I/AAAAAAAAIIk/IlPfVCmHjQ8/w702-h527-no/20141229_184533.jpg
 
Przeskocz do forum: