Zobacz temat
Eaglets Chopper Team :: KING :: King - Tuning
Strona 1 z 2: 12
|
Mocowanie dolne silnika 125
|
|
myszaaak |
Dodany dnia 09-02-2012 16:51
|
Biker![]() Postów: 95 Data rejestracji: 27.04.11 |
Zakupiłem silnik 125. Z tego co się dowiedziałem, a potem na forum poczytałem to przy zamocowaniu silnika 125 tak ja 50 często pęka karter i dzieją się różne nieprzyjemne rzeczy. Z tego co wiem rozwiązaniem jest mocowanie dolne silnika na te 4 śruby pod silnikiem. Chciał bym się dowiedzieć jakie mocowanie jest najlepsze, jak je wykonać i wszystkie informacje które są istotne w tej sprawie. Prosił bym o dokładne opisanie jak zrobić by było to jak najbardziej bezawaryjne. Czy zastosowanie mocowanie standardowego i dolnego jednocześnie to dobry pomysł i czy jest to możliwe ? http://polskajazd...ING/111802 ![]() |
|
|
pmimarek |
Dodany dnia 09-02-2012 17:02
|
Biker![]() Postów: 149 Data rejestracji: 25.10.11 |
ja śmigam na zwykłym i poprzedni właścieiel też tak miał i nic się nie dzieje.
Rama silnik dwa koła zakładam kask i mina wesoła ![]() |
|
|
matrix |
Dodany dnia 09-02-2012 17:04
|
Doświadczony biker![]() Postów: 486 Data rejestracji: 13.04.10 |
Oczywiście że jest możliwe. Możesz albo dać 2 rurki które wspawasz między ramę albo całą taką blachę którą też możesz wspawać. Ja osobiście nic nie spawałem tylko tą blachę oparłem dorobionymi"haczykami" o ramę.
Jazda jest po to, aby się nią cieszyć ![]() ![]() ![]() |
|
|
kuba |
Dodany dnia 09-02-2012 18:04
|
Władca szos![]() Postów: 830 Data rejestracji: 13.08.10 |
a ja teraz na tej poprzeczce, co jest pod cylindrem zamocowałem chyba z 8 warstw gumy z opony (długość 5 cm) i nie widać tego zbytnio, zrobiłem to tak, że silnik opiera się na tej gumie, która nie jest zbyt miękka, żeby przesadzić opaski to musiałem aż śruby rozkręcać od mocowania, więc siedzi dość sztywno |
|
|
karston |
Dodany dnia 10-02-2012 23:19
|
Biker![]() Postów: 67 Data rejestracji: 29.01.12 |
Witam znalazłem patent na te gumy po silnik. Sugeruje te wszystkie gumowe podkładki zastąpić. Okrągły mały gumowy odbój od drzwi są duże i Male w OBI po 5 ZETA a otwór idealnie pasuje pod śrubę M8 GUMA JEST TWRDA NIWELUJE DRGANIA i idealnie pasuje z długości ma jakieś 2, 5 cm. |
|
|
myszaaak |
Dodany dnia 11-02-2012 13:00
|
Biker![]() Postów: 95 Data rejestracji: 27.04.11 |
Czy naprawdę z całego forum nikt nie umie napisać jak dobrze, ładnie zrobić te mocowanie dolne i po kolei opisać jak je wykonać ? Proszę bardzo o napisanie tego, jest to bardzo ważne ! http://polskajazd...ING/111802 ![]() |
|
|
kamil_gs |
Dodany dnia 11-02-2012 13:21
|
![]() Ghost Rider ![]() Postów: 1420 Data rejestracji: 09.12.10 |
weź kawałek grubej blachy, tak ze 2-3mm. Wytnij z niej prostokąt z 4 otworami pasującymi do gwintów pod spodem silnika. pomiędzy blache a silnik podłóż kawałek grubszej gumy. Przykręć do silnika całość i przyspawaj do ramy. Tyle, czy to takie trudne ![]() ![]() |
|
|
myszaaak |
Dodany dnia 26-03-2012 22:15
|
Biker![]() Postów: 95 Data rejestracji: 27.04.11 |
Ostatnio czytam forum i co chwila napotykam, jak to komuś karter pękł bo nie miał dolnego mocowania. jakiś czas temu wstawiłem silnik 125 tylko właśnie przyczepiając go do karterów. I tera mam dylemat czy zostawić tak jak jest, motocykl skończony i nie za bardzo mi się uśmiecha go znowu wyciągać i robić. Czy jednak wyjąć i zrobić mocowanie dole silnika i mieć spokój. Czy na prawdę te kartery w 125 tak szybko pękają czy jest to okres jakieś dłuższej albo bardzo długiej eksploatacji ? http://polskajazd...ING/111802 ![]() |
|
|
Luksas |
Dodany dnia 26-03-2012 22:44
|
![]() Doświadczony biker ![]() Postów: 289 Data rejestracji: 10.06.11 |
Lepiej zrób... Jeśli większa pojemność, to automatycznie tłok tez![]() ![]() |
|
|
myszaaak |
Dodany dnia 26-03-2012 23:17
|
Biker![]() Postów: 95 Data rejestracji: 27.04.11 |
Co raz bardziej upewniam się, że warto. Szkoda, że tak późno. Najgorsze jest to, że głównie pracuje w weekend'y i miałem zamiar skończyć w ten najbliższy ( tylko lagi do zrobienia ), a będą 2 potrzebne. Jak trzeba to trzeba. A ten 5mm kawałek blachy na rame wspawać czy między ? Czy to bez znaczenia ?
http://polskajazd...ING/111802 ![]() |
|
|
myszaaak |
Dodany dnia 10-04-2012 15:46
|
Biker![]() Postów: 95 Data rejestracji: 27.04.11 |
Ostatnio kombinowałem jak by zrobić te dolne mocowanie silnika. Motor był malowana i teraz szkoda mi nowego lakieru. Jak myślicie który sposób był by najlepszy : 1) Przyspawać 2 płaskowniki jeden po prawej stronie i do niego przykręcić 2 śruby oraz po lewej stronie i również do niego 2 śruby od lewej. 2) przyspawać kawałek blachy i do niego przykręcić silnik 3 Przyspawać 2 płaskowniki od lewej do prawej strony ramy i do nich poprzykręcać Myślałem by jakoś poprzykręcać do ramy, ale to tylko ją osłabi, więc chyba trzeba spawać ![]() Prosił bym o powrzucanie zdjęć, planów jak dobrze wykonać te dolne mocowanie silnika, a i zaznaczam, że nie chce ograniczać drgań tylko wykonać mocowanie by Łoś był jak najbardziej bezawaryjny ![]() http://polskajazd...ING/111802 ![]() |
|
|
kamil_gs |
Dodany dnia 10-04-2012 16:47
|
![]() Ghost Rider ![]() Postów: 1420 Data rejestracji: 09.12.10 |
tak to wygląda u nie
![]() ![]() Edytowane przez kamil_gs dnia 10-04-2012 16:48 |
|
|
pmimarek |
Dodany dnia 10-04-2012 21:20
|
Biker![]() Postów: 149 Data rejestracji: 25.10.11 |
ta blacha nie jest za cienka ![]() Rama silnik dwa koła zakładam kask i mina wesoła ![]() |
|
|
myszaaak |
Dodany dnia 10-04-2012 21:27
|
Biker![]() Postów: 95 Data rejestracji: 27.04.11 |
A ja czekam na więcej zdjęć. Blacha może mieć 3-4mm. A i czym więcej zdjęć tym lepiej ![]() http://polskajazd...ING/111802 ![]() |
|
|
dzikilopez |
Dodany dnia 11-04-2012 00:22
|
![]() Biker ![]() Postów: 65 Data rejestracji: 16.03.10 |
po ki wuj blacha?? Kawałek Ceownika i wystarczy jak chwycisz silnik za otwory co są z przodu. Inaczej będziesz mieć problem z wyciągnięciem silnika jak trzeba będzie z nim podłubać. Tako to je u mnie ![]() Edytowane przez dzikilopez dnia 11-04-2012 00:23 TZH157FMI+PZ26 na pompie -> przesiadka na Benzera Yankee Pół równika za mną. Ich brauche Geld für Gasolin Explosiv wie Kerosin Mit viel Oktan und frei von Blei Einen Kraftstoff wie Benzin! Benzin! Benzin! Gib mir Benzin! R+ Post się przydał ?? Kliknij POMÓGŁ to nic nie kosztuje ![]() |
|
|
myszaaak |
Dodany dnia 11-04-2012 21:19
|
Biker![]() Postów: 95 Data rejestracji: 27.04.11 |
Dobra ktoś jeszcze pokarze jak ma wykonane u siebie dolne mocowanie silnika. A dzikilopez ty masz dolne mocowanie i na karterach, a ja bym wolał chyba dać 2 grubsze płaskowniki i mieć przymocowany silnik tylko na nich. http://polskajazd...ING/111802 ![]() |
|
|
Prosiak |
Dodany dnia 11-04-2012 21:55
|
![]() Początkujący biker ![]() Postów: 10 Data rejestracji: 21.03.10 |
Ja też myślę o podobnym mocowaniu tylko rozwiazanie bez spawania. Jak wiadomo w kingach głowica jest za blisko ramy od lewej strony <chodzi mi o rurkę> Teraz pytanie, czy jak zrobię idealnie na środku w ramie, to czy zębatki przednia i tylna będą w jednej linii nadal ![]() Pytam bo mam mało czasu na gdybanie i przesiadywanie w garażu, a na forum jestem od 2005 i nie lubię klpać postów bez potrzeby. Pozdrawiam wszystkich jednakowo równo. Edytowane przez Prosiak dnia 11-04-2012 22:00 Under Jolly Roger |
|
|
dzikilopez |
Dodany dnia 12-04-2012 10:17
|
![]() Biker ![]() Postów: 65 Data rejestracji: 16.03.10 |
W im większej ilości punktów silnik się trzyma tym sztywniej siedzi w ramie. W przypadku mojego patentu wystarczy że silnik chwyci się za przednie otwory w karterach. Większe ramię siły i nie trzeba robić jeszcze mocowanie co by za tył trzymało. A i najważniejsze, u mnie mam nie ceownik tylko profil zamknięty.
TZH157FMI+PZ26 na pompie -> przesiadka na Benzera Yankee Pół równika za mną. Ich brauche Geld für Gasolin Explosiv wie Kerosin Mit viel Oktan und frei von Blei Einen Kraftstoff wie Benzin! Benzin! Benzin! Gib mir Benzin! R+ Post się przydał ?? Kliknij POMÓGŁ to nic nie kosztuje ![]() |
|
|
myszaaak |
Dodany dnia 12-04-2012 19:17
|
Biker![]() Postów: 95 Data rejestracji: 27.04.11 |
dzikilopez powiedz coś więcej na temat różnic " u mnie mam nie ceownik tylko profil zamknięty " tymi dwoma patentami. Jakoś nie za bardzo kumam co to jest ten profil zamknięty . Edytowane przez myszaaak dnia 12-04-2012 19:18 http://polskajazd...ING/111802 ![]() |
|
|
dzikilopez |
Dodany dnia 13-04-2012 16:19
|
![]() Biker ![]() Postów: 65 Data rejestracji: 16.03.10 |
Ceownik - profil otwarty Rura (o przekroju koła prostokąta kwadratu trójkąta wpiździec kąta) - profil zamknięty TZH157FMI+PZ26 na pompie -> przesiadka na Benzera Yankee Pół równika za mną. Ich brauche Geld für Gasolin Explosiv wie Kerosin Mit viel Oktan und frei von Blei Einen Kraftstoff wie Benzin! Benzin! Benzin! Gib mir Benzin! R+ Post się przydał ?? Kliknij POMÓGŁ to nic nie kosztuje ![]() |
|
Strona 1 z 2: 12
Przeskocz do forum: |