-18 ℃
teraz
-16 ℃
noc
Zobacz temat
 Drukuj temat
King traci moc i gaśnie
wlodek
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 04-04-2012 20:19
Awatar

Początkujący biker


Postów: 26
Data rejestracji: 11.03.12

Jak mój chopper ma spadek mocy czyli pewnego razu gdy jechałem maszyna zaczęła mi po woli zwalniać aż ustala i zgasła i próbowałem odpalić jeszcze raz znowu to samo i to samo itd. Co mogło pójść, jak to zrobić ?

// popraw nazwę tematu, ortografie i czytelność. Inaczej otrzymasz ostrzeżenie - pawelka23
EDIT: Jak sobie życzysz.

Edytowane przez pawelka23 dnia 04-04-2012 21:32
Pomogłem Ci ? Odwdzięcz się, klikając przycisk Pomógł kozak
wpadajcie, oceniajcie mojego łośka http://www.eaglet...post_89428
 
kuba
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 04-04-2012 20:22
Władca szos


Postów: 830
Data rejestracji: 13.08.10

podstawa : gaźnik i zawory, najprędzej gaźnik (albo regulacja, albo pływak)
zapraszam na pj http://polskajazd...ING/131820
na bloga http://bobberking...gspot.com/
gg 5511291
 
kamil_gs
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 04-04-2012 20:23
Awatar

Ghost Rider


Postów: 1420
Data rejestracji: 09.12.10

mogło pójść smarowanie i mógł sie zatrzeć, nie odpala teraz, kopką jak się kopie ??? ciężko ??? był mocno goraćy jak zdechł ???
Edytowane przez kamil_gs dnia 04-04-2012 20:24
mój łoś==>img856.imageshack.us/img856/7440/dddua.jpgimg824.imageshack.us/img824/2972/30239141.jpg<== kanał YT
 
szymo_97
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 04-04-2012 20:32
Awatar

Administrator


Postów: 1828
Data rejestracji: 01.11.10


Spróbuj zdjąć gaźnik, przeczyścić i wyregulować solidnie.
Zanim jednak to zrobisz sprawdź luzy zaworowe.

Wiele możliwości, ale może Ci się też silnik powoli kończyć (cylinder z tłokiem)...
GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 :D

s10.postimg.org/fvz6df5vp/wqdz690429546a.jpg Piszę poprawnie po polsku

gg. 20481530
 
kew
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 04-04-2012 20:49
Moderator


Postów: 697
Data rejestracji: 24.05.10

zatarł się najprawdopodobniej;D
Chopper Rules...!
Być po stronie większości to domena bydła.
GG:19776862
[center]
 
wlodek
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 04-04-2012 21:16
Awatar

Początkujący biker


Postów: 26
Data rejestracji: 11.03.12

ale odpala alejak daje gaz to gaśnie a ma poczatku nie dawalem gazu i mocno gazował na najwyze obroty (mam obrotomierz)

Pomogłem Ci ? Odwdzięcz się, klikając przycisk Pomógł kozak
wpadajcie, oceniajcie mojego łośka http://www.eaglet...post_89428
 
emilox5
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 04-04-2012 21:21
Awatar

Biker


Postów: 75
Data rejestracji: 30.12.11

To przeczyść gaźnik. Najlepiej sprężarką we wszystkie dyszki i kanaliki dmuchnij. Ja miałem podobne objawy:)
 
wlodek
#8 Drukuj posta
Dodany dnia 04-04-2012 21:31
Awatar

Początkujący biker


Postów: 26
Data rejestracji: 11.03.12

gaznik to nowy ok ma tydzien
:Placze:
Pomogłem Ci ? Odwdzięcz się, klikając przycisk Pomógł kozak
wpadajcie, oceniajcie mojego łośka http://www.eaglet...post_89428
 
kamil_gs
#9 Drukuj posta
Dodany dnia 04-04-2012 21:33
Awatar

Ghost Rider


Postów: 1420
Data rejestracji: 09.12.10

to nic nie znaczy bo mogło jakiegoś syfu z baku zaciągnąć, normalna rzecz ;)
Edytowane przez kamil_gs dnia 04-04-2012 21:39
mój łoś==>img856.imageshack.us/img856/7440/dddua.jpgimg824.imageshack.us/img824/2972/30239141.jpg<== kanał YT
 
emilox5
#10 Drukuj posta
Dodany dnia 04-04-2012 21:35
Awatar

Biker


Postów: 75
Data rejestracji: 30.12.11

Jakby to było to i jak przeczyścisz gaźnik to załóż filtr paliwa
 
kurzac
#11 Drukuj posta
Dodany dnia 04-04-2012 22:27
Awatar

Władca szos


Postów: 529
Data rejestracji: 22.03.12

http://allegro.pl...47530.html

2,50 zł a żaden syf się do baku nie dostanie . JA taki sobie taki kupiłem. Wyregulować zawor gaźnik i założyć filter . I motor śmiga aż miło :D

ten oryginalny wężyk to sobie mogą wsadzić ale wiesz gdzie ,..

edytujemy zamiast pisać post pod postem - hansrpg
Edytowane przez hansrpg dnia 05-04-2012 01:03
 
kuba
#12 Drukuj posta
Dodany dnia 05-04-2012 08:52
Władca szos


Postów: 830
Data rejestracji: 13.08.10

tygodniowy gaźnik też nie przeszkadza w rozregulowaniu
zapraszam na pj http://polskajazd...ING/131820
na bloga http://bobberking...gspot.com/
gg 5511291
 
sowa_gadno
#13 Drukuj posta
Dodany dnia 22-06-2012 22:19
Początkujący biker


Postów: 12
Data rejestracji: 12.04.12

Ja dziś też miałem taki motyw. Przejechałem jakieś 15 km zrobiłem przerwę około 20 minut i wracałem tą samą trasą po drodze zatankowałem i po przejechaniu około 5 - 7 km od tankowania motor zaczął słabnąć aż wkońcu zablokowało tłok... Kurde mam tego kinga od 2 miesięcy, ciągle go naprawiam i ciągle coś innego się psuje. Silnik zatarty najprawdopodobniej padło smarowanie i nie wiem czy warto to jeszcze naprawiać. Chociaż jak zimny to jeszcze odpali ale szybko się grzeje i jest znów to samo... Miał ktoś coś takiego? co Trzeba wymienić? jaki koszt? ile roboty? dodam, że jest to zestaw 72cc. Pomóżcie bo już mi ręce opadają:(
 
KML_TDU
#14 Drukuj posta
Dodany dnia 22-06-2012 22:25
Moderator


Postów: 412
Data rejestracji: 13.04.12

Normalne zatarcie, musisz zmienic tłok i cylinder (głowica moze zostać),Jeśli tak jak mówisz padło ci smarowanieto musisz zmienić albo całą pompę oleju albo tylkozębatke napędzającą pompe, możliwe jest też że tłoknie był smarowany ponieważ zatkał ci się filterek (takie sitko przed pompą) i nie było przepływu oleju.
 
sowa_gadno
#15 Drukuj posta
Dodany dnia 22-06-2012 22:41
Początkujący biker


Postów: 12
Data rejestracji: 12.04.12

tak właśnie wyczytałem:( najgorsze, że na tym cylindrze zrobiłem maks 600km... Powiedzcie mi czy wasze sprzęty też tak często się psują? Jaa w mojego wpakowałem już prawie 1000zł w ciągu dosłownie dwóch miesięcy, a dalej nie mam czym jeździć.
 
KML_TDU
#16 Drukuj posta
Dodany dnia 22-06-2012 22:48
Moderator


Postów: 412
Data rejestracji: 13.04.12

Mój na początku tez sie sypał, okazałosię ze poprzedni wląścicielstrasznie go zajechal, moj silnik nie mial mocy (nie mam pojecia jakim cudem wogole jezdzil, barkowalo jednego pierścienia a drugi byl złamany i wbity w gladź cylindra) zmienilem zestaw na 72 i do niedawna nic sie nie dzialo (za wyjatkiem glupot typu gdzieś lużny kabelek itd) niedawnoe dopadlo mnie to co jest dosc częste w kingach czyli pęknal karter w okolicach lewego dolnego mocowania na początu probowalem to kleicspawac a nawet kupilem i założyłem nowy karter ale w końcu i tak skończyłemze 125-tką :D
 
sowa_gadno
#17 Drukuj posta
Dodany dnia 23-06-2012 10:56
Początkujący biker


Postów: 12
Data rejestracji: 12.04.12

No mój to była kompletna rudera jak kupiłem... Wymieniłem 80% części został tylko silnik i rama, któtą już w 20% przebudowałem, a teraz silnik padł, miałem nadzieję, że sezon przejadę na nim. W planach mam zakup 125cc ale myślałem żeby kupować na koniec sezonu bo kasy brak, ale widzę, że muszę wymieniać bo nie pojeżdżę. Wieczorem dodam zdjęcia i opis przeróbek jake zrobiłem w mojej maszynie:)
 
Przeskocz do forum: