Zobacz temat
Eaglets Chopper Team :: KING :: King - Tuning
prędkość 125
|
|
krysiak115 |
Dodany dnia 29-04-2012 21:47
|
Biker![]() Postów: 96 Data rejestracji: 29.04.12 |
elo, jestem już starym bikerem na łośku, już 7 lat ;p lecz dopiero dziś postanowiłem zrobić konto. Mój łoś obecnie jest na silniku 50ccm ogólnie jest to rocznik 2005, jak na ten silnik to tyle czasu go piłuje w trasach 50km obroty do odcinki, leci te 75 i o dziwo nigdy się nie zająkał, lecz chciałbym zamontować silnik 125. Moje pytanie jest takie ,gdyż ludzie się chwalą że lecą tym nawet 120 na godzine, a u mnie jak jade na stockowym złomie pokazuje 90km/h a na GPS prawdziwe dokładne 70km/h, proszę was abyście zmierzyli swoje 125 gpsem ile leci oraz jakie ma przyspieszenie ,ale to już by trzeba mieć smartphone androida itp. pomożecie? ![]() łoś user |
|
|
LukMoto |
Dodany dnia 29-04-2012 21:53
|
![]() Doświadczony biker ![]() Postów: 364 Data rejestracji: 01.04.10 |
żeby 125 osiągnęło maksymalne swoje możliwości musisz: - gaźnik większy - zębatki 17/35 ,,, 18/38 Jeszcze ktoś niech coś dopisze lub poprawi, bo ja tam 125cc nie mam ![]() |
|
|
kamil_gs |
Dodany dnia 29-04-2012 21:57
|
![]() Ghost Rider ![]() Postów: 1420 Data rejestracji: 09.12.10 |
na 125cc możesz spokojnie przelotówke 80km/h utrzymać i nie dużych obrotów ![]() |
|
|
KML_TDU |
Dodany dnia 29-04-2012 21:59
|
Moderator![]() Postów: 412 Data rejestracji: 13.04.12 |
Na moim 125 (teoretycznie 125, ale glowica na maly rozstaw czyli pewnei 110) predkosc max na zebatkach 14-38 to ok 90 km/h (mierzone gps'em) przyspieszenai nie mierzylem ale jest takie ze nei nadazam zmieniac biegow XD, dlatego do tego silnika najlepiej zmioenic zebatke z przodu na wedlug mnie 16 albo 17 zebow. Silnik jest bardzo elastyczny (przy 40 km/h na 4 biegu spokojnie po doddaniu gazu sie rozpedza, jesli jestem w miescie to rzadko kiedy schodze do 2 biegu) Polecam ten silnik, ja mam najtanszy jaki byl na allegro czyli bez rozrusznika (na cylku pisze 125 ale jak juz mowilem to najprawdopodobniej jest 110) koszt to 600 zl + przesylka. Ja do mojego dostalem gratis gaznik. jesli masz wiecej kasy to mozesz szukac zongsheng'a albo lifana, one maja duza glowice (czyli na 100 % 125) i igolnie sa lepiej wykonane, ale ich cena tez jest sporo wyższa, ale realna predkosc jak na nich osiagniesz to tez jest te 90-100 km/h poniewaz sa to silniki z crossów czyli maja krotkie przelożenai skrzyni.Teoretycznie jest jeszcze silnik Stomp 140ccm, ale jego trzeba przerabiac pod kątem elektryki ( nie ma cewki swietlnej) i jest go dosc trudno dostac. |
|
|
Bandyta |
Dodany dnia 29-04-2012 22:01
|
![]() Doświadczony biker ![]() Postów: 206 Data rejestracji: 05.06.11 |
Jutro ci na GPS'ie zmierzę prędkość, bo akurat taka fajna droga nowa jest u mnie.
|
|
|
krysiak115 |
Dodany dnia 29-04-2012 22:08
|
Biker![]() Postów: 96 Data rejestracji: 29.04.12 |
okey dzięki chłopaki ;D
łoś user |
|
|
szymo_97 |
Dodany dnia 29-04-2012 22:11
|
![]() Administrator ![]() Postów: 1828 Data rejestracji: 01.11.10 |
Na gaźniku 26mm, zębatki 17/35, silnik Zongshen, równe 100km/h po prostej. Dziekuję, dobranoc ![]() GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 ![]() ![]() gg. 20481530 |
|
|
FreeHouse |
Dodany dnia 30-04-2012 09:58
|
![]() Doświadczony biker ![]() Postów: 285 Data rejestracji: 04.04.11 |
Najnowszy silnik 125ccm z allegro (ten 12KM). Do 90km/h idzie równo. Prześcignął z łatwością Yamahę DT50 2T i szedł łeb w łeb (no prawie) z Junakiem M16 (tym nowym, chińskim). Niestety na 90km/h się kończy i potem to łosiek potrzebuje odleeeeeeeeegłości żeby dojść do 100km/h (jeszcze mi się nie udało). Co do wibracji to do ok. 70km/h zerowe, a powyżej to są takie, że za przeproszeniem dupa wytrzęsiona na maksa ![]() ![]() Mój łosiek --> http://mojemoto.p... Zagrajmy z FreeHouse'm --> http://www.youtub...ature=mhee JEŚLI POMOGŁEM, KLIKNIJ "POMÓGŁ". |
|
|
KML_TDU |
Dodany dnia 30-04-2012 17:33
|
Moderator![]() Postów: 412 Data rejestracji: 13.04.12 |
Ja chciałbym dodać że te niby nowe generacje i sztab inżynierów to tylko chwyt marketingowy, każdy z tych silnikow jest taki sam ( jedyna roznica to iskrownik 6 albo 2 cewki)Dodatkowo tak jak pisalem wiekszość tych silnikow sprzedawana jako 125 to tak naprawde 110, wskazuje na to maly rozstaw szpilek w glowicy (tlok 125 nie zmiescilby sie do normalnego silnika, dlatego silniki 125 maja wieksze głowice i kartery).Silniki przychodza do nas prawie bezposrednio z chin, importer nawet ich nie rozpakowywuje ( dlatego w pudle znajdziemy silnik zabezpieczony chińskim odpowiednikiem Faktu XD ) |
|
|
kamil_gs |
Dodany dnia 30-04-2012 19:08
|
![]() Ghost Rider ![]() Postów: 1420 Data rejestracji: 09.12.10 |
wszyscy o tym wiedzą że NO NAME to jest 110 z powiększoną komorą spalania i zaworami, nie raz było o tym mówione ![]() |
|
|
Bandyta |
Dodany dnia 30-04-2012 19:25
|
![]() Doświadczony biker ![]() Postów: 206 Data rejestracji: 05.06.11 |
Mój NO NAME według nawigacji leci około 100km/h (u mnie licznikowe 90km/h). Dodam że wynik osiągnięty na kole 15' oraz przełożeniach 14/35 i gaźniku Mikuni 26mm.
|
|
|
szymo_97 |
Dodany dnia 30-04-2012 20:46
|
![]() Administrator ![]() Postów: 1828 Data rejestracji: 01.11.10 |
Sorry za mały OFF, ale ty FreeHouse masz 125cc? Nie przypominam sobie, że się chwaliłeś. GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 ![]() ![]() gg. 20481530 |
|
|
FreeHouse |
Dodany dnia 30-04-2012 22:26
|
![]() Doświadczony biker ![]() Postów: 285 Data rejestracji: 04.04.11 |
Miesiąc temu kupiłem na allegro. 3 tygodnie przeleżał u elektryka, bo ciągle przepalał światła (w sumie sam bym go na nogi postawił, bo od początku myślałem nad większym regulatorem napięcia, ale dupek z allegro mówił że nic nie da i wystarczy prądnice ze starego przełożyć i tak wyszło że srałem się z łosiem 3 tyg. -,-). Póki co to w sumie kończę docieranie (tylko czekam na falę hejtu za to, że na docieraniu testuje v-max :3). Nie chwaliłem się, bo jakoś czasu brakło ![]() Mój łosiek --> http://mojemoto.p... Zagrajmy z FreeHouse'm --> http://www.youtub...ature=mhee JEŚLI POMOGŁEM, KLIKNIJ "POMÓGŁ". |
|
|
KML_TDU |
Dodany dnia 30-04-2012 22:56
|
Moderator![]() Postów: 412 Data rejestracji: 13.04.12 |
A ja wiem na czym polega problem z elektryką w nowych 125, poprostu od niedawna chionczycy zaczeli do nich montować cewki bezmasowe, ktore nie wspolpracuja z naszym regulatorem (dlatego na woplnych obrotach prawie nie swieci a na wyskokich pali żarówki) Rozwiązanie problemu jest banalne, albo przerabiamy cewke co wiaze sie z przelutowaniem jednego kabelka na iskrowniku, albo po prostu w miejsce nowej cewki świetlnej wkrecamy tą ze starego silnika (jesli nowy silnik posiada rozrusznika tak jak stary to mozemy przelozyc caly stojan). Widze że jest to dosc czesty problem (na forum 3 watki dotyczace tego + mój silnik ktory sam przerabialem)Moze dałoby sie napisac jakis poradnik i go podkleic, bo tak jak mowie bez tej przerobki nowy silnik 125 bedzie palil nam swiatla i nie ladowal akuma.Zmiana reglera na wiekszy rozwiaze skutek a nie przyczyne, a dodatkowo nowy regler swoje kosztuje a przelozenie cewki czy przylutowanie kabelka mamy za darmo. |
|
|
kamil_gs |
Dodany dnia 30-04-2012 23:02
|
![]() Ghost Rider ![]() Postów: 1420 Data rejestracji: 09.12.10 |
możesz napisać temat w dziale naprawy albo pomoc techniczna, dokładnie wszystko opisać, dodać zdj, temat zostanie przyklejony i bd widniał na samym początku danego działu ![]() |
|
Przeskocz do forum: |