Zobacz temat
Eaglets Chopper Team :: KING :: King - Tuning
Czas na zmiane pojemności
|
|
mati645 |
Dodany dnia 30-04-2012 14:02
|
![]() Początkujący biker ![]() Postów: 21 Data rejestracji: 25.08.10 |
Witam wszystkich rajderów ![]() Więc tak, za jakieś 2,5 do 3 tygodni zmieniam zestaw w swoim łosiu z 50 na 72 i mam kilka pytań związanych z tą oto zmianą. Czy ta dysza http://allegro.pl...05877.html będzie pasować z gwintu do oryginalnego gaźnika z modelu XT ![]() Czy jest odczuwalna różnica pomiędzy 50ccm a 72ccm ![]() Jakie przełożenie jest najlepsze do 72ccm ![]() Czy według Was do tej pojemności (72ccm) starczy gaźnik 19mm ![]() ![]() Wiem, że ten temat był już poruszany ale chcę poznać Wasze zdanie na ten temat ![]() ![]() ![]() ![]() MÓJ KING NA PJ - http://www.polska...ING/118733 |
|
|
matrix |
Dodany dnia 30-04-2012 14:09
|
Doświadczony biker![]() Postów: 486 Data rejestracji: 13.04.10 |
Gaźnik 19mm starczy ale najlepszy jest 22mm, różnica jest sporo odczuwalna, przełożenie które polecam to 16-38 lub 15-38 , dysza jest dobra ![]() Jazda jest po to, aby się nią cieszyć ![]() ![]() ![]() |
|
|
mati645 |
Dodany dnia 01-05-2012 21:57
|
![]() Początkujący biker ![]() Postów: 21 Data rejestracji: 25.08.10 |
Dziękuje za odpowiedź matrix ![]() ![]() ![]() MÓJ KING NA PJ - http://www.polska...ING/118733 |
|
|
LukMoto |
Dodany dnia 01-05-2012 22:00
|
![]() Doświadczony biker ![]() Postów: 364 Data rejestracji: 01.04.10 |
Dysze ja przynajmniej mam 0.9mm ( gwint M4 oczywiście ). Niektórym na tej dyszy się zalewa ale mi nie ![]() mam też przełożenie 16/38 ale chcę SPRÓBOWAĆ 17 chociaż ciężko będzie ![]() Jest odczuwalna różnica ![]() wyciągnij ostatnią przegrodę i nawierć drugą w tłumiku to spaliny lepiej będą uciekać ![]() Polecam w 100% ![]() |
|
|
mati645 |
Dodany dnia 01-05-2012 22:03
|
![]() Początkujący biker ![]() Postów: 21 Data rejestracji: 25.08.10 |
A jeszcze dwa pytanka ![]() Jaką moc uzyskuje się na tej pojemności tak mniej więcej ![]() ![]() I czy nie trzeba zmieniać dyszy od powietrza ![]() ![]() Edytowane przez mati645 dnia 01-05-2012 22:05 ![]() ![]() MÓJ KING NA PJ - http://www.polska...ING/118733 |
|
|
kamil_gs |
Dodany dnia 01-05-2012 22:05
|
![]() Ghost Rider ![]() Postów: 1420 Data rejestracji: 09.12.10 |
przy 72cc ok 6 km ale ile dokładnie to nie wiadomo ![]() |
|
|
Kubix |
Dodany dnia 01-05-2012 22:14
|
![]() Moderator ![]() Postów: 514 Data rejestracji: 13.06.10 |
Na 72cc niby 5KM, jednak czy jest to prawda, nie wiadomo. Najlepiej jak byś pojechał na hamownie i sprawdził ![]() Do 72cc najlepiej zmienić króciec i gaźnik na 22mm, większą dyszę, przełożenie 16/38 będzie dobre (chociaż ja miałem 16/35). Powracając do dyszy, to jeżeli chcesz zostawić oryginalny gaźnik to potrzebujesz dyszy na gwint M4 i najlepsze do 72cc są 80 i 85. Różnica jest odczuwalna, jednak po przejechaniu kilkudzisięciu/kilkuset kilometrów mocy zacznie Ci brakować (jest to normalne ..). Szerokości ! |
|
|
KML_TDU |
Dodany dnia 01-05-2012 23:30
|
Moderator![]() Postów: 412 Data rejestracji: 13.04.12 |
Kiedy ja zalozylem zestaw 72 to zostalem przy oryginalnym gazniku i króćcu, a dysze tez zostawilem oryginalna bo na wiekszej zalewało mi silnik. Po przesiadce z 50ccm moc bedzie wydawac sie duzo wieksza ale z czasem to uczucie minie ![]() Edytowane przez KML_TDU dnia 01-05-2012 23:30 |
|
|
gerban |
Dodany dnia 01-05-2012 23:36
|
Początkujący biker![]() Postów: 26 Data rejestracji: 01.08.11 |
Kubix napisał/a: przełożenie 16/38 będzie dobre (chociaż ja miałem 16/35). Czy na przełożeniach 16/35 nie był za bardzo przymulony pytam się bo nie wiem czy zmieniać ![]() |
|
|
emilox5 |
Dodany dnia 02-05-2012 20:53
|
Biker ![]() Postów: 75 Data rejestracji: 30.12.11 |
Niby mała różnica między 16/38 a 35 ale wydaje mi się że 16/38 jest w sam raz do 72cmm
LTM 6E19 Jeśli pomogłem kliknij POMÓGŁ http://www.fotosi...3454.html# |
|
|
Kubix |
Dodany dnia 02-05-2012 21:01
|
![]() Moderator ![]() Postów: 514 Data rejestracji: 13.06.10 |
gerban napisał/a: Kubix napisał/a: przełożenie 16/38 będzie dobre (chociaż ja miałem 16/35). Czy na przełożeniach 16/35 nie był za bardzo przymulony pytam się bo nie wiem czy zmieniać ![]() Niestety nie porównam Ci tego do 50cc, bo miałem zajechaną, jednak wg. mnie mocy miał wystarczająco i przy prędkości 70km/h nie miał jakiś strasznych wibracji. Wszystko też zależy czy masz XT czy LK. Bo XT ma skrzynie na moc (tzn. krótsze przełożenia), natomiast LK ma dłuższe biegi i przy 16/35 może mieć konkretnego muła. Tak więc polecam Ci na początek zestaw 16/38 i jeżeli stwierdzisz, że mocy ma wystarczająco, a prędkość Cie nie zadowala to walnij na tył 35z ![]() Szerokości |
|
|
Rafal_xt50q |
Dodany dnia 02-05-2012 21:25
|
Początkujący biker![]() Postów: 19 Data rejestracji: 08.12.11 |
Miałem okazję sprawdzić mojego xt 72 na hamowni. Mam w nim większy króciec. Wykazało 5 km.
![]() |
|
|
boros |
Dodany dnia 28-05-2012 11:32
|
Początkujący biker![]() Postów: 23 Data rejestracji: 14.05.12 |
witam jeśli do zwykłej 50-siatki dam przełozenia 16/38 nie mam blokad i mam stozek włożony do niego to ile to mi pujdzie wtedy? bo nie wiem czy zmieniać czy zostawić ak jak sest i cylek czy tylko przełozenia zmienić . i jaka jest róznica juz po zmianie przełożeń chodzi mi o v-maxa na cylku 50 a na 72 ile wtedy bedzie leciał. z góry dzięki za odpowiedż
Lubie zapierda*ać;D <Jesli pomogłem to się odwdzięcz jesli możesz> |
|
|
pmimarek |
Dodany dnia 28-05-2012 12:30
|
Biker![]() Postów: 149 Data rejestracji: 25.10.11 |
Do 50cm nie radze dawać 16/38 bo to masakra a stożek to może ci da inny głos no i jakieś 0,5km przy dobrym ustawieniu z gaźnika a v-max z górki to może z 70km do 80km ale to wyczyn. a zależy ile ważysz ile masz wzrostu heh od dużo czynników zależy v-max ale wtedy zapomnij o przyspieszeniu bo cie rower objedzie wiec do 50cm maximum 14-38 a i zależy czy masz XT czy GW lub LK bo do XT A teraz 72cm to już byś mógł dać 15-38 bo to trochę więcej mocy i wiadomo zależy jaka wersja. Mam nadzieje ze pomogłem Rama silnik dwa koła zakładam kask i mina wesoła ![]() |
|
|
matrix |
Dodany dnia 28-05-2012 13:04
|
Doświadczony biker![]() Postów: 486 Data rejestracji: 13.04.10 |
Jak masz 50cc XT to załóż 15z ![]() Jazda jest po to, aby się nią cieszyć ![]() ![]() ![]() |
|
|
Kropa |
Dodany dnia 28-05-2012 18:00
|
Doświadczony biker![]() Postów: 254 Data rejestracji: 27.10.11 |
pmimarek 14z to jest oryginalna. W XT 50ccm 15Z jest dobre. Wiem, bo sam taką mam. Prędkość to 50-55 po prostej, a z górki to 70km/h. Zdarza się 75km/h, ale to musi być duuza górka ![]() |
|
Przeskocz do forum: |