-18 ℃
teraz
-16 ℃
noc
Zobacz temat
 Drukuj temat
Zipp 50 cm3 xt50q czy cus takiego
sicek
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 07-07-2012 09:17
SuperVIP


Postów: 5
Data rejestracji: 21.08.11

Witam.
Posiadam motorek taki jak w temacie i strasznie jest powolny i bez mocy. Odblokowałem wszystko ale 45 pod górkę samemu to max, nie wspomnę o jeździe z pasażerem. Po prostej 55-60, kiedyś wydaje mi sie ze 60 to spokojnie jechałem. Chyba trochę sie zajeździł bo 3k kilometrów mam nabite i chciałbym zmienić na silnik 75 (72), nie ma chyba różnicy. W tym zipku straszny jest mały króciec i pierwsze pytanie: króciec strasznie jest chudy czy cos da jak włożę tuningowaną dysze? . 2 pytanko mam czy wgl opłaca mi sie wymieniać, czy to zero da bo nie wiem jedni mówią ze ta wersja xt50q jest lipna, jedni ze może po prostu mi coś z motorem nie ten teges. Kupiłem motor od gościa co mógł mu założyć w *CENZURA* blokad a ja usunąłem tylko tę co trzeba moduł wymienić + takie poboczne pytanko da coś jak zmienię filtr na ten od malucha? thx z góry możecie sie trochę nie doczytać bo pisałem to pospiesznie


strasznie ciężko było to sensownie złożyć ale jakoś się udało
Edytowane przez kamil_gs dnia 07-07-2012 09:53
 
kuba
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 07-07-2012 09:21
Władca szos


Postów: 830
Data rejestracji: 13.08.10

wkładaj 72ccm, filtr dużo ci nie da, króciec jak zwężony to możesz go pilnikiem rozpiłować, możliwe że go kiedyś przegrzałeś i dlatego takiego muła ma
zapraszam na pj http://polskajazd...ING/131820
na bloga http://bobberking...gspot.com/
gg 5511291
 
kamil_gs
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 07-07-2012 09:35
Awatar

Ghost Rider


Postów: 1420
Data rejestracji: 09.12.10

jeśli wiesz jak uzbroić głowice to kup taki zestaw : http://allegro.pl...57560.html a jeśli nie to taki: http://allegro.pl...64065.html (ja mam ten), gaźnik co najmniej PZ19 a najlepiej PZ22, sprawdź jaki masz bo prawdopodobnie bd miał PZ19, do tego dysza główna 0.80, http://allegro.pl...80489.html króciec 22mm http://allegro.pl...77621.html i jedziesz bez problemu pod wiatr, we dwie osoby, pod góre etc ;) możesz też zmienić przełożenia, jakie masz org ???

filtr od malucha da to że bd się lepiej na obroty wkręcał ;) xt ma skrzynie bardziej na przyśpieszenie niż vmax, z zestawem 72cc dasz rade 70 pojechać i bd to spokojna jazda a nie piłowanie na każdym biegu :)
Edytowane przez kamil_gs dnia 07-07-2012 09:43
mój łoś==>img856.imageshack.us/img856/7440/dddua.jpgimg824.imageshack.us/img824/2972/30239141.jpg<== kanał YT
 
sicek
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 07-07-2012 09:59
SuperVIP


Postów: 5
Data rejestracji: 21.08.11

dzięki koledzy obczaje wszystko cały motor mi w piz.dke sie rozwala sory za wyrażenia ale to naprawde wkurza bo teraz przejechac sie chciałem i jak jade i wrzuce bieg to cos strzela i do tego ciężko bieg ta nóżga od biegów ciezko wraca spowrotem do normalnego położenia fuck!
 
kamil_gs
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 07-07-2012 10:04
Awatar

Ghost Rider


Postów: 1420
Data rejestracji: 09.12.10

wyrguluj sprzęgło i możesz założyć sprężynę tak jak to robi sporo osób, zaczepiasz za cięgno i gdzieś do ramy, wtędy masz spokój
mój łoś==>img856.imageshack.us/img856/7440/dddua.jpgimg824.imageshack.us/img824/2972/30239141.jpg<== kanał YT
 
sicek
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 07-07-2012 10:10
SuperVIP


Postów: 5
Data rejestracji: 21.08.11

oks a jak założę tego 72 to możesz podpowiedzieć jak dobrze dotrzeć by nie zatrzeć bo mozliwe ze ja go przegrzałem jak docierałem i dlatego taki jest;/ a pytanie jeszcze mam juz ostatnie co zrobic jak na okrągło mi sie swiatła palą? założe nowa z przodu i z tyłu i po ok 20 km mam spalone;/ /albo gdzię moge sprawdzić co z moimi krenunkami nie tak sprawdzałem pod lampą taka puszka jest ok pod siedzeniem też zarówki dobre a nie działaja w raczce tez ok tylko przełącznik mi sie rozdupił bo zgubiłem tą kulke z sprężynki ';'/
 
kamil_gs
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 07-07-2012 10:14
Awatar

Ghost Rider


Postów: 1420
Data rejestracji: 09.12.10

palące światła to zapewne zepsuty regulator napięcia, kupić nowy i git, kierunki, zapewne przerywacz się sfajczył, jest po siedzeniem, taka kostka z dwoma pinami, też kupić nowy :D możesz a krótko złączyć przewody z przełącznika i sprawdzisz wtedy czy to może nie jego wina też :D
mój łoś==>img856.imageshack.us/img856/7440/dddua.jpgimg824.imageshack.us/img824/2972/30239141.jpg<== kanał YT
 
sicek
#8 Drukuj posta
Dodany dnia 07-07-2012 10:16
SuperVIP


Postów: 5
Data rejestracji: 21.08.11

aham a powiedz mi czy jesli nie wymienie gaznika a wrypę ta co pokazałes wczesniej dysze to i tak cos da czy obowiązkowo new gaznik?

tzn a jakie kabelki mam złączyć by sprawdzić by czego nie jest wina :D :D?
Edytowane przez kamil_gs dnia 07-07-2012 10:30
 
kamil_gs
#9 Drukuj posta
Dodany dnia 07-07-2012 10:33
Awatar

Ghost Rider


Postów: 1420
Data rejestracji: 09.12.10

gaźnik kupujesz jeśli org masz mniejszy niż 19mm, sprawdź jaki masz, ew podaj foto :D


rozłóż przełącznik i sprawdź które się stykają jak przełączysz włącznik na daną pozycje ;) jak już bd wiedział to je zewrzyj i dowiesz się czy to jego wina ;)
mój łoś==>img856.imageshack.us/img856/7440/dddua.jpgimg824.imageshack.us/img824/2972/30239141.jpg<== kanał YT
 
sicek
#10 Drukuj posta
Dodany dnia 07-07-2012 11:09
SuperVIP


Postów: 5
Data rejestracji: 21.08.11

na gazniku nie pisze wlasnie zadnego pz a patrzyłem zdjęcia na necie na niektórych sa ale mam napewno oryginalny to sprawdze na necie jaki mam włozony ale napewno Pz19 bo to orginalny do każdego chyba

a gdzie mogłem nabyć gaznik do tego motoru pasujący z 22 mm? bo na alegro sa same pz19

oczywiscie jesli jest to konieczne bo jesli nie to niech zostanie ten co jest.

Nie pisz posta pod postem, używaj opcji EDYTUJ.
PeeTER

Edytowane przez PeeTER dnia 07-07-2012 14:04
 
Przeskocz do forum: