-18 ℃
teraz
-16 ℃
noc
Zobacz temat
 Drukuj temat
Odcinka i przerywanie silnika podczas jazdy
WidmoKiz0313
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 13-07-2012 00:02
SuperVIP


Postów: 2
Data rejestracji: 04.06.11

Witam ostatnio nadarzył się problem w moim Kinroadzie 110, podczas jazdy zaczął przerywać szarpać w przód i tył i co najlepsze jazda z 90 ograniczyła się do góra 45km/h, i co najważniejsze jest odcinka jak w ścigaczu. I od czasu do czasu wybuchała mieszanka w komorze zaworowej przy zaworze wydechu. Było wiele podejrzeń co to może być:
1. Może to moduł- odpada był testowany inny i to samo.
2. Może to świeca- wymieniona.
3. Może to coś z zaworami- zawory stare były wypalone dało się nowe, dotarło i dalej to samo tylko sporo więcej mocy przybyło.
4. może to gaźnik- był sprawdzany inny od starego silnika 50ccm.

Dziś właśnie wymieniło się zawory, i powiem tak pięknie chodzi, odpala z pierwszego, ładne obroty postojowe, dużo więcej mocy a dalej ta odcinka i przerywanie podczas jazdy.
Obstawiam tylko dwie rzeczy, że to mogą być coś z zapłonem lub może za duża dawka powietrza lub benzyny w mieszance?

Około 3 tygodni trwają moje namysły nad tym czopkiem i nadal zero skutków. Aż ręce opadają;/

Proszę o porady i pomoce co do tego owego tematu, bo już nie mam pojęcia co to może być:)

Przedstawiam jaki jest stan poprzez krótki filmik:
YouTube Video

http://www.youtub...e=youtu.be - link do filmiku na YouTube.pl


I mam jeszcze pytanie czy to cacko ze zdjęcia to jest odpowiednik kowadełka? Być może to przez niego jest spowodowana zła praca silnika, gdyż na magnecie jest mały uszczerbek jak i również na tym cacku na pokrywie ??
Zdjęcia nie przedstawiają naderwanych części tylko są to fotki silnika który już nie pracuje i to nie on;)
Zdjęcia instruktażowe:
i50.tinypic.com/ndo46q.jpg
i47.tinypic.com/r8t53p.jpg

Wszelkie uwagi będę staranie opisywał;)
Edytowane przez WidmoKiz0313 dnia 13-07-2012 00:04
 
Ryland
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 13-07-2012 00:11
Awatar

Administrator


Postów: 210
Data rejestracji: 16.03.10

Sprawdź rozrząd, chociaż mało prawdopodobne żeby się przestawił w końcu jest na łańcuchu.

To co pokazujesz na zdjęciach to czujnik położenia wału albo jak kto woli impulsator. Można powiedzieć, że jest to odpowiednik platynek tyle że nowszy czyli elektroniczny stosowany w zapłonach CDI. Może być powodem Twoich problemów tym bardziej jeśli jest uszkodzony. Po prostu na wyższych obrotach nie jest już w stanie podać odpowiednio szybko impulsu.
Edytowane przez Ryland dnia 13-07-2012 00:12
images62.fotosik.pl/231/e1f7d5da167d225emed.jpg
 
Bandyta
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 13-07-2012 00:15
Awatar

Doświadczony biker


Postów: 206
Data rejestracji: 05.06.11

To cacko to impulsator i w moim toku myślenia jest to odpowiednik kowadełka. Impulsator raczej jak się psuje to w ogóle iskry nie ma, ale nie wykluczone, że może być tak jak u Ciebie. Samego impulsatora raczej nie wymienisz, trzeba cały iskrownik a w twoim wypadku nie wiem czy także magneta (ten uszczerbek). Ja bym obstawiał właśnie na ten impulsator, bo to on jest częściowo odpowiedzialny za iskrę (według mnie). Niech się tu wypowiedzą inni, bo mogę się mylić.
img13.imageshack.us/img13/6387/bannerfyg.jpg
 
hansrpg
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 13-07-2012 08:35
Awatar

Moderator


Postów: 739
Data rejestracji: 20.05.10

Do kręgu podejrzanych dorzucę ci cewkę zapłonową, często problemy z wyższymi obrotami są spowodowane właśnie problemem z cewką. I jeszcze jedno co mi przyszło na myśl: czy nic metalowego nie przyczepiło ci się do koła magnesowego? Bo możliwe że daje to fałszywy impuls i stąd to strzelanie w wydech.
Co do podejrzanego gaźnika to warto też go sprawdzić/wyregulować, bo przy chińszczyźnie wszystko możliwe a na pewno nie zaszkodzi.
lh3.googleusercontent.com/-tgN65AbnLEM/TwsZJtANqWI/AAAAAAAAALA/qys0BQkSBDI/s468/baner_pajacyka.gif
"Pisząc w internecie używajmy polskich liter, bo jest różnica między zrobieniem komuś łaski, a zrobieniem komuś laski"
prof. J. Bralczyk
 
Lukasz94
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 13-07-2012 13:23
Biker


Postów: 73
Data rejestracji: 16.03.10

Tak ja mówi hansrpg zmień całą cewkę zapłonowa. Kolega miał ostatnio takie objawy w apce . Przerywa na wysokich obrotach.

Co do odcięcia to zajebista sprawa :D Fajnie by było jak by tak odcinało przy końcu :D
Pierwsze 10000 tyś km bez ani jednej awarii ;]
http://zapodaj.ne...e.jpg.html

http://www.polska..._50/116308
 
matrix
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 13-07-2012 13:59
Doświadczony biker


Postów: 486
Data rejestracji: 13.04.10

Na moje oko to coś z gaźnikiem :)
Jak masz ssanie włączone i dałbyś gazu to też tak się robi. Sprawdź jaką masz świecę :)
Jazda jest po to, aby się nią cieszyćCool2Cool2Cool2
 
Przeskocz do forum: