-18 ℃
teraz
-16 ℃
noc
Zobacz temat
 Drukuj temat
Problem z odpaleniem, komplikacje.
pggrzanka
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 31-07-2012 20:04
Początkujący biker


Postów: 12
Data rejestracji: 11.06.12

Witam.
Zacznę od początku..
Jakiś czas temu poszła mi uszczelka pomiędzy głowicą a tłumikiem i niestety kupno nowej uszczelki nic nie pomogło.. Wcześniej było widać żeby było coś kombinowane bo były dwie uszczelki podłożone i niestety nie mogłem tego naprawić (kopiłem motor używany). Jeździłem bez uszczelki jakiś czas.

Pewnego dnia pojawił sie problem z odpaleniem kinga, odpala tylko gdy próbuję go odpalić na "popych" przy próbie odpalenia za pomocą startera łapie, ale nie może sie na obroty wkręcić.


Proszę o porady co może byc problemem.
 
mati95115
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 31-07-2012 21:10
Awatar

Początkujący biker


Postów: 43
Data rejestracji: 29.08.10

gażnik, zawory, rozrzad, świeca sprawdz podstawowe rzeczy :)

http://www.polska...exas/97418 <--Zapraszam do komentowania!

..::JEŹDZĘ BO TO MOJA PASJA::..


Benzer Texas z 2009r
 
Peny
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 31-07-2012 21:19
Awatar

Biker


Postów: 110
Data rejestracji: 26.11.11

Raczej nie to kolanko, niech się eksperci wypowiedzą, bo mi nic na myśl nie przychodzi.
 
kamil_gs
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 31-07-2012 21:29
Awatar

Ghost Rider


Postów: 1419
Data rejestracji: 09.12.10

Przede wszystkim to uszczelka głowica-tłumik nie ma nic do odpalania. To co napisał mati to podstawa bez której nawet nie powinno się zaczynać tematu na forum, sprawdź i pisz dalej co się dzieje z łosiem ;)
mój łoś==>img856.imageshack.us/img856/7440/dddua.jpgimg824.imageshack.us/img824/2972/30239141.jpg<== kanał YT
 
pggrzanka
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 31-07-2012 22:46
Początkujący biker


Postów: 12
Data rejestracji: 11.06.12

Ehh.. może to coś pomoże.. Gdy go odpale to czuje ze "cięzko mu" jest.. chodzi tylko gdy wkręce go na obroty, zaś gdy puszcze gaz to od razu gaśnie... Wczesniej miałem problem z uszczelkom gaźnika, nie mogłem jej kupić więc założyłem tylko nową tą gume co w środku jest (oring)..

Świece itp.. sprawdzę jutro :)


Czy możliwe jest żeby przez brak tej uszczelki od tłumnika uszkodził sie tłok itp ?
Edytowane przez pggrzanka dnia 31-07-2012 22:53
 
kamil_gs
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 31-07-2012 23:01
Awatar

Ghost Rider


Postów: 1419
Data rejestracji: 09.12.10

nie, wyreguluj powinno pomóc, jak nie to dalej bd myśleć :D
mój łoś==>img856.imageshack.us/img856/7440/dddua.jpgimg824.imageshack.us/img824/2972/30239141.jpg<== kanał YT
 
pggrzanka
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 31-07-2012 23:04
Początkujący biker


Postów: 12
Data rejestracji: 11.06.12

wyregulować gaźnik ?
 
Luksas
#8 Drukuj posta
Dodany dnia 31-07-2012 23:21
Awatar

Doświadczony biker


Postów: 289
Data rejestracji: 10.06.11

No tak! Reguluj i się nie pytaj:P A co rozumiesz przez "ciężko chodzi"? Jakieś tarcie duże? Ciężej kopniak chodzi, szybciej tłok przystaje po zgaszeniu, słychać jakieś szuranie w cylindrze? To wszystko może być ważne jeśli regulacja gaźnika i zaworów nie pomoże... Instrukcje znajdziesz w artykułach.
 
pggrzanka
#9 Drukuj posta
Dodany dnia 01-08-2012 13:14
Początkujący biker


Postów: 12
Data rejestracji: 11.06.12

Pomimo regulacji i tak za każdym razem jak puszcze gaz to gaśnie od razu.. świeca jest ok, a zaworów nie wiem jak ustawić..

Nadal odpala jedynie na popych.. tak jakby za mało prądu miał czy coś.. (akumulator rozładowany z rok temu).
 
krysiak115
#10 Drukuj posta
Dodany dnia 01-08-2012 13:59
Biker


Postów: 96
Data rejestracji: 29.04.12

kolego w maju miałem to samo zaczął słabną i coraz gorzej go było można odpalić, powód jeden i celny, zużyte pierścienie tłoka. Teraz przez te pierscienie ucieka ci kompresja i dlatego ci gasnie. kup pierscionki albo udaj sie do serwisu przygotuj sie na koszt w serwisie 100zł, ja zapłaciłem 280zl bo powiedziałem ze chce zestaw 72 ccm.
łoś user
 
pggrzanka
#11 Drukuj posta
Dodany dnia 01-08-2012 15:16
Początkujący biker


Postów: 12
Data rejestracji: 11.06.12

raczej "szybciej tłok przystaje po zgaszeniu"...

też właśnie czuje ,że to pierścienie..

jak moge spradzic ciśnienie w cylindrze i jakie powinno byc prawidłowe ?
 
Luki96
#12 Drukuj posta
Dodany dnia 01-08-2012 17:09
Moderator


Postów: 153
Data rejestracji: 21.07.10

Manometrem jedynie ale to droga rzecz jedź gdzieś na warsztat i ci sprawdzą za 10 zeta
Moto w tuningu powolutku się kończy
 
pggrzanka
#13 Drukuj posta
Dodany dnia 01-08-2012 17:38
Początkujący biker


Postów: 12
Data rejestracji: 11.06.12

Zagadałem ze znajomym, miał kiedyś chopperka wymieniał przy nim cylindry i takie tam i powiedział, że podejmie sie remontu ;p Twierdzi ze trzeba wszystko poustawiać i będzie git ale wydaje mi sie, że to jednak te pierścienie..
 
pggrzanka
#14 Drukuj posta
Dodany dnia 01-08-2012 17:45
Początkujący biker


Postów: 12
Data rejestracji: 11.06.12

Czy da jakoś rade zrobic przełącznik kierunkowskazów ? jest on rozbieralny
Nie pisz posta pod postem Luki96
Edytowane przez Luki96 dnia 01-08-2012 17:53
 
Luki96
#15 Drukuj posta
Dodany dnia 01-08-2012 17:52
Moderator


Postów: 153
Data rejestracji: 21.07.10

Tak jest rozbieralny ja rozebrałem i naprawiłem :D
Moto w tuningu powolutku się kończy
 
pggrzanka
#16 Drukuj posta
Dodany dnia 03-08-2012 12:36
Początkujący biker


Postów: 12
Data rejestracji: 11.06.12

Witam. Dzisiaj wykluczyłem wade pierśćieni ponieważ podczas próby odpalenia na popych jest tak duza kompresja ze az koło staje w miejscu :)
 
krysiak115
#17 Drukuj posta
Dodany dnia 03-08-2012 14:22
Biker


Postów: 96
Data rejestracji: 29.04.12

właśnie, przez popych sie nie odpala jedynie w ostatecznosci, jezeli nie mozesz odpalic przez kopke to pierscienie masz na złom i tyle nie masz co się łudzić że jest zle poustawiany.
łoś user
 
technik_mateusz
#18 Drukuj posta
Dodany dnia 04-08-2012 11:24
Awatar

SuperVIP


Postów: 2
Data rejestracji: 20.01.12

ja osobiście też nie polecam odpalania "na pych" po czymś takim urwało mi zawór i wybiło dziurę w tłoku.. (zestaw 72)

technik_mateusz
 
bikeboy
#19 Drukuj posta
Dodany dnia 05-08-2012 13:04
Biker


Postów: 175
Data rejestracji: 20.01.12

przyjacielu brak mocy i trudność z odpalaniem jest spowodowane podwieszonymi zaworami tzn. brak luzów zaworowych żadna straszna usterka przeczytaj na forum o regulacji jest bardzo dobrze opisana i problem zniknie. pozdrawiam.
 
pggrzanka
#20 Drukuj posta
Dodany dnia 14-08-2012 16:42
Początkujący biker


Postów: 12
Data rejestracji: 11.06.12

poszła uszczelka pomiędzy głowica a cylindrem
 
Przeskocz do forum: