-18 ℃
teraz
-16 ℃
noc
Zobacz temat
 Drukuj temat
Silnik 110cm3, problem.
mati645
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 28-03-2013 22:41
Awatar

Początkujący biker


Postów: 21
Data rejestracji: 25.08.10

Witam :) Mam nie wielki problem, otóż jakiś czas temu po zakupie silnia 110cm3, po jakimś czasie jazdy osłabł, z początku był silny, teraz jest słaby, obroty falują na biegu jałowym a rozpędzenie go do 70 to jest katusza. Pewien mechanik doradził mi sprawdzenie zapłonu, tylko teraz jak ma być tu ustawiony zapłon. Nie wiem co robić. Pomóżcie :(
ect Live to Ride, Ride to Liveect

MÓJ KING NA PJ - http://www.polska...ING/118733
 
kurzac
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 28-03-2013 22:43
Awatar

Władca szos


Postów: 529
Data rejestracji: 22.03.12

zawory sprawdz , może gaźnik rozregulował się . A mozliwe że pierscienie wiele jest możliwości ale na początek sprawdz te dwie pierwsze co napisałem
Kliknij Pomógł
GG:7377300
 
kamil_gs
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 28-03-2013 22:48
Awatar

Ghost Rider


Postów: 1420
Data rejestracji: 09.12.10

w tym silniku zapłonu nie da się przestawić, chyba że masz moduł z regulacją kąta zapłonu, w co wątpie :P


Wyreguluj zawory i gaźnik a na 99% pomoże :)
mój łoś==>img856.imageshack.us/img856/7440/dddua.jpgimg824.imageshack.us/img824/2972/30239141.jpg<== kanał YT
 
mati645
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 29-03-2013 21:03
Awatar

Początkujący biker


Postów: 21
Data rejestracji: 25.08.10

Dziękuje za pomoc :D
ect Live to Ride, Ride to Liveect

MÓJ KING NA PJ - http://www.polska...ING/118733
 
Czeko
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 11-05-2013 11:08
Biker


Postów: 53
Data rejestracji: 13.03.11

Witam zakładałem kilka zestawów 110cc pod kartery 50cc ale mam taki problem założyłem cylinder z tłokiem ale tłok wychodzi ponad cylinder co może być nie tak?? czyżby korba za długa?? w innych dochodził pod koniec i cofał a tu wystaje z 1,5mm i dopiero cofa ... odpala normalnie ale przy dużych obrotach falują... może być od tego?
 
szymo_97
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 11-05-2013 11:15
Awatar

Administrator


Postów: 1828
Data rejestracji: 01.11.10

To raczej fabryczna wina tłoka, nie korby, spotkałem się z tym na innym forum.
Napisz do sprzedawcy żeby ci wymienił tłok na taki dobrej długości, ale najpierw zmierz dobrze, żeby mieć pewność, że to na pewno za długi tłok, a nie przypadkiem korba.

W sumie jak odpala i nie wali o zawory to ja bym się nie przejmował, jest jeszcze większa kompresja. :P

Falujące obroty raczej nie są tym spowodowane, ja bym szukał winy w wielkości dyszy, ustawieniu iglicy/gaźnika, ewentualnie może być coś też ze świecą, cewką, lub modułem.
GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 :D

s10.postimg.org/fvz6df5vp/wqdz690429546a.jpg Piszę poprawnie po polsku

gg. 20481530
 
Czeko
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 12-05-2013 11:15
Biker


Postów: 53
Data rejestracji: 13.03.11

Większa moze i tak ale az za duza bo uszczelki nie wytrzymujaa;(( tlok uderza o uszczelke albo ja całkiem przepala ;p
 
Przeskocz do forum: