-18 ℃
teraz
-16 ℃
noc
Zobacz temat
 Drukuj temat
Night rider by Marcing
Marcing
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 07-04-2013 18:47
Biker


Postów: 51
Data rejestracji: 07.02.12

Rocznik: 2008 r.
Tuning
-wymiana przednich kierunkowskazów
-tylne kierunkowskazy led
-założenie chlapacza ponieważ błotnik jest za krótki i brudził się silnik oraz
-zmiana fajki
-Malowane napisy na oponach
-filtr stożkowy dla specyficznego ryku
-Niebieska ledowa żarówka postoju
-wyjęte 3 przegrody z tłumika (głośny jak cholera) ale przyspiesza lepiej
-biała żarówka przedniego reflektora zamiast tej seryjnej.
-ledowa lampa tylna
-chromowane manetki z dorabianymi stożkami na końcach
-nakrętki na wentyle naboje (własnej roboty)
-wycięta zwężka kolanka wydechowego (zdjęcie)
-koniec maja 2012 obcięcie końcówki wydechu
-6.06.2012 wymiana cylindra na 72ccm wraz z wałkiem rozrządu.
-Wymiana napędu: łańcuch DID zębatka przód 15 zębów tył seria.
-polerka wnętrza kolanka dolotowego w sumie może i coś dało, zrobiłem to z nudów w wakacje:P
-Mocowanie dolne silnika po tym jak wspomniana wyżej zębatka po ok 600 km nadawała się do wyrzucenia z powodu przesunięcia się silnika. Mocowania nie wytrzymały. Zostały wspawanie w ramę 2 płaskowniki i do nich jest przymocowany silnik. Poprawiło się wrzucanie biegów bo silnik nie "chodzi" w ramie, no i nie trzęsie się tak.

Co mam w planie zrobic:
-polerka kanałów i komory spalania w głowicy,
-wkład lampy od fiata,
-kierunki przednie led, będę pewnie musiał podpiąc dodatkowe oporniki bo bez nie działały jak podpinałem
-wygładzenie tylnego błotnika czyli dziury po podświetleniu rejestracji i pod lampę led no i klejenie pęknięc
-poklejenie pęknięcia w błotniku przednim
-malowanie całości.

img838.imageshack.us/img838/3981/p1090658b.jpg
img849.imageshack.us/img849/1628/p1130059ox.jpg
img62.imageshack.us/img62/4454/p1100071m.jpg
img826.imageshack.us/img826/222/p1100066z.jpg
 
wujek
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 07-04-2013 18:55
Awatar

Ghost Rider


Postów: 1079
Data rejestracji: 13.11.11

No fajny fajny , a jakies aktualne zdj. ? ;]
Kontakt:
Tel. 692997250
Skype: wujek6233
http://wujek6233.....com/all#1
https://www.faceb...m/wuj.ek.5
 
FreeDay
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 07-04-2013 18:58
Biker


Postów: 109
Data rejestracji: 05.08.12

No ładnie Lk, zadbane ^^
Kiedyś miałem identyczne malowanie :D Ciekawie prezentuje się ta tylna lampa :P
Fajnie by było jakbyś dał więcej zdjęć :)
 
Marcing
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 07-04-2013 19:09
Biker


Postów: 51
Data rejestracji: 07.02.12

fotki niestety będą najwcześniej koło piątku bo mam dosyc zajęty tydzień, a co do aktualnego wyglądu to mam nową tylną oponkę ale rozmiarowo seria i kierunki led na tyle więc praktycznie na zdjeciu jest prawie aktualny wygląd.
 
grimm33
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 07-04-2013 19:51
Biker


Postów: 79
Data rejestracji: 31.03.13

Fajny i zadbany :)
Czy w każdej rurze jest ta zwężka??
Czy tylko w LK??
 
Marcing
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 07-04-2013 20:16
Biker


Postów: 51
Data rejestracji: 07.02.12

Był temat o różnicach między modelami poszczególnymi więc tam to powinno byc. Ja nie wiem jak jest w innych
 
bikeboy
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 07-04-2013 21:33
Biker


Postów: 175
Data rejestracji: 20.01.12

ładny ;) kolega z okolic mińska?
 
Marcing
#8 Drukuj posta
Dodany dnia 07-04-2013 21:41
Biker


Postów: 51
Data rejestracji: 07.02.12

można tak powiedziec. Cisie gmina Halinów. A kolega? :)
 
Kedziorek
#9 Drukuj posta
Dodany dnia 08-04-2013 19:56
Biker


Postów: 193
Data rejestracji: 01.01.13

Elegancki ja bym jeszcze szprychę z przodu i z tyłu założył i dla mnie by było git. Ale to tylko moje zdanie każdy ma swój gust :D
 
Marcing
#10 Drukuj posta
Dodany dnia 08-04-2013 21:59
Biker


Postów: 51
Data rejestracji: 07.02.12

KucaQ, zwężki zdaniem mojego taty nie da się wyjąc bez cięcia kolanka, a uwierz mi zna się na tym jak mało kto bo w ślusarce ładnych pare lat robi i nie takie rzeczy przerabiał. On nadciął przy samej flanszy, w połowie kolanka co widac na zdjęciu i chyba na końcu kolanka. Bez tzw. kwaśnej elektrody spawy zardzewieją, chyba że migomatem ale to chyba też potrzebny jest specjalny drut.

Mam pytanie: jakie łożyska idą do kół i jak je wyjąc aby w razie czego dało się spowrotem włożyc, bo felgi idą do piaskowania a kto się zna ten wie że piach jest wszędzie. Korkowanie odpada bo idą później na lakiernie proszkową. :)
 
wujek
#11 Drukuj posta
Dodany dnia 08-04-2013 22:18
Awatar

Ghost Rider


Postów: 1079
Data rejestracji: 13.11.11

Powiedz mi bracie czy warto piaskowac a potem malowac seryjne felgi ? Moze lepiej uzbieraj nieco miedzi i zakup stalowe na szprychach no chyba ze to nie twoj gust. ;]
Kontakt:
Tel. 692997250
Skype: wujek6233
http://wujek6233.....com/all#1
https://www.faceb...m/wuj.ek.5
 
Marcing
#12 Drukuj posta
Dodany dnia 08-04-2013 22:24
Biker


Postów: 51
Data rejestracji: 07.02.12

Zamysł jest żeby była fela jednak alu, czemu? o tym później, a pytanie ponawiam. Jak zdjąc, czy te łożyska będą się nadawały a jeśli nie to jaki jest koszt nowych? o obie felgi pytam
 
Sanocki Ghost Rider
#13 Drukuj posta
Dodany dnia 09-04-2013 07:49
Awatar

Biker


Postów: 131
Data rejestracji: 13.07.12

Ja kupowałem nowe Polskie łożyska , to mi wyszło 10 zł za sztukę .
Chińskie było po 3.5 :)
Jeśli pomogłem , kliknij POMÓGŁ , mała rzecz a
cieszy ! :)
 
bikeboy
#14 Drukuj posta
Dodany dnia 09-04-2013 21:48
Biker


Postów: 175
Data rejestracji: 20.01.12

no Barcząca, 4 km od mińska :) ale nie bede juz tu więcej spamować jako coś to priv
 
Marcing
#15 Drukuj posta
Dodany dnia 09-04-2013 22:27
Biker


Postów: 51
Data rejestracji: 07.02.12

Mały up.
Dziś wróciłem wcześniej ze szkoły i zająłem się kołami:
przy pomocy profesjonalnego stojaka składającego się z pieńka i deski pozbawłem wariatkę obu kół. Tak jak się spodziewałem, przebieg ok 7500 km to dla łożysk w kołach już dużo. Nie rozlatują się ale przy kręceniu nimi czuje się charakterystyczne "progi", słowem do wymiany.
Nie wiadomo czy felgi będą piaskowane, okaże się pewnie do końca tygodnia.
Po spuszczeniu benzy z baku wykręciłem kranik i byłem mile zaskoczony, producent zadbał o czystośc paliwa płynącą do gaźnika, może ten filtr na kraniku nie jest bardzo gęsty ale lepsze to niż rozwiązanie w starych rometach czyli brak filtra na wejściu do kranika. Było na nim trochę syfu, nie dziwię się, od nowości go nie ruszałem.
Na dzień dzisiejszy motocykl stoi na lagach i profesjonalnym stojaku z pieńka i czeka na mój wolny czas. Mam w planie zając się wreszcie założeniem pozostałych kierunkowskazów a raczej rozwiązaniem problemu zbyt małego oporu w ich obwodzie, pomyślę też nad awaryjnymi i pozycją z aku.
Zdjęcia z dzisiejszego dnia jak wariatka wyglądała przed rozłożeniem postaram się wrzucic jutro.
 
memek
#16 Drukuj posta
Dodany dnia 10-04-2013 17:55
Awatar

Doświadczony biker


Postów: 234
Data rejestracji: 07.04.10

Ja wam powiem że z tymi łożyskami to jest różne jak dobrze trafisz i jeździsz po równych drogach to będą i będą. U mnie po ponad 11 tys km jedynie padły łożyska w główce ramy a w kole się trzymają.
My motocykliści jeździmy motocyklami, a motorami jeżdżą pedały.
A ty? Czym jeździsz ?
MÓJ KINGWAY GW72http://www.eaglet...rowstart=0
images37.fotosik.pl/1223/aeb314700e761418m.jpg
 
Marcing
#17 Drukuj posta
Dodany dnia 10-04-2013 22:56
Biker


Postów: 51
Data rejestracji: 07.02.12

Zdjęcia zrobione przed rozbieraniem. Wiem, że brudny ale przed malowaniem i tak wszystko będzie myte a wczoraj trochę pogody nie było.

img600.imageshack.us/img600/1899/p1140361g.jpg

Z przodu jeszcze kierunki żarówkowe, nieseryjne bo coś w jednym nie łączyło, dawno temu je wymieniłem :P

img12.imageshack.us/img12/3973/p1140364v.jpg
img839.imageshack.us/img839/8672/p1140363.jpg
img835.imageshack.us/img835/9320/p1140362.jpg
img16.imageshack.us/img16/7429/p1140360f.jpg
Edytowane przez Marcing dnia 10-04-2013 23:00
 
FreeDay
#18 Drukuj posta
Dodany dnia 11-04-2013 18:23
Biker


Postów: 109
Data rejestracji: 05.08.12

KucaQ- Z tego co tam widzę to siedzi tam opona 130/70 :D
Zgodzę się, lampa nie pasuje. Ale każdy ma swój gust.
Widzę siedzenie rozdarte ^^
 
Marcing
#19 Drukuj posta
Dodany dnia 11-04-2013 20:42
Biker


Postów: 51
Data rejestracji: 07.02.12

Tłumik pokrył się takim nalotem, chyba przegrzał się poprostu, a lampa, kupiłem ją bo zgubiłem klosz oryginalnej, jest leodwa i mi pasuje :)
opona ma rozmiar seryjny ale lepiej odprowadza wodę niż seryjna poza tym stara była już skatowana dosyc. No i ogólnie przyczepnośc na tej jest lepsza
Edytowane przez Marcing dnia 11-04-2013 20:44
 
wujek
#20 Drukuj posta
Dodany dnia 13-04-2013 08:36
Awatar

Ghost Rider


Postów: 1079
Data rejestracji: 13.11.11

Widze ze nie tylko ja mialem matowa rame w LK ;] Co do tlumika to mi sie podoba :D Lubie takie opalone :D I moim zdaniem lusterka tak nie sa git :P Ale to tylko moje zdanie.
Kontakt:
Tel. 692997250
Skype: wujek6233
http://wujek6233.....com/all#1
https://www.faceb...m/wuj.ek.5
 
Przeskocz do forum: