Zobacz temat
Eaglets Chopper Team :: KING :: King - Naprawy
Problem z odpalaniem.
|
|
iAdrian |
Dodany dnia 29-04-2013 18:26
|
Biker![]() Postów: 78 Data rejestracji: 12.01.13 |
Witam wszystkich. Moja cierpliwość się skończyła, ręce opadają, nie mam sił. Ludzie pomóżcie mi, proszę. Zapalam chopperka dopiero po 15 minutach kopania. Jak już odpali to w ogóle nie trzyma obrotów. Trzeba go trzymać na gazie, jak jest ciepły to pali od kopa i obroty trzyma lepiej lecz jeszcze nie tak jak trzeba. Pewnie powiedzie a to gaźnik nie ludzie to nie wina gaźnika, bo był regulowany wczoraj. Odpalał od 2 kopa dzisiaj już nie odpala... Pomocy. Proszę i dzięki wszystkim bardzo. Zmieniona nazwa tematu, usunięte przekleństwa, poprawione błędy. // szymo_97 Edytowane przez szymo_97 dnia 29-04-2013 18:42 Wbijać do mojego czopsa ![]() |
|
|
Zipp3k |
Dodany dnia 29-04-2013 18:31
|
![]() Doświadczony biker ![]() Postów: 396 Data rejestracji: 24.09.11 |
Wyreguluj zawory. |
|
|
szymo_97 |
Dodany dnia 29-04-2013 18:33
|
![]() Administrator ![]() Postów: 1828 Data rejestracji: 01.11.10 |
Spraw może czy fajka nie ma przebicia, wypróbuj inną świecę, jak masz od kogo to pożycz cewkę i moduł. Sprawdź też luzy zaworowe, bo najprawdopodobniej to powoduje te objawy. Luz przy zaworze ssącym powinien mieć 0.05mm, a na wydechowym 0.07mm. Jeżeli jesteś przekonany, że gaźnik jest dobrze wyregulowany to nic innego nie przychodzi mi do głowy. No chyba, że syfiaste paliwo. Tankowałeś go na jakiejś mniej znanej stacji, czy coś? GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 ![]() ![]() gg. 20481530 |
|
|
KML_TDU |
Dodany dnia 29-04-2013 21:28
|
Moderator![]() Postów: 412 Data rejestracji: 13.04.12 |
Tyle że w zaplonie typu AC-CDI (czyli takim jak w kingu) nie ma mozliwości przestawienia zapłonu (jajowate dziury przy mocowaniu impulsatora to za malo zeby odczuć roznice). A nie stracilą na mocy ostatnio bo moze miec juz slaba kompresje i dlatego na zimnym kiepsko pali i ma nierowne obroty (np. przez nadpalony/uchylony zawór albo poprostu zużyte pierscienie ktore pod wplywem temp troszke sie rozszerzą i znów bedą uszczelniać) Albo ewentualnie tak mi sie jeszcze spomnialo że na początku mojej przygody z losiem mialem podobny problem i z tego co pamiętam winny byl impulsator (wymienilem wtedy caly komplet cewek) Edytowane przez KML_TDU dnia 29-04-2013 21:32 |
|
|
bikeboy |
Dodany dnia 29-04-2013 22:17
|
Biker![]() Postów: 175 Data rejestracji: 20.01.12 |
czy sprawdziłeś luzy zaworowe to mankament tego silnika wspominali ci już o tym koledzy a ty drążysz temat gaźnika i zapłonu co jest skrajną niemożliwością bo tu się zapłonu nie reguluje. |
|
|
KML_TDU |
Dodany dnia 29-04-2013 22:28
|
Moderator![]() Postów: 412 Data rejestracji: 13.04.12 |
Jak je slychac to jest jeszcze w miare ok, gorzej jak ucichną bo to oznacza ze nie ma luzu i zawor moze być lekko uchylony . A sam kolor iskry nie jest tak ważny (powinna być w niebieskich odcieniach) ważniejsza jest to czy iskra jest mocna czy tylko taka delikatna, jak iskra jest porządna to nie ma sie co martwic tym ze wpada we fioletowawy odcień Edytowane przez KML_TDU dnia 29-04-2013 22:30 |
|
|
iAdrian |
Dodany dnia 30-04-2013 14:10
|
Biker![]() Postów: 78 Data rejestracji: 12.01.13 |
Kurde:/ Ja juz zgłupiałem kompletnie nie wiem co robić i nie mam ani grosza... Wbijać do mojego czopsa ![]() |
|
Przeskocz do forum: |