-18 ℃
teraz
-16 ℃
noc
Zobacz temat
 Drukuj temat
Szybkie pytania
Matthew90
Dodany dnia 22-07-2015 15:38
Biker


Postów: 76
Data rejestracji: 22.03.15

rozrzad dobrze sprawdzałem kilkukrotnie pierscienie tak samo teraz jak reka odia odpala normalnie jezdzi tylko problem jest taki ze szarpie nie wiem jaka mam dysze w gazniku bo nie ma oznaczenia zadnego
 
Matthew90
Dodany dnia 23-07-2015 22:21
Biker


Postów: 76
Data rejestracji: 22.03.15

kolegi jest problem i nie wiem co jest 5 po przekreceniu kluczyka w stacyjce titek ( klakson) wyje jak opetany czego moze byc to powodem
 
hansrpg
Dodany dnia 24-07-2015 06:47
Awatar

Moderator


Postów: 739
Data rejestracji: 20.05.10

Rozbierz lub odepnij włącznik klaksonu i będzie jasne czy winny włącznik czy coś na kablach. Może któryś jest przetarty i zwiera do masy, sterowanie klaksonu to zwykle masa więc jak przed włącznikiem będzie zwarcie to będzie wył.
lh3.googleusercontent.com/-tgN65AbnLEM/TwsZJtANqWI/AAAAAAAAALA/qys0BQkSBDI/s468/baner_pajacyka.gif
"Pisząc w internecie używajmy polskich liter, bo jest różnica między zrobieniem komuś łaski, a zrobieniem komuś laski"
prof. J. Bralczyk
 
Matthew90
Dodany dnia 24-07-2015 22:36
Biker


Postów: 76
Data rejestracji: 22.03.15

juz powoli mam dosyc jego tzn fochow teraz jak go odpale wszystko cacy chodzi ale gdy manetka pojdzzie w dol sie zaczyna takie dziwne strzelane po pewnym czasie przestaje i kierunki dyskoteka jak w energy i po chwili gasna swiatlo normalnie daje najbardzie sie rozchodzi o te strzaly trzaly razem z praca silnika ida
 
Matthew90
Dodany dnia 25-07-2015 19:36
Biker


Postów: 76
Data rejestracji: 22.03.15

zauwazylem ze przy tym strzelaniu leci dym z okolicy pomiedzy glowica a cylindrem i nie wiem czym jest problem uszczeli nowki sa dokrecone jest na maxa wiec nie wiempomocy prosze bo nie wiem co robic
 
wujek
Dodany dnia 04-08-2015 12:22
Awatar

Ghost Rider


Postów: 1079
Data rejestracji: 13.11.11

Panowie dzwonił do mnie jakiś pan z poza forum , odnalazł mój numer u nas i ma problem z rozrusznikiem...

Mówił że szukaj informacji w internecie i wpadł na nasze forum , gdzie odnalazł mój numer tel. i zadzwonił w sprawie czy nie pomógłbym mu przy łosiu. Kupił córeczce łosia za 1200zł King z 2009r
Problem tkwi w tym że nie działa rozrusznik , a do akumulatora idą takie kable jak , czerwony na minus i dwa zielone na plus (drugi zapewne od bezpiecznika). Po przekręceniu stacyjką kontrolka biegu jałowego świeci , migacze również , nie działa natomiast klakson i zero reakcji na guzik od rozrusznika. Macie jakieś pomysły? Może coś nie tak połączone jest? Ja mało co się orientuję w instalacji więc pytam was. Pan Mirosław mało się orientuje w internetach dlatego zadzwonił do mnie z prośbą o pomoc. Stąd ten post. :)
Edytowane przez wujek dnia 04-08-2015 12:23
Kontakt:
Tel. 692997250
Skype: wujek6233
http://wujek6233.....com/all#1
https://www.faceb...m/wuj.ek.5
 
Ryczek
Dodany dnia 08-08-2015 20:27
Początkujący biker


Postów: 14
Data rejestracji: 27.12.14

Witam serdecznie. Panowie pól roku temu zmieni?em silnik w moim losiu na 110 ccm od tamtej pory wydalem ponad 150 zl na regulatory napiecia oraz oswietlenie juz wyjasniam co i jak zasilanie wychodzace z szescio cewkowego statora to od 12 do 80 V stator bezmasowy po ostatniej wymianie udalo sie przejechac oko?o 300 metrów zanim pad?a pierwsza zarówka zwarcia nigdzie nie ma ze statora wychodza dwa zólte przewody niebiesko-bialy , czarno-czerwony i zielony wie? zielony i czarno-czerwony WN (jedna cewka) niebiesko-bialy impulsator oraz dwa zólte zasilanie regulatora napiecia podlaczone prawid?owo (dzialalo bezawaryjnie na silniku 48 ccm) brak akumulatora ugotowany po pierwszej awarii napieciem oko?o 30 v i tu pojawia sie moje pytanie jaki regulator kupi? aby wytrzyma? ten zakres napiec
Edytowane przez Ryczek dnia 16-08-2015 00:37
 
klemens244
Dodany dnia 10-08-2015 17:15
Władca szos


Postów: 910
Data rejestracji: 08.11.11

To nie jest wina regulatora napi?cia. "Pr?dnica" ma Ci dawa? ok. 13,7 VAC, a nie <80 V. W ?osiu 13,5 ADC i Twoje te? idzie na ?arówki, wi?c Twoje napi?cie je przepala. Reglery dzia?aja prawid?owo bo przy sta?ym napi?ciu DC do?adowuj? aku. A zmienne napi?cie AC idzie na ?arówki.
Masz walni?ty strator z 6-ma magnesami. Ile ko?o magnesowe ma magnesów ?, czyliu ile razy np. ?rubokr?t jest przyci?gany wewnatrz ko?a magnesowego ?
Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG.
[Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg)
 
Matthew90
Dodany dnia 11-08-2015 20:07
Biker


Postów: 76
Data rejestracji: 22.03.15

posiadam problem od pewnego czasu mam problem z kierunkami na wolnych dzialaja w miare dobrze ale tylko dodam gaz i sie zaczyna albo nie swieca a jak swieca to nie mrygaja w czym moze byc problem
 
Ryczek
Dodany dnia 11-08-2015 20:15
Początkujący biker


Postów: 14
Data rejestracji: 27.12.14

wina przerywacza kierunku znajduje sie pod siedzeniem pod??czone sa do niego 2 przewody na pewno znajdziesz pozdrawiam
 
Ryczek
Dodany dnia 11-08-2015 20:22
Początkujący biker


Postów: 14
Data rejestracji: 27.12.14

Witaj Klemens ju? kolego odpowiadam na pytanie magneto jest sze?cio magnesowe niestety nie potrafie wstawiac filmów i zdjec na forum dlatego postaram sie wyslac je na twoja poczte jesli bedziesz mial taka mo?liwosc prosze udostepnij na forum moze komus sie przyda ta wiedza dodam ze napiecie mierzone bylo na dwoch zoltych przewodach bez regulatora , akumulatora i obciazenia oswietleniem
Edytowane przez Ryczek dnia 11-08-2015 20:41
 
klemens244
Dodany dnia 11-08-2015 22:31
Władca szos


Postów: 910
Data rejestracji: 08.11.11

No niestety. Imgur przyjmuje tylko zdj?cia, a Image Shack musz? op?aci?. Poszukam innego programu. Co do magneta z dwoma ?ó?tymi przewodami to mam równie? z z dwoma ?ó?tymi, ale mam teraz 8 cewek /125 ccm/. Nie mniej jednak pomierz? równie? jak Ty i zamieszcz? wyniki tutaj jako NOTE. O ile napi?cie si?ga nawet 15,4 V tro przy b.ma?ym pr?dzie nie przepali ?arówek. Natomiast 30 VAC spokojnie je zniszczy/wyeliminuje/przepali.Stawiam ca?y czas na walni?te cewki.


NOTE.
[img]http://i.imgur.com/kz1dZsK.jpg?1[/img]
Edytowane przez klemens244 dnia 11-08-2015 23:50
Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG.
[Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg)
 
Ryczek
Dodany dnia 11-08-2015 23:49
Początkujący biker


Postów: 14
Data rejestracji: 27.12.14

Witam postaram sie odpowiedziec na post Wujka mianowicie czerwony to + a zielony to minus (masa) rozrusznik na luzie powinien krecic lecz na biegu juz nie no chyba ze jest wcisniete sprzeglo bo bez tego nie pojdzie prad na przekaznik rozrusznika . Proponuje podlaczyc przewod z rozrusznika bezposrednio do + akumulatora jesli zakreci to znaczy rozrusznik ok wiec szukamy dalej czy nie zasniedzialy polaczenia przewodow (rozkrecic wyczyscic zlozyc )nie pomoglo to szukamy dalej czy slychac jak przekaznik rozrusznika pracuje takie ciche "klik" przy wcisnieciu przycisku start jesli nie to wina lezy po stronie instalacji sprawdzic za lampa z przodu w puszce wszystkie polaczenia nie wiem czy stopka boczna nie powinna byc schowana do rozruchu u mnie jest czujnik stopki bocznej zdemontowany POZDRAWIAM
 
Matthew90
Dodany dnia 12-08-2015 20:41
Biker


Postów: 76
Data rejestracji: 22.03.15

witam szykuje sie do wymiany przedniego reflektora i jest pytanie który inny ni? seryjny by pasowa? do choppera
Po wymianie przerywacza kierunki swieca nie mrygaja
Edytowane przez Matthew90 dnia 12-08-2015 21:31
 
szymo_97
Dodany dnia 12-08-2015 22:50
Awatar

Administrator


Postów: 1827
Data rejestracji: 01.11.10

Wadliwy przerywacz, lub ?le dobrany.

Co do reflektora to polecam ten od Fiata 125. Pasuje idealnie, a do tego jest szklany, na ?arówk? H4 i ?wieci du?o lepiej niz seryjny.
GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 :D

s10.postimg.org/fvz6df5vp/wqdz690429546a.jpg Piszę poprawnie po polsku

gg. 20481530
 
Matthew90
Dodany dnia 13-08-2015 00:13
Biker


Postów: 76
Data rejestracji: 22.03.15

Hhmm mowisz zle dobrany bralem identyczny na ta sama kostke wiec watpie ale zobacze inny
 
szymo_97
Dodany dnia 13-08-2015 08:14
Awatar

Administrator


Postów: 1827
Data rejestracji: 01.11.10

No jak identyczny, a nagle nie dzia?a to w takim razie musi by?, ?e wadliwy. Kierunkowskazy masz ci?gle te same?
GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 :D

s10.postimg.org/fvz6df5vp/wqdz690429546a.jpg Piszę poprawnie po polsku

gg. 20481530
 
hansrpg
Dodany dnia 13-08-2015 14:47
Awatar

Moderator


Postów: 739
Data rejestracji: 20.05.10

Zamie? w kostce kolejno?? przewodów, przerabia?em to samo u kumpla w skuterze.
lh3.googleusercontent.com/-tgN65AbnLEM/TwsZJtANqWI/AAAAAAAAALA/qys0BQkSBDI/s468/baner_pajacyka.gif
"Pisząc w internecie używajmy polskich liter, bo jest różnica między zrobieniem komuś łaski, a zrobieniem komuś laski"
prof. J. Bralczyk
 
klemens244
Dodany dnia 13-08-2015 21:54
Władca szos


Postów: 910
Data rejestracji: 08.11.11

Podej?cia w GNIE?DZIE H4 musisz rozchyli? na boki w oryginalnym kloszu od chopper'a i wk?adzie od pf 125p,/ursusa, poloneza/.

0
Edytowane przez klemens244 dnia 13-08-2015 21:55
Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG.
[Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg)
 
Kuba95er
Dodany dnia 31-08-2015 16:27
Biker


Postów: 68
Data rejestracji: 08.07.11

Witam was ch?opcy!, mam spraw?, zamierzam zakupi? ko?o tylne od suzuki eliminator 125 i tu moje pytanie , czy to ko?o b?dzie pasowa?o rozstawem z?batki tzn. czy ?a?cuch nie b?dzie szed? pod innym k?tem ni? na orginalnym kole
 
Przeskocz do forum: