Zobacz temat
Eaglets Chopper Team :: KING :: King - Pomoc Techniczna
Szybkie pytania
|
|
wujek |
Dodany dnia 27-09-2015 15:31
|
Ghost Rider Postów: 1079 Data rejestracji: 13.11.11 |
Zaufanie do producenta , nie sklepu.
Kontakt: Tel. 692997250 Skype: wujek6233 http://wujek6233.....com/all#1 https://www.faceb...m/wuj.ek.5 |
|
|
szoton |
Dodany dnia 02-10-2015 09:09
|
Początkujący biker Postów: 17 Data rejestracji: 03.02.14 |
Panowie, szybkie pytanie - manetka odkręcona do 1/4 - jest ok, ale im więcej dodaję gazu (i w czasie jazdy, i na luzie) tym bardziej zaczyna się jakby dławić i rzęzić, z tego co mi się wydaje z okolic regulatora napięcia który jest u mnie niedaleko główki ramy, pod bakiem. Możliwe że to ten dziad czy to tylko zbieg okoliczności? Jeszcze dodam, że silnik pracuje ładnie na wolnych, nie przygasa, chodzi równo. Wrzucam jedynkę, ruszam, i po chwili już zaczyna go telepać jakby nie radził sobie z czymś (?) i nie rozpędza się dalej. Wrzucam dwójkę, jedzie gładko, ale znowu po odrobinie więcej gazu dzieje się źle, trójka ratuje sytuację ale czwórka już nie daje mocy. Czym się zająć na starcie? Próbowałem już praktycznie wszystkiego, myślę nad wymianą cewki zapłonowej i regulatora napięcia (lampy świecą jak chcą). To raczej nie wina gaźnika, ponieważ był czyszczony, ustawiony, ale dzieje się tak od początku. Edit: Skoro jeszcze nikt nic nie pisał, to dodam: w momencie kiedy się powoli toczę na jedynce i nagle przekręcę manetkę, mogę przejechać jeszcze kawałek, i nagle jest zryw. Później nagłe puszczenie manetki skutkuje przejechaniem znów kawałka i dopiero mam wielki halt, tak samo przy redukcji biegów, z 3 na 2 nagle go jakby dławi i obroty drastycznie spadają. Co się dzieje się?! Dołączam to do powolnej listy szybkich pytań Edytowane przez szoton dnia 02-10-2015 10:51 |
|
|
kamil_gs |
Dodany dnia 02-10-2015 10:51
|
Ghost Rider Postów: 1419 Data rejestracji: 09.12.10 |
regulator nie ma nic do zapłonu, ustaw jeszcze zawory, sprawdź czy nie łapie lewego powietrza. Gaźnik ustawiałeś to pewnie mieszanke, a czy patrzałeś jak jest iglica? bo to ona odpowiada za skład mieszanki na większych obrotach, spróbuj też na ssaniu lekko włączonym
|
|
|
szoton |
Dodany dnia 02-10-2015 10:58
|
Początkujący biker Postów: 17 Data rejestracji: 03.02.14 |
kamil_gs napisał/a: regulator nie ma nic do zapłonu, ustaw jeszcze zawory, sprawdź czy nie łapie lewego powietrza. Gaźnik ustawiałeś to pewnie mieszanke, a czy patrzałeś jak jest iglica? bo to ona odpowiada za skład mieszanki na większych obrotach, spróbuj też na ssaniu lekko włączonym Regulator przy okazji bo jak nazwa wskazuje ma on regulować - a rozregulowuje Efektem tego światła świecą jak chcą, raz mocniej, raz słabiej, przy obrotach pali żarówkę od pozycyjnych. Iglica jest na środku, wcześniej była ustawiona by dawać więcej paliwa ale miałem problemy z zalewaniem. Odrobina ssania go nieco zabija, on nigdy nie chciał współpracować ze ssaniem - wajcha wyłącznie na dół, i przy jeździe, i przy odpalaniu ciepłego, i zimnego, no po prostu zawsze Edytowane przez szoton dnia 02-10-2015 11:01 |
|
|
wujek |
Dodany dnia 02-10-2015 22:04
|
Ghost Rider Postów: 1079 Data rejestracji: 13.11.11 |
Moim zdaniem do komory pływakowej paliwo nie jest dostarczane tak jak należy. Sprawdź czy z przewodu paliwowego leci swobodnie paliwo , może jak rozbierałes gaźnik do czyszczenia to pływak odwrotnie założyłes?
Kontakt: Tel. 692997250 Skype: wujek6233 http://wujek6233.....com/all#1 https://www.faceb...m/wuj.ek.5 |
|
|
klemens244 |
Dodany dnia 03-10-2015 19:59
|
Władca szos Postów: 910 Data rejestracji: 08.11.11 |
wujek napisał/a: .Aż tak reklamujesz irydową swieczkę Panie Piotrze? Opowiesz mi różnicę pomiędzy tradycyjną a irydową? http://www.global...s.html#top Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG. [Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg) |
|
|
filuuu |
Dodany dnia 07-10-2015 12:53
|
Początkujący biker Postów: 32 Data rejestracji: 22.08.12 |
Pytanie - łańcuch do wymiany czy co? Spadł mi 2x łańcuch więc pomyślałem sobie, że czas na napięcie. Otóż luz jakiś super duży nie był. ALE przy napinaniu łancucha okazalo sie ze jak krece kolem to raz lancuch jest luzny, a raz baardzo ciasny. Sprawdzilem zębatke - osadzona równo i wycentrowana... sprawdzilem zębatke zdawcza - to samo równa. Łańcuch dodatkowo do smarowania jest... ale żeby taki był zjechany że zmienia swoje wlasciwosci podczas krecenia? Co jest? |
|
|
klemens244 |
Dodany dnia 07-10-2015 14:09
|
Władca szos Postów: 910 Data rejestracji: 08.11.11 |
Jak strzelasz z klamki,to pomiędzy zębatką zdawczą a napędową /część górna łańcucha/ zacznie się rozciągać. Powód chińskie g...o a nie materiał. Dlatego kupuj łańcuchy markowe lub o podwyższonej trwałości YBN. Jeżeli ustawiasz właściwy luz 2-3 cm na dolnym zwisie łańcucha to rób to na naprężonym na dole łańcuchu, bo może Ci strzelić któreś ogniwo. Pamiętaj, że do zębatek 428 NIE wolno zakładać łańcucha 420, bo ma mniejszą szerokość i rozstaw bolców. Odwrotnie można, aczkolwiek nie jest to profesjonalne. Jak się domyślasz łańcuchy 428 wraz z zębatkami są na większe moce siników np. 110 ccm. Przy montażu tylnego koła zwróć uwagę na LINIOWOŚĆ łańcucha /i kół hulajnogi/, tzn ażeby nie był przekoszony na skutek ŹLE założonych tulejek i podkładek dystansowych,
Edytowane przez klemens244 dnia 07-10-2015 14:10 Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG. [Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg) |
|
|
filuuu |
Dodany dnia 07-10-2015 15:06
|
Początkujący biker Postów: 32 Data rejestracji: 22.08.12 |
Fakt łańcuch mam "orginalny" jeszcze... Teoretycznie zawsze delikatnie ruszam.. Eh Czyli dobrze zrozumiałem - łańcuch do wymiany? Jaki jest zalecany do mojego moto Guowej 50q-d?
Edytowane przez filuuu dnia 07-10-2015 15:07 |
|
|
klemens244 |
Dodany dnia 07-10-2015 15:47
|
Władca szos Postów: 910 Data rejestracji: 08.11.11 |
Jeżeli masz tylko np. 3 tys km to ustaw go /jak wyżej/ i jeździj dalej/ Jego stan będzie widać po zębatkach, czy są już mocno podcięte, czy nie. Jak są O.K. to jeździj dalej. Jeżeli przyjdzie czas na wymianę to wymień też zębatki na nowe. Łańxcuchów jest b.dużo, np: http://allegro.pl...05020.html, Najlepiej kupić w najbliższym sklepie. Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG. [Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg) |
|
|
Matthew90 |
Dodany dnia 14-10-2015 20:28
|
Biker Postów: 76 Data rejestracji: 22.03.15 |
Witam kolegow jest zapytanie mam dylemat czy owy tlok bedzie pasowac sworzen oraz srednica pasuje lecz znajomy twierdzi ze nie bedzie pasowac Allegro: http://allegro.pl/tlok-80cc-47mm-do-skuterow-4t-moretti-i5695629183.html |
|
|
wujek |
Dodany dnia 14-10-2015 21:57
|
Ghost Rider Postów: 1079 Data rejestracji: 13.11.11 |
"Wysokiej jakości tłok do popularnych silników chińskich skuterów 139 QMB/QMA." Silnik z łosia jest innej konstrukcji. W łosiu masz 139FMB lub 152FMH/FMI Kontakt: Tel. 692997250 Skype: wujek6233 http://wujek6233.....com/all#1 https://www.faceb...m/wuj.ek.5 |
|
|
wujek |
Dodany dnia 22-10-2015 21:28
|
Ghost Rider Postów: 1079 Data rejestracji: 13.11.11 |
Panowie pytanko ode mnie. Da radę jakoś przerobić pompę oleju w naszym silniku tak aby łapała olej z tyłu silnika? Bo gdy jadę na jednym kole to olej ucieka na tył silnika i pompa nie łapie go , a co za tym idzie? Wytarłem już albo uszczelniacze na zaworach , albo pierścienie.
Kontakt: Tel. 692997250 Skype: wujek6233 http://wujek6233.....com/all#1 https://www.faceb...m/wuj.ek.5 |
|
|
kamil_gs |
Dodany dnia 22-10-2015 23:33
|
Ghost Rider Postów: 1419 Data rejestracji: 09.12.10 |
w miejscu gdzie są otwory którymi pompa zasysa olej mógłbyś spróbować założyć jakiś kawałek rurki lub wężyka żeby szedł do tyłu,
|
|
|
klemens244 |
Dodany dnia 23-10-2015 00:25
|
Władca szos Postów: 910 Data rejestracji: 08.11.11 |
[IMG=http://imagizer.imageshack.us/v2/280x200q90/908/tqs7VL.jpg][/IMG]
Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG. [Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg) |
|
|
jeux |
Dodany dnia 14-12-2015 07:29
|
Początkujący biker Postów: 27 Data rejestracji: 03.01.15 |
witam wymieniam silnik na 125 w łosiu jaki zestaw zębatek jest najlepszy (ile zębów ) koło 12 |
|
|
kamil_gs |
Dodany dnia 14-12-2015 10:13
|
Ghost Rider Postów: 1419 Data rejestracji: 09.12.10 |
17/38
|
|
|
klemens244 |
Dodany dnia 14-12-2015 23:06
|
Władca szos Postów: 910 Data rejestracji: 08.11.11 |
Zależy ile ważysz i gdzie jeździsz. Ja z 15/38 wróciłem na 14z -fabryczne. Jazda od świateł do świateł nie dawała mi mocy przyśpieszenia w stosunku do oszołomów w leasing'owanych bryczxkach. Ale zmiana zębatki wiązała się na początku z dołożeniem, a obecnie z usunięciem 2-ch ogniw. Zrobisz jak uważasz. Wiadomo, że każdy jeden ząb w zębatce zdaawczej to jest 5 km/h. Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG. [Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg) |
|
|
pluslike |
Dodany dnia 29-12-2015 21:43
|
Główny administrator Postów: 46 Data rejestracji: 13.06.12 |
Proszę, abyście dochowali staranności przed publikowaniem swoich postów. Niektóre posty są mocno rozjechane. Trzeba sprawdzać wyrywkowo lub systematycznie, gdzie są takie posty i albo je skasować albo dać na nowo usuwając linki lub kod powodujący wspomniany na początku wypowiedzi błąd lub błędy. Edytowane przez pluslike dnia 29-12-2015 21:47 www.forumdieta.pl |
|
|
Matthew90 |
Dodany dnia 07-01-2016 13:18
|
Biker Postów: 76 Data rejestracji: 22.03.15 |
chłopaki jest sprawa po odkręceniu pokrywy zbiorniczka płynu hamulcowego zdziwiła mnie jego zawartość w połowie był wypełniony czym jak by galaretka i chciałbym przepłukać cały układ hamulcowy z całego syfu jaki tam zalega i chciałbym się dowiedzieć czym i jak najlepiej sie do tego zabrac |
|
Przeskocz do forum: |