Zobacz temat
Eaglets Chopper Team :: INNE CHOPPERY 50cc :: Gilera Eaglet
Smarowanie gilery
|
|
zakrzu |
Dodany dnia 01-07-2013 10:53
|
SuperVIP![]() Postów: 5 Data rejestracji: 27.06.13 |
Witam. Moje pytanie dotyczy smarowania gilery, czy tak jak aprilia clasic ma smarowanie tłoka i cylindra mieszanko paliwowo, a jedyny wlew do silnika jest od smarowania skrzyni biegów i sprzęgła? Pozdrawiam :) Posiadam Aprilie Classic 50 cc (80cc) |
|
|
Zero |
Dodany dnia 01-07-2013 11:55
|
![]() Biker ![]() Postów: 82 Data rejestracji: 04.04.12 |
Dokładnie tak jak w Aprilli. |
|
|
infermus |
Dodany dnia 01-07-2013 11:55
|
Doświadczony biker![]() Postów: 461 Data rejestracji: 03.05.12 |
Z tego co wiem to każdy dwusuw ma smarowanie mieszanką, ale poczekaj na wypowiedzi innych.
Edytowane przez dnia 01-07-2013 12:52 Barton Fighter 2010 10000 km przebiegu w dniu 29.08.2012 15000 km przebiegu w dniu 27.07.2013 Cegłów niedaleko MMz ![]() |
|
|
wujek |
Dodany dnia 01-07-2013 14:20
|
![]() Ghost Rider ![]() Postów: 1079 Data rejestracji: 13.11.11 |
Tak , 2T jest smarowany mieszanka paliwowo-olejowa.
Kontakt: Tel. 692997250 Skype: wujek6233 http://wujek6233.....com/all#1 https://www.faceb...m/wuj.ek.5 |
|
|
Koper |
Dodany dnia 03-07-2013 00:51
|
Biker![]() Postów: 77 Data rejestracji: 07.07.12 |
Oczywiście, każdy 2t ma smarowanie takie, że po prostu robisz przysłowiowy MIX ( paliwo i olej), ale zanim kupiłem łosia to miałem kupić właśnie aprilke i teraz nie pamietam czy Red Rose, czy Classic miała pompę olejową, która sama dobierała proporcje mixu i smarowała tym tłok, ale słyszałem też, że często się to zacina i mogą być z tym problemy. Poprawcie mnie jeśli się myle, bo było to jakieś 1.5 roku temu i nie jestem pewien.
King łoś 50ccm |
|
|
KML_TDU |
Dodany dnia 03-07-2013 16:24
|
Moderator![]() Postów: 412 Data rejestracji: 13.04.12 |
Popieram slowa KucaQ'a, dozowniki oleju to zło które przestaje dzialać w najmniej oczekiwanym momencie, najlepiej dozownik odpiąć i samemu przygotowywać mieszanke. Kiedyś robilem remont silnika w skuterze w którym zatkalą sie dziurka odpowietrzajaca zbiornik oleju więc z zbiorniku robilo się podciśnienie i olej nie mogl swobodnie splywać. |
|
|
Ryland |
Dodany dnia 03-07-2013 17:56
|
![]() Administrator ![]() Postów: 210 Data rejestracji: 16.03.10 |
Dozowniki to nie zło, tylko wygoda. A herezje z zatartymi silnikami są wynikiem zaniedbań właścicieli. Takie systemy trzeba dokładnie i regularnie kontrolować/serwisować, a wtedy odwdzięczą się bezawaryjną pracą.
![]() |
|
|
KML_TDU |
Dodany dnia 03-07-2013 19:58
|
Moderator![]() Postów: 412 Data rejestracji: 13.04.12 |
Ryland wiem ze te awarie silnika są wynikiem zaniedbania (z reszta jak większość jakichkolwiek awarii) jednak wygodniej wedlug mnie jest wlać do baku troche oleju i potrząsnąć (tymbardziej że w takim motorowerku ten bak starczy naprawdę na długo) niż martwic sie o to czy cos sie nie przytkało albo czy nie pękl paseczek napędzajacy pompkę (np. w gillerze tak jest a pasek wyglada jak z magnetofonu kasetowego i jest bardzo delikatny a zeby go sprawdzić trzeba bylo rozebrać dośyc sporą część napędu). |
|
Przeskocz do forum: |