-18 ℃
teraz
-16 ℃
noc
Zobacz temat
 Drukuj temat
110 muli
Koper
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 17-07-2013 19:06
Biker


Postów: 77
Data rejestracji: 07.07.12

Witam.
Mam znowu mały problem z moją maszyną. Otóż mam założony zestaw 110ccm i jest jeszcze na dotarciu, ale zrobiłem już ze 170km i chciałem go pocisnąć tak do 60km/h a on rozpedza sie do 40-50km/h i już się kończy. Nie mogę się szybciej rozpędzić, a obroty są wysokie. Jutro sprawdze zawory, ale ciekaw jestem co wy macie do powiedzenia. Więc czekam :D
King łoś 50ccm
 
KML_TDU
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 17-07-2013 19:25
Moderator


Postów: 412
Data rejestracji: 13.04.12

Skoro jedziue tylko 50km/h to obropty nie mogą być wysokie bo to tak nie działa, jeśli masz oryginalne przelożenia (tj. 14/38 ) to prędkość 90km/h osiągniesz gdzies przy 10-11tyś rpm, na 50ccm nie osiagaleś takich prędkosci bo silnik nie dokręcal się do końca.
Ja obstawiam że masz za ubogą mieszanke na wysokich obrotach czyli musisz przesunąć iglicę do góry (zabezpieczenie na iglicy 1 albo 2 rowki w dół)
Edytowane przez KML_TDU dnia 17-07-2013 19:28
 
Koper
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 17-07-2013 19:58
Biker


Postów: 77
Data rejestracji: 07.07.12

Ok, właśnie mam nowy gaźnik pz26 i zauważyłem że jest inaczej iglica niż w starym. Ogarne to rano.
King łoś 50ccm
 
Koper
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 18-07-2013 15:03
Biker


Postów: 77
Data rejestracji: 07.07.12

Podniesienie iglicy nic nie dało... Tylko obroty strasznie skoczyly, a nie moglem juz dac nizszych bo na gazniku byly juz najnizsze. Dzisiaj zobacze zawory. Co jeszcze doradzicie?
King łoś 50ccm
 
matrix
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 18-07-2013 16:05
Doświadczony biker


Postów: 486
Data rejestracji: 13.04.10

Moje sugestie:
- moduł zapłonowy
- źle ustawiony rozrząd

Czy przy tej prędkości przerywa silnik?
Jazda jest po to, aby się nią cieszyćCool2Cool2Cool2
 
Koper
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 18-07-2013 17:55
Biker


Postów: 77
Data rejestracji: 07.07.12

Nic nie przerywa a rozrząd na pewno dobrze ustawiony jest.
King łoś 50ccm
 
matrix
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 18-07-2013 18:01
Doświadczony biker


Postów: 486
Data rejestracji: 13.04.10

Ja też byłem pewien że dobrze ustawiłem u kumpla a okazało się że był o 1 ząbek źle ustawiony
Jazda jest po to, aby się nią cieszyćCool2Cool2Cool2
 
Koper
#8 Drukuj posta
Dodany dnia 18-07-2013 23:28
Biker


Postów: 77
Data rejestracji: 07.07.12

No dobra jutro to sprawdze.
King łoś 50ccm
 
didi1102
#9 Drukuj posta
Dodany dnia 19-07-2013 07:17
Awatar

Biker


Postów: 104
Data rejestracji: 25.06.12

robiles cos z tlumikiem? tz nie wybebeszyles go przypadkiem tz wyjecie rurki z sirodka, katalizator i przegrody? jesli tak to zatkaj tlumik i spraedz czy sie lepiej wkreca :-) sprawdz tez czy jest tlumok dobrze przykrecony ... jak jest wolny przelot i za duza srednica wylotowa spalin nie wytwaza sie odpowiednie cisnienie spalin co powoduje zabuzenia pracy tloka i zaworow ... :-)
szok2
 
Koper
#10 Drukuj posta
Dodany dnia 19-07-2013 11:59
Biker


Postów: 77
Data rejestracji: 07.07.12

Wyjąłem jedną przegrodę, ale to jeszcze na 50tce. Właśnie mam lekka nieszczelność miedzy glowica a wydechem i uciekaja tamtedy spaliny.
King łoś 50ccm
 
kurzac
#11 Drukuj posta
Dodany dnia 19-07-2013 12:42
Awatar

Władca szos


Postów: 529
Data rejestracji: 22.03.12

kup uszczelke lub sam sobie zrob ;p
Kliknij Pomógł
GG:7377300
 
Koper
#12 Drukuj posta
Dodany dnia 19-07-2013 13:34
Biker


Postów: 77
Data rejestracji: 07.07.12

Uszczelka swoją drogą. On sie wkręca na obroty bez problemu... Poprostu przy prędkości 50/h nie chce jechać szybciej, a obroty sa juz dosyć wysokie. Dodam ze mam gaźnik pz26.
King łoś 50ccm
 
Sszakal
#13 Drukuj posta
Dodany dnia 19-07-2013 15:44
Biker


Postów: 117
Data rejestracji: 06.10.12

moze tarcze sprzęgła kończą żywot?
"Podczas dobrej jazdy na motocyklu
przeżywasz więcej w ciągu 5 minut
niż niektórzy ludzie przez całe swoje życie."
 
kurzac
#14 Drukuj posta
Dodany dnia 19-07-2013 15:54
Awatar

Władca szos


Postów: 529
Data rejestracji: 22.03.12

Mi nic innego na myśl nie przychodzi jak zawory w tym przypadku . .
Kliknij Pomógł
GG:7377300
 
janiu49
#15 Drukuj posta
Dodany dnia 19-07-2013 22:35
Awatar

Biker


Postów: 160
Data rejestracji: 11.04.12

Może dysza w gaźniku za duża i go dusi? Nie mam pojęcia. Może to rozrzad. U mnie tez źle pracował silnik i potrzebne było wyprzedzenie zaplonu przestawiłem o 1 ząbek i było git.
Edytowane przez janiu49 dnia 19-07-2013 22:36
Mija mnie kolejny brat, więc lewa w górę na znak
Że wszyscy jesteśmy równi, prędkość znów wstrzymuje czas
Więc pędzę ślepo gdzieś w dal, spowija mnie wiatru szum
Rób zawsze brat to co kochasz, a wnet poniesie cię tłum!
 
CoX_Rider
#16 Drukuj posta
Dodany dnia 19-07-2013 22:59
Biker


Postów: 117
Data rejestracji: 26.10.10

- "Nie mogę się szybciej rozpędzić, a obroty są wysokie"
- "On sie wkręca na obroty bez problemu".
- " nie chce jechać szybciej, a obroty sa juz dosyć wysokie."
Mi to śmierdzi wyłącznie zbyt krótkim przełożeniem na zębatkach. Jakie masz zębatki i oponę z tyłu?
http://www.polska...-50/113299

http://www.youtub...jZAK5cwPeQ

<brum brum brum>
 
Koper
#17 Drukuj posta
Dodany dnia 20-07-2013 11:48
Biker


Postów: 77
Data rejestracji: 07.07.12

Janiu miałeś racje. Założyłem z powrotem gaznik pz19 i motor dostał mocy i zaczął jechać szybciej. Teraz zostało go wyregulować. Może kupie po prostu mniejsze dysze do pz26 i będzie git. Dzięki chłopaki!
King łoś 50ccm
 
Przeskocz do forum: