-18 ℃
teraz
-16 ℃
noc
Zobacz temat
 Drukuj temat
Nowe 125 (110)
MrJaro2
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 22-07-2013 00:03
Awatar

Biker


Postów: 115
Data rejestracji: 10.05.11

Witam. Otóż nadeszła ta upragniona chwila, mam przed sobą 1200 zł i takie proste pytanie: http://allegro.pl...31080.html brać czy nie? Jeśli były już takie tematy to przepraszam, jednak chciałbym założyć swój, własny, aby mieć wszystko dokłądnie opisane i wyjaśnione przez tutejszych znawców, w końcu to nie mały wydatek ;) Wracając do silnika wiem, że to jest 110, jednak ciężko tu u nas dostać prawdziwe 125. Szkoda tylko, że ten zestaw nie zawiera gaźnika, trzeba będzie zakupić od razu PZ26. Miał ktoś jakieś problemy z tym NN? Chcę używać tego silnika przez najbliższe 2 lata do dojeżdzania do szkoły codziennie 6 km w jedną stronę co daje 12 km dziennie, oczywiście mówię tylko o dojazdach do szkoły bez innych wypraw, w które oczywiście zamierzam się wybrać ;) Brać to czy nie? Nie chcę kupić shitu, z którym miałbym mieć tylko problemy zwłaszcza, że mechanik jak narazie ze mnie marny.

EDIT: Jeśli ktoś z Was ma dostęp do nowych prawdziwych 125 lub 140 proszę tu pisać ;) byleby to było pewne źródło.
Edytowane przez MrJaro2 dnia 22-07-2013 00:05
 
Bandyta
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 22-07-2013 00:29
Awatar

Doświadczony biker


Postów: 206
Data rejestracji: 05.06.11

Ja bym brał najtańszy jaki jest na allegro. W końcu No Name czy Zong to i tak jest chińskie. Co do gaźnika to masz rację, że lepiej od razu kupić pz26. Przy regularnych wymianach oleju i spokojnym użytkowaniu (tj. nie palenie gumy przed kolegami przy każdej możliwej okazji) to powinien wytrzymać spokojnie.
img13.imageshack.us/img13/6387/bannerfyg.jpg
 
KML_TDU
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 22-07-2013 00:45
Moderator


Postów: 412
Data rejestracji: 13.04.12

Z tego co wiem to NN110 i NN125 mają różne wały czyli moze wynikać z tego ze 125 ma większy skok tloka dzięki czemu ma 15ccm więcej pomimo tej samej srednicy cylka więc z tym ze tylko napisem się różnią to nie do końca moze być prawda. Ja sam jeżdze na NN125 z gażnikiem PZ26 (troszkę inny niż dostępne na allegro bo pochodzi ze starego hyosunga i ma pompkę przyśpieszajacą) i zrobilem na nim jakieś 2500 km Moze więcej i nie mam z nim żadnego problemu, pali od kopa zawsze. Też go uzywam na codzienny dojazd do szkoły i pracy ok 20km dziennie) spala jakieś 3-3.5l na 100km. Z tego co pamiętam to jak go kupowalem to były po 600zl i do tego dodawali jeszczę gaźnik :D
Jedyne z czym możesz mieć problem to ładowanie ze wzgledu na przystosowanie silnika do innej instalacji, ale wtedy wystarczy zamontować do niego cewki ze starego silnika i wszystko działa.
 
MrJaro2
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 22-07-2013 00:54
Awatar

Biker


Postów: 115
Data rejestracji: 10.05.11

Z cewkami problemu nie będzie bo dopiero co kupiłem nową do starego silnika :) Żadnego palenia gumy nie było i nie będzie, jakoś mnie to nie kręci i nie lubię katować moto, więc z tego co mówicie powinno się to dobrze spisać ;) Jutro zamawiam ten silniczek i poszukam gaźnika chyba, że ktoś tutaj ma PZ26?
 
MrJaro2
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 22-07-2013 01:21
Awatar

Biker


Postów: 115
Data rejestracji: 10.05.11

W jakim sensie się nie przydadzą? xD Jeśli na 19mm jest ok to narazie zamontuję stary gaźnik, na szczescie mam 19.
 
Bandyta
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 22-07-2013 02:15
Awatar

Doświadczony biker


Postów: 206
Data rejestracji: 05.06.11

KucaQ gówno prawda! Przecież można wykręcić same cewki i przymocować na stary stojan, a nie zmieniać razem ze stojanem (ja tak zrobiłem i ładowanie jest idealne do dzisiaj). Trzeba tylko dokładnie polutować wszystko, aby nic się nie odlepiło.

Co do gaźnika to radzę zmienić, będzie zdecydowanie więcej mocy niż na 19mm czy 22mm.
img13.imageshack.us/img13/6387/bannerfyg.jpg
 
kamil_gs
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 22-07-2013 06:31
Awatar

Ghost Rider


Postów: 1420
Data rejestracji: 09.12.10

Ja mam kontakt z gościem który może ci sprowadzić nawet 170cc :P przykładowo STOMP 140 z lekkim magnetem koszt ok 1500 a 120cc ok 1200, napisz co cię dokładnie interesuje to napiszę do niego i w ciągu jakichś 2tyg bd miał silnik w zależności czy ma na stanie czy musiałby sprowadzić zza granicy ;)
mój łoś==>img856.imageshack.us/img856/7440/dddua.jpgimg824.imageshack.us/img824/2972/30239141.jpg<== kanał YT
 
klemens244
#8 Drukuj posta
Dodany dnia 22-07-2013 08:16
Władca szos


Postów: 910
Data rejestracji: 08.11.11

Co do cewek w moim 110 ccm. Na zdjęciach macie różnice nie tylko rzecz jasna w samych cewkach ile również w mocowaniu ich do pokryw. Obydwa te elementy wymieniłem u siebie, ażeby zamontować iskrownik 6-o cewkowy. Pozostałych elementów nie trzeba wymieniać.
imageshack.us/scaled/thumb/713/03yt.jpg
oraz z nowym deklem:
imageshack.us/scaled/thumb/692/6wek.jpg
Edytowane przez klemens244 dnia 22-07-2013 08:19
Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG.
[Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg)
 
wujek
#9 Drukuj posta
Dodany dnia 22-07-2013 09:52
Awatar

Ghost Rider


Postów: 1079
Data rejestracji: 13.11.11

KucaQ pewnie zapomnial ze no-name sa jeszcze z gornym rozrusznikiem do ktorych lewe dekle pasuja od starych silnikow 50ccm. A mam pytanko co do tematu , bo u mnie na wolnych obrotach lampa prawie nie swieci i mam zaplon 2-cewkowy (silnik 110 No-Name bez rozrusznika) to jak moge to przerobic na 6-cewkowy?
Kontakt:
Tel. 692997250
Skype: wujek6233
http://wujek6233.....com/all#1
https://www.faceb...m/wuj.ek.5
 
MrJaro2
#10 Drukuj posta
Dodany dnia 22-07-2013 11:49
Awatar

Biker


Postów: 115
Data rejestracji: 10.05.11

kamil_gs Szkoda, że to nie na mój portfel ;( Zostanę przy tym silniku z allegro. A co do cewek trzeba jeszcze dokupić inny 6-cio cewkowy iskrownik? W starym silniku miałem 6 cewek. Czym się różnią te mocowania iksrowników? Na allegro są tylko te, które mam w łosiu.
 
klemens244
#11 Drukuj posta
Dodany dnia 22-07-2013 11:50
Władca szos


Postów: 910
Data rejestracji: 08.11.11

6-c cewek 35 zeta +obudowa pod ten iskrowni - różne ceny. Ostatnio widziałem wszystkie pokrywy w naprawskuter.pl. Na allegro są też obok Ciebie lub u chłopaków. Spytaj się Sysego, chyba ma je luzem na regale.
Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG.
[Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg)
 
MrJaro2
#12 Drukuj posta
Dodany dnia 22-07-2013 12:02
Awatar

Biker


Postów: 115
Data rejestracji: 10.05.11

Na allegro widzę tylko takie cuda http://allegro.pl...43117.html, identyczne jak u mnie w łosiu..

EDIT: KucaQ a jak Ty poradziłeś sobie z ładowaniem w nowym silniku?
Edytowane przez MrJaro2 dnia 22-07-2013 12:53
 
szymo_97
#13 Drukuj posta
Dodany dnia 22-07-2013 21:48
Awatar

Administrator


Postów: 1828
Data rejestracji: 01.11.10

Da się przerobić (łatwo) instalacje z motocykla 6-o cewkowego na silnik 2 cewkowy. Sam to robiłem w Zumico kumpla. :)
Nie będę się tu rozpisywał. Uderz do mnie na Gadu-Gadu 2048153020481530 to udzielę informacji :)
GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 :D

s10.postimg.org/fvz6df5vp/wqdz690429546a.jpg Piszę poprawnie po polsku

gg. 20481530
 
MrJaro2
#14 Drukuj posta
Dodany dnia 22-07-2013 21:48
Awatar

Biker


Postów: 115
Data rejestracji: 10.05.11

Kurcze, z tego co czytam to raczej będzie spory problem z tym ładowaniem. A światła na wyższych obrotach jako tako świecą? Da się jechać? Nie musi mi ładować akumulatora, silnik kupuję bez rozrusznika ;P

Szymo_97 mogę napisać do Ciebie za jakąś godzinke lub trochę więcej lub jutro? Teraz muszę odstąpić komputer mamie i nie mam jak pisać.
Edytowane przez MrJaro2 dnia 22-07-2013 21:50
 
szymo_97
#15 Drukuj posta
Dodany dnia 22-07-2013 21:51
Awatar

Administrator


Postów: 1828
Data rejestracji: 01.11.10

MrJaro2, spokojnie się da. Napisz do mnie to Ci objaśnię wszystko :) muszę się też ciebie spytać i kilka rzeczy i powiem Ci co masz zrobić, żeby wszystko ze sobą grało :)

Spoko, pisz jak będę dostępny :)
Edytowane przez szymo_97 dnia 22-07-2013 21:56
GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 :D

s10.postimg.org/fvz6df5vp/wqdz690429546a.jpg Piszę poprawnie po polsku

gg. 20481530
 
KML_TDU
#16 Drukuj posta
Dodany dnia 23-07-2013 00:56
Moderator


Postów: 412
Data rejestracji: 13.04.12

Jeśli cewki by nie pasowaly pod twoją instalacje to jeździć się nie da (napiecie bardzo skacze i pali żarowki przy wysokich obrotach a do tego kierunki, stop i klakson są z akuma więc lądowanie jest potrzebne) jednak najlepiej będzie jak będziesz mial już silnik zamontowany i wtedy bedziemy wiedzieć co tam dokladnie siedzi w środku bo chińczycy to lubią czasem trochę zamieszać i może się okazać że będzie wszystko ok a moze będzie potrzeba coś przerobic jednak tym się nie martw bo jest to w miarę proste.
A co do przeklądania iskrowników 2-cewkowych ze starego silnika do 110/125 to problemu nie ma tylko trzeba przełozyć same cewki (a konkretniej to tylko jedną cewkę) a nie razem ze stojanem.
 
szymo_97
#17 Drukuj posta
Dodany dnia 23-07-2013 11:45
Awatar

Administrator


Postów: 1828
Data rejestracji: 01.11.10

Odpowiedni regulator i już nie będzie palić żarówek.
Zarówno instalacje z dwóch cewek na sześć cewek jest łatwo przerobić, jak i na odwrót. :) Potrzeba odrobinę chęci i tyle :D
GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 :D

s10.postimg.org/fvz6df5vp/wqdz690429546a.jpg Piszę poprawnie po polsku

gg. 20481530
 
klemens244
#18 Drukuj posta
Dodany dnia 23-07-2013 14:26
Władca szos


Postów: 910
Data rejestracji: 08.11.11

Jak już pisałem trzeba dać regulator od 2T, bo później odcina napięcie ładowania. Ja dałem od keeway'a. Co do zamiany cewek: wyżej są zdjęcia ich obydwu z RÓŻNYMI deklami. Sam cokół cewek jest inny, no i cewki mają RÓŻNĄ wysokość, więc chęci to chyba nie jest wszystko. Dostawca silnika dostarczył mi właśnie inny dekiel pod 6-ć cewek, bo na długiej tulei, jako odlew pokrywy. Każdy mając dwie ręce by sam to zrobił. Jakoś nie widzę potrzeb podważania zdania dostawcy silnika, który dostarcza części do łososiowatych i do ATV na cała Polskę. Ale łeb mu można zawsze urwać, nikt nie jest doskonały przecież.
Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG.
[Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg)
 
MrJaro2
#19 Drukuj posta
Dodany dnia 23-07-2013 14:42
Awatar

Biker


Postów: 115
Data rejestracji: 10.05.11

Silnik już zamówiony, sprzedawca jutro wyśle. Przyjdzie, zamontuję i zobaczymy jak będzie działać, dopiero wtedy będziemy kombinować ;)
 
MrJaro2
#20 Drukuj posta
Dodany dnia 25-07-2013 14:06
Awatar

Biker


Postów: 115
Data rejestracji: 10.05.11

Silnik doszedł przed chwilą :D Dam radę to sam zamontować czy będę potrzebował kogoś do pomocy?
 
Przeskocz do forum: