Zobacz temat
Eaglets Chopper Team :: KING :: King - Tuning
Nowe 125 (110)
|
|
MrJaro2 |
Dodany dnia 22-07-2013 00:03
|
![]() Biker ![]() Postów: 115 Data rejestracji: 10.05.11 |
Witam. Otóż nadeszła ta upragniona chwila, mam przed sobą 1200 zł i takie proste pytanie: http://allegro.pl...31080.html brać czy nie? Jeśli były już takie tematy to przepraszam, jednak chciałbym założyć swój, własny, aby mieć wszystko dokłądnie opisane i wyjaśnione przez tutejszych znawców, w końcu to nie mały wydatek ![]() ![]() EDIT: Jeśli ktoś z Was ma dostęp do nowych prawdziwych 125 lub 140 proszę tu pisać ![]() Edytowane przez MrJaro2 dnia 22-07-2013 00:05 |
|
|
Bandyta |
Dodany dnia 22-07-2013 00:29
|
![]() Doświadczony biker ![]() Postów: 206 Data rejestracji: 05.06.11 |
Ja bym brał najtańszy jaki jest na allegro. W końcu No Name czy Zong to i tak jest chińskie. Co do gaźnika to masz rację, że lepiej od razu kupić pz26. Przy regularnych wymianach oleju i spokojnym użytkowaniu (tj. nie palenie gumy przed kolegami przy każdej możliwej okazji) to powinien wytrzymać spokojnie.
|
|
|
KML_TDU |
Dodany dnia 22-07-2013 00:45
|
Moderator![]() Postów: 412 Data rejestracji: 13.04.12 |
Z tego co wiem to NN110 i NN125 mają różne wały czyli moze wynikać z tego ze 125 ma większy skok tloka dzięki czemu ma 15ccm więcej pomimo tej samej srednicy cylka więc z tym ze tylko napisem się różnią to nie do końca moze być prawda. Ja sam jeżdze na NN125 z gażnikiem PZ26 (troszkę inny niż dostępne na allegro bo pochodzi ze starego hyosunga i ma pompkę przyśpieszajacą) i zrobilem na nim jakieś 2500 km Moze więcej i nie mam z nim żadnego problemu, pali od kopa zawsze. Też go uzywam na codzienny dojazd do szkoły i pracy ok 20km dziennie) spala jakieś 3-3.5l na 100km. Z tego co pamiętam to jak go kupowalem to były po 600zl i do tego dodawali jeszczę gaźnik ![]() Jedyne z czym możesz mieć problem to ładowanie ze wzgledu na przystosowanie silnika do innej instalacji, ale wtedy wystarczy zamontować do niego cewki ze starego silnika i wszystko działa. |
|
|
MrJaro2 |
Dodany dnia 22-07-2013 00:54
|
![]() Biker ![]() Postów: 115 Data rejestracji: 10.05.11 |
Z cewkami problemu nie będzie bo dopiero co kupiłem nową do starego silnika ![]() ![]() |
|
|
MrJaro2 |
Dodany dnia 22-07-2013 01:21
|
![]() Biker ![]() Postów: 115 Data rejestracji: 10.05.11 |
W jakim sensie się nie przydadzą? xD Jeśli na 19mm jest ok to narazie zamontuję stary gaźnik, na szczescie mam 19. |
|
|
Bandyta |
Dodany dnia 22-07-2013 02:15
|
![]() Doświadczony biker ![]() Postów: 206 Data rejestracji: 05.06.11 |
KucaQ gówno prawda! Przecież można wykręcić same cewki i przymocować na stary stojan, a nie zmieniać razem ze stojanem (ja tak zrobiłem i ładowanie jest idealne do dzisiaj). Trzeba tylko dokładnie polutować wszystko, aby nic się nie odlepiło. Co do gaźnika to radzę zmienić, będzie zdecydowanie więcej mocy niż na 19mm czy 22mm. |
|
|
kamil_gs |
Dodany dnia 22-07-2013 06:31
|
![]() Ghost Rider ![]() Postów: 1420 Data rejestracji: 09.12.10 |
Ja mam kontakt z gościem który może ci sprowadzić nawet 170cc ![]() ![]() |
|
|
klemens244 |
Dodany dnia 22-07-2013 08:16
|
Władca szos![]() Postów: 910 Data rejestracji: 08.11.11 |
Co do cewek w moim 110 ccm. Na zdjęciach macie różnice nie tylko rzecz jasna w samych cewkach ile również w mocowaniu ich do pokryw. Obydwa te elementy wymieniłem u siebie, ażeby zamontować iskrownik 6-o cewkowy. Pozostałych elementów nie trzeba wymieniać.![]() oraz z nowym deklem: ![]() Edytowane przez klemens244 dnia 22-07-2013 08:19 Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG. [Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg) |
|
|
wujek |
Dodany dnia 22-07-2013 09:52
|
![]() Ghost Rider ![]() Postów: 1079 Data rejestracji: 13.11.11 |
KucaQ pewnie zapomnial ze no-name sa jeszcze z gornym rozrusznikiem do ktorych lewe dekle pasuja od starych silnikow 50ccm. A mam pytanko co do tematu , bo u mnie na wolnych obrotach lampa prawie nie swieci i mam zaplon 2-cewkowy (silnik 110 No-Name bez rozrusznika) to jak moge to przerobic na 6-cewkowy?
Kontakt: Tel. 692997250 Skype: wujek6233 http://wujek6233.....com/all#1 https://www.faceb...m/wuj.ek.5 |
|
|
MrJaro2 |
Dodany dnia 22-07-2013 11:49
|
![]() Biker ![]() Postów: 115 Data rejestracji: 10.05.11 |
kamil_gs Szkoda, że to nie na mój portfel ![]() |
|
|
klemens244 |
Dodany dnia 22-07-2013 11:50
|
Władca szos![]() Postów: 910 Data rejestracji: 08.11.11 |
6-c cewek 35 zeta +obudowa pod ten iskrowni - różne ceny. Ostatnio widziałem wszystkie pokrywy w naprawskuter.pl. Na allegro są też obok Ciebie lub u chłopaków. Spytaj się Sysego, chyba ma je luzem na regale.
Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG. [Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg) |
|
|
MrJaro2 |
Dodany dnia 22-07-2013 12:02
|
![]() Biker ![]() Postów: 115 Data rejestracji: 10.05.11 |
Na allegro widzę tylko takie cuda http://allegro.pl...43117.html, identyczne jak u mnie w łosiu.. EDIT: KucaQ a jak Ty poradziłeś sobie z ładowaniem w nowym silniku? Edytowane przez MrJaro2 dnia 22-07-2013 12:53 |
|
|
szymo_97 |
Dodany dnia 22-07-2013 21:48
|
![]() Administrator ![]() Postów: 1828 Data rejestracji: 01.11.10 |
Da się przerobić (łatwo) instalacje z motocykla 6-o cewkowego na silnik 2 cewkowy. Sam to robiłem w Zumico kumpla. ![]() Nie będę się tu rozpisywał. Uderz do mnie na Gadu-Gadu ![]() GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 ![]() ![]() gg. 20481530 |
|
|
MrJaro2 |
Dodany dnia 22-07-2013 21:48
|
![]() Biker ![]() Postów: 115 Data rejestracji: 10.05.11 |
Kurcze, z tego co czytam to raczej będzie spory problem z tym ładowaniem. A światła na wyższych obrotach jako tako świecą? Da się jechać? Nie musi mi ładować akumulatora, silnik kupuję bez rozrusznika ;P Szymo_97 mogę napisać do Ciebie za jakąś godzinke lub trochę więcej lub jutro? Teraz muszę odstąpić komputer mamie i nie mam jak pisać. Edytowane przez MrJaro2 dnia 22-07-2013 21:50 |
|
|
szymo_97 |
Dodany dnia 22-07-2013 21:51
|
![]() Administrator ![]() Postów: 1828 Data rejestracji: 01.11.10 |
MrJaro2, spokojnie się da. Napisz do mnie to Ci objaśnię wszystko ![]() ![]() Spoko, pisz jak będę dostępny ![]() Edytowane przez szymo_97 dnia 22-07-2013 21:56 GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 ![]() ![]() gg. 20481530 |
|
|
KML_TDU |
Dodany dnia 23-07-2013 00:56
|
Moderator![]() Postów: 412 Data rejestracji: 13.04.12 |
Jeśli cewki by nie pasowaly pod twoją instalacje to jeździć się nie da (napiecie bardzo skacze i pali żarowki przy wysokich obrotach a do tego kierunki, stop i klakson są z akuma więc lądowanie jest potrzebne) jednak najlepiej będzie jak będziesz mial już silnik zamontowany i wtedy bedziemy wiedzieć co tam dokladnie siedzi w środku bo chińczycy to lubią czasem trochę zamieszać i może się okazać że będzie wszystko ok a moze będzie potrzeba coś przerobic jednak tym się nie martw bo jest to w miarę proste. A co do przeklądania iskrowników 2-cewkowych ze starego silnika do 110/125 to problemu nie ma tylko trzeba przełozyć same cewki (a konkretniej to tylko jedną cewkę) a nie razem ze stojanem. |
|
|
szymo_97 |
Dodany dnia 23-07-2013 11:45
|
![]() Administrator ![]() Postów: 1828 Data rejestracji: 01.11.10 |
Odpowiedni regulator i już nie będzie palić żarówek. Zarówno instalacje z dwóch cewek na sześć cewek jest łatwo przerobić, jak i na odwrót. ![]() ![]() GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 ![]() ![]() gg. 20481530 |
|
|
klemens244 |
Dodany dnia 23-07-2013 14:26
|
Władca szos![]() Postów: 910 Data rejestracji: 08.11.11 |
Jak już pisałem trzeba dać regulator od 2T, bo później odcina napięcie ładowania. Ja dałem od keeway'a. Co do zamiany cewek: wyżej są zdjęcia ich obydwu z RÓŻNYMI deklami. Sam cokół cewek jest inny, no i cewki mają RÓŻNĄ wysokość, więc chęci to chyba nie jest wszystko. Dostawca silnika dostarczył mi właśnie inny dekiel pod 6-ć cewek, bo na długiej tulei, jako odlew pokrywy. Każdy mając dwie ręce by sam to zrobił. Jakoś nie widzę potrzeb podważania zdania dostawcy silnika, który dostarcza części do łososiowatych i do ATV na cała Polskę. Ale łeb mu można zawsze urwać, nikt nie jest doskonały przecież.
Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG. [Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg) |
|
|
MrJaro2 |
Dodany dnia 23-07-2013 14:42
|
![]() Biker ![]() Postów: 115 Data rejestracji: 10.05.11 |
Silnik już zamówiony, sprzedawca jutro wyśle. Przyjdzie, zamontuję i zobaczymy jak będzie działać, dopiero wtedy będziemy kombinować ![]() |
|
|
MrJaro2 |
Dodany dnia 25-07-2013 14:06
|
![]() Biker ![]() Postów: 115 Data rejestracji: 10.05.11 |
Silnik doszedł przed chwilą ![]() |
|
Przeskocz do forum: |