Zobacz temat
Eaglets Chopper Team :: KING :: King - Pomoc Techniczna
Zmiana zębatek doda mocy?
|
|
Pchla10198 |
Dodany dnia 31-07-2013 10:31
|
Biker Postów: 76 Data rejestracji: 06.07.13 |
Witam Serdecznie! Posiadam motorower Kingway King 50cc (4t) z orginalnym przełożeniem 14z/38z Motor chodź jest odblokowany nie zadowala mnie swoją zrywnościa (o predkosć mi nie chodzi). Zamierzam kupić zębatki z przodu mniejsza a na tył może troche wieksza. Nie mam pojęcia ilu zębowa mam wybrać zębatke żeby motor dobrze chodził i poradził sobie z taka przeróbka. Aha mam tez zmieniać cylinder na wiekszy wiec może pierwsze zobacze jak chodzi na nowym cylku a dopiero potem jak to mi nie starczy, wymienie zębatki Czy przełożenie 12z/42z byłoby dobre czy za duzo straci na v-maxie? Proszę o pomoc! Kingway King http://www.polska...-50/145110 |
|
|
kew |
Dodany dnia 31-07-2013 11:03
|
Moderator Postów: 697 Data rejestracji: 24.05.10 |
Straci na v-maksie jak będziesz miał np. 72cc to jak dasz np. 16 z przodu a tył oryginał to na mocy aż tak nie straci a na v-maksie zyska, ale bez przesady.
Chopper Rules...! Być po stronie większości to domena bydła. GG:19776862 [center] |
|
|
CoX_Rider |
Dodany dnia 31-07-2013 11:53
|
Biker Postów: 117 Data rejestracji: 26.10.10 |
Chcesz zrywności od silnika 50 ccm w 4t? Jedynym rozsądnym rozwiązaniem jest zwiększenie pojemności silnika. Najprościej, tak jak przedmówca zasugerował, zakupić zestaw 72 ccm i założyć zębatkę 16 lub 15 (albo nawet zostawić 14, ale szkoda męczyć silnik na wysokich obrotach). Zmiana zębatek w konfiguracji jaką pisałeś zmniejszy V-max gdzieś ok 10 km/h, a mocy prawdopodobnie będzie mniej niż przy zestawie 72 i zębatkach 14/38. http://www.polska...-50/113299 http://www.youtub...jZAK5cwPeQ <brum brum brum> |
|
|
Pchla10198 |
Dodany dnia 31-07-2013 12:46
|
Biker Postów: 76 Data rejestracji: 06.07.13 |
Ale mi właśnie bardziej chodziło o ta moc niz prędkosc ale jak mówicie że sie nie opłaca robić tak jak mówiłem to ok, zrobie jak wy mówicie... a jak bym dał np 16/40 czy cos w tym stylu że zębatki zwieksze tam o np. zęby na nowym cylku?
Kingway King http://www.polska...-50/145110 |
|
|
CoX_Rider |
Dodany dnia 31-07-2013 13:21
|
Biker Postów: 117 Data rejestracji: 26.10.10 |
Jak chcesz moc to jeździj na trójce i będziesz miał moc Nie ma sensu zwiększać ilości zębów z przodu i z tyłu16/40 bo w rezultacie otrzymałe moc oraz prędkość będą takie same jak przy zmianie zębatki przedniej z 14z na 15z.
http://www.polska...-50/113299 http://www.youtub...jZAK5cwPeQ <brum brum brum> |
|
|
Pchla10198 |
Dodany dnia 31-07-2013 22:09
|
Biker Postów: 76 Data rejestracji: 06.07.13 |
aha... ale i tak czeka mnie dopiero przeróbka za jakis czas... dzieki
Kingway King http://www.polska...-50/145110 |
|
|
kew |
Dodany dnia 01-08-2013 09:36
|
Moderator Postów: 697 Data rejestracji: 24.05.10 |
ja mam 16 na przód i na tył oryginał oczywiście na 72cc i pod spore górki problemu na 4 nie ma ;P
Chopper Rules...! Być po stronie większości to domena bydła. GG:19776862 [center] |
|
Przeskocz do forum: |