-18 ℃
teraz
-16 ℃
noc
Zobacz temat
 Drukuj temat
Zmiana zębatek doda mocy?
Pchla10198
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 31-07-2013 10:31
Awatar

Biker


Postów: 76
Data rejestracji: 06.07.13

Witam Serdecznie!
Posiadam motorower Kingway King 50cc (4t) z orginalnym przełożeniem 14z/38z
Motor chodź jest odblokowany nie zadowala mnie swoją zrywnościa (o predkosć mi nie chodzi). Zamierzam kupić zębatki z przodu mniejsza a na tył może troche wieksza. Nie mam pojęcia ilu zębowa mam wybrać zębatke żeby motor dobrze chodził i poradził sobie z taka przeróbka. Aha mam tez zmieniać cylinder na wiekszy wiec może pierwsze zobacze jak chodzi na nowym cylku a dopiero potem jak to mi nie starczy, wymienie zębatki:P Czy przełożenie 12z/42z byłoby dobre czy za duzo straci na v-maxie? Proszę o pomoc!
Kingway King ect
http://www.polska...-50/145110
 
kew
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 31-07-2013 11:03
Moderator


Postów: 697
Data rejestracji: 24.05.10

Straci na v-maksie jak będziesz miał np. 72cc to jak dasz np. 16 z przodu a tył oryginał to na mocy aż tak nie straci a na v-maksie zyska, ale bez przesady.
Chopper Rules...!
Być po stronie większości to domena bydła.
GG:19776862
[center]
 
CoX_Rider
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 31-07-2013 11:53
Biker


Postów: 117
Data rejestracji: 26.10.10

Chcesz zrywności od silnika 50 ccm w 4t? :P

Jedynym rozsądnym rozwiązaniem jest zwiększenie pojemności silnika. Najprościej, tak jak przedmówca zasugerował, zakupić zestaw 72 ccm i założyć zębatkę 16 lub 15 (albo nawet zostawić 14, ale szkoda męczyć silnik na wysokich obrotach). Zmiana zębatek w konfiguracji jaką pisałeś zmniejszy V-max gdzieś ok 10 km/h, a mocy prawdopodobnie będzie mniej niż przy zestawie 72 i zębatkach 14/38.
http://www.polska...-50/113299

http://www.youtub...jZAK5cwPeQ

<brum brum brum>
 
Pchla10198
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 31-07-2013 12:46
Awatar

Biker


Postów: 76
Data rejestracji: 06.07.13

Ale mi właśnie bardziej chodziło o ta moc niz prędkosc :P ale jak mówicie że sie nie opłaca robić tak jak mówiłem to ok, zrobie jak wy mówicie... a jak bym dał np 16/40 czy cos w tym stylu że zębatki zwieksze tam o np. zęby na nowym cylku?
Kingway King ect
http://www.polska...-50/145110
 
CoX_Rider
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 31-07-2013 13:21
Biker


Postów: 117
Data rejestracji: 26.10.10

Jak chcesz moc to jeździj na trójce i będziesz miał moc :D Nie ma sensu zwiększać ilości zębów z przodu i z tyłu16/40 bo w rezultacie otrzymałe moc oraz prędkość będą takie same jak przy zmianie zębatki przedniej z 14z na 15z.
http://www.polska...-50/113299

http://www.youtub...jZAK5cwPeQ

<brum brum brum>
 
Pchla10198
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 31-07-2013 22:09
Awatar

Biker


Postów: 76
Data rejestracji: 06.07.13

aha... ale i tak czeka mnie dopiero przeróbka za jakis czas... dzieki
Kingway King ect
http://www.polska...-50/145110
 
kew
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 01-08-2013 09:36
Moderator


Postów: 697
Data rejestracji: 24.05.10

ja mam 16 na przód i na tył oryginał oczywiście na 72cc i pod spore górki problemu na 4 nie ma ;P
Chopper Rules...!
Być po stronie większości to domena bydła.
GG:19776862
[center]
 
Przeskocz do forum: