Zobacz temat
Eaglets Chopper Team :: INNE :: Moja maszyna
Husqvarna SM 125 by FreeHouse
|
|
FreeHouse |
Dodany dnia 30-10-2013 15:34
|
![]() Doświadczony biker ![]() Postów: 285 Data rejestracji: 04.04.11 |
Siemka, wiem, że daaawno mnie tu nie było, ale prze ten czas wiele się u mnie działo, m.in zmieniłem motor. Łośka nadal mam, aczkolwiek obecnie jeżdżę tylko na Husky'm ![]() Chciałem Wam przedstawić mojego nowego potworka: Husqvarna SM 125 z 2004 roku, póki co zablokowana, więc "tylko" 28KM, ale mam nadzieję, że to się w najbliższym czasie zmieni ![]() ![]() Póki, co jedno zdjęcie, jak porobię więcej to nie omieszkam Wam podrzucić ![]() ![]() Poprzedni właściciel zmienił w niej manetki oraz lusterka, za co duży plus dla niego, ale zamiast kupić nową stacyjkę zamontował przycisk... Tak więc w najbliższym czasie czeka mnie jeszcze wydatek kilkuset złotych na nową stacyjkę ![]() ![]() Lewa w górę! Mój łosiek --> http://mojemoto.p... Zagrajmy z FreeHouse'm --> http://www.youtub...ature=mhee JEŚLI POMOGŁEM, KLIKNIJ "POMÓGŁ". |
|
|
sikorbs |
Dodany dnia 30-10-2013 16:07
|
![]() Biker ![]() Postów: 76 Data rejestracji: 15.09.13 |
Kope lat stary. ![]() Świetna maszyna, i te "tylko" 28KM. ![]() |
|
|
wujek |
Dodany dnia 30-10-2013 16:12
|
![]() Ghost Rider ![]() Postów: 1079 Data rejestracji: 13.11.11 |
Tylko 28KM ? Moim zdaniem to bardzo duzo. ;] Bardzo ladne SM Zdradzisz ile za to dales?
Kontakt: Tel. 692997250 Skype: wujek6233 http://wujek6233.....com/all#1 https://www.faceb...m/wuj.ek.5 |
|
|
sikorbs |
Dodany dnia 30-10-2013 17:08
|
![]() Biker ![]() Postów: 76 Data rejestracji: 15.09.13 |
Wujek, to ironia była Te 28KM to marzenie każdego kierowcy łosia. ![]() |
|
|
szymo_97 |
Dodany dnia 30-10-2013 17:29
|
![]() Administrator ![]() Postów: 1828 Data rejestracji: 01.11.10 |
No to teraz się pochwal ile przepłaciłem za tą pierdziawkę? ![]() Ja już drugi raz nie popełnię tego samego błedu jakim bylo kupno 125cc 2t, "bo mocne". Mimo wszystko życzę Ci jak najwięcej bezawaryjnych km. ![]() PS Też Ci łoi tyle paliwska co moje Suzuki? 10-13 l/100km? GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 ![]() ![]() gg. 20481530 |
|
|
FreeHouse |
Dodany dnia 30-10-2013 18:43
|
![]() Doświadczony biker ![]() Postów: 285 Data rejestracji: 04.04.11 |
Te "tylko" 28km to oczywiście była ironia, tak gwoli wyjaśnienia ![]() Dałem za to SM 5300zł + 500zł przywózka do domu, bo w żadnym samochodzie haka nie mam... ![]() @szymo_97 Ja tam uważam, że do pojemności 250cc, 2T wygrywa pod każdym względem, dopiero powyżej, 4T wychodzi na prowadzenie ![]() Mój łosiek --> http://mojemoto.p... Zagrajmy z FreeHouse'm --> http://www.youtub...ature=mhee JEŚLI POMOGŁEM, KLIKNIJ "POMÓGŁ". |
|
|
szymo_97 |
Dodany dnia 30-10-2013 20:43
|
![]() Administrator ![]() Postów: 1828 Data rejestracji: 01.11.10 |
Ja bym rzekł tak, że 2t jest lepsze jedynie pod względem mocy. Jeździłem japońskim 125 4t i teraz jeżdżę japońskim 125 2t... Jak juz wspomniałem nie popełniłbym tego błędu drugi raz, dlatego sprzedaję jak najszybciej RG, a do projektu kupuję solidny silniczek 150/250cc 4t ![]() GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 ![]() ![]() gg. 20481530 |
|
|
FreeHouse |
Dodany dnia 31-10-2013 19:42
|
![]() Doświadczony biker ![]() Postów: 285 Data rejestracji: 04.04.11 |
Jak dla mnie pakowanie do crossa/supermoto 4T to śmiech. Te motory muszą mieć 2T, zwłaszcza, że zwykle występują w pojemnościach rzędu 125-250, rzadko 450 ![]() ![]() Mój łosiek --> http://mojemoto.p... Zagrajmy z FreeHouse'm --> http://www.youtub...ature=mhee JEŚLI POMOGŁEM, KLIKNIJ "POMÓGŁ". |
|
|
szymo_97 |
Dodany dnia 31-10-2013 21:50
|
![]() Administrator ![]() Postów: 1828 Data rejestracji: 01.11.10 |
Brudny? Nie ogarniam tego, że 3/4 2t pierdzi olejem wszędzie gdzie się da: -spod króćca -spod wydechu -łączenie dyfuzora z tłumikiem -z tłumika -z filtra powietrza Ja tam jednak do Suzuki leje sobie najdroższego Castrola, który spala się niemalże bez chmurki dymku właściwie i nie zostawia śladu po jakimkolwiek oleju w postaci brudu. ![]() ![]() Co do tego nieszczęsnego 2t. Powiem Ci tak. Moje RG jest po remoncie, wydawałoby się, że 2t po remoncie służy minimum 10 kkm. Nic bardziej mylnego. Faktycznie. Co do tloka, cylka, wału itd. nie mogę się przyczepić, ale co chwila jebnie jakaś uszczelka pod głowicą, albo coś takiego strasznie wnerwiającego, uniemożliwiające dalszą jazdę. Wolałbym w tym RG mieć silnik 250cc 4t powiedzmy 18 konny, niż obecne 33KM w 125 2t. GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 ![]() ![]() gg. 20481530 |
|
|
FreeHouse |
Dodany dnia 31-10-2013 22:21
|
![]() Doświadczony biker ![]() Postów: 285 Data rejestracji: 04.04.11 |
No ja np. nie mogę pozatykać wszystkich miejsc, którymi wydostaje się olej czy spaliny, bo chociażby z samego cylka prowadzą 2 odmy, które non stop dymią i kapią. taka natura silników. jedni to kochają, inni nienawidzą. Osobiście kocham. Ale po to są i 2T i 4T, by każdy znalazł coś dla siebie. Nie liczy się, jakie masz serce w swojej maszynie, tylko to, że masz pasję.
Mój łosiek --> http://mojemoto.p... Zagrajmy z FreeHouse'm --> http://www.youtub...ature=mhee JEŚLI POMOGŁEM, KLIKNIJ "POMÓGŁ". |
|
Przeskocz do forum: |