Eaglets Chopper Team zrzesza bikerów z całej Polski posiadajacych: Kinga (Kinroad XT50Q/Leike LK50Q), Aprilię Classic, Red Rose, Gilerę Eaglet oraz Jinchenga Knighta.

Forum działa (w kolejnych odsłonach) nieprzerwanie od maja 2007 roku.

www.eaglets.pl



Zobacz temat
Kto jeszcze czyta ten temat? 1 gość(ci)
 Drukuj temat
zablokowany wał??
KingMen
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 13-11-2013 19:16
Początkujący biker


Postów: 30
Data rejestracji: 21.06.13
Reputacja: 0
Diamenty: 0
Ostrzeżeń: 0/6
Siema. W poniedziałek sobie jechałem do kumpla Chopperkiem. Wszystko pięknie. Wracałem do domu i nagle coś mi zaczęło dmuchać koło nogi i nagle łoś stracił kompresję. Przepchałem go do domu rozebrałem silnik i okazało się że uszczelka pod głowicą poszła w ch**. We wtorek kupiłem cały komplet uszczelek i skręciłem. Ustawiłem rozrząd dobrze na 100% i nie mogę kopnąć żeby odpalić jakby się tłok zablokował. Zdjąłem jeszcze raz głowice i o dziwo normalnie tłok się rusza jak kręcę magnetem. Znowu założyłem głowice i ustawiłem rozrząd i dalej to samo nie można kopnąć. Próbowałem na chama magnetem ruszyć i dało się ale tłok rusza się tylko wtedy gdy zębatka rozrządu pokazuje oznaczenie JD tam w wcięciu w głowicy i z powrotem do tego samego miejsca tylko po drugiej stronie i inaczej nie da rady. Co to może być???
 
kamil_gs
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 13-11-2013 19:39
Awatar

Ghost Rider


Postów: 1419
Data rejestracji: 09.12.10
Reputacja: 76
Diamenty: 0
Ostrzeżeń: 0/6
chyba jednak źle ustawiony rozrząd :P sprawdź czy cechy się pokrywają, czyli T na magnecie na godz.12 i JD na zębatce godz. 9 czyli w tym wycięciu w głowicy, jeśli tak jest i nie da się obrócić silnika to jakimś cudem coś mogło się stać z glowicą i się blokuje w co jednak wątpię i obstawiam na rozrząd :P
mój łoś==>img856.imageshack.us/img856/7440/dddua.jpgimg824.imageshack.us/img824/2972/30239141.jpg<== kanał YT
 
szymo_97
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 13-11-2013 20:22
Awatar

Administrator


Postów: 1827
Data rejestracji: 01.11.10
Reputacja: 45
Diamenty: 0
Ostrzeżeń: 0/6
Nawet jakby rozrząd był źle ustawiony to wał by się kręcił normalnie...
Zablokowany jest wałek rozrzadu rozumiem?
Musisz rozbroić głowicę i zobaczyć co tam się stało.
Innej opcji nie widzę.
GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 :D

s10.postimg.org/fvz6df5vp/wqdz690429546a.jpg Piszę poprawnie po polsku

gg. 20481530
 
kamil_gs
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 13-11-2013 20:53
Awatar

Ghost Rider


Postów: 1419
Data rejestracji: 09.12.10
Reputacja: 76
Diamenty: 0
Ostrzeżeń: 0/6
Zależy jak bardzo jest źle ustawiony, Ja złożyłem raz tak o jak było i wałem można było ruszyć tylko kawałek, właśnie tyle ile wyżej jest opisane. Tak czy owak zdejmij glowice zobacz czy wszystko jest ok i ustaw rozrząd patrząc na cechy
mój łoś==>img856.imageshack.us/img856/7440/dddua.jpgimg824.imageshack.us/img824/2972/30239141.jpg<== kanał YT
 
Kropa
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 13-11-2013 23:42
Doświadczony biker


Postów: 254
Data rejestracji: 27.10.11
Reputacja: 7
Diamenty: 0
Ostrzeżeń: 0/6
Zdiagnozować łatwo. Skoro zakładasz głowicę i stawia opór przy kręceniu, a po jej zdjęciu jest lepiej, to problem jest w niej. Możliwe, że łożysko na wałku rozrządu się zatarło. Wyciągnij wałek i zobacz, czy łożyska się kręcą lekko, czy z oporem i jak ogólnie z krzywkami.
Części chopper oraz quad 200.
 
Tiger_Pro
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 14-11-2013 11:30
Początkujący biker


Postów: 29
Data rejestracji: 12.07.13
Reputacja: 0
Diamenty: 0
Ostrzeżeń: 0/6
Mialem to samo wez sprawdz pierścienie na tłoku mi jeden sie skrzywil i zablokowal a jezeli to niepomoze to sprawdz zawory a jak to niepomoze to juz sam niwim powinno pomóc u mnie ostatni pierścień sie skrzywil tzn lekko odgiął i zablokowal tłok w cylindrze
Edytowane przez PeeTER dnia 15-11-2013 13:10
 
Podziel się tym wątkiem
Dodaj do:
Adres:
Na forum:
HTML:
Przeskocz do forum: