-18 ℃
teraz
-16 ℃
noc
Zobacz temat
 Drukuj temat
Potrzebuję porady
Szycu1997
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 03-02-2014 17:02
SuperVIP


Postów: 1
Data rejestracji: 25.07.13

Witam.
W zeszłym sezonie kupiłem kinga i na ten sezon mam zamiar go trochę podrasować.
Oczywiście nowy kolor itd.
Ale chciał bym się poradzic co do mechaniki.
(mam do dyspozycji warsztat samochodowy wiec bez problemu z narzedziami).
Ale do rzeczy:
Chcę kupić kompletny cylinder z głowicą 80 do tego gaznik od 110 (podobno są z wylotem do króćca 22mm a nie 19mm, do tego stożek oraz nowy napęd. I teraz pytania:
Jakie najlepsze zębatki pod zestaw 80 aby zyskac i na mocy i predkosci. Co do tego gaznika czy faktycznie sa 22 i czy to sie oplaca. Do cylindra raczej nie mam pytań chyba że macie jakieś porady ktore sie przydadza. Do tego oczywiscie moduł i króciec pod gaznik.
Prosze o podzielenie sie zastrzeżeniami itd. Mile widziane linki do aukcji np allegro.
Pozdrawiam
Kto nie ryzykuje ten nie pije szampana kozak
 
Kropa
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 03-02-2014 17:17
Doświadczony biker


Postów: 254
Data rejestracji: 27.10.11

Allegro, to wpisujesz sobie elegancko cylinder xxx 4T/chopper/łoś.
Na marginesie, nie ma 80ccm. Kupujesz cylek, tlok, glowica. Elementy zasilania silnika, to konieczne nie sa, ale mozna. Tak, są 22mm jak i rowniez gaznik.
Optymalne przelozenie (tak jak pisales moc i predkosc), to 15-38 albo 16-38- przy tym trooche szybszy, w sumie bardziej bieg sie wydluza.
Części chopper oraz quad 200.
 
szymo_97
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 03-02-2014 17:20
Awatar

Administrator


Postów: 1828
Data rejestracji: 01.11.10

Gaźnik klasyczny pz22, zgadza się :)
Przełożenia? To kwestia gustu, ale prawie wszyscy do 72cc (tyle w rzeczywistości ma zestaw potocznie nazywany "80" ) zakładają przednią zębatkę 16 i odpowiada im to przełożenie. Jest to coś co godzi ze sobą trasę i miasto :)

Gaźnik 22mm
Zestaw 72cc z nieuzbrojoną głowicą (ale jak masz warsztat i umiejętności to żaden problem)
Zębatka 16z, 420
Filtr powietrza 35mm (do wyboru, do koloru)
Edytowane przez szymo_97 dnia 03-02-2014 17:22
GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 :D

s10.postimg.org/fvz6df5vp/wqdz690429546a.jpg Piszę poprawnie po polsku

gg. 20481530
 
kurzac
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 03-02-2014 17:48
Awatar

Władca szos


Postów: 529
Data rejestracji: 22.03.12

zakładaj 16 z . ja miałem 15z i przy nich miał krótkie biegi ;d teraz mam 17 z i jestem bardzo zadowolony mocy ma dużo a można spokojnie śmigać na niskich obrotach
Kliknij Pomógł
GG:7377300
 
szymo_97
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 03-02-2014 17:58
Awatar

Administrator


Postów: 1828
Data rejestracji: 01.11.10

Ja najbardziej polecam do LK/GW 15z, a do XT 16z.
Jak niektórzy z Was pewnie wiedzą XT ma trochę krótsze przełożenia w skrzyni biegów, dlatego nie warto paskować tam 14z.
GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 :D

s10.postimg.org/fvz6df5vp/wqdz690429546a.jpg Piszę poprawnie po polsku

gg. 20481530
 
Toman94
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 03-02-2014 21:31
Awatar

Doświadczony biker


Postów: 239
Data rejestracji: 16.03.10

Ja przy moim 55kg, 72ccm przełożenia 17/38 są dobre :) Silnik XT'kowski.
lh3.googleusercontent.com/-qkj7lS2fnuU/VKfJy_vI_7I/AAAAAAAAIIk/IlPfVCmHjQ8/w702-h527-no/20141229_184533.jpg
 
LukMoto
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 03-02-2014 21:46
Awatar

Doświadczony biker


Postów: 364
Data rejestracji: 01.04.10

Ja miałem 16/38 w LK przy 72cc i było zajebiście. Nigdy nie brakowało mocy a jeździł dość szybko :) Też polecam
 
Przeskocz do forum: