Zobacz temat
Eaglets Chopper Team :: KING :: King - Tuning
Potrzebuję porady
|
|
Szycu1997 |
Dodany dnia 03-02-2014 17:02
|
SuperVIP![]() Postów: 1 Data rejestracji: 25.07.13 |
Witam. W zeszłym sezonie kupiłem kinga i na ten sezon mam zamiar go trochę podrasować. Oczywiście nowy kolor itd. Ale chciał bym się poradzic co do mechaniki. (mam do dyspozycji warsztat samochodowy wiec bez problemu z narzedziami). Ale do rzeczy: Chcę kupić kompletny cylinder z głowicą 80 do tego gaznik od 110 (podobno są z wylotem do króćca 22mm a nie 19mm, do tego stożek oraz nowy napęd. I teraz pytania: Jakie najlepsze zębatki pod zestaw 80 aby zyskac i na mocy i predkosci. Co do tego gaznika czy faktycznie sa 22 i czy to sie oplaca. Do cylindra raczej nie mam pytań chyba że macie jakieś porady ktore sie przydadza. Do tego oczywiscie moduł i króciec pod gaznik. Prosze o podzielenie sie zastrzeżeniami itd. Mile widziane linki do aukcji np allegro. Pozdrawiam Kto nie ryzykuje ten nie pije szampana ![]() |
|
|
Kropa |
Dodany dnia 03-02-2014 17:17
|
Doświadczony biker![]() Postów: 254 Data rejestracji: 27.10.11 |
Allegro, to wpisujesz sobie elegancko cylinder xxx 4T/chopper/łoś. Na marginesie, nie ma 80ccm. Kupujesz cylek, tlok, glowica. Elementy zasilania silnika, to konieczne nie sa, ale mozna. Tak, są 22mm jak i rowniez gaznik. Optymalne przelozenie (tak jak pisales moc i predkosc), to 15-38 albo 16-38- przy tym trooche szybszy, w sumie bardziej bieg sie wydluza. Części chopper oraz quad 200. |
|
|
szymo_97 |
Dodany dnia 03-02-2014 17:20
|
![]() Administrator ![]() Postów: 1828 Data rejestracji: 01.11.10 |
Gaźnik klasyczny pz22, zgadza się ![]() Przełożenia? To kwestia gustu, ale prawie wszyscy do 72cc (tyle w rzeczywistości ma zestaw potocznie nazywany "80" ) zakładają przednią zębatkę 16 i odpowiada im to przełożenie. Jest to coś co godzi ze sobą trasę i miasto ![]() Gaźnik 22mm Zestaw 72cc z nieuzbrojoną głowicą (ale jak masz warsztat i umiejętności to żaden problem) Zębatka 16z, 420 Filtr powietrza 35mm (do wyboru, do koloru) Edytowane przez szymo_97 dnia 03-02-2014 17:22 GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 ![]() ![]() gg. 20481530 |
|
|
kurzac |
Dodany dnia 03-02-2014 17:48
|
![]() Władca szos ![]() Postów: 529 Data rejestracji: 22.03.12 |
zakładaj 16 z . ja miałem 15z i przy nich miał krótkie biegi ;d teraz mam 17 z i jestem bardzo zadowolony mocy ma dużo a można spokojnie śmigać na niskich obrotach
Kliknij Pomógł GG:7377300 |
|
|
szymo_97 |
Dodany dnia 03-02-2014 17:58
|
![]() Administrator ![]() Postów: 1828 Data rejestracji: 01.11.10 |
Ja najbardziej polecam do LK/GW 15z, a do XT 16z. Jak niektórzy z Was pewnie wiedzą XT ma trochę krótsze przełożenia w skrzyni biegów, dlatego nie warto paskować tam 14z. GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 ![]() ![]() gg. 20481530 |
|
|
Toman94 |
Dodany dnia 03-02-2014 21:31
|
![]() Doświadczony biker ![]() Postów: 239 Data rejestracji: 16.03.10 |
Ja przy moim 55kg, 72ccm przełożenia 17/38 są dobre ![]() ![]() |
|
|
LukMoto |
Dodany dnia 03-02-2014 21:46
|
![]() Doświadczony biker ![]() Postów: 364 Data rejestracji: 01.04.10 |
Ja miałem 16/38 w LK przy 72cc i było zajebiście. Nigdy nie brakowało mocy a jeździł dość szybko ![]() |
|
Przeskocz do forum: |