-18 ℃
teraz
-16 ℃
noc
Zobacz temat
 Drukuj temat
Sezon 2014
klemens244
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 01-07-2014 09:23
Władca szos


Postów: 910
Data rejestracji: 08.11.11

Jestem związany ze swoim choperkiem.

images37.fotosik.pl/1660/34ba601056658ceb.jpg

Ale w związku z tym, że chłopcy zaczynają wchodzić w pojemności powyżej 500 ccm to zamieszczam nowe nabytki. A mianowicie:

images61.fotosik.pl/1127/04a19eadc1090bf6.jpg

Honda turistic VFR 800 ccm z HISS, czyli ABS na przód i tył sterowany zależnie przód i tył komputerem, Hulajnoga na wieki: NIEZAWODNA jak RR wśród aut najwyższej klasy. Moc: powyżej 105 kM /Horse Power/.

oraz enduro BMW GX 650 ccm

images62.fotosik.pl/1149/206fb5d1eaeea38b.jpg

Edit: Dzięki Hans.
Jeszcze przybyła wczoraj Honda Hornet.

images62.fotosik.pl/1149/bbbf869d1ef7580b.jpg

Wygląd ma jak Bandit. To jest krzesło z silnikiem w porównaniu Z VFR 800. Tak więc mam 4-y hulajnogi pod domem, ale widzę zainteresowanie jeszcze przed sezonem chłopaków. Chyba pojada niedługo w Polskę.

VFR-ką byłem na wojażach dość dalekich w kwietniu i w maju. Były to wyjazdy tygodniowe. Tak jak po pierwszej jeździe konnej chodziłem przez parę dni prawie okrakiem, bo dupa przyrosła do kanapy

BMW enduro planuję wyjazd w góry u nas albo znowu dalej. Czas i kasa okażą możliwości. Takie są plany wakacyjne. Wiem, że to jest forum ETC, któremu jestem wierny, więc moje maszyny będą na innych forach, bo tu nie ma się co reklamować i omawiać szczegółów technicznych.
Nie piszę ile miałem motocykli i aut bo to jest żenujące. Tu jest strona dla mini chooper'ków i koniec w temacie. A doświadczenie w przebudowie i aranżacji własnych pomysłów niech KAŻDY ma indywidualnie, bo to co się zrobi jest NIEPOWTAŻALNE jak w HD.
A w planach na przyszły rok HD-VROD. Tylko polećcie gdzie można zarobić na niego 60-89.700,- zł do marca 2015.


dwa zdjęcia poprawiłem, trzeci link to jakiś błąd przy dodawaniu - hansrpg
Edytowane przez klemens244 dnia 07-07-2014 15:08
Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG.
[Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg)
 
robert6b
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 01-07-2014 22:36
Początkujący biker


Postów: 40
Data rejestracji: 05.03.14

linki ci dwa takie same dały się.
 
klemens244
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 01-07-2014 22:40
Władca szos


Postów: 910
Data rejestracji: 08.11.11

Już poprawiłem, ale nie pamiętam jak uwidocznić zdjęcia.

Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG.
[Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg)
 
klemens244
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 07-07-2014 15:11
Władca szos


Postów: 910
Data rejestracji: 08.11.11

Dokupiłem jeszcze Hondę Hornet. Już kończę z tymi motocyklami przez duże M. Wracamy do 110 ccm i jej niepowtarzalnego wyglądu, bo tu można zrobić WSZYSTKO bez komputera jak w starym HD 1200 FLX Clasic.


EDIT.
A może coś nowego 110, 125 ccm:

http://morettipar...PMOR000FR1,
http://morettipar...PJIN000FI1
http://morettipar...PTTP003FI2
Edytowane przez klemens244 dnia 07-07-2014 20:26
Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG.
[Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg)
 
klemens244
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 11-07-2014 23:33
Władca szos


Postów: 910
Data rejestracji: 08.11.11

Stan na dzień dzisiejszy:
- wszystkie żarówki są typu led
- dodatkowe podnóżki z kiery od XT
- mam swoje oparcie
- na sakwach są dodatkowe paski żółtych ledów migaczy, co z połączeniem awaryjnych, tylnych pozycyjnych i stopu w kufrze daję CHOINKĘ świetlną:

i.imgur.com/2M2g4Tr.jpg

i.imgur.com/C1s8PTq.jpg

i.imgur.com/Cenf4yj.jpg

Plamy pod silnikiem są od momentu, kiedy skrzynię biegów przerobiłem na ; 1,N,2,3,4. Była to operacja na żywym organiźmie, ale działa bezbłędnie.

.
Edytowane przez klemens244 dnia 11-07-2014 23:46
Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG.
[Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg)
 
Kedziorek
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 23-09-2014 20:35
Biker


Postów: 193
Data rejestracji: 01.01.13

Powiem ci że jak dla mnie to trochę za dużo napchane rzeczy jest w tym łosiu :D
 
klemens244
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 23-09-2014 20:36
Władca szos


Postów: 910
Data rejestracji: 08.11.11

Tak to robiłem 40-ci lat temu, hahahaha. Teraz to jest free styl. "Przecinak, młotek", trochę pomysłów i robisz swoje cudo na własny użytek. Niesamowita frajda jak z czegoś zaplanowanego wychodzi jeszcze inny motyl. Za te pieniądze /10% wartości japończyków/ mozesz z tego zrobić nawet motolotnię, hahahaha.
Note:
Kędziorek: on był łosiem jak go kupiłem w stanie agonalnym. To jest przykład dla chłopaków, że możesz WSZYSTKO przerobić pod WŁASNY punkt widzenia. A określenia: stylizowanie np. na bobbera to jest .... dokończ sam. Nawet możesz dorobić sobie boczy kosz dla psa. Tylko nie przy tym silniku, hahaha. Lewa.

Ktoś chciał foty oświetlenia led:

i.imgur.com/p1JiZhq.jpg

Wyżej żarówka led 21/5 W plus taśma wokół wnętrza lampy.

Sorry za chyba spam, ale to jest NASZE bezpieczeństwo na drogach.


i.imgur.com/zpPpczk.jpg

Stop w tej żarówce ledowej 21/5W. Daje po oczach temu z tyłu, że hamuję spokojnie

Dodatkowe taśmy ledowe: światła pozycyjne i stop mam w zdejmowalnym kufrze. Widzi je 5-y kierowca za mną. A ja mam cały odwłok.
Edytowane przez klemens244 dnia 31-01-2015 13:45
Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG.
[Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg)
 
klemens244
#8 Drukuj posta
Dodany dnia 12-10-2014 04:05
Władca szos


Postów: 910
Data rejestracji: 08.11.11

No to Hondy są już u swoich nowych kowboi. BMW ma na oku sąsiad, więc poleci w ratach.
Co do planów zimowych to będę jednak chciał silnik wiekszy niż 110 ccm. Przejechałem na nim w sezonie 2013 i 2014, aż 1350 km. W zimie będę chciał go sprzedać. Hurtownicy mówią, że nie ma różnicy pomiędzy 110 i 125 ccm, więc będę jednak szukał 140,150 ccm. I zapewne poziomego z rozrusznikiem. Widzę raczej tu zmagania z dopasowaniem nie tyle silnika pionowego 150 ccm, ale z zamontowaniem bocznikowo gaźnika. Jakoś Kompozytor nie ujawnia się, czy latał w sezonie na swojej hulajnodze. Może temat odpuścił, tak też bywa. Szymo lata zapewne swoją 650 po działkach i drogach bocznych, a jego bober jest własnym pomysłem. Każdy robi pod własna FANTAZJĘ tym czym jeździ. Te ograniczniki prędkości w >600 ccm, badania przed i po na hamowni, przegląd i pozostała papierologia w Polsce jest absurdalna. Ceny w PItbike są też chore. No ale może coś się trafi na allegro. Zobaczymy. W niedzielę chyba ostania jazda w podkoszulku w tym roku. Piszą, że w silnikach 140, 150 ccm potrzebna jest chłodnica. Zapewne podobnie montowana jak w 72, 110 ccm.
Edytowane przez klemens244 dnia 12-10-2014 04:08
Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG.
[Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg)
 
szymo_97
#9 Drukuj posta
Dodany dnia 12-10-2014 09:03
Awatar

Administrator


Postów: 1828
Data rejestracji: 01.11.10

Klemens, między 125 cc a 110 cc jest naprawdę spora różnica. Użytkowałem Zongshena 125cc 3500 km, a wcześniej (i później zresztą też) kilka silników 110 cc. Żaden z nich nie dorównywał Zongshenowi (zarówno w mocy jak i elastyczności). :)
Hurtownicy zapewne mówią o tych silnikach sprzedawanych jako 125 cc, które w rzeczywistości są zwykłymi 110 tkami. :) Taki Lifan 120 od MRFa podobno już jest sporo mocniejszy od 110 tki (aczkolwiek sam nigdy go w łapach nie miałem, więc nie mówię czy tak jest na pewno). Użytkowałem zaś 140cc i jego moc jest jedynie minimalnie większa niż Zongshena 125. Sprawdzaliśmy to w ten sposób, że u jednego kolegi z Zumico GR 500 był Zongshen, a u drugiego w Magnusie Viaggio (to samo co Zumico) YX 140. Przełożenie to samo, gaźnik też, waga kierowców ta sama (+/- 3 kg) i 140 cc po jakieś 1/4 mili było raptem o długość motocykla przed 125 cc. Wiadomo jednak, że można do niego kupić tuningowe podzespoły i moc wtedy znacznie wzrasta.

Co do mojej 650. Nie mam ani nie miałem nigdy takiego motocykla. Chyba mówisz o Hondzie CB-1 400 :) Póki co stoi w garażu i czeka na dopieszczenie, a potem, aż właściciel dorobi się prawka i będzie już normalnie użytkowana :)
GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 :D

s10.postimg.org/fvz6df5vp/wqdz690429546a.jpg Piszę poprawnie po polsku

gg. 20481530
 
klemens244
#10 Drukuj posta
Dodany dnia 12-10-2014 10:37
Władca szos


Postów: 910
Data rejestracji: 08.11.11

Niewątpliwie masz dużo racji, bo ŻADEN z hurtowników już nie mógł mi podać średnicy tłoka i sworznia. Rasowa 125 ma już 54 mm, a nie 52 mm. Sworzeń 15 mm a nie 13 mm. O przełożeniu skrzyni biegów nie wspomnę. Odpowiedzi: Mam w kartonie jeszcze nierozpakowany /sprawdzają co jest + dodanie warunków gwarancji/.
Tak, chodziło mi o 400 ccm.
Te tuningowe części to z40 ?, czy coś jeszcze ? Gazior to już Pz 26, jako dodatek.Co tam można jeszcze wykreować ?
Dla malkontentów pochmurnrj pogody:
http://www.youtub...dHON2UyHus.
Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG.
[Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg)
 
matrix
#11 Drukuj posta
Dodany dnia 12-10-2014 11:57
Doświadczony biker


Postów: 486
Data rejestracji: 13.04.10

Klemens myślę, że poza wałkiem i gaźnikiem to lżejsze sportowe magneto, cienka uszczelka pod głowicę, jakiś markowy moduł. Wszystkie części oczywiście z ebay :)
Jazda jest po to, aby się nią cieszyćCool2Cool2Cool2
 
klemens244
#12 Drukuj posta
Dodany dnia 12-10-2014 13:26
Władca szos


Postów: 910
Data rejestracji: 08.11.11

Dzięki. A co sądzicie o moretti ? Czytałem, że Italiańcy robią czajlandskie silniki całkiem niezłe. No i firma zaprzyjaźniona z Rzeszowa:
http://allegro.pl...08331.html
lub z alu silnikiem też od znajomych z Chorzowa i z TRZECIM punktem mocowania, ale to automat:
http://allegro.pl...00169.html,

ale jest wysyp silników /kat. B/.
Edytowane przez klemens244 dnia 12-10-2014 13:51
Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG.
[Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg)
 
szymo_97
#13 Drukuj posta
Dodany dnia 13-10-2014 21:48
Awatar

Administrator


Postów: 1828
Data rejestracji: 01.11.10

Mam akumulator Moretti i jest git :)

O dziwo ten silnik to prawdziwe 125cc (mowa o aluminiowym cylku, bo ten drugi to 110) :D

matrix, części wspomniane przez Ciebie są dostępne w Polsce :)
Edytowane przez szymo_97 dnia 13-10-2014 23:58
GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 :D

s10.postimg.org/fvz6df5vp/wqdz690429546a.jpg Piszę poprawnie po polsku

gg. 20481530
 
wujek
#14 Drukuj posta
Dodany dnia 13-10-2014 22:03
Awatar

Ghost Rider


Postów: 1079
Data rejestracji: 13.11.11

szymo , dobre oko. Z tego co pamiętam to można to rozpoznać po głowicy i oznaczeniach silnika. np.
139fmb = pierwsza liczka ilość cyl. , dwie kolejne to średnica tłoka (50cc)
152fmh - (110cc)
154fmi - (125cc)

A i zauważyłem też że są te nowe 120cc i też są już z inną głowicą niż te nasze od 110 , te w 120cc mają większą zębatkę rozrządu. :)
Edytowane przez wujek dnia 13-10-2014 22:04
 
szymo_97
#15 Drukuj posta
Dodany dnia 13-10-2014 23:31
Awatar

Administrator


Postów: 1828
Data rejestracji: 01.11.10

Ja tak mam, że to widzę od razu po cylindrze i głowicy. No inne są po prostu :D
GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 :D

s10.postimg.org/fvz6df5vp/wqdz690429546a.jpg Piszę poprawnie po polsku

gg. 20481530
 
klemens244
#16 Drukuj posta
Dodany dnia 14-10-2014 09:19
Władca szos


Postów: 910
Data rejestracji: 08.11.11

Szymo: Obydwa mają oznaczenie ZN154FMI. Ale nie o to chodzi. Zastanawiam się nad dwiema rzeczami:
1.Czy nie domówić aluminiowego cyla na wymianę do silnika z manualem. Mielibyśmy trzeci p.podparcia-jak bardzo potrzebny w tym mocowaniu. Czy też alternatywnie nie zainstalować tulei met-gumowych do tych dwóch punktów. Podobno te tuleje eliminują cholerne wibracje.
2. Miałem Burgmana 400 i 650 ccm jako rzecz jasna skutery. W zasadzie jest to pytanie do wszystkich. Czy nie wsadzić silnika z aut. skrzynią biegów. Nie jeździłem na pojemnościach 125 ccm na kiblach, więc nie wiem. 650-ka burgmana ma jeszcze funkcję POWER, przy której nieźle wymiatasz spod świateł. Domyślam się, że odpowiedź będzie jasna, że to już nie będzie chopper.
Traktuję to jako wolny temat do: za i przeciw automatycznej skrzyni biegów. Może ktoś ma taki przypadek u siebie.
Moje motto brzmi: Robię/dopasowuję hulajnogi do swoich upodobań, a nie do ustalonych przez moich rówieśników stereotypów typu race cafe, bobber i innych. Jak już pisałem mogę zainstalować wózek boczny i wozić w nim np. akwarium.
Ciekaw jestem Waszego zdania co do silnika z automatem w tym wydaniu.
Szymo, a może zapolować na 140/150 ccm poziomy ? jak znajdę poza PitBiker'em.
Edytowane przez klemens244 dnia 14-10-2014 09:23
Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG.
[Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg)
 
hansrpg
#17 Drukuj posta
Dodany dnia 14-10-2014 18:40
Awatar

Moderator


Postów: 739
Data rejestracji: 20.05.10

Honda wypuściła motocykl z automatem Nc700 i po początkowym zdziwieniu środowiska że jak to automat moto zbiera dobre recenzje. Jest to maszyna turystyczno-miejska więc to najważniejsze są parametry użytkowe. W przypadku armatury w grę wchodzi również wygląd, jakoś nie widzę czopera z przekładnią rodem ze skutera, chyba że napęd na koło przekazywany będzie klasycznie łańcuchem (lub pasem) a cała przekładnia "ukryta" w ramie to może okazać się to całkiem fajną maszyną, bo możliwość wyciągnięcia nóg zaraz po ruszeniu to coś co spotyka się tylko po za miastem.
lh3.googleusercontent.com/-tgN65AbnLEM/TwsZJtANqWI/AAAAAAAAALA/qys0BQkSBDI/s468/baner_pajacyka.gif
"Pisząc w internecie używajmy polskich liter, bo jest różnica między zrobieniem komuś łaski, a zrobieniem komuś laski"
prof. J. Bralczyk
 
klemens244
#18 Drukuj posta
Dodany dnia 14-10-2014 19:50
Władca szos


Postów: 910
Data rejestracji: 08.11.11

Hans, jakbyś znalazł minutę dla strony to drugi link tłumaczy wszystko: napęd poprzez łańcuch. Różnica jest w sprzęgle. Jak zawsze odśrodkowe 5-cio tarczowe bez skuterowego wariatora. Biegi; Parking, Drive.
Edytowane przez klemens244 dnia 14-10-2014 22:11
Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG.
[Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg)
 
klemens244
#19 Drukuj posta
Dodany dnia 24-10-2014 18:28
Władca szos


Postów: 910
Data rejestracji: 08.11.11

http://cqlihan.en...2362832847
Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG.
[Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg)
 
klemens244
#20 Drukuj posta
Dodany dnia 24-10-2014 19:23
Władca szos


Postów: 910
Data rejestracji: 08.11.11

[K] Ale za 30 baksów/szt x 50 x 3,1 = 4.650 zł /bez frachtu/shipment/
[S] 30 $ x 1100 zł x 50 szt = 1.650.000,- zł /brutto: bez cła/.
Co dalej ?

Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG.
[Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg)
 
Przeskocz do forum: