Zobacz temat
Eaglets Chopper Team :: INNE :: Moja maszyna
Sezon 2014
|
|
klemens244 |
Dodany dnia 01-07-2014 09:23
|
Władca szos![]() Postów: 910 Data rejestracji: 08.11.11 |
Jestem związany ze swoim choperkiem.![]() Ale w związku z tym, że chłopcy zaczynają wchodzić w pojemności powyżej 500 ccm to zamieszczam nowe nabytki. A mianowicie: ![]() Honda turistic VFR 800 ccm z HISS, czyli ABS na przód i tył sterowany zależnie przód i tył komputerem, Hulajnoga na wieki: NIEZAWODNA jak RR wśród aut najwyższej klasy. Moc: powyżej 105 kM /Horse Power/. oraz enduro BMW GX 650 ccm ![]() Edit: Dzięki Hans. Jeszcze przybyła wczoraj Honda Hornet. ![]() Wygląd ma jak Bandit. To jest krzesło z silnikiem w porównaniu Z VFR 800. Tak więc mam 4-y hulajnogi pod domem, ale widzę zainteresowanie jeszcze przed sezonem chłopaków. Chyba pojada niedługo w Polskę. VFR-ką byłem na wojażach dość dalekich w kwietniu i w maju. Były to wyjazdy tygodniowe. Tak jak po pierwszej jeździe konnej chodziłem przez parę dni prawie okrakiem, bo dupa przyrosła do kanapy BMW enduro planuję wyjazd w góry u nas albo znowu dalej. Czas i kasa okażą możliwości. Takie są plany wakacyjne. Wiem, że to jest forum ETC, któremu jestem wierny, więc moje maszyny będą na innych forach, bo tu nie ma się co reklamować i omawiać szczegółów technicznych. Nie piszę ile miałem motocykli i aut bo to jest żenujące. Tu jest strona dla mini chooper'ków i koniec w temacie. A doświadczenie w przebudowie i aranżacji własnych pomysłów niech KAŻDY ma indywidualnie, bo to co się zrobi jest NIEPOWTAŻALNE jak w HD. A w planach na przyszły rok HD-VROD. Tylko polećcie gdzie można zarobić na niego 60-89.700,- zł do marca 2015. dwa zdjęcia poprawiłem, trzeci link to jakiś błąd przy dodawaniu - hansrpg Edytowane przez klemens244 dnia 07-07-2014 15:08 Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG. [Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg) |
|
|
robert6b |
Dodany dnia 01-07-2014 22:36
|
Początkujący biker![]() Postów: 40 Data rejestracji: 05.03.14 |
linki ci dwa takie same dały się. |
|
|
klemens244 |
Dodany dnia 01-07-2014 22:40
|
Władca szos![]() Postów: 910 Data rejestracji: 08.11.11 |
Już poprawiłem, ale nie pamiętam jak uwidocznić zdjęcia. Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG. [Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg) |
|
|
klemens244 |
Dodany dnia 07-07-2014 15:11
|
Władca szos![]() Postów: 910 Data rejestracji: 08.11.11 |
Dokupiłem jeszcze Hondę Hornet. Już kończę z tymi motocyklami przez duże M. Wracamy do 110 ccm i jej niepowtarzalnego wyglądu, bo tu można zrobić WSZYSTKO bez komputera jak w starym HD 1200 FLX Clasic. EDIT. A może coś nowego 110, 125 ccm: http://morettipar...PMOR000FR1, http://morettipar...PJIN000FI1 http://morettipar...PTTP003FI2 Edytowane przez klemens244 dnia 07-07-2014 20:26 Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG. [Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg) |
|
|
klemens244 |
Dodany dnia 11-07-2014 23:33
|
Władca szos![]() Postów: 910 Data rejestracji: 08.11.11 |
Stan na dzień dzisiejszy: - wszystkie żarówki są typu led - dodatkowe podnóżki z kiery od XT - mam swoje oparcie - na sakwach są dodatkowe paski żółtych ledów migaczy, co z połączeniem awaryjnych, tylnych pozycyjnych i stopu w kufrze daję CHOINKĘ świetlną: ![]() ![]() ![]() Plamy pod silnikiem są od momentu, kiedy skrzynię biegów przerobiłem na ; 1,N,2,3,4. Była to operacja na żywym organiźmie, ale działa bezbłędnie. . Edytowane przez klemens244 dnia 11-07-2014 23:46 Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG. [Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg) |
|
|
Kedziorek |
Dodany dnia 23-09-2014 20:35
|
Biker![]() Postów: 193 Data rejestracji: 01.01.13 |
Powiem ci że jak dla mnie to trochę za dużo napchane rzeczy jest w tym łosiu ![]() |
|
|
klemens244 |
Dodany dnia 23-09-2014 20:36
|
Władca szos![]() Postów: 910 Data rejestracji: 08.11.11 |
Tak to robiłem 40-ci lat temu, hahahaha. Teraz to jest free styl. "Przecinak, młotek", trochę pomysłów i robisz swoje cudo na własny użytek. Niesamowita frajda jak z czegoś zaplanowanego wychodzi jeszcze inny motyl. Za te pieniądze /10% wartości japończyków/ mozesz z tego zrobić nawet motolotnię, hahahaha. Note: Kędziorek: on był łosiem jak go kupiłem w stanie agonalnym. To jest przykład dla chłopaków, że możesz WSZYSTKO przerobić pod WŁASNY punkt widzenia. A określenia: stylizowanie np. na bobbera to jest .... dokończ sam. Nawet możesz dorobić sobie boczy kosz dla psa. Tylko nie przy tym silniku, hahaha. Lewa. Ktoś chciał foty oświetlenia led: ![]() Wyżej żarówka led 21/5 W plus taśma wokół wnętrza lampy. Sorry za chyba spam, ale to jest NASZE bezpieczeństwo na drogach. ![]() Stop w tej żarówce ledowej 21/5W. Daje po oczach temu z tyłu, że hamuję spokojnie Dodatkowe taśmy ledowe: światła pozycyjne i stop mam w zdejmowalnym kufrze. Widzi je 5-y kierowca za mną. A ja mam cały odwłok. Edytowane przez klemens244 dnia 31-01-2015 13:45 Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG. [Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg) |
|
|
klemens244 |
Dodany dnia 12-10-2014 04:05
|
Władca szos![]() Postów: 910 Data rejestracji: 08.11.11 |
No to Hondy są już u swoich nowych kowboi. BMW ma na oku sąsiad, więc poleci w ratach. Co do planów zimowych to będę jednak chciał silnik wiekszy niż 110 ccm. Przejechałem na nim w sezonie 2013 i 2014, aż 1350 km. W zimie będę chciał go sprzedać. Hurtownicy mówią, że nie ma różnicy pomiędzy 110 i 125 ccm, więc będę jednak szukał 140,150 ccm. I zapewne poziomego z rozrusznikiem. Widzę raczej tu zmagania z dopasowaniem nie tyle silnika pionowego 150 ccm, ale z zamontowaniem bocznikowo gaźnika. Jakoś Kompozytor nie ujawnia się, czy latał w sezonie na swojej hulajnodze. Może temat odpuścił, tak też bywa. Szymo lata zapewne swoją 650 po działkach i drogach bocznych, a jego bober jest własnym pomysłem. Każdy robi pod własna FANTAZJĘ tym czym jeździ. Te ograniczniki prędkości w >600 ccm, badania przed i po na hamowni, przegląd i pozostała papierologia w Polsce jest absurdalna. Ceny w PItbike są też chore. No ale może coś się trafi na allegro. Zobaczymy. W niedzielę chyba ostania jazda w podkoszulku w tym roku. Piszą, że w silnikach 140, 150 ccm potrzebna jest chłodnica. Zapewne podobnie montowana jak w 72, 110 ccm. Edytowane przez klemens244 dnia 12-10-2014 04:08 Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG. [Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg) |
|
|
szymo_97 |
Dodany dnia 12-10-2014 09:03
|
![]() Administrator ![]() Postów: 1828 Data rejestracji: 01.11.10 |
Klemens, między 125 cc a 110 cc jest naprawdę spora różnica. Użytkowałem Zongshena 125cc 3500 km, a wcześniej (i później zresztą też) kilka silników 110 cc. Żaden z nich nie dorównywał Zongshenowi (zarówno w mocy jak i elastyczności). ![]() Hurtownicy zapewne mówią o tych silnikach sprzedawanych jako 125 cc, które w rzeczywistości są zwykłymi 110 tkami. ![]() Co do mojej 650. Nie mam ani nie miałem nigdy takiego motocykla. Chyba mówisz o Hondzie CB-1 400 ![]() ![]() GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 ![]() ![]() gg. 20481530 |
|
|
klemens244 |
Dodany dnia 12-10-2014 10:37
|
Władca szos![]() Postów: 910 Data rejestracji: 08.11.11 |
Niewątpliwie masz dużo racji, bo ŻADEN z hurtowników już nie mógł mi podać średnicy tłoka i sworznia. Rasowa 125 ma już 54 mm, a nie 52 mm. Sworzeń 15 mm a nie 13 mm. O przełożeniu skrzyni biegów nie wspomnę. Odpowiedzi: Mam w kartonie jeszcze nierozpakowany /sprawdzają co jest + dodanie warunków gwarancji/. Tak, chodziło mi o 400 ccm. Te tuningowe części to z40 ?, czy coś jeszcze ? Gazior to już Pz 26, jako dodatek.Co tam można jeszcze wykreować ? Dla malkontentów pochmurnrj pogody: http://www.youtub...dHON2UyHus. Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG. [Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg) |
|
|
matrix |
Dodany dnia 12-10-2014 11:57
|
Doświadczony biker![]() Postów: 486 Data rejestracji: 13.04.10 |
Klemens myślę, że poza wałkiem i gaźnikiem to lżejsze sportowe magneto, cienka uszczelka pod głowicę, jakiś markowy moduł. Wszystkie części oczywiście z ebay ![]() Jazda jest po to, aby się nią cieszyć ![]() ![]() ![]() |
|
|
klemens244 |
Dodany dnia 12-10-2014 13:26
|
Władca szos![]() Postów: 910 Data rejestracji: 08.11.11 |
Dzięki. A co sądzicie o moretti ? Czytałem, że Italiańcy robią czajlandskie silniki całkiem niezłe. No i firma zaprzyjaźniona z Rzeszowa: http://allegro.pl...08331.html lub z alu silnikiem też od znajomych z Chorzowa i z TRZECIM punktem mocowania, ale to automat: http://allegro.pl...00169.html, ale jest wysyp silników /kat. B/. Edytowane przez klemens244 dnia 12-10-2014 13:51 Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG. [Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg) |
|
|
szymo_97 |
Dodany dnia 13-10-2014 21:48
|
![]() Administrator ![]() Postów: 1828 Data rejestracji: 01.11.10 |
Mam akumulator Moretti i jest git ![]() O dziwo ten silnik to prawdziwe 125cc (mowa o aluminiowym cylku, bo ten drugi to 110) ![]() matrix, części wspomniane przez Ciebie są dostępne w Polsce ![]() Edytowane przez szymo_97 dnia 13-10-2014 23:58 GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 ![]() ![]() gg. 20481530 |
|
|
wujek |
Dodany dnia 13-10-2014 22:03
|
![]() Ghost Rider ![]() Postów: 1079 Data rejestracji: 13.11.11 |
szymo , dobre oko. Z tego co pamiętam to można to rozpoznać po głowicy i oznaczeniach silnika. np. 139fmb = pierwsza liczka ilość cyl. , dwie kolejne to średnica tłoka (50cc) 152fmh - (110cc) 154fmi - (125cc) A i zauważyłem też że są te nowe 120cc i też są już z inną głowicą niż te nasze od 110 , te w 120cc mają większą zębatkę rozrządu. ![]() Edytowane przez wujek dnia 13-10-2014 22:04 |
|
|
szymo_97 |
Dodany dnia 13-10-2014 23:31
|
![]() Administrator ![]() Postów: 1828 Data rejestracji: 01.11.10 |
Ja tak mam, że to widzę od razu po cylindrze i głowicy. No inne są po prostu ![]() GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 ![]() ![]() gg. 20481530 |
|
|
klemens244 |
Dodany dnia 14-10-2014 09:19
|
Władca szos![]() Postów: 910 Data rejestracji: 08.11.11 |
Szymo: Obydwa mają oznaczenie ZN154FMI. Ale nie o to chodzi. Zastanawiam się nad dwiema rzeczami: 1.Czy nie domówić aluminiowego cyla na wymianę do silnika z manualem. Mielibyśmy trzeci p.podparcia-jak bardzo potrzebny w tym mocowaniu. Czy też alternatywnie nie zainstalować tulei met-gumowych do tych dwóch punktów. Podobno te tuleje eliminują cholerne wibracje. 2. Miałem Burgmana 400 i 650 ccm jako rzecz jasna skutery. W zasadzie jest to pytanie do wszystkich. Czy nie wsadzić silnika z aut. skrzynią biegów. Nie jeździłem na pojemnościach 125 ccm na kiblach, więc nie wiem. 650-ka burgmana ma jeszcze funkcję POWER, przy której nieźle wymiatasz spod świateł. Domyślam się, że odpowiedź będzie jasna, że to już nie będzie chopper. Traktuję to jako wolny temat do: za i przeciw automatycznej skrzyni biegów. Może ktoś ma taki przypadek u siebie. Moje motto brzmi: Robię/dopasowuję hulajnogi do swoich upodobań, a nie do ustalonych przez moich rówieśników stereotypów typu race cafe, bobber i innych. Jak już pisałem mogę zainstalować wózek boczny i wozić w nim np. akwarium. Ciekaw jestem Waszego zdania co do silnika z automatem w tym wydaniu. Szymo, a może zapolować na 140/150 ccm poziomy ? jak znajdę poza PitBiker'em. Edytowane przez klemens244 dnia 14-10-2014 09:23 Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG. [Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg) |
|
|
hansrpg |
Dodany dnia 14-10-2014 18:40
|
![]() Moderator ![]() Postów: 739 Data rejestracji: 20.05.10 |
Honda wypuściła motocykl z automatem Nc700 i po początkowym zdziwieniu środowiska że jak to automat moto zbiera dobre recenzje. Jest to maszyna turystyczno-miejska więc to najważniejsze są parametry użytkowe. W przypadku armatury w grę wchodzi również wygląd, jakoś nie widzę czopera z przekładnią rodem ze skutera, chyba że napęd na koło przekazywany będzie klasycznie łańcuchem (lub pasem) a cała przekładnia "ukryta" w ramie to może okazać się to całkiem fajną maszyną, bo możliwość wyciągnięcia nóg zaraz po ruszeniu to coś co spotyka się tylko po za miastem.
"Pisząc w internecie używajmy polskich liter, bo jest różnica między zrobieniem komuś łaski, a zrobieniem komuś laski" prof. J. Bralczyk |
|
|
klemens244 |
Dodany dnia 14-10-2014 19:50
|
Władca szos![]() Postów: 910 Data rejestracji: 08.11.11 |
Hans, jakbyś znalazł minutę dla strony to drugi link tłumaczy wszystko: napęd poprzez łańcuch. Różnica jest w sprzęgle. Jak zawsze odśrodkowe 5-cio tarczowe bez skuterowego wariatora. Biegi; Parking, Drive.
Edytowane przez klemens244 dnia 14-10-2014 22:11 Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG. [Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg) |
|
|
klemens244 |
Dodany dnia 24-10-2014 18:28
|
Władca szos![]() Postów: 910 Data rejestracji: 08.11.11 |
http://cqlihan.en...2362832847
Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG. [Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg) |
|
|
klemens244 |
Dodany dnia 24-10-2014 19:23
|
Władca szos![]() Postów: 910 Data rejestracji: 08.11.11 |
[K] Ale za 30 baksów/szt x 50 x 3,1 = 4.650 zł /bez frachtu/shipment/ [S] 30 $ x 1100 zł x 50 szt = 1.650.000,- zł /brutto: bez cła/. Co dalej ? Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG. [Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg) |
|
Przeskocz do forum: |