Eaglets Chopper Team zrzesza bikerów z całej Polski posiadajacych: Kinga (Kinroad XT50Q/Leike LK50Q), Aprilię Classic, Red Rose, Gilerę Eaglet oraz Jinchenga Knighta.

Forum działa (w kolejnych odsłonach) nieprzerwanie od maja 2007 roku.

www.eaglets.pl



Zobacz temat
Kto jeszcze czyta ten temat? 1 gość(ci)
 Drukuj temat
Sklep NaprawSkuter.pl
szymo_97
#1 Drukuj posta
Dodany dnia 03-08-2014 01:09
Awatar

Administrator


Postów: 1827
Data rejestracji: 01.11.10
Reputacja: 45
Diamenty: 0
Ostrzeżeń: 0/6
Witam.
Chciałem odradzić Wam bardzo znanego (i cenionego) sprzedawcę części do chińskich pierdziawek :)

Jakiś czas temu miałem z nimi jaja, że wysłali mi kompletnie inne lusterka niż zamawiałem i nie chcieli mi ich wymienić, a jak już wymienili to twierdzili, że to ja muszę zapłacić za wysyłkę (nie wiedzieć czemu). Sprawa jednak wyjaśniła się i stwierdziłem, że dam im jeszcze jedną szansę.

Tak więc kupiłem ostatnio u nich kupę części za ponad 200 zł. Wszystko git, poza jedną drobnostką. Ktoś na szybko przygotowywał paczuszkę dla mnie i włożył 7, a nie 8 kierunkowskazów. No i zaczęło się...

i.imgur.com/tDeGYiV.jpg

Tak więc moja opinia o tym sklepie się baaardzo pogorszyła i nic więcej nie mam zamiaru u nich już kupić (a przed kilkoma miesiącami uważałem, ze lepszego sprzedawcy nie ma - ten był najtańszy i miał najlepszy wybór oraz nigdy nie było z nim problemów).

To są jakieś kpiny z ich strony. Ja im pisze ładne i kulturalne maile, zachowując zasady ortografii i interpunkcji, a oni na odwal się coś wstukują na szybko i próbują zrobić ze mnie *BRZYDKO*a i naciągnąć świńsko na następne zakupy (bo oczywiste jest, ze potrzebuję tego kierunkowskazu na wczoraj).

Także co tu dużo mówić? W dwóch słowach - NIE POLECAM.

Chciałem Was tylko przed nimi ostrzec,
Pozdrawiam chłopaki, Lewa :)

ps Dalej nie rozumiem dlaczego słowo "D E B I L" jest ocenzurowane na naszym forum. Niestety jako Junior Admin nie moge tego zmienić (jak i wielu innych rzeczy też nie, którym przydałaby się zmiana).
Edytowane przez szymo_97 dnia 03-08-2014 01:11
GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 :D

s10.postimg.org/fvz6df5vp/wqdz690429546a.jpg Piszę poprawnie po polsku

gg. 20481530
 
hansrpg
#2 Drukuj posta
Dodany dnia 03-08-2014 10:31
Awatar

Moderator


Postów: 739
Data rejestracji: 20.05.10
Reputacja: 34
Diamenty: 0
Ostrzeżeń: 0/6
Tak czytam że doślą przy kolejnych zakupach, czyli jakoby zmuszenie do kupienia czegoś i tu pytanie czy się skusisz czy odpuścisz sobie?
lh3.googleusercontent.com/-tgN65AbnLEM/TwsZJtANqWI/AAAAAAAAALA/qys0BQkSBDI/s468/baner_pajacyka.gif
"Pisząc w internecie używajmy polskich liter, bo jest różnica między zrobieniem komuś łaski, a zrobieniem komuś laski"
prof. J. Bralczyk
 
kew
#3 Drukuj posta
Dodany dnia 03-08-2014 10:41
Moderator


Postów: 697
Data rejestracji: 24.05.10
Reputacja: 28
Diamenty: 0
Ostrzeżeń: 0/6
Też u nich kupowałem kilka razy i problemów nie było ;D Może miałem farta.
Chopper Rules...!
Być po stronie większości to domena bydła.
GG:19776862
[center]
 
matrix
#4 Drukuj posta
Dodany dnia 03-08-2014 12:18
Doświadczony biker


Postów: 486
Data rejestracji: 13.04.10
Reputacja: 8
Diamenty: 35
Ostrzeżeń: 0/6
Ciekawe, bardzo dużo rzeczy u nich kupiłem i tylko raz przysłali mi inną część ( pompę hamulca) niż zamawiałem, ale nie mieli problemu z wymianą i zwrotem kosztów przesyłki. Jednak wychodzi na to, że mają zbyt dużo klientów i nie ogarniają wszystkiego...
Edytowane przez matrix dnia 03-08-2014 22:32
Jazda jest po to, aby się nią cieszyćCool2Cool2Cool2
 
wujek
#5 Drukuj posta
Dodany dnia 03-08-2014 12:46
Awatar

Ghost Rider


Postów: 1078
Data rejestracji: 13.11.11
Reputacja: 13
Diamenty: 0
Ostrzeżeń: 0/6
Ostatnio też zamawiałem sporo rzeczy u nich i tak: kupowałem wał 110 (nigdy nie widziałem ja wygląda wał ze 110) w opisie pisało że wał do 110 ATV , biegówka silnik 139FMB czyli taki jak w łosiu , po zamówieniu przyszedł mi wał do 139QMB czyli skutera i to w dodatku 50cc. Włączyłem jeszcze raz tą aukcję i rzeczywiście na zdjęciu jest wał z QMB a w opisie pisze że do FMB...

Druga sytuacja to zamawiałem tuleje na wahacz. I ta sama akcja pisze w opisie dużymi literami King łoś , kinroad , texas itd. Leike LK. Po zamówieniu tuleje okazały się do wersji XT. :(

Szymo , co do wydania u nich kasy to ja Cię przebiłem , kupiłem u nich silnik 750zl + sporo części za ok 550zl w 2013r. W tym roku też kupowałem sporo części i też oddałem ok 450zl. Tyle zamówień a oni nawet zniżki , ani jakiegoś bonusa nie dali. :D Jedynie to może upust 10zl do przesyłki był..

A co do zasobów części to mają tego jednak sporo , i jak się zamawia więcej rzeczy to u jednego sprzedawcy jest najlepiej. No ale niestety NaprawSkuter.pl się pogarsza...
 
szymo_97
#6 Drukuj posta
Dodany dnia 03-08-2014 13:28
Awatar

Administrator


Postów: 1827
Data rejestracji: 01.11.10
Reputacja: 45
Diamenty: 0
Ostrzeżeń: 0/6
No ja też od 2010 roku robię tak naprawdę tylko u nich zakupy, więc to na pewno będzie tysiak (jak nie dwa). Miałem do tej pory jak najlepszą opinię o nich no ale niestety. Pewnie nikt z Was po takiej akcji nie zachowa dobrej opinii o sklepie.
Ja sprawy nie odpuszczę i na pewno nie zrobię dodatkowych zakupów tylko po to, żeby mi dosłali ten jeden kierunkowskaz. To jakaś komedia.
GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 :D

s10.postimg.org/fvz6df5vp/wqdz690429546a.jpg Piszę poprawnie po polsku

gg. 20481530
 
klemens244
#7 Drukuj posta
Dodany dnia 03-08-2014 15:47
Władca szos


Postów: 910
Data rejestracji: 08.11.11
Reputacja: 15
Diamenty: 0
Ostrzeżeń: 0/6
O ile wówczas firma z Chorzowa zaczynała na allegro z 2-5 stronami to obecnie dysponuje ich dziesiątkami. Fakt asortyment maja nietuzinkowy, ale... co jest istotne:
- wiedza, pomoc, doświadczenie we własnym dłubaniu przy czym kolwiek w hulajnodze trafia na zrozumienie Bosa tj. p.Marcina, któremu nie są obce różne dylematy.Zawsze w trakcie rozmowy podpowie, doradzi, czy też zaproponuje jakieś rozwiązanie.
Takich ludzi znam w Polsce 4-5 osób, rzecz jasna jako Firmy.
- Moje wielokrotne rozmowy z "pakowaczem/czką" trafiały w efekcie jak grochem o ścianę. Mur nie do przejścia. Ale każdy ma swoja rolę w firmie, więc sądzę, że tu jest problem z dostarczeniami części lub błędami.
Nie bronię tej firmy, ale zawsze są problemy z porozumieniem się zwłaszcza jak sami wiecie nie każdy wie jaka np. jest różnica pomiędzy kablem a przewodem. Czytając pewne zapytania chłopaków nie wie się o co się ten ktoś pyta. Czasami jest lepiej wysłać foto niż stawiać zawiłe pytanie na zasadzie "Huston: mamy problem"....
Ja pozytywnej opinii o sklepie nie zmienię tak jak o paru tutejszych mądralińskich -na szczęście od dawna nieaktywnych.
Sam też zrobiłem błąd przy zamówieniu sądząc, że dolny naciąg łańcucha /od czegoś tam/ to jest komplet. A tu mi przysłali sprężynę bez rolki, bo pakowacz już większych horyzontów nie posiadał lub zrealizował konkretne zamówienie. Nikt nie jest doskonały. Wszystko. Aha... ważna jest ROZMOWA i wcześniejszy mail w przypadku większej ilości zamawianych części. To tak z życia. Zawsze można podebrać ciekawszy zamiennik lub inną cenę danej części, bo trafiały się różne na ten sam produkt w danej tej lub innej firmie.
Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG.
[Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg)
 
szymo_97
#8 Drukuj posta
Dodany dnia 03-08-2014 16:29
Awatar

Administrator


Postów: 1827
Data rejestracji: 01.11.10
Reputacja: 45
Diamenty: 0
Ostrzeżeń: 0/6
No dobra, wiadomo, że jakby ich pilnować itd. to może i by takich problemów nie było, ale to jest jednak firma, której ja płacę pieniądze i oczekuję dobrej realizacji zamówienia. Nie mogą mieć do mnie pretensji, że po większym zamówieniu nie napisałem do nich maila.
Jak już doszło do błędu z ich strony to powinni grzecznie przeprosić i dosłać ten głupi kierunkowskaz. A co ja zaobserwowałem? Lekceważące podejście do klienta (specjalnie zrobiłem screeny mailów, żebyście widzieli jak ja odnoszę się do nich, a jak oni do mnie). W dodatku próbują mi wmówić, że jestem jakiś nienormalny i mi się przy odpakowywaniu zgubił gdzieś kierunkowskaz, a ja tego nie zauważyłem, a na koniec (szczyt wszystkiego) mówią, że doślą ten kierunkowskaz przy następnym zamówieniu (więc się przyznają, że mogli się jednak pomylić). Akurat już kupiłem wszystko do motocykla co potrzebowałem i przez najbliższe miesiące (mam nadzieję) nic do wymiany nie będzie potrzebne, a jak tu teraz jeździć z trzema kierunkowskazami? Według nich kompromisem jest najpierw mnie oszukać, a potem kazać zrobić kolejne zamówienie...
Ręce opadają.
GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 :D

s10.postimg.org/fvz6df5vp/wqdz690429546a.jpg Piszę poprawnie po polsku

gg. 20481530
 
klemens244
#9 Drukuj posta
Dodany dnia 03-08-2014 18:11
Władca szos


Postów: 910
Data rejestracji: 08.11.11
Reputacja: 15
Diamenty: 0
Ostrzeżeń: 0/6
Fakt. Chorzów jest na spalonym. Dobrze, że nie były Ruch Chorzów z Gorgoniem w roli stopera.
Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG.
[Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg)
 
hansrpg
#10 Drukuj posta
Dodany dnia 03-08-2014 20:09
Awatar

Moderator


Postów: 739
Data rejestracji: 20.05.10
Reputacja: 34
Diamenty: 0
Ostrzeżeń: 0/6
Pozostaje zamawianie za pośrednictwem firm kurierskich i sprawdzanie zawartości przy kurierze, jak coś nie pasuje to protokół odbioru (kurier jako osoba bezstronna poświadcza że tego było tyle sztuk, a tego tyle) i jest to podstawą do reklamacjo, a w razie dalszych problemów UOKiK lub IH pomoże.
lh3.googleusercontent.com/-tgN65AbnLEM/TwsZJtANqWI/AAAAAAAAALA/qys0BQkSBDI/s468/baner_pajacyka.gif
"Pisząc w internecie używajmy polskich liter, bo jest różnica między zrobieniem komuś łaski, a zrobieniem komuś laski"
prof. J. Bralczyk
 
kew
#11 Drukuj posta
Dodany dnia 03-08-2014 20:29
Moderator


Postów: 697
Data rejestracji: 24.05.10
Reputacja: 28
Diamenty: 0
Ostrzeżeń: 0/6
Tylko ze drożej ;P
Chopper Rules...!
Być po stronie większości to domena bydła.
GG:19776862
[center]
 
klemens244
#12 Drukuj posta
Dodany dnia 03-08-2014 21:06
Władca szos


Postów: 910
Data rejestracji: 08.11.11
Reputacja: 15
Diamenty: 0
Ostrzeżeń: 0/6
Hans: Racja. Już korzystałem z Urzędu Ochrony Klientów i Konsumentów. Wbrew pozorom jest to b. prężna firma ze znajomością Prawa Wykonawczego. Wyszło parę spraw - krótko: COOL. Piszę to z uwagi na to, że kij ma dwa końce i ZAWSZE może je mieć. Czytajmy dalej....
Wracając do sprawy generalnie głównej zacytuję mail bosa Naprawskuter.pl, bo jakby nie było wiem, że nie tylko Ci co zabrali głos powyżej kupują tam części/podzespoły. A firma jest prężna pomimo zawirowań tu i w tym temacie.
CYTUJĘ/przytaczam: "widze,że dyskusja się rozwija w najlepsze, aczkolwiek na kiepskich fundamentach.

pan szymo twierdzi, że dostał mniej towaru niż zamawiał, poprosiłem o udokumentowanie, że tak faktycznie jest - bo jego paczkę pakował pracownik z najdłuższym stażem, a stan w mgazynie zgadza się co do sztuki. Mimo wzelkich przesłanek, że do pomyłki nie doszło wyraziłem chęć współpracy i dosłanie kierunkowskazu przy kolejnych zakupach. I Młody(bo konto junior) robi bałagan. Cóż postawa typu zostawiłęm tysiaka i nie dostałem nawet gratisu daje sporo do myślenia. Każdego dnia, miesiąca czy rou więcej zostawia się w przysłowiowym spożywczaku czy np biedronce i nikt nie wpadnie na to, żeby targować się przy kasie, ciekawe dalczego? Abstra*BRZYDKO*e od tego, że w 99% mamy najniższe ceny na sprzedawany asortyment od polksich dystrybutorów(zakładacie 110tki firmy moretti - nowość-aluminiowy cylinder do silników FMB, średnio mamy go 10pln taniej niż reszta sprzedawców. Nie twierdze, że szymo kłamie albo chce nas naciągnąć, fakty z mojej strony wyglądają inaczej, ale zgoda. Junior nie rozumie słowa komnpromis. DLaczego tak? Junior nie potrafi wykazać, że był faktycznie brak w paczce, a ja nie dam sobier uciąc ręki za pracownika pakującego przesyłkę. Rozwiązanie jest uczciwe. Może najwyższy czas się zalogować na forum i podjąć rękawicę - tam mu wygodnie bo sprzedawa się nie broni. ALe zyskuje poklask u współforumowiczów typu wujek. Wujka znalazłem, sprawdziłem co kupił.
1 http://archiwum.allegro.pl/oferta/wal-korbowy-atv-quad-110-fmb-automat-zipp-kingawy-i4078121015.html automat 110 - zdjecie zgodne z opisem
2 http://archiwum.allegro.pl/oferta/wal-korbowy-atv-quad-110-fmb-automat-zipp-kingawy-i4078121015.html po raz kolejny zakup tego samego wału

30.03 i 3.04 kupił to samo. Pewnie doszedł do wniosku, że źle zamówił i następnie kupił odpowiednią część:
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=4190819516 6 maja - ta aukcja też ma zgodny opis ze zdjęciem, a tu pan wujek twierdzi, że tak nie było.

Wujek więc kłamie. A wy jak te kaczuszki za nim podążacie kogoś oceniając po tym, że włożono kij w mrowisko. Oczywiscie kupujący wujek nie zgłosił aby mu cokolwiek nie pasowało ani tez nie skorzystał z prawa to zwrotu towaru bez podania przyczyny. Dzięki takim ludizom, i co z tego, że na forum, wszyscy są traktowani z dystansem i przestaliśmy dosyłać części w ciemno. Skoro mr wujek nie mówi prawdy i pisze o tym publicznie kogoś oczerniajac jaką mam pewność, że tak nie jest w przypadku pana szymo? DLatego zaproponowałem kompromis mimo, iż nie mam jakichkowliek przesłanek b twierdzić, że towaru faktycznie nie dostał. Żałosny jest poziom róznych forum, żałośni są ludzie, którzy bez mrugnięcia okiem dająupust swoich frustracji.

I jeszcze jedno na potwierdzenie tezy o panu wujku.

kupił

http://archiwum.allegro.pl/oferta/tuleja-wahacz-king-kinroad-los-jolly-texas-ranger-i4102765186.html

czy gdzieś tam jest napisane LK albo LEIKE??? Otóż to.

Jeśłi ma pan jakieś wartości, te nie materialne, to spjrzy pan na fakty w bardziej obiektywny sposób a nie przez pryzmat 2 uzutkowników forum. Również zwracam się z prośbą o interwencję w przypadku pana wujka, żeby wyedytował nieprawdę i wziął sobie na wstrzymanie, wątek został zarchwizowany, będę wiedzieć z jakim paragrfem tego użyć.
A do juniiora może warto zaapelować i poinstruować co to jest kompromis, na dziś słowo to za mało szczególnie, że jest on obcą dla mnie osobą. Wyraziłem cheć współpracy mimo niejdenoznaczności tej sprawy.

WIdzę, ża pan między wronami również kracze jak one. Miałem o panu wyższe mniemanie."
Tak więc tez dostałem reprymendę. A tu: 3/6 ostrzeżeń /już przeterminowanych/ dostałem za stosuneczki w ETC. LwG
Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG.
[Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg)
 
szymo_97
#13 Drukuj posta
Dodany dnia 03-08-2014 21:34
Awatar

Administrator


Postów: 1827
Data rejestracji: 01.11.10
Reputacja: 45
Diamenty: 0
Ostrzeżeń: 0/6
Sprzedawca jest naprawdę jakiś niepojęty (z całym szacunkiem dla niego, mimo, że on nie ma dla mnie żadnego)... Ja postawiłem sprawę jasno. Nie chcę żadnego gratisu tylko chcę dostać towar, za który zapłaciłem, a go nie otrzymałem. Dlaczego mam iść na kompromis, skoro zostałem oszukany? Proszę odpowiedzieć mi na to pytanie, bo to mnie naprawdę bardzo zastanawia.

To, że mam 17 lat to nie znaczy, że nie rozumiem słowa kompromis i można mnie lekceważyć tylko za dopisek "Junior" obok nazwy użytkownika. Na pewno też nie znaczy tego, że naciągną mnie na kolejne zakupy w sklepie, gdzie panuje bałagan (śmiem twierdzić to po akcji z lusterkami i tej tutaj poruszonej), a w końcu oszustwo (wywołane tym właśnie bałaganem). Szkoda, że tak dobry sklep zaczyna odwalać takie kwasy. Ja nie chcę ich na siłę krytykować. Przedstawiam jedynie fakty, z których nie potrafią się wybronić. To, że facet napisze mi, że stan na magazynie się zgadza to co to zmienia, jeżeli u mnie w paczce było 7 sztuk? Jeszcze każe mi udowodnić, że było tam 7, a nie 8. przecież oczywiste, że tego nie da się fizycznie zrobić... Ale dobrze. Teraz już wiem, że każde następne otwieranie paczki z jakiegokolwiek sklepu internetowego będzie nagrywane przeze mnie. Wtedy będzie to swego rodzaju dowód, ale sprzedający typu NaprawSkuter.pl na pewno go zlekceważy, bo jego podejście do klienta widać najlepiej na mailach wysłanych do mnie. Jest to coś typu "skoro gówniarz (poruszenie kwestii "Juniora" ) nie ma jak mi udowodnić, że został oszukany to nie przyznam się do błędu i kierunkowskazu nie wyślę".

Zawsze przy rozpakowywaniu paczki wszystko dokładnie sprawdzam i oglądam.

Ubolewam jeszcze nad tym, że w Polsce na porządku dziennym jest uważane, że człowiek, który nie ukończył 18 lat jest traktowany jako ktoś gorszy, kto nie ma racji i można mu wciskać na siłę jakiś kit. Przepraszam bardzo, ale nie `tędy droga.

Mam nadzieję, że wierzycie mi w to, że dostałem 7, a nie 8 kierunkowskazów oraz w to, że screeny z mailów są prawdziwe. Nie miałem na celu poniżenia tej firmy w jakikolwiek sposób na siłę tylko zrobić u nich normalne zakupy, a transakcję zakończyć komentarzem pozytywnym (jak to bywało do tej pory). Niestety nastąpiła pomyłka przy pakowaniu (staż osoby, która to robiła nie interesuje mnie w najmniejszym stopniu, to sprawy zarządzającego firmą), a sprzedawca nie przyznaje się do błędu, więc jestem po prostu oszukany. Do tego chce iść jeszcze na jakiś kompromis... To jest po prostu żałosne.
Edytowane przez szymo_97 dnia 03-08-2014 21:42
GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 :D

s10.postimg.org/fvz6df5vp/wqdz690429546a.jpg Piszę poprawnie po polsku

gg. 20481530
 
szymo_97
#14 Drukuj posta
Dodany dnia 04-08-2014 22:49
Awatar

Administrator


Postów: 1827
Data rejestracji: 01.11.10
Reputacja: 45
Diamenty: 0
Ostrzeżeń: 0/6
Wiadomość z ostatniej chwili.
Dostałem informację, że kierunkowskaz zostanie do mnie wysłany. Tak więc pomimo nieprzyjemnych sytuacji cieszę się, że sklep potrafi przyznać się do błędu. Stało się to dopiero po opublikowaniu sprawy na naszym forum, które jest ogólnodostępne dla wszystkich ludzi mających internet. Nie wiem czy ma to jakikolwiek związek z rozpatrzeniem tej sprawy przez sklep, ale już nie będę w to wnikał.. Cieszę się w każdym razie, że sprawa rozwiąże się nietoksycznie i będziemy mogli ją zakończyć pozytywnym komentarzem. :)
GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 :D

s10.postimg.org/fvz6df5vp/wqdz690429546a.jpg Piszę poprawnie po polsku

gg. 20481530
 
Podziel się tym wątkiem
Dodaj do:
Adres:
Na forum:
HTML:
Przeskocz do forum:
Podobne Tematy
Temat Forum Odpowiedzi Ostatni post
Sklep internetowy Hydepark 8 14-10-2016 13:29