-18 ℃
teraz
-16 ℃
noc
Zobacz temat
 Drukuj temat
VW Polo 86C2F
klemens244
#41 Drukuj posta
Dodany dnia 12-03-2016 10:26
Władca szos


Postów: 910
Data rejestracji: 08.11.11

Czyli typ dzwonka do drzwi wejściowych do domu/mieszkania, ale typu ON /zawsze włączony/. Przekaźniki masz typy ON lub OFF, więc to przecież wiesz. W elektronice są mikro włączniki/przełączniki. Są małe i łatwe do schowania. Znajdź w układach gotowych w AVT taki zestaw.
NA PRZYKŁAD:
https://sklep.avt.pl/avt1484.html, jako wskaźnik temperatury silnika. To jest jako link do sklepu.
Edytowane przez klemens244 dnia 12-03-2016 10:26
Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG.
[Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg)
 
szymo_97
#42 Drukuj posta
Dodany dnia 12-03-2016 13:41
Awatar

Administrator


Postów: 1827
Data rejestracji: 01.11.10

Ale po co mi to?
GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 :D

s10.postimg.org/fvz6df5vp/wqdz690429546a.jpg Piszę poprawnie po polsku

gg. 20481530
 
klemens244
#43 Drukuj posta
Dodany dnia 13-03-2016 05:24
Władca szos


Postów: 910
Data rejestracji: 08.11.11

Bardzo dobre pytanie. Wg, mnie w tych dyskotekach świateł wolę zainstalować /co zrobiłem/ tzw. trzecie światło stopu ale PULSUJĄCE. O ile w autkach starszej generacji stosowało sie to na tylnej szybie i możliwie najwyżej. Ja mam na myśli swoja hulajnogę. Mianowicie w czerwonym plastikowym pasku kufra zainstalowałem pasek led /ok. 0, 5 mb/jako światło pozycyjne oraz pasek "mocnych" led, który właśnie pulsuje. Co jest ważne jest wysoko i widzi je za mna 5-ty kierowca. Nie wspomnę o żółtych świecących śrubach tablicy rejestracyjnej świecących wraz z odpowiednim migaczem. Tak więc zabawa z elektryką i sterowanie elektroniką oświetlenia jest dosyć zabawne i zapewne bardzo przydatne.
Z takich gadżetów powalił mnie widok w końcówkach kierownicy świateł pozycyjnych przednich białych wraz we wspólnej obudowie światełek pozycyjnych czerwonych i migaczy. Jak na jednoślad ekstra światła obrysowe, itd.... A wracajac do Twojego pytania, to sądziłem, że szukasz uproszczenia i ciekawszego sterowaniu światłami VW. Ale pomysłów jest jeszcze dużo, prawda ? Ale w zasadzie po co to wszystko skoro przepisy Kod. Drogowego spełniają producenci. itd...
Edytowane przez klemens244 dnia 13-03-2016 05:50
Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG.
[Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg)
 
szymo_97
#44 Drukuj posta
Dodany dnia 13-03-2016 08:43
Awatar

Administrator


Postów: 1827
Data rejestracji: 01.11.10

Trzeba uważać, bo za takie "innowacyjne" rozwiązania niebiescy lubią dmuchnąć dowód rejestracyjny.
GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 :D

s10.postimg.org/fvz6df5vp/wqdz690429546a.jpg Piszę poprawnie po polsku

gg. 20481530
 
SylweK05
#45 Drukuj posta
Dodany dnia 15-03-2016 14:14
Początkujący biker


Postów: 38
Data rejestracji: 14.04.11

To polo idzie w projekt czy tylko do zwykłej jazdy ?
Ja bym od razu proponował szeroką stal, gwint i camber plates xD.
Pozdrawiam, niech auto służy.
Edytowane przez SylweK05 dnia 15-03-2016 14:14
 
szymo_97
#46 Drukuj posta
Dodany dnia 15-03-2016 21:41
Awatar

Administrator


Postów: 1827
Data rejestracji: 01.11.10

Auto to (póki co) ma być przede wszystkim praktyczne, więc jakiś szerokich stali z rantem na wierzchu czy ultra małego prześwitu nie przewiduję. Cena gwintu do Polo 86c to 2000 zł minimum niestety, a używek nie ma, więc odpada. Póki co myślę jedynie nad zawieszeniem obniżającym o -60/-40.

Powiem tak. W te wakacje po maturce jak zarobię trochę pieniędzy to planuję ogarnąć go pięknie blacharsko (póki co karoseria) i ewentualnie obniżyć o-60/-40 mm. Następnie tłuc Polówą ile się da, bo jazda nią wychodzi mnie ok 10 zł/100 km (nie pytajcie jak).

Jak pojeżdżę jeszcze kolejne 2-3 lata to prawdopodobnie przyjdzie czas na zmianę. I teraz są dwie opcje. Pierwszą z nich jest od dawna wymorzone kupno Audi A8/S8 D2 z silnikiem 4.2.
Druga natomiast to takie rozebranie Polo do ostatniej śrubki, zrobienie konkretnego remontu blacharskiego, wzmocnienie podłużnic i wrzucenie jakiegoś ciekawego silnika >150 KM (przy masie 800 kg to powinno być znośnie :D), po czym poskładanie wszystkiego na odpowiednim zawieszeniu, hamulcach itd.

Co będzie to będzie, czas pokaże. :D

Póki co jestem dumny z tego, że mechanicznie jest igła i prezentuje się lepiej od 90% tych aut widywanych na drogach.
GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 :D

s10.postimg.org/fvz6df5vp/wqdz690429546a.jpg Piszę poprawnie po polsku

gg. 20481530
 
SylweK05
#47 Drukuj posta
Dodany dnia 16-03-2016 05:39
Początkujący biker


Postów: 38
Data rejestracji: 14.04.11

No z tym gwintem to racja. Używki nie ma szans dorwać, a sprężyny obniżające też zrobią swoją robotę, w dodatku zostanie ci coś jeszcze tego komfortu :P. Sam do matury się szykuje no i odkładam kasę na A3, jeszcze tydzień temu miałem w planach 1.8t a od kilku dni myślę nad zwykłym 1.8. Sądzę że gdy już dołożę tą sumke pieniędzy będzie S3 lub S4.
A co do tych 150KM, bardzo polecam 1.8t, silnik bardzo lekki, a co najważniejsze, silnik wraz ze skrzynią jest śmiesznie tani w porównaniu do innych silników vag.
 
szymo_97
#48 Drukuj posta
Dodany dnia 16-03-2016 21:46
Awatar

Administrator


Postów: 1827
Data rejestracji: 01.11.10

Nie mam na myśli samych sprężyn, bo to są półśrodki, a sprężyny z amorkami. Komplet za 600 zł można dorwać. Trochę sobie pluję w brodę, że jak wymieniałem komplet amortyzatorów to kupiłem seryjne, zamiast trochę dołożyć i mieć sportowe na nowych sprężynach. No ale nic, człowiek się uczy całe życie. :)

Z nowości to dzisiaj założyłem sobie nową klamkę od drzwi pasażera, którą kupiłem na szrocie za 5 zł. Wreszcie pasażer może się dostać sam do samochodu (do tej pory drzwi otwierały się jedynie od środka, bo zerwało mi się cięgno zaraz po kupnie). :P

Co do silnika to mam bardzo dużo pomysłów. Nie ograniczam ich jedynie do vagów w benzynie. Tak kalkuluję i myślę, że finansowo będzie lepiej kupić rozbitka ze sprawnym silnikiem i przełożyć sobie silnik z osprzętem do mnie, po czym wyjąć jakieś części z rozbitka i nimi pohandlować, a na koniec wrak zezłomować. Po takiej operacji można mieć sprawny silnik niekiedy za jakieś 300 zł. Na przykład w przypadku, kupna rozbitka za 1000 zł, który będzie stał na alusach, za które zgarnę 500 zł.

Moje życie opiera się w dużej mierze na ciągłym kombinowaniu i szukaniu przeróżnych okazji, więc tak naprawdę nie wiadomo nigdy co będzie, kiedy będzie i czy w ogóle będzie. :D
GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 :D

s10.postimg.org/fvz6df5vp/wqdz690429546a.jpg Piszę poprawnie po polsku

gg. 20481530
 
SylweK05
#49 Drukuj posta
Dodany dnia 16-03-2016 21:59
Początkujący biker


Postów: 38
Data rejestracji: 14.04.11

Ja uważam, że lepiej jest jeździć na takim setup-ie, czyli amory seria i obniżające sprężyny. Wiem że wielu w tym momencie uzna mnie za głupka. Widzę, że ma być to auto do zwykłej jazdy to nie ma sensu go bardziej usztywniać, a po drugie na takich amorach samochód nie będzie tak skakał jak na chińskim gwincie, zawsze to coś komfortu.
 
szymo_97
#50 Drukuj posta
Dodany dnia 16-03-2016 22:04
Awatar

Administrator


Postów: 1827
Data rejestracji: 01.11.10

No tak, ale ten amortyzatory na 6 cm niższej sprężynie zaraz się skończą. I to sprężyna jednak ma główny wpływ na twardość, a nie amor.
GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 :D

s10.postimg.org/fvz6df5vp/wqdz690429546a.jpg Piszę poprawnie po polsku

gg. 20481530
 
SylweK05
#51 Drukuj posta
Dodany dnia 17-03-2016 05:31
Początkujący biker


Postów: 38
Data rejestracji: 14.04.11

Sprężyna decyduje o twardości, ale amortyzator też ma istotny wpływ. Gdybyś włożył amortyzatory gazowe to byłoby strasznie twardo. Do 5 cm amortyzatory mają tzw granicę, ale i tak jeszcze na nich długo pojeździsz znam wiele osób co jeżdżą tak kilka sezonów. Nawet zdarzy się przypadek że mają włożone sprężyny od gwintu, samochód siada od razu - 8.
 
szymo_97
#52 Drukuj posta
Dodany dnia 17-03-2016 19:01
Awatar

Administrator


Postów: 1827
Data rejestracji: 01.11.10

i.imgur.com/iPO7UD2.jpg

Założyłem sobie letnie koła. Mam nadzieje, że śnieg już nie spadnie :P
GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 :D

s10.postimg.org/fvz6df5vp/wqdz690429546a.jpg Piszę poprawnie po polsku

gg. 20481530
 
klemens244
#53 Drukuj posta
Dodany dnia 19-03-2016 19:23
Władca szos


Postów: 910
Data rejestracji: 08.11.11

Są maty na nadproża, słupki. Sprawdź.
Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG.
[Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg)
 
szymo_97
#54 Drukuj posta
Dodany dnia 15-07-2016 21:17
Awatar

Administrator


Postów: 1827
Data rejestracji: 01.11.10

Polóweczka sprzedana za 2 tysie, jestem zadowolony.
Teraz śmigam Mondeo MK II 2.0 z LPG :P
Pozdrawiam.
GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 :D

s10.postimg.org/fvz6df5vp/wqdz690429546a.jpg Piszę poprawnie po polsku

gg. 20481530
 
#55 Drukuj posta
Dodany dnia 05-09-2016 12:31
Nowicjusz


Postów:
Data rejestracji: 01.01.70

Mondeo też dobry :)
 
makus
#56 Drukuj posta
Dodany dnia 30-09-2016 13:53
SuperVIP


Postów: 5
Data rejestracji: 30.09.16

Również mam Mondeo i bardzo się lubimy
Edytowane przez makus dnia 30-09-2016 13:53
 
szymo_97
#57 Drukuj posta
Dodany dnia 04-10-2016 08:28
Awatar

Administrator


Postów: 1827
Data rejestracji: 01.11.10

A ja mojego muszę oddać na szrot, bo gówno takie się okazało, że szkoda gadać.
Przez pierwsze 6000 km nic się nie działo, a później zaczęła się czarna seria, nie oplaca się w niego inwestować, już i tak zbyt dużo włożyłem.

Kupiłem sobie za to piękną Hondę Accord z 93r., z której jestem bardzo zadowolony.
W wolnej chwili może założę jej temat.


GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 :D

s10.postimg.org/fvz6df5vp/wqdz690429546a.jpg Piszę poprawnie po polsku

gg. 20481530
 
Przeskocz do forum: