Zobacz temat
Eaglets Chopper Team :: INNE :: Moja maszyna
VW Polo 86C2F
|
|
klemens244 |
Dodany dnia 12-03-2016 10:26
|
Władca szos Postów: 910 Data rejestracji: 08.11.11 |
Czyli typ dzwonka do drzwi wejściowych do domu/mieszkania, ale typu ON /zawsze włączony/. Przekaźniki masz typy ON lub OFF, więc to przecież wiesz. W elektronice są mikro włączniki/przełączniki. Są małe i łatwe do schowania. Znajdź w układach gotowych w AVT taki zestaw. NA PRZYKŁAD: https://sklep.avt.pl/avt1484.html, jako wskaźnik temperatury silnika. To jest jako link do sklepu. Edytowane przez klemens244 dnia 12-03-2016 10:26 Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG. [Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg) |
|
|
szymo_97 |
Dodany dnia 12-03-2016 13:41
|
Administrator Postów: 1827 Data rejestracji: 01.11.10 |
Ale po co mi to?
GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 Piszę poprawnie po polsku gg. 20481530 |
|
|
klemens244 |
Dodany dnia 13-03-2016 05:24
|
Władca szos Postów: 910 Data rejestracji: 08.11.11 |
Bardzo dobre pytanie. Wg, mnie w tych dyskotekach świateł wolę zainstalować /co zrobiłem/ tzw. trzecie światło stopu ale PULSUJĄCE. O ile w autkach starszej generacji stosowało sie to na tylnej szybie i możliwie najwyżej. Ja mam na myśli swoja hulajnogę. Mianowicie w czerwonym plastikowym pasku kufra zainstalowałem pasek led /ok. 0, 5 mb/jako światło pozycyjne oraz pasek "mocnych" led, który właśnie pulsuje. Co jest ważne jest wysoko i widzi je za mna 5-ty kierowca. Nie wspomnę o żółtych świecących śrubach tablicy rejestracyjnej świecących wraz z odpowiednim migaczem. Tak więc zabawa z elektryką i sterowanie elektroniką oświetlenia jest dosyć zabawne i zapewne bardzo przydatne. Z takich gadżetów powalił mnie widok w końcówkach kierownicy świateł pozycyjnych przednich białych wraz we wspólnej obudowie światełek pozycyjnych czerwonych i migaczy. Jak na jednoślad ekstra światła obrysowe, itd.... A wracajac do Twojego pytania, to sądziłem, że szukasz uproszczenia i ciekawszego sterowaniu światłami VW. Ale pomysłów jest jeszcze dużo, prawda ? Ale w zasadzie po co to wszystko skoro przepisy Kod. Drogowego spełniają producenci. itd... Edytowane przez klemens244 dnia 13-03-2016 05:50 Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG. [Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg) |
|
|
szymo_97 |
Dodany dnia 13-03-2016 08:43
|
Administrator Postów: 1827 Data rejestracji: 01.11.10 |
Trzeba uważać, bo za takie "innowacyjne" rozwiązania niebiescy lubią dmuchnąć dowód rejestracyjny.
GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 Piszę poprawnie po polsku gg. 20481530 |
|
|
SylweK05 |
Dodany dnia 15-03-2016 14:14
|
Początkujący biker Postów: 38 Data rejestracji: 14.04.11 |
To polo idzie w projekt czy tylko do zwykłej jazdy ? Ja bym od razu proponował szeroką stal, gwint i camber plates xD. Pozdrawiam, niech auto służy. Edytowane przez SylweK05 dnia 15-03-2016 14:14 |
|
|
szymo_97 |
Dodany dnia 15-03-2016 21:41
|
Administrator Postów: 1827 Data rejestracji: 01.11.10 |
Auto to (póki co) ma być przede wszystkim praktyczne, więc jakiś szerokich stali z rantem na wierzchu czy ultra małego prześwitu nie przewiduję. Cena gwintu do Polo 86c to 2000 zł minimum niestety, a używek nie ma, więc odpada. Póki co myślę jedynie nad zawieszeniem obniżającym o -60/-40. Powiem tak. W te wakacje po maturce jak zarobię trochę pieniędzy to planuję ogarnąć go pięknie blacharsko (póki co karoseria) i ewentualnie obniżyć o-60/-40 mm. Następnie tłuc Polówą ile się da, bo jazda nią wychodzi mnie ok 10 zł/100 km (nie pytajcie jak). Jak pojeżdżę jeszcze kolejne 2-3 lata to prawdopodobnie przyjdzie czas na zmianę. I teraz są dwie opcje. Pierwszą z nich jest od dawna wymorzone kupno Audi A8/S8 D2 z silnikiem 4.2. Druga natomiast to takie rozebranie Polo do ostatniej śrubki, zrobienie konkretnego remontu blacharskiego, wzmocnienie podłużnic i wrzucenie jakiegoś ciekawego silnika >150 KM (przy masie 800 kg to powinno być znośnie ), po czym poskładanie wszystkiego na odpowiednim zawieszeniu, hamulcach itd. Co będzie to będzie, czas pokaże. Póki co jestem dumny z tego, że mechanicznie jest igła i prezentuje się lepiej od 90% tych aut widywanych na drogach. GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 Piszę poprawnie po polsku gg. 20481530 |
|
|
SylweK05 |
Dodany dnia 16-03-2016 05:39
|
Początkujący biker Postów: 38 Data rejestracji: 14.04.11 |
No z tym gwintem to racja. Używki nie ma szans dorwać, a sprężyny obniżające też zrobią swoją robotę, w dodatku zostanie ci coś jeszcze tego komfortu . Sam do matury się szykuje no i odkładam kasę na A3, jeszcze tydzień temu miałem w planach 1.8t a od kilku dni myślę nad zwykłym 1.8. Sądzę że gdy już dołożę tą sumke pieniędzy będzie S3 lub S4. A co do tych 150KM, bardzo polecam 1.8t, silnik bardzo lekki, a co najważniejsze, silnik wraz ze skrzynią jest śmiesznie tani w porównaniu do innych silników vag. |
|
|
szymo_97 |
Dodany dnia 16-03-2016 21:46
|
Administrator Postów: 1827 Data rejestracji: 01.11.10 |
Nie mam na myśli samych sprężyn, bo to są półśrodki, a sprężyny z amorkami. Komplet za 600 zł można dorwać. Trochę sobie pluję w brodę, że jak wymieniałem komplet amortyzatorów to kupiłem seryjne, zamiast trochę dołożyć i mieć sportowe na nowych sprężynach. No ale nic, człowiek się uczy całe życie. Z nowości to dzisiaj założyłem sobie nową klamkę od drzwi pasażera, którą kupiłem na szrocie za 5 zł. Wreszcie pasażer może się dostać sam do samochodu (do tej pory drzwi otwierały się jedynie od środka, bo zerwało mi się cięgno zaraz po kupnie). Co do silnika to mam bardzo dużo pomysłów. Nie ograniczam ich jedynie do vagów w benzynie. Tak kalkuluję i myślę, że finansowo będzie lepiej kupić rozbitka ze sprawnym silnikiem i przełożyć sobie silnik z osprzętem do mnie, po czym wyjąć jakieś części z rozbitka i nimi pohandlować, a na koniec wrak zezłomować. Po takiej operacji można mieć sprawny silnik niekiedy za jakieś 300 zł. Na przykład w przypadku, kupna rozbitka za 1000 zł, który będzie stał na alusach, za które zgarnę 500 zł. Moje życie opiera się w dużej mierze na ciągłym kombinowaniu i szukaniu przeróżnych okazji, więc tak naprawdę nie wiadomo nigdy co będzie, kiedy będzie i czy w ogóle będzie. GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 Piszę poprawnie po polsku gg. 20481530 |
|
|
SylweK05 |
Dodany dnia 16-03-2016 21:59
|
Początkujący biker Postów: 38 Data rejestracji: 14.04.11 |
Ja uważam, że lepiej jest jeździć na takim setup-ie, czyli amory seria i obniżające sprężyny. Wiem że wielu w tym momencie uzna mnie za głupka. Widzę, że ma być to auto do zwykłej jazdy to nie ma sensu go bardziej usztywniać, a po drugie na takich amorach samochód nie będzie tak skakał jak na chińskim gwincie, zawsze to coś komfortu. |
|
|
szymo_97 |
Dodany dnia 16-03-2016 22:04
|
Administrator Postów: 1827 Data rejestracji: 01.11.10 |
No tak, ale ten amortyzatory na 6 cm niższej sprężynie zaraz się skończą. I to sprężyna jednak ma główny wpływ na twardość, a nie amor.
GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 Piszę poprawnie po polsku gg. 20481530 |
|
|
SylweK05 |
Dodany dnia 17-03-2016 05:31
|
Początkujący biker Postów: 38 Data rejestracji: 14.04.11 |
Sprężyna decyduje o twardości, ale amortyzator też ma istotny wpływ. Gdybyś włożył amortyzatory gazowe to byłoby strasznie twardo. Do 5 cm amortyzatory mają tzw granicę, ale i tak jeszcze na nich długo pojeździsz znam wiele osób co jeżdżą tak kilka sezonów. Nawet zdarzy się przypadek że mają włożone sprężyny od gwintu, samochód siada od razu - 8. |
|
|
szymo_97 |
Dodany dnia 17-03-2016 19:01
|
Administrator Postów: 1827 Data rejestracji: 01.11.10 |
Założyłem sobie letnie koła. Mam nadzieje, że śnieg już nie spadnie GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 Piszę poprawnie po polsku gg. 20481530 |
|
|
klemens244 |
Dodany dnia 19-03-2016 19:23
|
Władca szos Postów: 910 Data rejestracji: 08.11.11 |
Są maty na nadproża, słupki. Sprawdź.
Polska Szkoła Niszczy Wiedzę Techniczną. LwG. [Imgur](http://i.imgur.com/ZR8EPst.jpg) |
|
|
szymo_97 |
Dodany dnia 15-07-2016 21:17
|
Administrator Postów: 1827 Data rejestracji: 01.11.10 |
Polóweczka sprzedana za 2 tysie, jestem zadowolony. Teraz śmigam Mondeo MK II 2.0 z LPG Pozdrawiam. GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 Piszę poprawnie po polsku gg. 20481530 |
|
|
Dodany dnia 05-09-2016 12:31
|
|
Nowicjusz Postów: Data rejestracji: 01.01.70 |
Mondeo też dobry |
|
|
makus |
Dodany dnia 30-09-2016 13:53
|
SuperVIP Postów: 5 Data rejestracji: 30.09.16 |
Również mam Mondeo i bardzo się lubimy
Edytowane przez makus dnia 30-09-2016 13:53 |
|
|
szymo_97 |
Dodany dnia 04-10-2016 08:28
|
Administrator Postów: 1827 Data rejestracji: 01.11.10 |
A ja mojego muszę oddać na szrot, bo gówno takie się okazało, że szkoda gadać. Przez pierwsze 6000 km nic się nie działo, a później zaczęła się czarna seria, nie oplaca się w niego inwestować, już i tak zbyt dużo włożyłem. Kupiłem sobie za to piękną Hondę Accord z 93r., z której jestem bardzo zadowolony. W wolnej chwili może założę jej temat. GuoWe'i 150 > WSK 125 > CBR 125R > Benzer Texas > Suzuki RG 125 F > Honda CB-1 400 > Kinroad XT 72 Piszę poprawnie po polsku gg. 20481530 |
|
Przeskocz do forum: |