Tytuł: Eaglets Chopper Team :: Mz ts 250/1 wersja endo :D
Dodane przez patryczekk344 dnia 16-03-2010 20:55
#1
Siema jak widzę większość osób na forum prezentuje swoje choppery i podobne maszyny.
Dziś chciałem pokazać wam moją Mz 250/1 (5 biegów) którą kupiłem za 100 zł :d i brakował dość dużo rzeczy :D do tej pory brak jeszcze kilku elementów :)
Nie będę się rozpisywać więc zachęcam na PJ :)
Tam zdjęcia i dokładniejsze dane :)
http://www.polska..._250/84453
Na ostatnich zdjęciach jest pokazana jak ją kupiłem :)
Obecnie brak tarcz sprzęgłowych tzn jutro ( 17.03.2010 ) będą nowe tarczki bo zamówiłem :D
Dodane przez patryczekk344 dnia 17-03-2010 22:40
#2
Hmmm dziś po pół rocznym składaniu tego oto motóra postanowiłem się przejechać frajdy co niemiara :D Poskładane sprzęgło godzina 19:30 wyjechałem (wydech od matrixa (czyt. matiz )) Jeździłem z kolegą z pół godziny tylko na biegach 1,2 choć na drodze udało się zapiąć 5 :)
Jutro dalsza cześć odkrywania mocy tego oto motóra.Pozdro :D
Dodane przez kozok dnia 18-03-2010 12:53
#3
Ja miałem 150
Dokładnie taką
http://images04.olx.pl/ui/2/93/63/21739063_1.jpg
tylko że z mocniejszym kolorem niebieskiego.
Super moto tylko trochę się psuje ;) ale i tak polecam każdemu kto zaczyna przygodę na dwóch kółkach.
Ta Twoja też niczego sobie chociaż tylko do terenu, radzę nie wyjeżdżać na drogę ;P
Pozdrawiam
Dodane przez patryczekk344 dnia 18-03-2010 13:01
#4
No jak na pierwszy motor to polecam motorynkę ;d a nie od razu 250 lub 150 :D
Co do terenu to będzie tylko jazda po lesie bo na nic innego się nie nadaje (siadający wał i sprzęgło (stożek) )
Wczoraj jeździłem po ulicy :D
Dodane przez George dnia 18-03-2010 14:21
#5
Motorynka też nie jest dobrym motorowerem na początek ,wybrałbym raczej coś troche większego gabarytowo ;] bo jednak motorynka to malutkie jest
Dodane przez patryczekk344 dnia 18-03-2010 17:22
#6
No ja mówię o motocykliście wieku 13 Wyżej :D no ja bym nie wsiadł na etkę 250 w wieku 13 lat ;d teraz się boje w terenie ;p choc szukam opony kostki 18" na tył bo tą co mam już spada z rantu felgi ;/
Dodane przez Lukasz94 dnia 18-03-2010 20:38
#7
Kolega zabił sie na ETZ 150 ;/ ... To juz jest motor a nie motorower
Dodane przez mati429 dnia 18-03-2010 20:49
#8
Ja na takiej MZ bym jeździł ile by się dało .
Uważam tą maszynę z jednych lepszych sprzętów i jeszcze ładnie odszykować wizualnie i maszyna z bajki .
Dodane przez patryczekk344 dnia 08-04-2010 22:05
#9
No co do tego to jest w miarę dobry motor. W miarę dlatego że sprzęgło mi zginęło dziś. Tzn odpaliłem bez problemowo i jechałem z kolega na oczyszczalnie do kumpli zgasiłem i później do odpalania to tylko się ślizgało ;/
Ale co do prędkości to chyba z 100 leci bo na 4 już łzy lecą w kasku :D nie mówiąc o 5 :D
Dodane przez patryczekk344 dnia 18-04-2010 00:25
#10
Noo szalone są to motory :D a ja jeszcze nie posiadam hamulca ;o więc jest ciężko :D
Sam ją bujałem z 100 na miękko ;p więc nie jest źle :D
Porównanie jest prawie to samo co 150 :D tylko 150 trzeba kręcić do 8-9 tysięcy aby szła dobrze :D
Teraz pozostało dokończyć sprzęgło kupić oponę zrobić hamulce i można ciekać ;p
Dodane przez patryczekk344 dnia 04-08-2010 11:49
#11
No i bardzo dawno nic tutaj nie podawałem zdjęć ;)
Motor jak na razie chodzi (drobna regulacja gaźnika/Zapłonu jest potrzebna )
Silnik wyciągnąłem z trajki ponieważ prace stanęły nad nią a że są wakacje to trzeba było pojeździć po terenie troszkę ;)

Edytowane przez patryczekk344 dnia 07-08-2010 10:43
Dodane przez patryczekk344 dnia 18-09-2010 22:49
#12

Co za dużo to nie zdrowo;D lubi wysokie ;D
Edytowane przez patryczekk344 dnia 18-09-2010 22:50
Dodane przez tomek_wielun dnia 19-09-2010 18:09
#13
Czyżby nowy tłok? xD heh
Dodane przez patryczekk344 dnia 19-09-2010 21:22
#14
tłok + szlif ;D bo tu już niestety mocy nie miała ;D na przełożeniach 15-50(lub51) szła tylko 100 ;D
Dodane przez tomek_wielun dnia 19-09-2010 22:54
#15
W sumie skoro wersja endo to więcej nie potrzeba :D Zarzuć jakieś większe zdjęcie tego "nowego" tłoczka xD
Dodane przez patryczekk344 dnia 20-09-2010 17:33
#16
Ale to i tak było mało ;D minimum 110 musi iść i mieć siłę że na 2 na koło ;D
http://www.fotosi...88c92.html Duże zdjęcie ;D
Dodane przez tomek_wielun dnia 20-09-2010 18:23
#17
Tłok oryginał czy rzemiosło? Bo chyba TS'ka miała dwa pierścienie :P
Dodane przez patryczekk344 dnia 20-09-2010 18:28
#18
Rzemiosło made in china ;D hahah ;;D ts 250/1 miały już na 3 ;)
Dodane przez tomek_wielun dnia 20-09-2010 18:39
#19
Szkoda tylko, że MZ ma otwartą ramę.
Dodane przez patryczekk344 dnia 20-09-2010 18:43
#20
ale jest w miarę stabilna i da się jeździć ;D a nie tak jak wsk na zakrętach się "łamie" ;)
Dodane przez tomek_wielun dnia 20-09-2010 18:44
#21
WSK'e to trzeba by całą prawie obspawać heh :D
Dodane przez patryczekk344 dnia 20-09-2010 18:46
#22
no moja jest wzmocniona więc nie powinna a tu trochę zdziwienie było ;D
Dodane przez patryczekk344 dnia 24-09-2011 08:46
#23
Hmm może ktoś chętny na tą moją mz? do wymiany sworzeń tylko bo to jest normalne i się wyrobił koszt około 10 zł tego sworznia (łożysko daję gratis w prezencie:D ) Po szlifie wyjeżdżone może z 10l paliwa chętnych pisać na gg 7174191
Dodane przez patryczekk344 dnia 29-04-2012 15:17
#24
Mz została dziś sprzedana za kwotę 450 zł + trochę trybów, wałek, łożysko na korbę, i jakiś wodzik. Nowy nabywca penie się tu pochwali tym :)