Tytuł: Eaglets Chopper Team :: Mz ts 250/1 wersja endo :D

Dodane przez patryczekk344 dnia 16-03-2010 20:55
#1

Siema jak widzę większość osób na forum prezentuje swoje choppery i podobne maszyny.
Dziś chciałem pokazać wam moją Mz 250/1 (5 biegów) którą kupiłem za 100 zł :d i brakował dość dużo rzeczy :D do tej pory brak jeszcze kilku elementów :)

Nie będę się rozpisywać więc zachęcam na PJ :)
Tam zdjęcia i dokładniejsze dane :)

http://www.polska..._250/84453

Na ostatnich zdjęciach jest pokazana jak ją kupiłem :)

Obecnie brak tarcz sprzęgłowych tzn jutro ( 17.03.2010 ) będą nowe tarczki bo zamówiłem :D

Dodane przez patryczekk344 dnia 17-03-2010 22:40
#2

Hmmm dziś po pół rocznym składaniu tego oto motóra postanowiłem się przejechać frajdy co niemiara :D Poskładane sprzęgło godzina 19:30 wyjechałem (wydech od matrixa (czyt. matiz )) Jeździłem z kolegą z pół godziny tylko na biegach 1,2 choć na drodze udało się zapiąć 5 :)
Jutro dalsza cześć odkrywania mocy tego oto motóra.Pozdro :D

Dodane przez kozok dnia 18-03-2010 12:53
#3

Ja miałem 150
Dokładnie taką
http://images04.olx.pl/ui/2/93/63/21739063_1.jpg
tylko że z mocniejszym kolorem niebieskiego.
Super moto tylko trochę się psuje ;) ale i tak polecam każdemu kto zaczyna przygodę na dwóch kółkach.
Ta Twoja też niczego sobie chociaż tylko do terenu, radzę nie wyjeżdżać na drogę ;P
Pozdrawiam

Dodane przez patryczekk344 dnia 18-03-2010 13:01
#4

No jak na pierwszy motor to polecam motorynkę ;d a nie od razu 250 lub 150 :D
Co do terenu to będzie tylko jazda po lesie bo na nic innego się nie nadaje (siadający wał i sprzęgło (stożek) )
Wczoraj jeździłem po ulicy :D

Dodane przez George dnia 18-03-2010 14:21
#5

Motorynka też nie jest dobrym motorowerem na początek ,wybrałbym raczej coś troche większego gabarytowo ;] bo jednak motorynka to malutkie jest

Dodane przez patryczekk344 dnia 18-03-2010 17:22
#6

No ja mówię o motocykliście wieku 13 Wyżej :D no ja bym nie wsiadł na etkę 250 w wieku 13 lat ;d teraz się boje w terenie ;p choc szukam opony kostki 18" na tył bo tą co mam już spada z rantu felgi ;/

Dodane przez Lukasz94 dnia 18-03-2010 20:38
#7

Kolega zabił sie na ETZ 150 ;/ ... To juz jest motor a nie motorower

Dodane przez mati429 dnia 18-03-2010 20:49
#8

Ja na takiej MZ bym jeździł ile by się dało .
Uważam tą maszynę z jednych lepszych sprzętów i jeszcze ładnie odszykować wizualnie i maszyna z bajki .

Dodane przez patryczekk344 dnia 08-04-2010 22:05
#9

No co do tego to jest w miarę dobry motor. W miarę dlatego że sprzęgło mi zginęło dziś. Tzn odpaliłem bez problemowo i jechałem z kolega na oczyszczalnie do kumpli zgasiłem i później do odpalania to tylko się ślizgało ;/
Ale co do prędkości to chyba z 100 leci bo na 4 już łzy lecą w kasku :D nie mówiąc o 5 :D

Dodane przez patryczekk344 dnia 18-04-2010 00:25
#10

Noo szalone są to motory :D a ja jeszcze nie posiadam hamulca ;o więc jest ciężko :D
Sam ją bujałem z 100 na miękko ;p więc nie jest źle :D
Porównanie jest prawie to samo co 150 :D tylko 150 trzeba kręcić do 8-9 tysięcy aby szła dobrze :D
Teraz pozostało dokończyć sprzęgło kupić oponę zrobić hamulce i można ciekać ;p

Dodane przez patryczekk344 dnia 04-08-2010 11:49
#11

No i bardzo dawno nic tutaj nie podawałem zdjęć ;)
Motor jak na razie chodzi (drobna regulacja gaźnika/Zapłonu jest potrzebna )
Silnik wyciągnąłem z trajki ponieważ prace stanęły nad nią a że są wakacje to trzeba było pojeździć po terenie troszkę ;)

a.imageshack.us/img46/9169/obraz1kn.jpg

Edytowane przez patryczekk344 dnia 07-08-2010 10:43

Dodane przez patryczekk344 dnia 18-09-2010 22:49
#12

images47.fotosik.pl/342/8e91c5ecc7588c92med.jpg
Co za dużo to nie zdrowo;D lubi wysokie ;D

Edytowane przez patryczekk344 dnia 18-09-2010 22:50

Dodane przez tomek_wielun dnia 19-09-2010 18:09
#13

Czyżby nowy tłok? xD heh

Dodane przez patryczekk344 dnia 19-09-2010 21:22
#14

tłok + szlif ;D bo tu już niestety mocy nie miała ;D na przełożeniach 15-50(lub51) szła tylko 100 ;D

Dodane przez tomek_wielun dnia 19-09-2010 22:54
#15

W sumie skoro wersja endo to więcej nie potrzeba :D Zarzuć jakieś większe zdjęcie tego "nowego" tłoczka xD

Dodane przez patryczekk344 dnia 20-09-2010 17:33
#16

Ale to i tak było mało ;D minimum 110 musi iść i mieć siłę że na 2 na koło ;D
http://www.fotosi...88c92.html Duże zdjęcie ;D

Dodane przez tomek_wielun dnia 20-09-2010 18:23
#17

Tłok oryginał czy rzemiosło? Bo chyba TS'ka miała dwa pierścienie :P

Dodane przez patryczekk344 dnia 20-09-2010 18:28
#18

Rzemiosło made in china ;D hahah ;;D ts 250/1 miały już na 3 ;)

Dodane przez tomek_wielun dnia 20-09-2010 18:39
#19

Szkoda tylko, że MZ ma otwartą ramę.

Dodane przez patryczekk344 dnia 20-09-2010 18:43
#20

ale jest w miarę stabilna i da się jeździć ;D a nie tak jak wsk na zakrętach się "łamie" ;)

Dodane przez tomek_wielun dnia 20-09-2010 18:44
#21

WSK'e to trzeba by całą prawie obspawać heh :D

Dodane przez patryczekk344 dnia 20-09-2010 18:46
#22

no moja jest wzmocniona więc nie powinna a tu trochę zdziwienie było ;D

Dodane przez patryczekk344 dnia 24-09-2011 08:46
#23

Hmm może ktoś chętny na tą moją mz? do wymiany sworzeń tylko bo to jest normalne i się wyrobił koszt około 10 zł tego sworznia (łożysko daję gratis w prezencie:D ) Po szlifie wyjeżdżone może z 10l paliwa chętnych pisać na gg 7174191

Dodane przez patryczekk344 dnia 29-04-2012 15:17
#24

Mz została dziś sprzedana za kwotę 450 zł + trochę trybów, wałek, łożysko na korbę, i jakiś wodzik. Nowy nabywca penie się tu pochwali tym :)