Tytuł: Eaglets Chopper Team :: Moto-Ventus XT50Q (Łosiek)

Dodane przez Boro dnia 02-06-2011 15:45
#1

A wiec po krótce historia mojego sprzetu :) Zakupiony w lipcu 2008r za kwote 3400zł (+ kask i opłaty ;D). Co na ilu km robilem nie mam bladego pojecia, ale w pkt postaram sie przedstawic udoskonalenia mojego "monstrum":

Udoskonalenia mechaniczne:
-na 3300km zalozony zestaw 72ccm
-po nieco ponad 2500km zmieniona cewka zaplonowa wraz z fajka
-na 3800km zmieniony modul CPI
-motor podwyzszony na amortyzatorach poprzez dolozenie przedluzek
-zmiana zebatek (przod 16z, tyl 35z) oraz zmienione mocowanie tylnej zebatki
-zmiana startera elektrycznego (teraz znajduje sie pod siedzeniem z prawej strony w miejscu "schowka")
-wyciagniecie 1 przegrody z tlumika
-wzmocnienie ramy podtrzymujacej tylnie siedzenie
-zamocowanie dystansow na sruby trzymajace tlumik gdyz po podwyzszeniu motoru rura zawadzala o wahacz oraz przedluzenie "kopniaka"

W najblizszych planach nie przewiduje powazniejszych zmian zwiazanych z poprawieniem osiagow ;)

Udoskonalenia wizualne:
-zamontowanie chlapacza na przedni blotnik (b. przydatny :))
-zamontowanie nowych lusterek

W najblizszych planach mam zakup zestawu dwoch tylnich sakw oraz "piornika" na przod :)

No i oczywiscie kilka zdjec ;)
www.abload.de/thumb/2n7ok.jpeg www.abload.de/thumb/3k754.jpeg www.abload.de/thumb/4e7z7.jpeg www.abload.de/thumb/5o7ad.jpeg www.abload.de/thumb/dsc02629h711.jpg

Zapraszam do komentowania! ;)

Edytowane przez Boro dnia 02-06-2011 15:47

Dodane przez Boro dnia 02-06-2011 15:57
#2

Jak sie usiadzie to jest idealnie, a nie jak na oryginale tlumik sie po ziemi ciagnal...

Dodane przez Ryland dnia 02-06-2011 16:52
#3

Jak już to moduł CDI - czyli zapłon poprzez rozładowanie kondensatora.

Dodane przez PeeTER dnia 02-06-2011 16:53
#4

Trzeba było kupić twardsze i troszkę dłuższe, wg wyglądało by lepiej ;]

Dodane przez Boro dnia 02-06-2011 17:11
#5

Moze i lepiej ale tak jest prosciej szybciej i taniej ;) Slyszalem ze od WSK'i pasuja idealnie a;e gdzie tu teraz znalezc w dobrej cenie takie cuda... Poza tym o wiele wyzej teraz stoi niby ale jak sie usiadzie to jest idealnie ;)

Dodane przez Luki96 dnia 02-06-2011 21:08
#6

No ładny ładny:D

Dodane przez szymo_97 dnia 02-06-2011 21:26
#7

ładny, ale ja nie gustuję w wysokich :D

Dodane przez pawelka23 dnia 02-06-2011 22:38
#8

Boro napisał/a:
Slyszalem ze od WSK'i pasuja idealnie

Za wysokie, za miękkie. Interes nie warty świeczki.

Motorek w porządku ;) Z czego masz te dystanse przy tłumiku ?

Dodane przez adik929 dnia 02-06-2011 23:21
#9

Wysoki chopper to już raczej nie chopper, ja wolał bym mojego jeszcze obniżyć ale wtedy bym ocierał o błotnik i musiał bym mieć twardsze amortyzatory. Ale ogólnie ładny. Mam te same malowanie :)

Dodane przez Boro dnia 03-06-2011 18:42
#10

pawelka23 napisał/a:
Boro napisał/a:
Slyszalem ze od WSK'i pasuja idealnie

Za wysokie, za miękkie. Interes nie warty świeczki.

Motorek w porządku ;) Z czego masz te dystanse przy tłumiku ?


Dystanse to dwie wieksze nakretki ;)

A co do wysokosci to jeszcze raz wam mowie: gdy sie usiadzie wtedy widac efekt, bo jak stoi to fakt jest wysoki ;)

Dodane przez pawelka23 dnia 03-06-2011 19:10
#11

To ci coś podpowiem, zamiast tych nakrętek daj tam 2 kawałki weża ogrodowego (na 2 sruby) ale musi byc odpowiednio gruby i z gumy, ten zwykły cienki z PCV czy PVC odpada. W ten sposób pozbędziesz sie częsci wibracji, sam tak mam u siebie ;)

Edytowane przez pawelka23 dnia 03-06-2011 19:15

Dodane przez Boro dnia 04-06-2011 13:41
#12

No guma napewno by zmniejszyla wybracje a ja myslalem nad tym zeby pod sruby trzymajace silnik podlozyc jakies grubsze gumowe podkladki ? Ma ktos tak zrobione ?

Dodane przez pawelka23 dnia 04-06-2011 15:58
#13

Na pewno będzie lepiej. Ale i tak silnik będzie bezpośrednio dotykał ramy i przenosił wibracje.
Jak chcesz się pozbyc większości wibracji to pomyśl nad moim patentem:
Ja mam gumę o grubości 5mm, ucięte mocowania silnika (te tulejki) z każdej strony o 5mm (można uciąć troche więcej) tak, że wejdzie taka guma pomiędzy silnik a ramę. Dodatkowo mam te same gumy pod śrubami, i gumowe tulejki pod wydechem bo z gumami pod silnikiem przenosi dużo drgań. Nic nie jest przykręcone na chama, np. silnik musi miec odpowiedni luz aby nie przenosił drgań. Jeździ się po prostu wyśmienicie ;) User OSALACZEK może to potwierdzić ;) Ale ma to 2 wady. Szpilki wydechu lubią się urywac ale to też można usunąc dając odpowiednie gumy pod wydech i odpowiednio duży luz. Dalej, jak kiedyś będziesz musiał wyjąc silnik, to przy wkładaniu go spowrotem stracisz nerwy... Ale wystarczy że utniesz o 1-2mm mocowania więcej i będzie dobrze. Jeśli sie na to zdecydujesz i będziesz miał jakieś pytania to wal śmiało na GG ;) Jest troche roboty z tym ale na prawde warto ;)

EDIT: Ale sie rozpisałem... Chyba kiedyś zrobie artykuł na nasza stronkę o tym bo mógłbym na pisać o tym 2 razy więcej :D

Edytowane przez pawelka23 dnia 04-06-2011 16:17

Dodane przez pawel94 dnia 04-06-2011 22:07
#14

Wy nie widzieliscie wysokiego kinga:)Mój wymiata w tej kwestii:P

Dodane przez Boro dnia 05-06-2011 14:20
#15

pawelka23 dzieki za rady ;) Chyba zmienie modul z powrotem na oryginalny, bo to palenie zarowek juz jest max. denerwujace... Wczoraj w nocy wracalem motorem to mi przepalil a non stop na STOPIE jezdzic sie nie da ;D Wiec wole jechac te 65 ale bez stresu ;p

Dodane przez Boro dnia 08-06-2011 18:57
#16

Umieszczam ten oto filmik ;p

http://www.youtub...Z4E_inHXdA

Dodane przez Boro dnia 30-06-2011 11:51
#17

Dawno nic nie pisalem :) A wiec na poczatek fotka z malej wyprawy (chyba kiedys wybiore sie w dalsza trase pod Gniezno, Kłedzko, bo raz ze mam tam rodzine a dwa ze z miejsca gdzie robilem fotke do Gniezna jest zaledwie 27km :D, a widzialem paru userow z Gniezna wlasnie :))

www.abload.de/thumb/dsc02690cn9h.jpg

A co zmienilem od ostatniego czasu ?

-wykrecilem boczne odblaski z przedniej listwy na lagach
-pomalowalem klakson na czarno bo farba powoli zaczela schodzic
-zamontowalem tablice ze swoim imieniem na przedniej listwie (na lagach)
-wymienilem zarowke w liczniku (na taka samochodowa z tych bocznych kierunkowskazow - teraz nie przepala :D)

A tu jeszcze fotka z trasy na zlot :)

www.abload.de/thumb/dsc026487n52.jpg

Dodane przez Carlos dnia 09-05-2012 20:13
#18

Ładny to malowanie też mi się podoba :wink:

Dodane przez Kubix dnia 09-05-2012 20:42
#19

Boro napisał/a:
A tu jeszcze fotka z trasy na zlot :)


Hmm.. Jechałeś do Śremu, czy był jakiś inny zlocik w okolicy ? :)

Dodane przez Kryniax dnia 09-05-2012 21:07
#20

Temat prawie rocznym odkopem

Dodane przez Boro dnia 09-05-2012 21:49
#21

Kubix to foto było robione za Kórnikiem - droga do Rogalina na zlocik :)

Jak mi się będzie chciało to zrobie fote jak teraz stoi łosiek i ogolnie jak sie prezentuje :)

UpDate:

www.abload.de/thumb/dsc03187t2y1o.jpg www.abload.de/thumb/dsc031885tyko.jpg

Niektórym może się nie podobać, ale mi głównie chodzi o funkcjonalność :) Przy mojej wadze 85kg, gdy usiąde jest idealnie a i komfort jazdy jest świetny! Wiem tu i ówdzie pojawiła się rdza, no ale takie już te "chromy" są....

Edytowane przez Boro dnia 10-05-2012 17:45