Tytuł: Eaglets Chopper Team :: WSK 125 63r. szymo_97
Dodane przez szymo_97 dnia 17-08-2011 23:10
#1
Witam
Dziś stałem się szczęścliwy posiadaczem WSKI 125 z 63 roku.
Wygrzebałem ją u dziadka z szopy spod tony śmieci.
Moim celem jest wyremontowanie jej na igłę i jeżdżenie w niedzielę do kościoła ;]
Po przywiezieniu jej do domu, a właściwie przyprowadzeniu wyglądała tak:
Rozebrałem ją na części pierwsze:
Pomalowałem bak domowymi sposobami ;]
Jutro zdzieram rdzę z ramy, wahacza, stopki i to maluję:
Ramę i wahacz na czarno, stopkę na czerwono.
Może uda się pomalować błotniki, ale nic nie obiecuję ;]
Proszę o ocenę mojego nowego nabytku ;]
Edytowane przez szymo_97 dnia 17-08-2011 23:12
Dodane przez kamil_gs dnia 17-08-2011 23:22
#2
kultowy motocykl PRLu,
i jak chcesz jeździć do kościoła jak każdy wie że to 125 i jak zatrzyma cie policja to nieciekawie :confused: a papier ma ??
Dodane przez szymo_97 dnia 17-08-2011 23:28
#3
e tam nie zatrzyma :D
Papiery może dziadek gdzies znajdzie. ;]
A jak nie to na zabytek...
Dodane przez kamil_gs dnia 17-08-2011 23:34
#4
z kumplem odnawialiśmy jego WSKe, malowaliśmy własnoręcznej roboty kompresorem i jakimś pistoletem do malowania, farbe kupił matową, fajnie wygląda :D choć mocą nie grzeszy to ładnie jeździ :happyorange:
i ja bym nie ryzykował, kontroli, ale twoja wola
Dodane przez szymo_97 dnia 17-08-2011 23:44
#5
jakbyś na takiej wsi co ja mieszkał to nie bałbyś się kontroli, gwarantuję :D
Będę nią jeździł po okolicy :D
Dodane przez kamil_gs dnia 17-08-2011 23:48
#6
no ja też mieszkam na wsi gdzie policja jeździ tylko jak ktoś zadzwoni :D i to plus :D
jeszcze powiedz to bedzie taki kolor jak łosia malowałeś ??
Dodane przez szymo_97 dnia 17-08-2011 23:49
#7
nie, łoś jest bordowo ceglany metalik, a ten to najtańsza czerwona strażacka emalia 10zł za 400ml, wygląda nieźle :P
Dodane przez chopper bober dnia 17-08-2011 23:55
#8
asz... ta wsk zgnita :P będzie trochę szpachlowania :P
Dodane przez hansrpg dnia 18-08-2011 00:28
#9
No jak się postarasz to miły dla oka sprzęt może wyjść. A jak z silnikiem? Próbowałeś może odpalić czy wolisz nie ryzykować i dopiero po rozbiórce / złożeniu ?
Dodane przez szymo_97 dnia 18-08-2011 13:04
#10
Narazie nie odpalę, bo brak mi cewki WN i kabla WN. Niepokoi mnie jedna rzecz. Nie chcą biegi zaskakiwać, ale silnikiem to zajmę się później.
Będę musiał napowno dokupić uszczelkę pod głowicę, bo dmucha spod niej jak kopką się kopie. Pewnie jak zrobię te rzeczy to spróbuję odpalić.
Teraz mam pytanie w sprawie gaźnika. Podszedłby do niej mój stary gaźnik z kinga 19mm? Ten który jest w niej teraz jest niekompletny ;/
Już za mną malowanie tylniego błotnika.
W przednim trzeba będzie troche zaszpachlować, bo są dziury na wylot od korozji, w tylnym prawie w ogóle nie było rdzy, tylko powierzchowna.
Ramę, whacz i stopkę chyba oddam do znajomego lakiernika, bo sam tego nie ogarnę. Są tam na tyle głębokie wrzery, że papier 40 nie wystarcza.
Dodane przez kamil_gs dnia 18-08-2011 13:23
#11
gaźnik nie podejdzie bo ma inne mocowania króćca
Dodane przez matrix dnia 18-08-2011 13:58
#12
Przerobić mocowanie może by się dało ale lepiej kup jakiś używany na allegro i po problemie.
Dodane przez szymo_97 dnia 18-08-2011 15:57
#13
pobawie się z tym.
Czyli gaźnik będzie ok? tzn. bedzie dobrze pracował na nim itp. ?
Prace toczą się powoli. Wlasnie zdarlem farbe z przedniego błotnika i zaszpachlowalem dziury od rdzy ;]
Dodane przez wylly781 dnia 18-08-2011 16:56
#14
Co do gaznika to mocno wątpie bo sam miałem wsk 2 lata która też restaurowałem i 2 tyg zajeło mi jej odnowienie gaznik nie podejdzie lepiej wydać te 30-50 zł na gaźnik wsk-i i mieć spokuj w wsk biegi nie wchodza na postoju trzeba kołem ruszać ewentualnie pchac po placu:P
mocy to niema za wiele bo to 63 r czyli jakieś 4.5 km albo 6 bo niepamiętam ja miałem 1972r i to była ta mocniejszahttp://imageshack...30113.jpg/
chopper bober nietrzeba szpachlować:) do gołej blachy papierem ściernym albo tym środkiem po którym farba odpada a potem jak będą wrzery to podkładem uzupełniającym:)potem farba i ewentualnie lakier:P jesli to farba pod lakier chyba że to akryl :P:P:P (Ojciec lakiernik):P jak papier niedaje rady to kup coś takiego http://imageshack...25191.jpg/
niepamiętam jak to sie nazywa:(ale kupujesz to robisz tak jak z tym kułeczkiem po prawej (tym mniejszym) i do wiertarki zakładasz i czyścisz:)i daje rade bdb u mnie tak cała wsk czyściłem a rdzy też troche było:):P
Edytowane przez wylly781 dnia 18-08-2011 22:28
Dodane przez szaraf dnia 18-08-2011 18:10
#15
pewnie dziadek sie ucieszy z twojej pracy ;)
Dodane przez pawelka23 dnia 18-08-2011 18:42
#16
Na tym gaxniku nie będzie chodził dobrze, gaźniki do 2T się różnią od gaźników do 4T.
Dodane przez patryczekk344 dnia 18-08-2011 20:38
#17
kup ew skompletuj gaźnik oryginalny do niej. na gaźniku od łosia nie będzie chodzić (testowane) ew od mz 150 jeżeli chcesz aby lepiej się kręciła ;)
wylly781- To jest silnik jak od zwykłej wski przykładowo jednoramówki itp. Te starsze (okrągły cylinder i głowicą) miały mniejszą moc około 5-6KM te mają 8KM jak się nie mylę.
Szymo nie spodziewaj się po oryginalnym silniku bez żadnego "modzenia" jakiejś oszałamiającej "mocy"
Dodane przez pawel94 dnia 18-08-2011 20:46
#18
Ja juz odrestaurowywanie wsk mam juz za soba:).Swoja droga szybko Ci to idzie,mi samo oczyszczanie elementow i przygotowywanie do malowania zajelo 3dni:).Co do silnika to polecam rozpolowienie go i zlozenie od nowa na nowych uszczelkach a na laczenie karterow dodatkowo sylikon bo moze byl rozpolawiany kilka razy:)
Edytowane przez pawel94 dnia 18-08-2011 20:47
Dodane przez kacper-k48 dnia 18-08-2011 20:48
#19
Piękny okaz, aż bym ja od Ciebie odkupił.... Najbardziej boli mnie serce jak widzę wyobraźnie młodego pokolenia która chce sprofanować taki zabytek gaźnikiem od łosia i Bóg wie jakim tuningiem... Mam nadzieje, że tego nie zrobisz :)
Dodane przez patryczekk344 dnia 18-08-2011 21:06
#20
Tyle że gaźnik mówiąc tu o gaźniku od mz jest wydajniejszy i wtedy wska ma lepszą pracę.Ew dobry gaźnik oryginał którego ciężko spotkać i ważne aby z niego nie ciekło ;)
Dodane przez szymo_97 dnia 18-08-2011 21:47
#21
Szybko idzie, bo robie to około 8 godzin dziennie w trzy osoby koledzy...
Nie w rosie nie zostawiam...
Dodane przez wylly781 dnia 18-08-2011 22:25
#22
Patryczekk344 ma racje z tym gaźnikiem od mz wtedy lepiej chodzi ale trzeba toczyć krucieć :) a i szymo tylko nie kupuj storzka bo niezdaje on egzaminu w 2 suwie typu wsk bo z wsk lubi cofnąć paliwo z gaźnika zwłaszcza w 125 i sie filtr olejem zasyfia i jest *CENZURA* nie jazda bo trzeba co chwila czyścić zrób na orginał najlepiej wtedy długo pojeździ oczywiście jak nie butujesz na maxa bo jak butujesz to remątujesz:P:P:P wsk służy do jazdy spokojnej :) do zapier...... są ścigacze:):P
Dodane przez pawel94 dnia 18-08-2011 22:29
#23
No ja tez robiłem po 8-9godzin:).Rób raz a porzadnie,dobra rada:)
Dodane przez szymo_97 dnia 18-08-2011 22:36
#24
No to obczaję te gaźniki.
Zresztą czy ja wiem czy szybko.
Rozebrałem w dwie godziny.
Pomalowałem dopiero parę elementów...
Edytowane przez szymo_97 dnia 18-08-2011 22:37
Dodane przez wylly781 dnia 18-08-2011 22:37
#25
Ja moja robiłem tak że kazda metalowa częśc do gołej blachy była czyszczona prucz chromów:P bo były w stanie bdb i 2 tyg zeszło z czyszczeniem malowaniem i składaniem:)
niebyło mowy o robieniu czegoś na odpi....
paweł94 dobrze pisze rób raz a dobrze:):P
Dodane przez szymo_97 dnia 18-08-2011 22:38
#26
Ale ja robię dobrze.
Nie wiem o co wam chodzi...
Dodane przez wylly781 dnia 18-08-2011 22:43
#27
Malowanie sprayem to nie jest doby pomysł :/ jak malować to u lakiernika:P:P
Dodane przez szymo_97 dnia 18-08-2011 22:54
#28
Jakby było mnie na to stać...
Lepszy spray niż ten 48letni lakier z którego nic nie zostało :P
Dodane przez kamil_gs dnia 18-08-2011 22:57
#29
najlepiej na spray położyć warstwe lub dwie bezbarwnego, w tedy posłuży dobrze
Dodane przez wylly781 dnia 18-08-2011 23:03
#30
No tak też można ale moim zdaniem to spray jest do kwietników i grafiti:)a nie do moto chyba ze żaro odporny na kolanko i wydech:)
Dodane przez pawel94 dnia 18-08-2011 23:27
#31
Jak sie umie malowac sprayem to wyjdzie ladnie:)
Dodane przez szymo_97 dnia 19-08-2011 09:02
#32
o malowanie sprayem się nie bójcie...
Malowałem łosia i wyszedł ładnie.
Dodane przez patryczekk344 dnia 19-08-2011 17:37
#33
Lepszy od stożka jest filtr maluchowski. I daje radę w wsk bez problemu ( u mnie już ponad rok i jest ok)
Co do malowania. Spray nie spray ważne aby jej rdza nie zjadła i zrobienie to przy niskim koszcie. A za malowanie pistoletem koło 100-150 by go wyniosło jeżeli sam by malował. ( mi się łosia udało pomalować za darmo u siebie w domu :D )
Dodane przez kuba dnia 26-08-2011 18:21
#34
i jak idą prace nad wsk???
Dodane przez szymo_97 dnia 28-10-2011 23:49
#35
odpalanko :D http://www.youtub...cHBevUAadY
Jutro po poludniu bede miał wolny czas to powojuję z nią trochę.
W planach zrobienie linki gazu (kupienie nowej, ta cala pozadzierana, dlatego tak dawalismy gazu na filmiku :D), podłączyć sprzęgło, linka w sprzegle jest ok, założyć łańcuch... I pośmigać, może się uda :P
Odpalenie z 7-8 kopa po 45 latach to nie jest chyba zły wynik? :D
Dodane przez marcin113 dnia 29-10-2011 14:03
#36
Ehh krytykować to każdy potrafi.
Jak tacy mądrzy to kupicie i sami odrestaurujcie.
Dobrze że coś się dzieje szymo oby tak dalej :)
Dodane przez szymo_97 dnia 29-10-2011 17:05
#37
bo mnie naszla chec, zeby ja odpalic, te rzeczy beda dokupione, to nie silikon tylko uszczelka wycieta...
Przestane mowic co robie, bo tylko krtykować umiecie, a wasze łosie ledwo jeżdżą...
ps zadnego tuningu nie, nie wiem gdzie wiejsk tuning widzisz...
Dodane przez kacper-k48 dnia 29-10-2011 18:29
#38
marcin113 napisał/a:
Ehh krytykować to każdy potrafi.
Jak tacy mądrzy to kupicie i sami odrestaurujcie.
Dobrze że coś się dzieje szymo oby tak dalej :)
Krytykuję, bo mam prawo. Co do motoru to sam składam CZ więc ten tekst Ci nie wyszedł.
Szymo, rób to porządnie, ja za lakierowanie wszystkich części z piaskowaniem zapłaciłem 400zł
Dodane przez szymo_97 dnia 29-10-2011 21:36
#39
ale tłumaczylem, ze teraz jest wszystko prowizorycznie, a wy dalej swoje sie czepiacie...
Sorry, ale nie mam 400zł na lakierowanie i piaskowanie, a są chęci na jazdę wsk... To co? zamiat magneta, gaznika, tylnego kola itp. mialem wydac kase na profesjonalne malowanie i motor nie na chodzie na półce powiesić? Nie robię jej na wizualkę, więc nie liczcie na wiele, silnik chodzi juz zajebiscie, gaznik dzis ustawiłem itp. on ma niecalem 7000km przebiegu, więc igła.
Dodane przez jaro247 dnia 30-10-2011 10:49
#40
Czyli z tego co tu piszesz to zapewne skończy jako pseudo cross na polnych drogach.
Edytowane przez jaro247 dnia 30-10-2011 10:49
Dodane przez pawel94 dnia 30-10-2011 17:30
#41
marcin113,ja kupiłem i odrestaurowałem wsk wiec jakies pojecie mam,jest chyba nawet jeszcze temat o mojej wsk.jaro,to samo mi przyszło do głowy:)
Dodane przez szymo_97 dnia 30-10-2011 20:28
#42
ja w moją już 250zł włożyłem i czeka mnie jeszcze conajmniej 600zł, żeby była doprowadzona do stanu używalności...
Do wizualki idealnej kolejne 500zł trzeba doliczyć... przy czym ladna wske z 85r. można dostać za 800zł ;/
Dodane przez dzikilopez dnia 30-10-2011 22:08
#43
Za 800 kupisz ale silnik do remontu na bank. Odpicujesz i zrobisz Wiesie pod siebie.
Dodane przez szymo_97 dnia 30-10-2011 22:12
#44
tak, zrobie, ale to potrwa parę lat, bo brak funduszy, zagadam do dziadka, w koncu to jego motor, moze sebtyment się obudzi i sypnie trochę pieniążków na remont :D
Dodane przez Luksas dnia 31-10-2011 08:54
#45
Tylko współczuć dziadkowi:d:d Tak wnuczek z niego zdziera. A tak na poważnie to może i pomoże... wtedy szybko skończysz;)
Dodane przez pawel94 dnia 03-11-2011 21:24
#46
Mi remont zajął miesiąc(od poniedziałku do soboty po 8-10h dziennie roboty)oczywiscie zaplecze finansowe miałem wiec jak co to tylko do sklepu po czesci i robota szła;)
Dodane przez szymo_97 dnia 13-03-2012 17:41
#47
Dawno nic nie pisałem. W pierwsze wiosenne dni planowana przejażdżka :D
Zostało mi ją skręcić do końca (błotniki, lampa itp.) i zorganizować siedzenie.
Pofatygowałem się dzisiaj ją wyciągnąć i cyknąć jej fotkę :D
Dodane przez szaraf dnia 13-03-2012 18:05
#48
czarne szprychy ladne ;)
Dodane przez szymo_97 dnia 13-03-2012 18:07
#49
Tak. Były na nich takie wżery, że nie było żadnej mowy o jakimkolwiek polerowaniu. :)
Też mi się podobają.:D
Dodane przez Lewand dnia 13-03-2012 18:18
#50
Fajnie by wyglądało jakby były polerowane ranty a sprzychy czarne :D
Dodane przez szymo_97 dnia 13-04-2012 21:43
#51
Z racji tego, że ukradli mi łosia postanowiłem wziąć się za WSKę.
Rodzina powiedziała, że wesprze mnie finansowo, więc nie ma problemu. :)
Dzisiaj wygrzebałem ją, ogarnąłem tylne koło, poskręcałem bez luzów wreszcie, założyłem łańcuch, dorobiłem jedną tulejkę. Następnie założyłem tylny błotnik i siedzenie.
Zamówiłem dziś na allegro klamki, linki oraz napinacze łańcucha.
Po łosiu został mi lakier nibieski.
Co byście powiedzieli na pomalowanie baku, błotników, szprych i niektórych elementów na ten niebieski kolor?
Dodam, że wszystkie te części muszą być pomalowane, bo WSKa nie miała za dobrych warunków w zimie i trochę się ten lakier zniszczył.
Dodane przez Kropa dnia 13-04-2012 21:54
#52
Efekt by był dobry, ale ten niebieski pechowy.. Szprychy ja bym wolał na czarno albo polerka. Pozostałe elementy mogą być ;)
Dodane przez szymo_97 dnia 13-04-2012 21:56
#53
Mówiłem, że nie da się wypolerować...
Zostaną raczej czarne, a cały motor to się zobaczy.
Najpierw chcę zrobić, żeby chodził bez zarzutów.
Dodane przez kuba dnia 14-04-2012 07:53
#54
jestem ciekaw jak to bd wyglądać z niebieskimi szprychami, ten niebieski może być fajny, i jeszcze mam pytanie: to zostanie jedyny motor, czy cbr też??
Edytowane przez kuba dnia 14-04-2012 07:55
Dodane przez Carlos dnia 14-04-2012 08:06
#55
Kurde jak ty tą WSKę doprowadziłeś do takiego stanu ???Ładny lakier ci wyszedł :wink:
Dodane przez szymo_97 dnia 14-04-2012 09:36
#56
Carlos, to dopiero początek. Muszę oddać silnik i ramę do piaskowania, potem malowanie wszystkiego od podstaw. Generalnie mam zamiar zrobić tak, żeby nigdzie nie było śladu rudej :).
Cbr zostaje, ale czasem potrzebne są 2 motory w domu. Poza tym ja jej nie robię, żeby normalnie dużo jeździć, tylko robię ją na "tą niedzielę" w której przejadę się nią po wsi :).
Dodane przez Carlos dnia 14-04-2012 09:56
#57
szymo_97 ty masz kinga , CBR i WSK czy jeszcze cos ???
Dodane przez osalaczek dnia 14-04-2012 10:54
#58
Kinga Już niema :(
Dodane przez sebol123 dnia 14-04-2012 11:47
#59
Co do wski bardzo fajna ja też robię wsk'e 125 model M06 z 1970 roku tylko ja maluje pistoletem z kompresorem
Dodane przez mcaffey dnia 14-04-2012 13:48
#60
szymo_97 Jak to się stało z tym kingiem ? Chociaż może tutaj temat nie związany z tym, więc szkoda go zaśmiecać, ale może gdzieś napisz o tym w jakimś nowym temacie, bo aż jestem ciekaw jak to się stało. I może to się przydać innym żeby wiedzieli na co uważać.
No tak, ukradli mi go we wtorek.
Nic dziwnego, że temat założony bardzo dawno temu ma jeszcze jego zdjęcia...
Dodane przez emilox5 dnia 14-04-2012 20:11
#65
Ta wsk-a to prawie jak nowa:wink:
Dodane przez szaraf dnia 17-07-2012 14:32
#66
znowu wracam do tematu,bo jestem ciekawy
co z wsk? zyje wogole?
Dodane przez szymo_97 dnia 17-07-2012 17:07
#67
A tak średnio. Najgorsze jest to, że krucho z częściami do tego modelu, np. napisznacze łańcucha, czy dźwignie nie pasują od standardowej Wski. Ponadto po kradzieży łosia mam problemy finansowe i raczej w tym sezonie nie będzie jazdy... ;/
Dodane przez szaraf dnia 17-07-2012 19:17
#68
ale od ostatnich zdjec,ruszylo cos?
Edytowane przez szaraf dnia 05-02-2013 13:11
Dodane przez szymo_97 dnia 17-07-2012 21:14
#69
Tak, są srebrne felgi i srebrny cylinder.
Dodane przez Role dnia 17-07-2012 22:31
#70
Usz nie wiedzialem ze ktos łosie kradnie, przeciez bez papierow to moze z 300 zł warte.
Wsk niesamowicie odpicowana. Ale i tak wole Łośki.
Edytowane przez Role dnia 17-07-2012 22:31
Dodane przez szymo_97 dnia 17-07-2012 22:45
#71
Wiesz, łośka nie ma co do Wski porównywać, bo to zupełnie inny sprzęt jest, z zupełnie innej epoki. No kradną łosie jak widać. :(.
ps na części był dużo więcej wart, np. silnik 125cc, chłodnica, koło szprychowe od Gn w zarąbistym stanie i wiele, wiele innych.
Dodane przez szymo_97 dnia 08-08-2012 16:49
#72
Witam. :)
Udało mi się skompletować prawię WSKę. Jednak to co powstało nie daje mi zbyt dużej satysfakcji. Silnik nie ma mocy, wyglądem się nie wyróżnia. Miała być seria, ale zmieniły się plany. Motor ten przerabiam dla zabawy i satysfakcji, a nie do tego, aby dążyć do oryginału. Rozebrałem ją więc do gołej ramy, zdjęć z ostatniego czasu niestety nie posiadam.
Robię teraz zwrot o 180*. Wiem, że zaraz polecą na mnie obelgi za to, będzie mowa o tym, że WSK nie zasługuje na takiego właściciela jak ja i dziadek, po którym mam ten motocykl na pewno w grobie się przewraca (mimo, że żyje) jak widzi co z nią robię.
W pierwszej kolejności wpakuję do niej lagi z innego motocykla o odpowiedniej długości (już upatrzone), z zaciskiem hamulcowym, koło z tarczą hamulcową oraz pompkę z klamką i przewodem.
Później jakieś inne koło na tył, z solidnym bębnem oraz zębatką po lewej stronie.
Następnie pójdzie silnik. Powiem tyle. Nieoryginalny. Resztę zobaczycie jak skończę projekt. :)
W międzyczasie wykombinuję coś z tylnym zawieszeniem, bo to co jest teraz nadaje się jedynie do śmieci.
Tak więc jeżeli motocykl odpali już na nowym silniku oraz koła, hamulce itp. będą skończone zajmę się kosmetyką. O tym powiem już później.
Pozdrawiam.
ps wszystko jednak robię powoli, bez pośpiechu i nie wiem czy wyrobię się do końca wakacji... Raczej nie.
Dodane przez kuba dnia 08-08-2012 17:04
#73
w jakim stylu go przerabiasz, cross, czy może jakiś low style?? Jeżeli mają to być przemyślane przeróbki, to możesz nawet ciąć tą wsk'ę
Edytowane przez kuba dnia 08-08-2012 17:05
Dodane przez szymo_97 dnia 08-08-2012 17:07
#74
Ciąć na razie nie zamierzam. :)
Będą przemyślane. Zobaczę jeszcze jak z kasą będzie.
Raczej low style. :)
Dodane przez kuba dnia 08-08-2012 17:11
#75
a to masz moje błogosławieństwo xD i koniecznie wstawiaj zdjęcia z postępu prac
Dodane przez KML_TDU dnia 08-08-2012 17:14
#76
W sumie można by z tego zrobić nowoczesnego klasyka, czyli zostawić ogolny wyglad WSK i tak jak mowisz przerobki w stylu tarczowy hydrauliczny hamulec, jakiś nowoczesny 4t silnik, zrobić instalacje pod 12v swiatła H4, dodac stopy i kierunki , nowa zawiecha itd.
Dodane przez szymo_97 dnia 08-08-2012 17:31
#77
KML_TDU czytasz trochę w moich myślach z tą instalacją itp.
Ale jedno sie nie zgadza. Nie chcę klasyka. :D
Kuba, nie lubie wiejskich crossów, zrobionych z wski.
Dodane przez kuba dnia 08-08-2012 17:48
#78
ja też, zamontuj tam se bak z jakiegoś japońca typu cb, tył na 1 amorze niższym 10 cm niż oryginalny i takie tam graty jakieś typu zadupek czy coś
Dodane przez szymo_97 dnia 08-08-2012 18:54
#79
Nie mam fortuny na ten motocykl. :)
Na razie chcę go zrobić stabilnie, bo na oryginalnych lagach były takie luzy, że aż strach, do tego tylne, scentrowane koło nie było idealne. :P
No i raczej nie było mowy o jeździe praktycznie z zerowymi hamulcami.
Ja nie wiem jak ludzie kiedyś mogli czymś takim jeździć. :D
Dodane przez szaraf dnia 05-02-2013 13:11
#80
zapewne miałeś dużo czasu i coś porobiłeś przy WSK,ale to sam opowiedz :twisted:
Dodane przez szymo_97 dnia 05-02-2013 14:23
#81
Niestety, jestes w błędzie :)
Nie mam pieniędzy na dwa motocykle, więc ciągne projekt Cbr póki co.
Wska zajmę sie kiedy indziej.
:)
Dodane przez szaraf dnia 05-02-2013 19:48
#82
za jakiś czas się upomne znowu :),szkoda by było zaczęty projekt,takiego motocyklu poprostu przerwać :)
Dodane przez szymo_97 dnia 05-02-2013 20:35
#83
Dużo taniej jest zrobić CBR, poza tym jakby nie było. Jest to dużo lepszy motocykl, którym mogę się przemieszczać.
Jak mi dasz kasę to zrobię Wskę na picuś glancuś, a póki co jest jak mówie. :)