Tytuł: Eaglets Chopper Team :: Leike po modyfikacjach
Dodane przez rechot1992 dnia 20-08-2011 00:55
#1
Witam wszystkich. Jestem posiadaczem Leike z 2008 roku. Zakupiłem go w ostatnim tygodniu sierpnia. motorek przez trzy lata ma przejechane nie cale 3000 kilometrów. pewnego dnia gdy spojrzałem na niego do szlem do wniosku ze trzeba by było go trochę zmodyfikować bo wygląda jak każdy inny. Chciałem go wyróżnić w jakiś oryginalny sposób i zacząłem go przerabiać. Rozpocząłem je w tamtym roku na początku lipca. Niektórzy pewnie mnie skrytykują ale ja uważam ze wygląda o wiele lepiej niż oryginał. Ale do rzeczy:
SILNIK:
-jest oryginalny bo nie chciałem w niego ingerować gdyż był jeszcze na gwarancji.
MODYFIKACJE WYGLĄDU:
-większą kierownica
-metalowe siodełko na sprężynach
-pozbycie się kierunkowskazów
-przeniesienie tylnej lampy na lewa stronę motoru zaraz przy kole
-obniżenie ramy
-tylne zawieszenie zrobione na sztywno
-pozbycie się wszelkich nie potrzebnych rzeczy typu schowek itd.
-nowy schowek na akumulator z blachy ryflowanej
-schowana wiązka
-wybebeszony tłumnik
-dodatkowa raczka od biegów ze sprzęgłem
LAKIER:
-lakier został oryginalny tylko zostały zdarte płomienie gdyż zaczęły i ta odchodzić i nie ładnie to wyglądało
Motorek w każdej chwili możne powrócić do oryginalnego wyglądu gdyż nic nie jest cięte ani spawane link na stronę
http://polskajazd...jal/108372 na PJ
Edytowane przez rechot1992 dnia 24-08-2011 08:51
Dodane przez kamil_gs dnia 20-08-2011 01:18
#2
ogólne wrażenie OK
brakuje mi jednak tylnego błotnika
Dodane przez chopper bober dnia 20-08-2011 01:26
#3
ciekawe jak się siedzi na takiej kierze:P
Dodane przez rechot1992 dnia 20-08-2011 08:37
#4
No tu jest mankament. Nie wiem z czego zrobić błotnik myślałem nad nim chyba z miesiąc a później już zapomniałem i tak zostało. Jeździ się wygodnie z taka kierownica. Kwestia przyzwyczajenia.
Dodane przez szymo_97 dnia 20-08-2011 08:46
#5
Ja bym zrobił cztery rzeczy w twoim lk i byłoby dużo lepiej:
-pomalować na czarno. (jak nie boisz się malować sprayem to wyniesie cię to koło 30zł) :P
-wypolerować tłumik, bo wygląda paskudnie
-wywalić tą wajhe, bo jest chyba niepraktyczna?
-dorwać tylni błotnik :P
Dodane przez kuba dnia 20-08-2011 09:10
#6
Spróbuj zrobić błotnik z takiej blachy jak siedzenie (wygnij i przyspawaj do ramy)
Jak sie siedzi na takim siedzeniu??
Dodane przez rechot1992 dnia 20-08-2011 09:21
#7
Siedzi się super mięciutkie siodełko jest. Ta wajcha jest bardzo praktyczna bo jak jeżdżę z jedna ręką na kierownicy to druga wrzucam tam biegi. Błotnika nie przyspawam z blachy ryflowanej bo to aluminium a po za tym nie mam tego jak wygiąć w półkole żeby ładnie wyglądało. wydech niestety już taki zostanie bo wylał mi się na niego kwas z akumulatora i ten chrom nie ładny się zrobił
Edytowane przez rechot1992 dnia 20-08-2011 09:22
Dodane przez kuba dnia 20-08-2011 09:24
#8
albo stary błotnik przytnij
Dodane przez szaraf dnia 20-08-2011 09:42
#9
ogolnie maszyna mi sie podoba,tylko bym ta wajche wyrzucil bo niezbyt ladnie z tym ....,
Edytowane przez szaraf dnia 20-08-2011 09:44
Dodane przez matrix dnia 20-08-2011 10:46
#10
Tego kinga już dawno widziałem i mi się podoba po za wajchą...
A błotnik to przytnij i gitara:P
Dodane przez kuba dnia 20-08-2011 11:06
#11
a mi się podoba ta wajcha
ile cię kosztowało zrobienie tego siodła i jak je zrobiłeś??
Dodane przez szymo_97 dnia 20-08-2011 12:43
#12
wszystko da się zrobić z tłumikiem.
Mój wyglądał podobnie i sam nie wierzyłem, że może się błyszczeć.
To trochę mozolna praca, ale papierek 1000, potem 1500, potem 2000, potem 2500 i na koniec filc na wiertarkę i pasta polerska i efekt oszałamiający :D
Dodane przez rechot1992 dnia 20-08-2011 13:56
#13
Siodełko kosztowało mnie kawałek ryflowanej blachy i trochę prądu. Sam zrobiłem w jakieś 2 godziny. Oryginalnego nie chce ciąć bo jak będę chciał żeby wrócił do oryginału to nie da rady a ryflowana blacha odpada bo nie ładnie to wygląda jak tak dużo tego ryflu kolo siebie. Patrzyłem za jakimś oryginalnym błotnikiem ale nie wiem od czego wziąć. Wajchę mogę odkręcić w ciągu 10 minut
Edytowane przez rechot1992 dnia 20-08-2011 13:59
Dodane przez kuba dnia 20-08-2011 14:00
#14
a gdzie masz teraz moduł, stacyjkę itd , a jak wygiąłeś siodło i skąd wziąłeś sprężyny??
Dodane przez rechot1992 dnia 20-08-2011 14:13
#15
siodełko wygiąłem w imadle a sprężyny są od starego siodełka rowerowego. Stacyjka i moduł wcisłem pod bak bo jest tam bardzo dużo miejsca
Dodane przez kuba dnia 20-08-2011 18:27
#16
Policja się nie czepia, że nie ma kierunkowskazów??
Dodane przez FreeHouse dnia 20-08-2011 21:11
#17
motorower nie musi być wyposażony w kierunki...
Dodane przez Luksas dnia 20-08-2011 21:52
#18
Ja np. nie wyobrażam sobie jazdy po mieście bez kierunków... nie ze względu na policję ale dla własnego bezpieczeństwa i wygody:d
Dodane przez myszaaak dnia 20-08-2011 22:11
#19
Luksas prawdziwy chopper jest pozbawiony wszystkiego nawet często właśnie kierunków. MI się tam bardzo podoba, jedynie ta wajcha troszkę go szpeci według mnie ale tak to rewela :P
A z skąd wziąłeś taką kierownice ?? Czy sam ją zrobiłeś ?? Jak sam to troszkę opisz jak i z czego :P ( był bym bardzo wdzięczny ).
Dodane przez rechot1992 dnia 21-08-2011 01:59
#20
Policja mnie nigdy nie zatrzymała bez kierunków. Kierownice spawałem samemu. Wziąłem kawałek rurki bardzo zbliżonej średnicą do oryginalnej kierownicy i pospawałem. Później szlifowałem najpierw szlifierką spawy a później frezem ładnie pozaokrąglałem i pomalowałem na czarno. A sama technika spawania jest bardzo prosta. Jeśli masz dostęp do migomata to pospawasz samemu. zacinasz sobie rurki mniej więcej na odpowiedni skos i spawasz. Pierwsze spawasz te dłuższe kawałki czyli to gdzie montujesz manetki i te co idą pionowo w dół a później odpowiednio ustawiając spawasz do tej dolnej poprzeczki która trzyma cała kierownice. Jeśli chcesz to mogę ci taka pospawać tylko powiedz jaka wysoką i konkretne wymiary. Niestety nie da jej się wygiąć tak ładnie jak jest oryginalna ale ta nie jest złą
Dodane przez myszaaak dnia 21-08-2011 09:26
#21
rechot1992 A skąd jesteś ?? Niestety nigdy nie spawałem i nawet nie mam spawarki więc wole się za to nie brać.
Był bym ogromnie wdzięczny jak byś mógł to zrobić w najbliższym czasie napisał bym do ciebie wiadomość i wszystko ci podał.
Dodane przez kuba dnia 21-08-2011 09:32
#22
Rurę wydechową wyginałeś?? Patrząc na zdjęcia to jest wygięta w górę chyba. przerabiałeś jakoś mocowanie na tylnym podnóżku??
Dodane przez rechot1992 dnia 22-08-2011 07:29
#23
Jestem z miejscowości Gospodarz w województwie łódzkim. Rura wydechowa jest całkowicie wybebeszona i zostało w nią napchane trochę druciaków do zmywania żeby go wyciszyć ale tylko delikatnie. Teraz ma fajny dźwięk silnika a jest podgiętą bo jak ją spawałem to podniosłem ją do góry bo na zakrętach szorowałem nią po asfalcie i można było się wywalić
Edytowane przez rechot1992 dnia 23-08-2011 10:53
Dodane przez adik929 dnia 24-08-2011 09:08
#24
Ciekawy pomysł ze sprzęgłem, wyjęty żywcem z programu "Amerykański Chopper"... podoba mi się :D
Dodane przez szaraf dnia 24-08-2011 12:42
#25
moglbys zrobic zdjecie tej puszki co masz pod siedzeniem z blachy?
Dodane przez rechot1992 dnia 24-08-2011 12:58
#26
mógłbym to jest schowek na akumulator
Dodane przez kuba dnia 26-08-2011 16:49
#27
podobno go już sprzedałeś, ale za 1300 się ci opłacało ?? Jakbym takiego sprzedał z silnikiem 50cc to bym chciał przynajmniej 1800
Dodane przez adik929 dnia 26-08-2011 17:05
#28
Mam jeszcze pytanie odnośnie tego sprzęgła, czy w tym masz od razu biegi czy masz normalnie drążek zmiany biegów na nodze? Ciekawi mnie to ;)
Dodane przez rechot1992 dnia 27-08-2011 01:32
#29
Sprzęgło było na dwóch linkach, jedna do rączki jak normalnie i biegi w kopce tez jak normalnie oraz było tez sprzęgło w rące na tym drążku którym również można było wrzucać biegi