Tytuł: Eaglets Chopper Team :: Jak wycisnąc całą moc z 72ccm??

Dodane przez mati95115 dnia 30-09-2011 21:52
#1

Witam może i był już taki temat ale nigdzie nie mogłem znaleśc.
Chodzi mi o to czy jakbym założył gaźnik od 110ccm do 72 do odczuł bym jakąś różnicę??
Aktualnie mam gaźnik od 50ccm dysze standardowe.

I co zrobić aby z 72 wyciągnąc całą moc??

Po 1 zmień nazwę tematu,po 2 przenoszę.
Toman94

Edytowane przez mati95115 dnia 01-10-2011 08:15

Dodane przez kamil_gs dnia 30-09-2011 22:02
#2

większy gaźnik czyli to co napisałeś o ile nie masz seryjnie zamontowanego od 110ccm

Dodane przez mati95115 dnia 30-09-2011 22:18
#3

Raczej nie.

A powiedzcie mi czy wałek rozrządu od 125 pasuje do 72ccm i czy cos to da. bo z tego co słyszałem to wałek od 125 może więcej zawory otworzyć (chodzi mi o to że jest większy)

Dodane przez memek dnia 01-10-2011 07:15
#4

To jak tak robić to nową głowice załozyć i już od 110 jak masz 72 :P

Dodane przez mati95115 dnia 01-10-2011 08:12
#5

Ale uszczelek nie mam a wałek wyjmą bez zdejmowania głowicy:p
A da cos to wgl??

Dodane przez matrix dnia 01-10-2011 08:34
#6

Wałek nie wejdzie bo jest za duży. Z głowicą nic nie rób. Mogłeś kupić od razu od 110c ale już nie ma sensu zmieniać.
Po pierwsze wywal katalizator z tłumika i trochę przewierć blaszki
po drugie gaźnik 22mm, sam go mam i różnica jest ogromna a spalanie wynosi 2,1-2,2l/100km
po 3 daj stożek, lepiej wkręca się na oborty
po 4 króciec 22mm jak takiego nie masz

Dodane przez mati95115 dnia 01-10-2011 08:59
#7

A gdzie mierzy sie gardziel gaźnika??

Dodane przez kamil_gs dnia 01-10-2011 09:15
#8

mierzysz średnice otworu wylotowego, czyli tego gdzie paliwo rozpylane jest do króćca

Dodane przez Michal000 dnia 19-10-2011 20:03
#9

ja mam 50 i 90 95 km z niego wyciągam trzeba dobrze pokombinowa wtedy twoja 72cm będzie mie tyle mocy że nie będziesz wiedział co z tym robi
c

Dodane przez Lewand dnia 19-10-2011 20:06
#10

Michal000 na 50 95 ci poleci >? xD dobre :P

Dodane przez Luksas dnia 19-10-2011 20:06
#11

Ciekawe jakim cudem 90 wyciągniesz z 50ccm... Weź bajek nie opowiadaj bo tutaj każdy na łosia i wiem ile można z niego wycisnąć...

Dodane przez Lewand dnia 19-10-2011 20:10
#12

Bajka wciska :p na 72 to może i poleci na zębatce większej (przedniej) ale napewno nie na 50 xD

Dodane przez Deamon dnia 19-10-2011 20:23
#13

Na 72cc w XT 90 to marzenia .

Dodane przez Luksas dnia 19-10-2011 20:25
#14

na 72 w LK to z wiatrem 100 złapiesz:D:d ale to z wiatrem i to dobrym:p a normalnie to z 80 może... Ale 50 to taki muł, że jeździć się nie da... Ale co ja tu będę pisał jak każdy wie o co chodzi:) a Michal000 nowy więc niech się uczy od nas:cool:

Edytowane przez Luksas dnia 19-10-2011 20:25

Dodane przez Luksas dnia 19-10-2011 20:29
#15

To niby licznik ci o 20 zaniża?? raczej nie.. więcej jak te 70 nie wyciągniesz z xt, to i tak coś za dużo:d

Dodane przez Deamon dnia 19-10-2011 20:32
#16

w XT 70 km na 50 cc nie możliwe

Dodane przez mati645 dnia 19-10-2011 20:33
#17

Uwierz mi Deamon, że możliwe (licznikowe) :P

Dodane przez Deamon dnia 19-10-2011 20:38
#18

w XT z jednostką napędową od GW jak najbardziej , albo 72 cc a poza tym w seryjnym XT na 50 cc nie da rady

Dodane przez Deamon dnia 19-10-2011 20:46
#19

ja mam XT na oryginalnych zębatkach 60 km
ja zakładałem przednią zębatkę 16 zębów ,ale to nic nie dało
Odradzam na 50 cc 16 zębów , staje się wtedy flakowaty .

Dodane przez Lewand dnia 19-10-2011 20:53
#20

Bo zębatka 16 na 50cc jest za duża :P Maksymalnie 15 :)

Dodane przez Deamon dnia 19-10-2011 20:54
#21

60 mierzone obok samochodem . Licznik to kłamie ile chce .

Dodane przez Deamon dnia 19-10-2011 20:56
#22

Lewand1233 napisał/a:
Bo zębatka 16 na 50cc jest za duża :P Maksymalnie 15 :)

w XT jak się jeździ jedną osobą można i 16 z ale jak dwie to nawet 15 nie .

Dodane przez Lewand dnia 19-10-2011 21:00
#23

Ja jak założyłem do swojego lk zębatke 13 to miotał jak hu* :D Idzie :D kopyto ma w max :D

Dodane przez Deamon dnia 19-10-2011 21:04
#24

LK i GW to tak

Dodane przez Lewand dnia 19-10-2011 21:07
#25

A w XT nie ?

Dodane przez Deamon dnia 19-10-2011 21:09
#26

W XT to 72 cc tylko da kopa i prędkość .

Dodane przez Lewand dnia 19-10-2011 21:12
#27

To XT takie słabe ?:P

Dodane przez Deamon dnia 19-10-2011 21:15
#28

W XT przełożenie na siłę a nie na prędkość .

Dodane przez Lewand dnia 19-10-2011 21:18
#29

Aha :)

Dodane przez moncipl dnia 03-01-2012 16:01
#30

Ja jak dokupiłem przednią zębatkę 16Z na XT50 to jadę nim na prostej 65-70km...;) Więc nie wiem co wy za brednie piszecie że to nie możliwe...:O Skoro Wy tyle nie wyciągacie to nie moja wina. ;) Mój tyle jedzie sprawdzałem obok samochodu :happyorange: Rok kinga 2006

Dodane przez Kropa dnia 03-01-2012 16:22
#31

A ja mam XT50Q i 14z(seria) i jadę 65km/h z górki. Zamówiłem 15z, więc czekam, aż przyjdzie, a na wiosne dopiero sprawdze ile wynosi v-max.

Dodane przez moncipl dnia 03-01-2012 16:28
#32

A ja mam XT50Q i 14z(seria) i jadę 65km/h z górki. Zamówiłem 15z, więc czekam, aż przyjdzie, a na wiosne dopiero sprawdze ile wynosi v-max.


Myślę że 1Z da ci nie wiele... Może 5km do przód... Ja osobiście polecam 16Z przód 38 tył:cool:

Dodane przez Driver dnia 07-03-2012 21:20
#33

Ja mam GW i wycisnąłem z niego 90 km/h nawet troche poza i mówie wam ze to prawda sam sprawdzałem gps i było tyle samo co na liczniku potwierdzam że to 50

Dodane przez binek21 dnia 07-03-2012 21:38
#34

a ja przy silniku 125 ccm mam zebatke przednia 19 zebów ;D ;D ;D z 2 zebatek zrobiłem jedna ;D wiec moze ktoś chętny do kupna ??? ;))

Dodane przez Shimeo dnia 18-04-2012 16:17
#35

prędkość łosia zależy ja chińczyk złożył motora:P
mój 85 max i to z górki z wiatrem:P i to niezłej górki:P
a po prostej to się ciesze jak do 70 dojdzie:P tylko wtedy trzeba 3 przeciągnąć do 60 a 4. bieg to muł(mam GW) a kumpel ma XT i z górki 65 to max:P

Dodane przez szymo_97 dnia 18-04-2012 16:23
#36

Driver napisał/a:
Ja mam GW i wycisnąłem z niego 90 km/h nawet troche poza i mówie wam ze to prawda sam sprawdzałem gps i było tyle samo co na liczniku potwierdzam że to 50


No to nieźle. :D
Ja opowiadałem historię kiedyś z licnzikiem GW. Jechałem 95km/h na GPSie, a licznik w GW już gdzieś do 120km/h dochodził.
Jak miałem 90cc i gaźnik od 110cc, do tego zębatkę 16z to czasem udało mi się zamknąć seryjny licznik (do 90km/h wyskalowany) i to musiała być górka niezła.
Nie wiem z jakiej ty przepaści jechałeś :D

Dodane przez emilox5 dnia 18-04-2012 16:26
#37

Tak dla malej odmiany powim o TEXAS-ie chociaż to jest tak naprawdę trochę przybajerzone LK. Mój z silnikiem 50 na prostej wyciągał jakieś 75KM/H

Dodane przez szymo_97 dnia 18-04-2012 16:46
#38

Kurde...
Ja ostatnio jechałem texasem 2011 bez blokad i nie mogłem przekroczyć 60km/h.

Nie wiem dlaczego moja CBRka jeździ wolniej niż wszystkie inne na forach, łoś zresztą też.
Generalnie na każdym motorze na jakim jechałem nie osiągnąłem takiej prędkości jak to piszą inni (a jeździłem na wielu).
Nie to, że coś bym podejrzewał, ale dziwna sytuacja, bo ja jestem lekki, nie stawiam sobie oporu, bo też za wysoki nie jestem, jeździć raczej umiem, bo po przejechaniu 7000km sprawdzić v max to żaden wyczyn.

Dodane przez emilox5 dnia 18-04-2012 16:51
#39

Może pod górę jechałeś:xhappyorange:
Nie no szczerze mówiąc to te chińskie liczniki pokazują różne wartości. Nie ma się co oszukiwać. No a ta CBR-ka to nie wiem.

Dodane przez memek dnia 18-04-2012 18:38
#40

Ale v-max nie zależy tylko od tego czy jest się większym cięższym itp. w gre wchodzi stan ciśnienia opon, czy łańcuch jest nasmarowany i lekko chodzi i najważniejsze to stan ogólny silnika no bo jak ma 20k przejechane to napewno jedzie gorzej niż ten który ma 1,5k przejechane. Ja w swoim GW na 72cc max jechałem około 100 według GPS bo z tego co wiem to licznik mi kłamie równe 10km/h. A ty szymo masz może w cbr'ce blokady, albo coś i tyle zawsze znajdzie się jakiś maniak ktory ze 125 4T wyciągnie około 20KM po tuningu i mu leci ze 160 ;D

Edytowane przez PeeTER dnia 19-04-2012 10:37

Dodane przez myszaaak dnia 18-04-2012 19:00
#41

Szymon, jest taka zasada to co jest w internecie trzeba na to brać po prawdę. A prawdziwych danych trzeba umieć szukać.
Do tego na większość for, może wejść każdy i coś napisać. Spora część to dzieciaki, które piszą, że jechały 80km/h. Tylko nie piszą, żę to chiński licznik czyli jechały 70 i dodały od siebie z 10km/h, no bo jak to będzie wyglądać. Reasumując dziecko jechało około 60km/h,a pisze ponad 80. Co do CBR, zależy czy maż wtrysk czy gaźnik, rocznik, stan silnika i cylindra i tłoka, blokady.
Do tego pozostaje jeszcze tuning i warunki atmosferyczne. Ktoś napisze duży v-max swojej cbr ale nie wspomni że jechał z wiatrem, z ostrej górki, ma założony np. kuty tłok i przelotowy wydech.

Dodane przez hansrpg dnia 18-04-2012 21:09
#42

Temat rzeka ale i ja dodam swoje wiaderko wody do niej.
Poprawnie naciągnięty i nasmarowany łańcuch.
Dobrze napompowane koła.
Dobrze wyczyszczony i wyregulowany gaźnik.
Te same warunki atmosferyczne (wiatr) na tym samym odcinku drogi pokonywanym w jednym kierunku.
Te 4 rzeczy to podstawa przy jakichkolwiek próbach innych modyfikacji, by mieć punkt odniesienia.
Przypomniało mi się właśnie że kumple jeżdżąc jawką podkładali pod przepustnicę wężyk od butelki z wodą i karbidem, ponoć dawało to trochę prędkości, ale za ewentualne skutki nie odpowiadam,

Dodane przez memek dnia 18-04-2012 21:31
#43

Ja kiedyś w motorwynce jak się dławiła (wina gaźnika) psiknołem od strony ,,filtra powietrza" środek do czyszczenia plastików to obroty zwiększyły się sporo, a najlepiej to benzenu zalać do baku to też polepszysz osiągi ;D (na chwile)

Dodane przez kurzac dnia 18-04-2012 22:45
#44

najlepiej to wywalić do rowu :D