Tytuł: Eaglets Chopper Team :: Czy warto kupować silnik 125 cc
Dodane przez Deamon dnia 24-12-2011 18:50
#1
Witam mam moto ventusa qt50q zestaw 72 cc i mam zamiar kupić jakiś 125cc . Czy to się opłaca ?
Dodane przez kamil_gs dnia 24-12-2011 18:56
#2
A co chcesz mieć ??? 125 ma sporą moc, przyśpieszenie i v-max :D około 2x mocy co 72ccm, przyśpieszenie sporo lepsze i v max gdzieś o 20km/h większy ;)
Dodane przez Bandyta dnia 24-12-2011 19:02
#3
Ja osobiście gdybym miał kupować 125ccm to nigdy nie kupił bym tych wszystkich chińskich silników. Lepiej kupić jakiegoś japończyka, trochę przerobić ramę, a mieć spokój na kilka tysięcy kilometrów. Co do tego czy się opłaca: jeżeli zależy ci na v-max to tak, jeżeli chcesz nim podróżować to także, ale jeżeli to ma być "motocykl" do jazdy po tzw. ogródku, to to się zupełnie nie kalkuluję. Tyle ode mnie.
Dodane przez Lewand dnia 24-12-2011 19:04
#4
No pewnie że warto :D same plusy ;)
Dodane przez Deamon dnia 24-12-2011 19:05
#5
100 km wyciśnie z niego
Dodane przez Bandyta dnia 24-12-2011 19:07
#6
Deamon, tak spokojnie, tylko dobrze się zastanów za nim coś kupisz.
Dodane przez Deamon dnia 24-12-2011 19:08
#7
ktoś miał 125 i po 1000 km padł
Dodane przez Deamon dnia 24-12-2011 19:11
#8
jaki wybrać żeby tak 5000 do 10000 km przejechać
Dodane przez Bandyta dnia 24-12-2011 19:12
#9
No bo tak to jest jak się kupuje silnik NO NAME. Lepiej kupić jakiegoś japończyka, ale jeżeli nie chce Ci się przerabiać to chociaż Zongshena lub Lifana.
Dodane przez Deamon dnia 24-12-2011 19:13
#10
ten ktoś chyba miał Zongshena
Dodane przez Bandyta dnia 24-12-2011 19:14
#11
Tak, dużo osób ma Zongshena i nie narzekają, zresztą na Lifana też.
Dodane przez Deamon dnia 24-12-2011 19:16
#12
cenowo to lifan powinien być lepszy
Dodane przez Bandyta dnia 24-12-2011 19:17
#13
Może i tak. Ale znalezienie tych silników graniczy prawie z cudem. Przynajmniej Zongshena, nie wiem jak jest z Lifanem.
Dodane przez Deamon dnia 24-12-2011 19:18
#14
Zongsheny są na alegro
Dodane przez kamil_gs dnia 24-12-2011 19:27
#15
szczerze to jak bym miał kupować chińskie 125ccm to odłożyłbym i kupił ten silnik
http://allegro.pl...94040.html
Dodane przez Bandyta dnia 24-12-2011 19:28
#16
Albo Diabolini lub Stompa. To też są bardzo dobre silniki, a Stomp z aluminiowym cylkiem.
Dodane przez Kryniax dnia 24-12-2011 19:38
#17
Deamon, po tych 1000km to padł silnik Chopperzyscie. Miał on zwykły silnik tzw. no name z allegro za te 500-600zł.
Dodane przez Deamon dnia 24-12-2011 19:47
#18
znasz ten silnik ?
Dodane przez patryczekk344 dnia 24-12-2011 20:06
#19
Ja mam ten silnik. Inna budowa w środku. Dużo się różni. Głupia pompa oleju aby ją znaleźć graniczy z cudem. Wałek w głowicy też inny jak i cały rozrząd inny w nim siedzi. Silnik ten jest dużo mocniejszy od "zwykłej" 125. Przy dobrym gaźniku naprawdę robi robotę. Sam osobiście polecam ten silnik. Dokładniej to jest silnik Diabolini :)
A taka uwaga ja mam całkiem inną prawą pokrywę (ta od sprzęgła) Gdzie są 4 tarcze sprzęgłowe a nie 2 jak w normalnym 125.
Edytowane przez patryczekk344 dnia 24-12-2011 20:08
Dodane przez Deamon dnia 24-12-2011 20:12
#20
jakie ma osiągi ?
Dodane przez patryczekk344 dnia 24-12-2011 20:13
#21
Przełożenia na 14-38 koło 12 z tyłu opona od malucha i chu.jowy gaźnik około 90. Tyle że to nie było w łosiu a w motorynce :)
Dodane przez Deamon dnia 24-12-2011 20:15
#22
w kingu 100 wyciśnie ?
Dodane przez patryczekk344 dnia 24-12-2011 20:30
#23
Dobre przełożenia i powinien dać radę bez problemu. Do tego dobry gaźnik i mu wystarczy
Dodane przez szymo_97 dnia 24-12-2011 21:38
#24
U mnie w Zongshenie przy idealnym ustawieniu gaźnika (Keihin 26mm), zaworów i w ogóle wszystko na "tip top", zębatki 17/35 (prędkość, ale go nie muli), koło 12 cali idzie realne 104km/h, licznik rowerowy, idealny obwód koła ustawiony, osiągnięte na dluższym kawałku (3km) prostej bez wiatru, do tego ważę skromne 55kg, no może po świętach będzie 57kg... :D
Waga trochę wpływa, brat blisko 80kg nie może osiągnąć 100km/h, dochodzi do 97-98km/h i klapa.
Do 90km/h jest moment. Mam nagrany filmik, może wrzucę na YT ;]
Edytowane przez szymo_97 dnia 24-12-2011 21:39
Dodane przez GuRuMyMaster dnia 24-12-2011 22:04
#25
kamerka na licznik skierowana ???
Dodane przez marcin113 dnia 24-12-2011 22:26
#26
Podaj link od zongshena na alledrogo bo ja jakoś nie umiem go znaleźć.
Cokolwiek bym nie wpisał to wynajduje mi tylko takie
http://allegro.pl...10670.html
CZyli "no name"
Edytowane przez marcin113 dnia 24-12-2011 22:29
Dodane przez dzikilopez dnia 24-12-2011 23:55
#27
Ten NO NAME co miał Chopperzysta wyciśnie 100km na prostej z palcem w ........ nosie !! Testowane na od odcinku w Bielsku-Białej od elektrociepłowni do kościoła, babka w UNOchodzie miała zdziwko. Działo się to na przełożeniach 17-38 gaźnik PZ26 na dławiku 22mm (końcówka docierania to sobie pozwoliłem).
A co do silników inszych i insiejszych. Kuzyn ma crossa z silnikiem z dolnym rozrusznikiem. Ma go już kilka lat (2-3na bank) i dopiero na jesień PIERWSZY raz wymienił mu olej.
Zawory NIGDY nie były regulowane, praca silnika jest dobra, odpala na strzał czy ciepły czy zimny, nie kopci na niebiesko.
Wszystko gra i huczy .
Silniki LIFAN i ZONGSHEN nie są teraz na allegro osiągalne. Przeważnie trafia się na TIAN ZHONG oznaczenie FMI 157.
Na gaźniku PZ26 ma to kopyto, gaźnik PZ19 najzwyklej go muli, zbierać się zbiera ale mu brakuje.
Edytowane przez dzikilopez dnia 24-12-2011 23:58
Dodane przez Deamon dnia 25-12-2011 08:09
#28
w kingu oryginalny silnik też jest chyba NO NAME
Dodane przez marcin113 dnia 25-12-2011 13:58
#29
Co racja to racja.
Orginalny silnik to też no name i spisuje się dobrze.
Tylko ciężko podjąć decyzję czy kupić silnik za 600zł i czy będze się sprawował tak samo dobrze.
Dodane przez dzikilopez dnia 25-12-2011 15:06
#31
Powinien wejść, wygląda tak samo jak 125ccm, pewnie tylko średnica cylindra większa lub skok. Ale za tą kasę kupisz nowy zwie się STOMP razem ze wszystkimi popierdółkami, nawet chłodnice oleju ma.
Edytowane przez PeeTER dnia 25-12-2011 17:58
Dodane przez kamil_gs dnia 25-12-2011 16:08
#32
wejdzie ;) o ile mnie pamięc nie myli to luki96 ma taki silnik w łosiu ;)
Edytowane przez kamil_gs dnia 25-12-2011 16:09
Dodane przez klemens244 dnia 25-12-2011 17:17
#33
O.K. Gdzie można kupić LiFaN 125 ? Ceny w internecie /google/ są powiedzmy: 200-220 USD
Dodane przez Kubix dnia 25-12-2011 17:23
#34
http://www.ebay.d...4cfcc72d0a
Tu masz 100% oryginalnego LIFANA 125cc za 219euro. Są jeszcze zongsheny po 199euro
Dodane przez Deamon dnia 25-12-2011 17:45
#35

to jest stomp?
Dodane przez dzikilopez dnia 25-12-2011 17:50
#36
Deamon a to ja myślałem że mam problem ze wzrokiem....
Co ci na deklu pisze ??
Dodane przez Deamon dnia 25-12-2011 17:59
#37
ten co na zdjęciu to 1300 zł kosztuje , a mówiłeś że za tą samą kasę
Dodane przez Luksas dnia 25-12-2011 18:53
#39
A co do lifana to on na pewno idealnie pasuje do kinga? Zębatka w silniku jest na łańcuch 420? Nie wiem czy przypadkiem
Jacek nie miał z czymś problemu...
Dodane przez kamil_gs dnia 25-12-2011 19:36
#40
Luksas napisał/a:
A co do lifana to on na pewno idealnie pasuje do kinga? Zębatka w silniku jest na łańcuch 420? Nie wiem czy przypadkiem Jacek nie miał z czymś problemu...
Ja *CENZURA*e :rolleyes: Zębatka to część wymienna !!! On pasuje idealnie !!! Jak silnik o takiej samej budowie ma nie pasować ??? !!! Jacek miał problemy ??? Chyba tylko z kasą na przeróbki...
Dodane przez marcin113 dnia 25-12-2011 19:54
#41
Te lifany z ebaya po przeliczeniu na nasze kosztują w granicach 900-1000zł + przesyłka do polski około 1-2 stówki więc nie bardzo jest to opłacalne.
Dodane przez Deamon dnia 25-12-2011 20:13
#42
to lepiej kupić tego czarnego NO NAME ?
Dodane przez dzikilopez dnia 25-12-2011 20:53
#43
ZURUCK !! LIFAN ma inne mocowanie zębatki zdawczej !! Kiedyś próbowałem dopaść Sorkowi ale było ciężko cokolwiek dopasować.
Polecam następujący zestaw :
silnik NO NAME czarny oznaczeni TIANG ZHONG TZH FMI 157
gażnik PZ 26
króciec 25mm
zębatka 17z (pasuje od starszego MTXa)
łańcuch D.I.D lub RK MXZ
Stomp czasem pojawia się na allegro u gościa co handluje chłodnicami oleju.
http://allegro.pl...d=10954789
Edytowane przez dzikilopez dnia 25-12-2011 21:05
Dodane przez Luksas dnia 25-12-2011 22:51
#44
To według cb lepiej kupić najtańszy jaki jest? niby i to i to chińskie:p więc nie opłaca się inwestować ponad 1k w takie gówno:p... Dobrze rozumiem?
Dodane przez kamil_gs dnia 25-12-2011 22:55
#45
JA, SEHR GUT ;) a swoją drogą luki96 dał ok 1200 za lifan 140cc
Dodane przez Kubix dnia 25-12-2011 23:00
#46
Ja myślałem ogólnie nad kupnem 125cc jednak lifana/zongshena na jakiejś okazji. Jednak nie ma nigdzie takich silników (mowa o allegro) i stwierdziłem, że zrobie generalny remont mojego i wbije 110cc. Wyjdzie ok. 300/400zł ale będzie silnik jak nówka. Do tego gaźnik + króciec 26mm i silnik już 100km/h pojedzie.
Według mnie więcej jechać łosiem to już jest strach, więc to w zupełności wystarczy.
Pomyślcie nad moim pomysłem ;)
Dodane przez marcin113 dnia 25-12-2011 23:56
#47
Wydawać ponad 1000zł na silnik do łosia który kosztuje 2500 nowy to lekkie nieporozumienie jest :)
A czy ten silnik to lifan, zongshen czy "no name" to i tak zależy od tego jak o niego dbamy.
Wkońcu jak się dba tak się ma.
Dodane przez Deamon dnia 26-12-2011 14:27
#48
chyba się zdecyduję na tego
http://allegro.pl...80548.html
posiada on rozrusznik ?
Edytowane przez Deamon dnia 26-12-2011 14:27
Dodane przez Kubix dnia 26-12-2011 14:36
#49
Nie ma. Ma tylko rozruch nożny tzn. kopkę.
Dodane przez kamil_gs dnia 26-12-2011 14:36
#50
Przecież widać że nie :P Te silniki nie mają rozruszników ;)
Dodane przez Deamon dnia 26-12-2011 14:37
#51
lepszy by był od niego ten biały 125 cc ten co wygląda jak 50
Dodane przez kamil_gs dnia 26-12-2011 14:40
#52
Na aukcji gościu napisał że wysyła losowo czarny albo srebrny, możesz do niego napisać z prośbą o srebrny jak kupisz. Możesz też dołożyć i kupić silnik 125 taki jak jest nasz
http://allegro.pl...34331.html
Dodane przez GuRuMyMaster dnia 26-12-2011 14:40
#53
przecież mogłeś sobie "niby" przemalować...
Dodane przez Deamon dnia 26-12-2011 14:45
#54
o ten mi chodzi
http://allegro.pl...34331.html
lepszy by był ?
Edytowane przez Deamon dnia 26-12-2011 14:46
Dodane przez kamil_gs dnia 26-12-2011 14:57
#55
W sumie to jeden c*CENZURA* :P Chińczyk, chińczyk :P Ten ma taki plus że ma rozrusznik i jest taki sam jak seryjny :D
Dodane przez marcin113 dnia 26-12-2011 15:01
#56
A po co Ci rozrusznik?? Dopłacać do silnika po to aby miał rozrusznik ? Lepiej kup ten silnik który będzie miał zapłon 6-cio cewkowy bo daje więcej prądu.
Szlachta pali z buta :P
// A żebyś wiedział że jo :D
Edytowane przez pawelka23 dnia 26-12-2011 15:32
Dodane przez Deamon dnia 26-12-2011 15:28
#57
seryjny nie jest taki zły , a ten czarny miał go choperzysta po 1000 padł chyba że miał wadę fabryczną ?
Dodane przez marcin113 dnia 26-12-2011 15:43
#58
JA stawiam na wadę fabryczną. Bo niemożliwe jest aby silnik padł tak szybko.
No chyba żę On zapomniał o czymś takim jak docieranie i od początku go pałował do końca.
Dodane przez Deamon dnia 26-12-2011 15:52
#59
ja 50 pałowałem o 0 to po 755 zatarł się , teraz mam 72 cc to do
1000 jeździłem max 50 i jest git
Edytowane przez Deamon dnia 26-12-2011 15:54
Dodane przez kamil_gs dnia 26-12-2011 15:52
#60
BTW: w silniku chopperzysty padła skrzynia biegów.
Dodane przez marcin113 dnia 26-12-2011 16:56
#61
Co mu padło to padło ale jakoś wielu urzytkowników ma silniki 125 kupione po 600zł i sobie chwalą je.
PS tylko większość do 125cm dorabia dolne mocowania czego chopperzysta nie zrobił :P
Dodane przez kamil_gs dnia 26-12-2011 17:09
#62
dolne mocowania są tylko i wyłącznie po to aby zmniejszyć wibracje, i nie tylko w 125ccm
Dodane przez Deamon dnia 26-12-2011 17:29
#63
to który wybrać ?
Dodane przez Luksas dnia 26-12-2011 17:29
#64
marcin113, przez brak dolnego mocowania raczej mu skrzynia nie padła:p
Deamon napisał/a:
to który wybrać ?
Bierz ten, który ci się żywnie podoba:d Wszystkie są made in china...:d
Do mnie najbardziej przemawia ten, jakiś taki fajny jest:p
http://allegro.pl...34330.html
Edytowane przez Luksas dnia 26-12-2011 17:32
Dodane przez kamil_gs dnia 26-12-2011 17:35
#66
te silniki czarne i srebrne to to samo. Różnią sie kolorem i ceną. zależy od tego kto go wystawi :P
Dodane przez Deamon dnia 26-12-2011 17:36
#67
są tańsze od tego ?
Dodane przez kamil_gs dnia 26-12-2011 17:39
#68
no :D Każdy chce dostać tyle ile chce, np: jeden gościu wystawił za 600zł, i wysyłke za darmo, drugi wystawia za 570 ale wysyłka kosztuje 40zł co daje 610. Patrz na te szczeg
óły, oraz to co dodają do silnika czyli; króciec,wajchy itp ;)
Edytowane przez szymo_97 dnia 26-12-2011 19:02
Dodane przez Deamon dnia 26-12-2011 17:40
#69
gaźnik też dają ?
Dodane przez kamil_gs dnia 26-12-2011 17:50
#70
aktualnie nie :P ale co jakiś czas wystawiane są aukcje z całym kompletem: silnik,wajchy,moduł,gaźnik,króciec :)
Dodane przez Kubix dnia 26-12-2011 18:01
#71
Ogólnie rzadko widzę aukcje gdzie dorzucają gaźnik.. Możesz zostawić nawet oryginalny, ale daj większą dyszę np. 90, a z czasem kupisz sobie np. PZ26.
Dodane przez Deamon dnia 26-12-2011 18:41
#72
a są jakieś z przyspieszaczem
Dodane przez kamil_gs dnia 26-12-2011 18:43
#73
na 99% takiego nie znajdziesz, ale powiem ci że w 125 nie ma czegoś takiego jak w 50 że dodasz gwałtownie gazu to zmula i gaśnie :D 125 wkręca się "błyskawicznie" na obroty :D
Dodane przez Deamon dnia 26-12-2011 18:48
#74
to 50 są jakieś h...e
Dodane przez Luksas dnia 26-12-2011 19:09
#75
Nic nie h****e , po prostu nie mają mocy, a z tym 125 to się tak nie zastanawiaj bo one są praktycznie takie same, przynajmniej w tym przedziale cenowym... Kupuj te, który ci się spodoba i tyle:d żaden z nich nie jest idealny... Wystarczy szanować
Dodane przez Deamon dnia 26-12-2011 19:27
#76
nawet najgorszy silnik będzie długo chodził jak się będzie o niego dbać .
Dodane przez Luksas dnia 26-12-2011 19:55
#77
Sam już sobie odpowiedziałeś na pytanie czy warto...
Dodane przez dzikilopez dnia 26-12-2011 21:13
#78
Temu srebrnemu wyje sprzęgło.Miałem taki z rozrusznikiem. Bierz czarny i szanuj. Zakup PZ26, a jak cię najdzie na kombinacje to może jakiś gaźnik i króciec dopasujesz.
Dodane przez Luksas dnia 26-12-2011 21:54
#79
dzikilopez napisał/a:
Temu srebrnemu wyje sprzęgło.
Ale tobie chodzi o ten z rozrusznikiem czy o ten:
http://allegro.pl...34330.html?
Dodane przez dzikilopez dnia 26-12-2011 22:54
#80
Jeden i drugi mają taką samą budowę sprzęgła (ilość tarcz) a ten czarny ma bardziej masywne sprzęgło. Przyjrzyj się jak wygląda kapa od strony sprzęgła. A miałem okazję je porównać swego czasu.
Ja mam ten od nich tych co w aukcji
http://allegro.pl...80548.html
Ma ciut inszy dekielek srebrny od sprzęgła. W okresie docierania załóż mu gaźnik od 50 ccm i zrób tak koło 1000km na tym potem zainwestuj w PZ26 i mocno trzymaj kiere.
Edytowane przez dzikilopez dnia 26-12-2011 22:58
Dodane przez patryczekk344 dnia 26-12-2011 23:01
#81
Dzikilopez a ilo tarczowe sprzęgło masz u siebie w tym czarnym? U mnie na oryginalnym od 50 (2 tarcze) w 125 nie dawały rady i się ślizgało. Musiałem wsadzić od 125 (4 tarcze) aby było ok. Tyle że ja mam diabolini silnik a pokrywa jak w tym czarnym od sprzęgła.
Dodane przez kamil_gs dnia 26-12-2011 23:56
#83
ten byłby bardzo ale to bardzo zajebisty :D tylko wiąże sie z nim pare przeróbek. a te czarne i srebrne tylko się przykręca i jeździ :P
Dodane przez tryczek1996 dnia 26-12-2011 23:58
#84
Właśnie kilka to dałoby rade jeszcze wykonać nic wielkiego ale mamy za to markowy silnik. :D
Dodane przez szymo_97 dnia 27-12-2011 00:23
#85
Cos mi się nie zgadza... Przecież dt miała silnik 2t, a na zdjęciu jest z 4t, widze po głowicy...
Tak czy siak będzie mega ;-d
Dodane przez kapecki dnia 27-12-2011 00:26
#86
Wydaje mi się że to jest silnik od yamahy sr125.
Dodane przez tryczek1996 dnia 27-12-2011 00:30
#87
Czyli mozna by go zakupic do naszego kinga i byłoby wszystko oki? Bo jak widać używany więc nie wiadomo na jaki się trafi.
Dodane przez szymo_97 dnia 27-12-2011 00:32
#88
No właśnie. Japońskie jest, ale przeszłości nie znasz niestety... Nie do końca tak jak.mowisz, bo trzeba trochę ramę przerobic...
Dodane przez kamil_gs dnia 27-12-2011 00:36
#89
kupić można, tylko trzeba przerabiać mocowania, i napewno jeszcze coś
Dodane przez FreeHouse dnia 27-12-2011 08:14
#90
BTW. To na 200% nie jest silnik od DT, bo kumpel ją ma i silniczek w niej jest zupełnie inny :) Tak jak kolega szymo pisze to będzie 4T, a przecież w DT jest wspaniały 2T :P
Dodane przez dzikilopez dnia 27-12-2011 09:44
#91
Jak nie chce ci się wiele dłubać to ładujesz silnik 125ccm no nejma do ramy i jazda, co najwyżej dorobisz mu dolne mocowanie. Jak masz zajawkę i chęć kupujesz jaki bądź, spawara szlifiera młot majzel i co ino pod ręką i dostosowujesz silnik do ramy lub ramę do silnika. Temat był wałkowany miliony razy.
Zalety silnika 125ccm :
- większa moc
- większy moment obrotowy
- szybciej się zbiera
- mało pali , coś 2.2l/100km
- nie robisz jako zawalidroga
WADY :
- trzeba się szarpnąć i go kupić
- jw tylko że trzeba wywalić 50ccm i wstawić 125ccm
Dodane przez marcin113 dnia 27-12-2011 11:51
#93
dzikilipez 125 zadowoli się tylko 2.2 l oranżadki ??
Nie wydaje mi się. Moje 72 pali pewnie więcej ale za przyczyną jazdy przez miasto :)
Dodane przez Luksas dnia 27-12-2011 14:41
#94
Twoje 72 może palić więcej bo trzeba je trochę przeciągać żeby jechało:p A w 125 z przełożeniami 17/35 przy takim samym przyspieszaniu i prędkości prawie obrotów nie będziesz miał;) więc spalanie będzie znikome... Wiadomo, ze jeśli będziesz szybciej jeździł to spali sporo więcej, ale przy normalnej jeździe zadowoli się pewnie tym co 72...
Dodane przez szymo_97 dnia 27-12-2011 17:03
#95
Mi też się nie wydaje, caly czas trasa, zebatki na prędkość, bez rżnięcia 2,6l/100km (minimum, zazwyczaj jest koło 3.0l/100km).
Dodane przez matrix dnia 27-12-2011 18:45
#96
Mi na 72cc z gaźnikiem i króćcem 22mm pali 2.1-2.2l:D
Dodane przez dzikilopez dnia 27-12-2011 22:51
#97
Na pełnym baku wachy robię 600km i dopiero przepinam na rezerwę. Po prostu sie nie piłuje bo to nie szlifierka.
Dodane przez matrix dnia 27-12-2011 23:02
#98
to jest nie możliwe; skoro bak ma 6,5l rezerwa jest od 0,5l to wychodzi że na 100km spali ci 1l...
Dodane przez dzikilopez dnia 27-12-2011 23:30
#99
Kurde sie machłem , 300km na baku.
Dodane przez patryczekk344 dnia 27-12-2011 23:34
#100
ja się nie chwalę ile pali moje 72 :d marcin chyba już kiedyś widział ile to moje chla:D
125 dokładnie mało pali :) ważne aby był dobrze dotarty i wszystko będzie jak należy :)
Dodane przez marcin113 dnia 27-12-2011 23:59
#101
CO ty gadasz poprostu spali tyle ile wlejesz :P
Dodane przez patryczekk344 dnia 28-12-2011 00:01
#102
na 5l nie zrobię 100km :D jak jadę 70-80 :D Ale dokładnie co wleje to spali :D
Dodane przez Deamon dnia 18-05-2012 13:01
#103
Dodam jeszcze radę dla kupujących najlepiej kupić od gb streeta
albo zippa pro , one są takie jak oryginalnie montowane w GW
i są bardzo szybkie .
Dodane przez GuRuMyMaster dnia 18-05-2012 13:10
#104
yhy, różowe szczególnie...
Dodane przez Deamon dnia 18-05-2012 14:27
#105
nie wierzysz to zobacz z zippa pro 50ccm 90 no z tymi to może przesada no ale 70 wyciąga
http://www.youtub...Nx0pWOZXd4
Edytowane przez Deamon dnia 27-05-2012 15:49
Dodane przez Zipp3k dnia 18-05-2012 16:11
#106
Daemon ale się uśmiałem. :D
To są te same silniki..
Małe sprostowanie kolega z Poznania jechał na pro 50 z gpsem w ręku i przy 70km/h gps sie zatrzymal a predkosciomierz lecial i lecial az dolecial do 90 a gps pokazywal 71km/h.
Daemon jeśli myślisz, że pro 50 leci realne 90 i ma inny silnik to pozdrawiam. ;p
Dodane przez Deamon dnia 18-05-2012 16:25
#107
dobre i 70 km/h ,ale ja dzisiaj na 72 cc xt mierzyłem gps-em i 60 km/h
wyszło , ja się pytam jakim k.....a cudem ?
Edytowane przez Deamon dnia 18-05-2012 16:28
Dodane przez Zipp3k dnia 18-05-2012 16:45
#108
Zaworki gaźnik zębatki powietrze w oponach musisz wszystko posprawdzać.. Zebatki masz na vmax?
Dodane przez Boro dnia 18-05-2012 17:21
#109
Pamiętajcie, że GPS-om nie zawsze warto wierzyć :) Ja wiem, że mój na 72ccm szedł kiedyś 85km/h we dwie osoby! (nie z żadnego wiaduktu ani nic - po prostej drodze...) Możecie wierzyć lub nie, zęby 16/35, odblokowany moduł waga z pasażerką 150kg :) Pogoda bezwietrzna i nie realne staje sie realne :) A skąd mam pewność, że było to 85km/h ? Każdy licznik łosiowski oszukuje - ja swój znam na pamięć i oszukuje on o równe 10km/h (pokazuje mniej) a czuć prędkość 60 a 85 :) Pozdro
Dodane przez Deamon dnia 27-05-2012 15:47
#110
mam króciec zwężony tylko z blokad , ale czy to by miało aż takie znaczenie
Dodane przez Shimeo dnia 27-05-2012 16:10
#111
1 bak starczy ci na 100km przy normlanej jeździe jak bd jeździć agresywnie to nawet na 70km nie starczy, wiem kumpel ma i mówi że tylko niepotrzebnie wydał pieniądze
Dodane przez Deamon dnia 27-05-2012 16:54
#112
bak mi starcza mi na 500km , a jak rozwiercę króciec to mówisz że mi na 100 tylko starczy .
Dodane przez hansrpg dnia 13-04-2016 10:43
#113
Trochę się z kolegą nie zgodzę co do osiągów, bo mające pełne lub prawie 15KM (zgodnie z przepisami) japońskie 125-ki wyciągają około 120km/h, to mało prawdopodobne wydaje mi się by chiński silnik mający około 10KM wyciągał więcej, oczywiście mówię tu o rzeczywistej prędkości, bo ta podawana przez licznik pokładowy może być bardzo różna od rzeczywistej.
Nie żebym w jakiś sposób z kolegi szydził, proszę tego tak nie odbierać.
ps. Wiramy na forum, bo widzę pierwszy post.
ps2. Złota łopata się należy :)

Dodane przez jeux dnia 14-04-2016 23:10
#114
czytając uśmiałem się do łez też naczytałem się takich postów jak to chinol w kingu osiąga grubo ponad 100 wyszukałem sobie silniczek zamontowałem i rozpacz chodzi to jak podrobiona troszkę lepiej 50 pod górki jak stara babcia człapie się i dziwię się oraz proszę o kontakt osoby które osiągają ponad 110 albo 120 na takich chinola może uda im się mój tak wyszykować naprawdę dobrze zapłacę i publicznie przeproszę za to że uważałem takie osoby za delikatnie mówiąc bajko pisarzy oraz przyłączam się do kolegi hansrpg do tej złotej łopaty :happyorange:
Dodane przez szymo_97 dnia 15-04-2016 06:52
#115
Według mnie już 110 tka chodzi fenomenalnie w porównaniu do 50 tki (zdarzało mi się wyprzedzać auta w normalnym ruchu), a 125 tka Zongshen do jakiś 70 km/h przyspieszala jak taki przeciętny samochód 1.2/1.4.
Jednak maks co osiągnąłem 110 tką to 91 km/h, a 125 tka 103 km/h (GPS, prosta droga bez wiatru, przełożenia na prędkość, seryjne koła i masa kierowcy wówczas koło 55 kg).
Pionowa 150 tka w dużym bobberze, przy wadze kierowcy 75 kg chodziła podobnie jak 125 tka w małym chopperze z lekkim kierowca.
Tyle z moich spostrzeżeń.
120 to jechałem CBR 125, która była znacznie mocniejsza od wcześniej wymienionych.
Dodane przez MrJaro2 dnia 15-04-2016 12:55
#116
Też nie sądze, żeby china 110 lub 125 tylo osiągnęła, miałem to 110 i myślę, że maks to było ok 90. Cbr 125 miałem maksa 130, derbi gpr 125 (4t) też 130 szło, na prawdę, zeby to osiągnąć trzeba było sie do tego przyłożyć, taka honda czy derbi mają całkiem inną aerodynamikę niż łoś, trzeba było się położyć na baku i schować za szybą, żeby osiągnać w/w wyniki. Pozdro ;)
Dodane przez klemens244 dnia 19-04-2016 07:12
#117
Nareszcie realne wyprostowania "chmurek" co do rzeczywistych prędkości. Chłopaki macie link do 35z na tył ?.
Szymo Ty zdaje mi się miałeś 35z w układzie 15/35.
Jakie macie spostrzeżenia i uwagi ?
Edytowane przez klemens244 dnia 19-04-2016 07:15
Dodane przez korno09 dnia 19-04-2016 22:16
#118
A Ja mam pytanie. Czy zmieniajac cylinder z 49ccm na 70ccm wraz z tlokami i pierscieniami zwiekszy v max mojego losia? Czy cos wiecej trzeba w nim zmienic?
Dodane przez kamil_gs dnia 19-04-2016 22:39
#119
prędkość może trochę wzrosnąć ale nie spodziewaj się cudów, głownie polepszy znacznie sie przyśpieszenie, a żeby szybciej jechał musiałbyś zmienić zębatki
Dodane przez korno09 dnia 20-04-2016 07:12
#120
Na ile ząbkow?
Dodane przez klemens244 dnia 20-04-2016 09:23
#121
15/35z.
Kopa dostaniesz w plecy niezłego. Trzymaj się, bo silnik Cię wyprzedzi. No i szybko osiągniesz V max /bo o to chodzi/. Vmax jest u chinoli cechą indywidualną, tak jak regulacja gaźnika. Na pewno będziesz usatysfakcjonowany. LwG.
Dodane przez korno09 dnia 20-04-2016 16:14
#122
A czy istnieja jakies sklepy internetowe z czesciami tylko do kingow?
Dodane przez kamil_gs dnia 20-04-2016 22:19
#123
kingway.pl no i oczywiście allegro :)