Tytuł: Eaglets Chopper Team :: Chopper xt 72ccm by Seba
Dodane przez seba016 dnia 15-03-2012 20:50
#1
Cześć Wszystkim jestem nowy na forum więc nazywam się Sebastian pochodzę z Suwalszczyzny i jestem szczęśliwym posiadaczem Choppera:) Jest on z 2008r ale kupiłem go w te wakacje z przebiegiem 500km za 1800 zł:) Silnik była to oryginalna 50 ale po miesiącu brakowało mi mocy i kupiłem cały zestaw 72ccm z głowicą:) Jego v max wynosił realne( mierzone gps) 69km/h wszystko było pięknie ale po przejechaniu 1000km zgiął mi się zawór wydechowy:) potem pękł mi karter ale kupiłem nowy i jeździłem następnie pękło mi mocowanie błotnika i bak;/ Miałem ochotę go sprzedać ale jednak mam sentyment do niego i teraz zabrałem się za jego porządne naprawy :) Ponieważ na początku zimy zobaczyłem że znowu pękł mi karter stwierdziłem że umocuje go na poduszkach od skrzyni biegów od malucha :) I tak zakończyłem jazdę na 3300km .Odszedłem też od stożka i wracam do oryginalnej puchy:) i dokupiłem zębatkę 17T , wiem powiecie za duża i będzie miał muła ale właśnie o to mi chodzi nie będę go katował i dłużej mi pojeździ:) Zapewne gdy zobaczycie zdjęcia powiecie że zaniedbany ale wiecie byłem młody i głupi nie dbałem i teraz mam ;/ Ale obiecuje że do końca kwietnia będzie wszystko jak trzeba:)
Macie może jakieś propozycje co można zrobić z wyglądu oprócz sakw, i frędzli ( bo akurat to mi się nie podoba) :)
W planach mam :
- chłodnica oleju
- felgi szprychowe tył i przód
- ligbary
-nowe amortyzatory
-nowe kierunkowskazy
-nowy kolor
Oto zdjęcia:)
Przepraszam za jakość :) jutro wrzucę lepsze foty:)
Tak wyglądał jak go kupiłem :
Tak teraz:
a tu fota silnika:
Komentujcie oceniajcie i doradzajcie :) Pozdrawiam Sebastian:)
Edytowane przez PeeTER dnia 15-03-2012 21:29
Dodane przez kuba dnia 15-03-2012 20:56
#2
ładnie, ładnie, ja o pierwszy swój "motor"(inaczej nazywany był kosiarką) też nie dbałem, skąd dokładnie jesteś??? Ja z Grajewa (80km na południe od suwałek)
Dodane przez seba016 dnia 15-03-2012 20:58
#3
Ja jestem z Rutki Tartak:) moża by było się spotkać np ja 40 km w jedna i ty... Wiem ale szkoda mi ze o niego nie dbałem;/ teraz całą kasę w niego inwestuje i chce żeby jak najładniej wyglądał:)
Dodane przez kuba dnia 15-03-2012 21:16
#4
może w tym roku pojadę na augustowskie motonoce to...
Dodane przez seba016 dnia 15-03-2012 21:28
#5
Ooo to może i ja bym się wybrał :)
A co polecacie dokupić zrobić żeby chopperek lepiej wyglądał?
Dodane przez kuba dnia 15-03-2012 21:37
#6
szprychy, jakiś błotnik na tył większy, na przód metalowy, i nowy lakier
Dodane przez seba016 dnia 15-03-2012 21:38
#7
właśnie widziałem u chłopaków z forum ten czerwony z jakiej go palety braliśćie?
a możesz mi powiedzieć od czego błotnik można przypasować?:P
Dodane przez kuba dnia 15-03-2012 21:48
#8
Chyba mówili wiśniowy czy jakoś tak, błotnik to jaki byś nie kupił i tak będziesz musiał spawać stare otwory i wiercić nowe. Przedni to od gn 250, wsk, czy jakiegokolwiek na 18' najlepiej
Dodane przez seba016 dnia 15-03-2012 21:51
#9
Dzięki wielkie:)
Dodane przez szymo_97 dnia 15-03-2012 22:28
#10
Witam.
Jaki znów zaniedbany? Nie jest tak źle :).
Ja mój kolor to w sklepie poprosiłem "ceglano-czerwono-wiśniowy" i mi coś sprzedawca podał. :)
Widzę, że masz bardzo podobny gust do mnie. :)
Zakup szprychy 15 i 18 cali, do tego kolorek, może jakaś inna kierownica, przerobienie na solo, inne błotniki, siedzenie kierowny.
Hmm... Jeśli masz zaplecze finansowe to również masz dość duże pole manewru.
Polecam Ci bardzo silnik 125cc :D
Dodane przez seba016 dnia 16-03-2012 13:53
#11
Zaplecze finansowe mam ale rodzice na 125 się nie zgadzają:P(żęby nie było że rodzice mi na wszystko dają;p sam na wszystkie cześci i remonty zbieram)
Szprychy na bank kupie kierownice też napewno w wakacje bedzie malowany bo na baku mam kilka rysek :)
Hmm na solo niee;/ nie podoba mi sie to tak samo jak te sakwy piórniki itp
Edytowane przez seba016 dnia 16-03-2012 14:27
Dodane przez seba016 dnia 17-03-2012 14:53
#12
sory za ppp:) ale nikt się nie udziela;p
Więc tak dziś zrobiłem:
-założyłem nowy przełącznik kierunkowskazów
-ogarnąłem elektrykę
-wyjąłem 1 przegrodę z wydechu
-skleiłem błotnik;p
Od poniedziałku ruszają prace z silnikiem bo czekam na uszczelkę :)
Przymierzanie karteru żeby ustawić jak pójdą poduszki i mocowanie:)
Dodane przez Peny dnia 17-03-2012 16:27
#13
Nie gadaj, że ty silnik w ramie robisz? xD
Dodane przez seba016 dnia 17-03-2012 16:44
#14
niee:) karter jest wsadzony bo przymieżałem poduszki od malucha i robie nowe mocowanie więc dlatego ;p
Dodane przez seba016 dnia 22-03-2012 16:09
#15
Dobra silnik prawie złożony :P
Mam mały problem jak ruszam wałem to coś od strony sprzęgła chrobocze co to może być?
W sobotę ściągnę go do faceta co ma migomat i wspawam mocowanie pomaluje i wkładam silniczek w ramę;pp
A tu jakieś fotki;p
Dodane przez seba016 dnia 31-03-2012 12:58
#16
Więc tak przed chwilą wróciłem z garażu i mam już przyspawanie mocowanie do silnika zostało już tylko założyć poduszki i będę mógł odpalić : P
Kilka fot :
z założonym silnikiem dodam jak już będzie wszystko złożone ;pp
Pozdrawiam Sebastian
Dodane przez kuba dnia 31-03-2012 13:03
#17
LOL takie cienkie, ty weź to jakoś wzmocnij bo to się wygnie ci
Dodane przez seba016 dnia 31-03-2012 13:06
#18
Wydaje Ci się że to jest Cienkie tego nie da się wygiąć całym naciskiem ręki ;p
Dodane przez kuba dnia 31-03-2012 13:11
#19
ty sobie nawat nie wyobrażasz jakie siły działają na ramę od silnika i co czyni podpieranie 25kg 24h/dobę. Wiadomo, że albo to ci się niedługo wygnie, albo pęknie
Dodane przez seba016 dnia 31-03-2012 13:31
#20
To jest grube :) i nie na rady pęknąć : )
Dodane przez Carlos dnia 08-04-2012 20:55
#21
Super !!! Masz zamiar kupić jakieś sakwy ??? Sakwy bardzo poprawiają wygląd chooppera .
Dodane przez seba016 dnia 09-04-2012 19:56
#22
Carlos napisał/a:
Super !!! Masz zamiar kupić jakieś sakwy ??? Sakwy bardzo poprawiają wygląd chooppera .
Tak myślałem nad nimi bo chopperod sakw robi się większy : ) ale muszę się zastanowić :P
Dziś zrobiłem 70 km chopperkiem i jestem bardzo zadowolony : )
Powoli odkładam już na felgi :)
A tu macie kilka fot :
Zgadzam się z tobą seba016 chopper wygląda masywniej z sakwami, sam się zastanawiałem nad nimi ale jeszcze nie teraz. Podobają ci się piórniki ???
Dodane przez seba016 dnia 09-04-2012 20:26
#26
nie, nie przypadły mi do gustu : )
jak na razie to chce felgi szprychowe na przód i na tył nowe amortyzatory i ten licznik http://www.sklepm...zniki.html
tylko nie wiem czy on jest na te nasze koła : )
Edytowane przez seba016 dnia 09-04-2012 20:30
Dodane przez Carlos dnia 09-04-2012 20:55
#27
Według mnie te koła które masz teraz założone są lepsze od tych szprychowych ja też mam takie jak ty .
Edytowane przez Carlos dnia 09-04-2012 20:58
Dodane przez seba016 dnia 09-04-2012 21:08
#28
Niee, mylisz się szprychy są cudne :P
Dodane przez emilox5 dnia 09-04-2012 21:32
#29
Z przodu masz gumy w mocowaniu a z tyłu nie!? To co to ci da jak z tyłu i tak metal dotyka metalu. Wibracje będą nadal.:zdenerwowany:
Dodane przez BilonWDZ dnia 09-04-2012 21:33
#30
Powiem ci z własnego doświadczenia ze jakos jak na 72ccm to typowo słabo ci on idzie ;/ na pewno masz wszystko dobrze po regulowane i zmienioną dysze ?:D
Dodane przez seba016 dnia 09-04-2012 21:35
#31
emilox5 napisał/a:
Z przodu masz gumy w mocowaniu a z tyłu nie!? To co to ci da jak z tyłu i tak metal dotyka metalu. Wibracje będą nadal.:zdenerwowany:
A no to trzeba bedzie zrobić;D
BilonWDZ napisał/a:
Powiem ci z własnego doświadczenia ze jakos jak na 72ccm to typowo słabo ci on idzie ;/ na pewno masz wszystko dobrze po regulowane i zmienioną dysze ?:D
hmm mam zębatke 17 może dlatego i nie jechałem tutaj ani razu na maxa: )
Dodane przez kamil_gs dnia 09-04-2012 21:40
#32
emilox5 napisał/a:
Z przodu masz gumy w mocowaniu a z tyłu nie!? To co to ci da jak z tyłu i tak metal dotyka metalu. Wibracje będą nadal.:zdenerwowany:
gówno prawda !!! sama blacha przyspawana do ramy i przykręcona niweluje wibracje w dużym stopniu, Jeśli da się gumy to nie zmieni to praktycznie nic, bo jeśli jest silnik sztywno w ramie to i sam tren fakt niweluje drgania :) A trzy mocowania bez gum dają sztywno siedzący w ramie silnik ;)
Dodane przez Carlos dnia 09-04-2012 21:40
#33
seba016 napisał/a
Niee, mylisz się szprychy są cudne :P
Te koła które teraz masz założone są lepsze od tych szprych.
Edytowane przez Carlos dnia 09-04-2012 21:50
Dodane przez seba016 dnia 09-04-2012 21:48
#34
kamil_gs napisał/a:
emilox5 napisał/a:
Z przodu masz gumy w mocowaniu a z tyłu nie!? To co to ci da jak z tyłu i tak metal dotyka metalu. Wibracje będą nadal.:zdenerwowany:
gówno prawda !!! sama blacha przyspawana do ramy i przykręcona niweluje wibracje w dużym stopniu, Jeśli da się gumy to nie zmieni to praktycznie nic, bo jeśli jest silnik sztywno w ramie to i sam tren fakt niweluje drgania :) A trzy mocowania bez gum dają sztywno siedzący w ramie silnik ;)
Dałem 3 mocowania bo jak miałem 2 to silnik sie ruszał wiec wolałem odrazu dać 3;D
Dodane przez Carlos dnia 09-04-2012 21:54
#35
kamil_gs a twoim zdaniem jakie są lepsze koła szprychowe czy zwykłe ???
Dodane przez emilox5 dnia 09-04-2012 21:55
#36
gówno prawda !!! sama blacha przyspawana do ramy i przykręcona niweluje wibracje w dużym stopniu, Jeśli da się gumy to nie zmieni to praktycznie nic, bo jeśli jest silnik sztywno w ramie to i sam tren fakt niweluje drgania :) A trzy mocowania bez gum dają sztywno siedzący w ramie silnik ;)
A poduszki w samochodzie wg ciebie do czego służą?!!! W motorze jest tak samo. Guma niweluje w pewnym stopniu drgania. A jak blacha dotyka blachy to drgania są przenoszone z jednej części na drugą. I tu sie zastanawiam jak blacha przyspawana do blachy może niwlować drgania?!!! Jak sztywne przykręcenie silnika do ramy może niwelować drgania odczuwalne przez kierowcę.?!!!
Dodane przez seba016 dnia 09-04-2012 22:09
#37
tam blacha nie dotyka blachy!!
Dodane przez Bandyta dnia 09-04-2012 22:53
#38
Ooo stary, to żeś przekombinował te mocowanie. Szprychę na przód dawaj i najlepiej na tył 15' to się wtedy automatycznie większy zrobi. Carlos, oryginalne koła z łosia są chyba tylko według Ciebie ładniejsze od szprychowych :D.
Dodane przez Carlos dnia 09-04-2012 23:01
#39
Ja swoje podtrzymuje :wink:
Dodane przez seba016 dnia 09-04-2012 23:02
#40
mi tam mocowanie pasi drgan prawie nie ma no juz przy wysokich obrotach na 4 biegu to czuje ; p
Dodane przez emilox5 dnia 10-04-2012 12:14
#41
Ja swoje podtrzymuje wink
Popatrz na to: http://www.eaglet...oto_id=300
Dalej wolisz orginalną felgę? Bo jak dla mnie to piękny widok, ale to już twoja sprawa co ci sie bardziej podoba. Każdy na swój gust;)
Dodane przez seba016 dnia 10-04-2012 21:05
#42
Dziś miałem trase 50 km w jedną strone ; p
Ciagle jechałem 50-60 km i trochę pozwiedzałem ;p
Macie jedną fotke :P
Taki tam zachód słońca :P
Dodane przez seba016 dnia 20-05-2012 14:05
#43
soryy za ppp ale powiedzcie czy lepiej wygląda z oparciem czy bez :)
Czekam na komentarze;)
1.
2.
Edytowane przez seba016 dnia 20-05-2012 14:06
Dodane przez kamil_gs dnia 20-05-2012 14:16
#44
zdecydowanie z siedzeniem
Dodane przez kuba dnia 20-05-2012 15:03
#45
zdecydowanie bez
Dodane przez GuRuMyMaster dnia 20-05-2012 15:12
#46
hah widać kto ma oparcie :P lepiej z.
Dodane przez FreeHouse dnia 20-05-2012 16:26
#47
zdecydowanie z, chyba że zrobisz coś z sisibarami
Dodane przez Kropa dnia 20-05-2012 16:52
#48
Mnie się podoba bez oparcia.
Masz takie samo jak ja i nie ma gdzie tablicy umieścić, więc musi być oparcie. Lepiej się jeździ z oparciem niż bez niego według mnie, jeśli siedzisz na tyle jako pasażer, bo bynajmniej nie spadasz :D.
Dodane przez Luksas dnia 20-05-2012 17:42
#49
Bez oparcia jest ładniejszy... Jeździłem tak jakiś czas ale nie było gdzie kłaść kasku:d i to jest chyba jedyna wada braku tego elementu...
Dodane przez Athemis dnia 20-05-2012 19:52
#50
Według mnie również "bez" :D Sam tak jeżdżę i gitara jest :)
Dodane przez seba016 dnia 20-05-2012 21:47
#51
Ja nikogo nie wożę czasem kumpla na ryby a tak to Ciągle sam wiec oparcie to nie problem a tablica byla by pod tylną lampą. :D do tego kiera prosta amorki od rebel i szprychy <3
Dodane przez seba016 dnia 21-05-2012 17:41
#52
znowu PPP
Nowe oblicze łośka;)
Jak zakupie nowe amortyzatory to zastanowie sie czy nie wracać do orginalnej wersji :)
Na dotarciu to moc jest ale później 72 to takie słabe się robi:d
Widzę, ze już nie masz gdzie kłaść kasku:d Kilka razy spadnie się poobdziera to założysz oparcie:d
Edytowane przez Luksas dnia 22-05-2012 20:00
Dodane przez matrix dnia 22-05-2012 20:39
#57
nieźle ci licznik zawyża...
Tak wskazówka to nie ma szans iść i to na zębatce 17... Mam 16z i idzie wolniej...
Dodane przez infermus dnia 22-05-2012 20:44
#58
Co to ta niebieska dioda? Podświetlenie?
Dodane przez seba016 dnia 22-05-2012 21:07
#59
zawyża o jakieś 10 km pewnie:) na 17 pod góre na 3 biegu wchodze:p
Niebieska dioda jest od swiateł długich
Oparcie może założe jak narazie to kask wszędzie ze sobą nosze;P
Dodane przez memek dnia 22-05-2012 21:11
#60
A skąd wiesz może było z górki i wiatr w plecy to się szybko zbierał :P
Dodane przez seba016 dnia 22-05-2012 21:35
#61
wiatru nie było:)
lekki pochył był no ale to tylko dla rozpędu . V max tak jak wyżej pokazany wiecej na prostej nie idzie:)
Dodane przez seba016 dnia 13-07-2012 18:09
#62
sory za ppp :)
wiec tak ostatnio wymieniłem pierścionki bo trochę kopcił i zmieniłem amortyzatory, po ich zamontowaniu musiałem trochę przerobić mocowanie wydechu bo ocierał o wahacz tu macie foty:
filmik jak chodzi po przerobieniu i jak pięknie strzela z wydechu
YouTube Video
poprawiłem link
Edytowane przez kamil_gs dnia 13-07-2012 20:11
Dodane przez Deamon dnia 13-07-2012 18:38
#63
mocno zasłabł po zmianie zębatki na 17
Dodane przez bamboo dnia 13-07-2012 19:01
#64
No ładnie w tłumik daje ;D
Dodane przez Krengiel dnia 13-07-2012 22:39
#65
Te amorki fest twarde są ?
Dodane przez kamil_gs dnia 13-07-2012 22:45
#66
ja mam takie tylko czerwone i powiem że są idealne. nawet przy kole 15" we dwie osoby nie obciera :D
Dodane przez memek dnia 13-07-2012 22:48
#67
Seba co zrobiłeś że tak z tłumika daje?
Dodane przez kamil_gs dnia 13-07-2012 23:00
#68
źle wyregulował gaźnik zapewne :P albo ma przelot zrobiony i dlatego :) ja mam tylko jedną blache z tłumika to czasami strzeli z tłumika podczas schodzenia z obrotów ale baaaardzo rzadko :P
Dodane przez seba016 dnia 13-07-2012 23:02
#69
Demon- czy ja wiem dla mnie się o wiele lepiej jeździ taki bardziej elastyczny jest
Krengiel- Amortyzatory se regulujesz więc można ustawić jaką twardość;)
Memek- Mam wyjęta pierwsza przegrodę i jak montowałem amortyzatory to żeby założyć wydech musiałem go podgiąć i tak jakoś się stało haha ;D
Dodane przez memek dnia 13-07-2012 23:05
#70
To ja chyba już wiem, łapie powietrza przy głowicy bo się pewnie jak wyginałeś luka zrobiła. Mi jak się tłumik od głowicy odkręcił to co chwila strzelał a miał wszystkie przegrody ;D
Dodane przez seba016 dnia 13-07-2012 23:08
#71
Ale przy głowicy jest na sztywno... Mogę Ci zdjęcia zrobić jak wygląda teraz mocowanie wydechu...